x – Βερελής Χρήστος

Αιτωλοακαρνανίας, ΠΑΣΟΚ

http://www.verelis.gr/

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=419

46 Σχόλια to “x – Βερελής Χρήστος”

  1. antonis razis Says:

    ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΙΣΤΑΝ! ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!

  2. Christofer Says:

    ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΤΡΑΜ !! ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΑΠΟΔΟΣΗΣ. ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ ΤΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ΕΙΝΑΙ…. ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ?? Η ΑΠΟ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ??

  3. sam Says:

    Βαθύτατα διεφθαρμένος…

  4. dimitris Says:

    @Christofer
    Σωστά, ότι δεν εξυπηρετεί το ΙΧ είναι αποτυχημένο. Τόσο αποτυχημένο, που όλες οι πόλεις τις Ευρώπης το χρησιμοποιούν ως κύριο μέσο μεταφοράς. Αλλά που να ξέρουν οι κουτόφραγκοι. Ενώ εδώ οι ελληναράδες, και στο περίπτερο με το SUV.

  5. anemologios Says:

    @sam
    Eμενα ποιος μου λεει οτι εσυ δεν εισαι διεφθαρμενος?
    Παντως υβριστης εισαι!

  6. sam Says:

    Λίγη βιβλιογραφία:

    David Bayley, The Effects of Corruption in a
    Developing Nation, Western Political
    Quarterly, 19:4, Dec. 1966

    Rogow and Lasswell, Power, Corruption and
    Rectitude, Englewood Cliffs NJ: Prentice Hall,
    1963

    Donatella della Porta – Alberto Vannucci, The Resources of
    Corruption: Reflections from the Italian Case, Crime Law and
    Social Change, 27:3-4, 1997

  7. Δημήτρης Says:

    Προφανώς τα ανωτέρω αναφέρονται στον Βερελή…

    Αν οχι, εισαι εκτος θεματος…

  8. dimitris Says:

    @sam
    Αν είχες βγάλει έστω κι έναν πασόκο μη διεφθαρμένο, τότε η άποψή σου θα είχε κάποιο ενδιαφέρον.

    Για μένα ο Βερελής ήταν ένα υπουργός μεταφορών που προώθησε με συνέπεια τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το σιδηρόδρομο και το τραμ, απέναντι στη λυσαλέα αντίδραση των οργανωμένων συμφερόντων και της μαφίας του ΙΧ.
    Προσπάθεια που σχεδόν εγκαταλήφθηκε ή απαξιώθηκε από το διάδοχό του κ.Λιάπη.

    Μέσα σε 3,5 χρόνια ΝΔ όλη η επέκταση του τραμ που έχουμε δει είναι τα 600 μέτρα προς Βούλα, κι αυτά δεν είναι ακόμα έτοιμα. Η επέκταση προς Πειραιά πάει από το κακό στο χειρότερο, ενώ ο προαστιακός δυσφημείται συνεχεια από την προχειρότητα, αλλά και από σειρά λαθών και παραλήψεων.

    Πιστεύω πως ο Βερελής ήταν ο καλύτερος υπουργός μεταφορών μετά τη μεταπολίτευση.

  9. fatfatmarx Says:

    mou thn spaei
    h sigekrimenh «pseudiasei» pou exei sthn profora tou ro
    protimo ton klasiko pseudismo tou aleura
    omos autes einai prossopikes ratsistikes emones mou
    sto prokimeno an kai me to metro efere pia kapia allagh sths metafores
    akirothikan autes apo to gegonos
    oti oi perissoteroi odigoi kai ergazomenoi einai akarnanes 😉

    to filadio tou htan poli oreo ftiagmeno
    alla kai xlidato

    mou thn spaei o tropos ths rhtorikjs tou kata tou gap
    1,8

  10. Psiloritis Says:

    Οταν η ΝΔ θα ξαναγίνει αντιπολίτευση, το τραμ θα δει άσπρη μέρα. Δεν φτάνει που η Δεξιά έφερε την Ελλάδα από τη Σμύρνη στη…Νέα Σμύρνη, ξήλωσε τα τραμ και έκανε τις ανθρώπινες κάποτε πόλεις μας σκατά!
    Δεν φταίνε όμως αυτοί αλλά ο λαός που ξεχνά τι είδους κτηνώδη εγκλήματα έχουν διαπράξει η Δεξιά (και οι Κουκουέδες) σ’ αυτή τη χώρα.

    Νάναι καλά ο Βερελής και ο Σημίτης που το ξανάφεραν στη ζωή μας. Οσο μισώ τη Δεξιά άλλο τόσο αγαπώ το τραμ. Δηλαδή το λατρεύω!

  11. yiannis1963 Says:

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ….ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΤΑ….

    ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ…..
    Ο ΜΠΕΝΙ ΔΕΝ ΚΟΛΩΣΕ ΤΟΤΕ….

    ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΑ ΠΟΤΕ…

  12. dimitris Says:

    @yiannis1963
    Πιστεύεις τις βρωμιές που διέδιδε ο «Ελεύεθερος Ρύπος» και άλλες παρόμοιες φυλλάδες?
    Και γιατί είναι διεφθαρμένος? Επειδή δεν σου αρέσει, ή ξέρεις κάτι παραπάνω?

    @Psiloritis
    Κι εγώ αγαπώ το τραμ και αγωνίζομαι να ξαναγυρίσει στη γειτονιά μου στον Πειραιά. Θα σου πρότεινα να έρθεις στην παρέα των φίλων του σιδηροδρόμου και του τραμ στο φόρουμ
    http://amnizia.com/station/forum/viewforum.php?f=7

  13. eleni gavriilidou Says:

    Η Ολυμπιακη Αεροπορια και ο κ.Βερελης…

    Με τον Ν.3185/2003,260 μονιμοι ιπταμενοι
    συνοδοι-φροντιστες,εξαναγκασθηκαν ν’αποχωρησουν με
    υποχρωτικη προωρη[αρα
    μειωμενη]συνταξιοδοτηση.Εφαρμοζοντας τον νομο του
    κ.Βερελη,η Ο.Α τον Οκτωβριο του 2003 εδειξε την εξοδο σε 260 εργαζομενους
    που ειχαν πολλα ακομα να προσφερουν,θυροκολλωντας με
    δικαστικο κλητηρα την λυση της συμβασης τους.Ο μεσος
    ορος ηλικιας των εκδιωχθεντων ηταν τα 42
    χρονια,υπηρξαν δε και πολλες συνοδοι[σειρα 1987]που
    αναγκασθηκαν να φυγουν σε ηλικια 36 χρονων!Ο
    υπολειπομενος εργασιακος βιος των εκδιωχθεντων ηταν ως
    και 10 χρονια εργασιας.Η προωρη συνταξη ειναι δικαιωμα
    του εργαζομενου και οχι οπλο στα χερια του κρατους και
    της εταιρειας ωστε να εκδιωξει χωρις κινητρα
    αποχωρησης μονιμους εργαζομενους με απωτερο σκοπο να
    ελαφρυνει την εταιρεια απο μονιμους εργαζομενους,ισως
    για να την κανει πιο ελκυστικη σε υποψηφιους
    αγοραστες.Ωραιες σοσιαλιστικες μεθοδοι! Μετα την
    εκδιωξη μας προεκυψαν ελλειψεις πληρωματων και η Ο.Α
    προεβη σε προσληψεις εποχικων συνοδων!Την επομενη δε
    της εκδιωξης των 260,η εταιρεια συνειδητοποιωντας οτι
    ειχε διωξει και ολους τους εκπαιδευτες πληρωματων
    καμπινας καλεσε καποιους εξ αυτων και προτεινε να τους
    προσλαβει μεσω γραφειου ενοικιασης εργαζομενων,για ενα
    με δυο μηνες ωστε να συνεχιστουν απροσκοπτα οι ετησιες
    εκπαιδευσεις που γινονται σε καθημερινη βαση και εως
    οτου εκπαιδευσουν οι απολυμενοι,νεους εκπαιδευτες!Η
    προταση τους δεν ευδοκιμησε και η Ο.Α εστελνε
    ιπταμενους για εκπαιδευση στο ΚΑΙΡΟ απο την ΕGYPT AIR
    εως οτου ετοιμαστουν οι νεοι εκπαιδευτες της.Στα
    δικαστηρια που προσφυγαμε αμεσως μετα την εκδιωξη μας
    ζητωντας να κριθει παρανομη η αναγκαστικη χωρις
    κινητρα»Αθελουσια»εξοδος,φυσικα και δεν
    δικαιωθηκαμε,αντιδικος μας ηταν το κρατος αλλωστε…Το
    ΠΑΣΟΚ δεν δικαιουται σημερα να μιλαει για εργασιακα
    δικαιωματα των εργαζομενων στην Ο.Α ,οταν αυτο πρωτο
    το 2003 εδειξε σε μας τους 260 εξαναγκασθεντες σε
    προωρη μειωμενη συνταξιοδοτηση,πως αντιλαμβανεται αυτα
    τα δικαιωματα.Οσο για τα
    υπολοιπα»προοδευτικα»κομματα που τοτε ΟΛΑ τους
    υπερψηφισαν τον νομο 3185 και σημερα φωναζουν κι αυτα
    για το μελλον των εργαζομενων στην εταιρεια,φαινεται
    οτι αλλο 260 και αλλο η εκλογικη πελατεια 8500
    εργαζομενων.Αφου δε συγχαρω τα σωματεια της ΟΣΠΑ και
    της ΕΙΣΦ για τις δυναμικες σημερινες κινητοποιησεις
    και τον αγωνα που δινουν για τους εργαζομενους,θα
    ηθελα να θυμηθουν αν οταν εμεις οι 260
    »συναδελφοι»τους εκδιωχθηκαμε,τι ακριβως εκαναν για
    να μας υποστηριξουν τοτε.Βγαλαν ανακοινωσεις στον
    τυπο,καναν στασεις εργασιας και χαπενινγκς,ηρθαν στις
    διαμαρτυριες μας εξω απο το υπουργειο
    μεταφορων,μαρτυρες στα δικαστηρια?Γιατι δεν ηταν τοτε
    κανεις τους στο πλευρο μας?Να’ναι ολοι τους
    καλα…
    Εξαναγκασθεισα σε αποχωρηση με προωρη μειωμενη συνταξιοδοτηση ιπταμενη συνοδος[ο μονος λογος αυτης της αναρτησης ειναι για να επισημανω στον κ.Βερελη οτι δεν θα’πρεπε να καμαρωνει για το πως ανεξοδα,φιλεργατικα και σοσιαλιστικα ξεφορτωθηκε 260 σκληρα εργαζομενους που ειχαν πολλα ακομα να προσφερουν και να ευχαριστησω την ΟΣΠΑ και την ΕΙΣΦ για το πως »συμπαρασταθηκαν» σε »συναδελφους».Απο το 2003 μεχρι σημερα τα καναλια,οι δημοσιογραφοι-φιρμες που κουνουν το δαχτυλο και καταγγελουν τις παρανομιες της ζουγκλας της κοινωνιας μας,οι εφημεριδες ολες,μας εκλεισαν την πορτα τους στα μουτρα και φροντισαν να μην μαθει ποτε ο κοσμος τι συνεβη το 2003 επι κυβερνησεως ΠΑΣΟΚ και με τις ευλογιες των αριστερων κομματων.Ο μονος που τολμησε να καταγγειλει τα οσα συνεβησαν τοτε ,ηταν ο κ.Τερενς Κουικ. Αν και με τον τροπο που ο κοσμος τεχνιεντως στραφηκε απο τα ΜΜΕ εναντιον των »προνομιουχων»ιπταμενων,δεν περιμενω κανεις να συνειδητοποιησει τα ακρως σοσιλιστικα που συνεβησαν τοτε,το πιο πιθανο ειναι να χαρει[οι πιο πολλοι θα’χετε ακουσει το ανεκδοτο με τον θεο και την κατσικα του γειτονα…

  14. dimitris Says:

    Το λάθος του Βερελή, όπως και όλων των Υπουργών Μεταφορών μέχρι σήμερα, ήταν ότι προσπάθησαν να κρατήσουν ζωντανή μια ήδη νεκρή επιχείρηση. Κι αυτήν την προσπάθεια την έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι. Το ελληνικό δημόσιο φεσώνεται με 1.5 εκ. ευρώ την ημέρα από τη λειτουργία της ΟΑ.

    Η λύση είναι μία. Κλείσιμο και αποζημίωση όλων των εργαζομένων σύμφωνα με αυτά που προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία.

    Αυτό που είπε ο Χατζηδάκης πως «κανείς εργαζόμενος δεν θα χάσει τη δουλειά του» το θεωρώ προσβολή απέναντι στους υπόλοιπους Έλληνες εργαζόμενους. Αν κλείσει η ιδιωτική επιχείρηση όπου εργάζομαι, θα με διορίσουν στο δημόσιο για να μη μείνω άνεργος? Οι υπάληλοι της χρεωκοπημένης ΟΑ είναι πολίτες Α’ κατηγορίας? Για να μη μιλήσω και για τις δικές τους ευθύνες στο σημερινό κατάντημα αυτής της επιχείρησης.

  15. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΔΗΜΗΤΡΗ

    Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Η ΟΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ. ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕ ΡΩΤΑΩ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΟΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΑΒ, ΕΒΟ ΚΑΙ ΠΥΡΚΑΛ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ Μ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ?

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ

  16. dimitris Says:

    Η Πυρκάλ, με τις νέες τιμές νικελίου, είναι κερδοφόρος.
    Η ΕΒΟ είναι στρατηγικής σημασίας. Θα μπορούσε επίσης να είναι κερδοφόρος, αν δεν την είχαν γεμίσει με άπειρους αργόμισθους.
    Για την ΕΑΒ δεν έχω άποψη.

  17. Γιάννης Says:

    Να κλείσει καλύτερα η Βουλή ή να αγοραστεί από ιδιώτες (ποιός βλάκας ιδιώτης όμως θα θελήσει να πληρώσει για όλους αυτούς τους κηφήνες;). Έτσι κι αλλιώς δεν παράγει τίποτα, ενώ στοιχίζει τεράστια ποσά στον ελληνικό λαό (και να σταματήσει αυτό το παραμύθι περί δημοκρατικών δήθεν διαδικασιών και ναού της δημοκρατίας. Δημοκράτης ο γλίτσας;;; η παπακ…α;;; ο γλείφτης των πάντων ανδρ….κης;;; η μετανοημένη δαμ…κη;;; ο ρουσ…λος με το ανοιχτό πανεπιστήμιο;; οι γόνοι-κληρονόμοι βουλευτικών εδρών;;; Πληρώνουμε τη σάρα, τη μάρα και το κακό συναπάντημα!!)

  18. vertigo83 Says:

    [Αυτό που είπε ο Χατζηδάκης πως “κανείς εργαζόμενος δεν θα χάσει τη δουλειά του” το θεωρώ προσβολή απέναντι στους υπόλοιπους Έλληνες εργαζόμενους. Αν κλείσει η ιδιωτική επιχείρηση όπου εργάζομαι, θα με διορίσουν στο δημόσιο για να μη μείνω άνεργος? Οι υπάληλοι της χρεωκοπημένης ΟΑ είναι πολίτες Α’ κατηγορίας? Για να μη μιλήσω και για τις δικές τους ευθύνες στο σημερινό κατάντημα αυτής της επιχείρησης.]

    Αγαπητε dimitris,
    και εγω το θεωρω οχι μονο προσβολη,αλλα και υβρι να υπαρχουν εργαζομενοι δυο ταχυτητων.Τι εχετε να πειτε για την τελευταια εθελουσια εξοδο στον ΟΤΕ,οπου εφυγαν με δωρακια οι εργαζομενοι?[πληρη συνταξη.bonus].Γιατι παντα υπηρχε μια εμπαθεια για τους εργαζομενους στην Ολυμπιακη?Προσπαθω να καταλαβω που κατα τα γραφομενα σου φταιω κι εγω για το καταντημα της εταιρειας.Μπηκα το 1983 στην Ο.Α,χωρις μεσον,ζητουσαν ιπταμενες με προυπηρεσια,την οποια και ειχα μετα απο 2 χρονια σκυλισιας και πενιχρα αμοιβομενης εργασιες στις αερογραμμες του Κανταφι[με εδρα την Λιβυη].Απο τοτε και για 20 χρονια δουλεψα ευσυνειδητα,αρρωστησα[καρκινος-ειδικα του στηθους -,θεριζει στον κλαδο μας,επισης εγκεφαλικα κι εμφραγματα,ειναι τα δωρακια της ειδικοτητας μας.Το 5ο% πεθαινει πριν τα 60 του].Καθε φορα που περνουσα τον Ατλαντικο,ηταν σαν να’κανα 20 ακτινογραφιες-δεν θες να ξερεις ποσες φορες τον εχω περασει.Ουτε θα θελες να μαθεις τι παθαινει ο οργανισμος οταν τρελλαινονται οι βιορυθμοι με τις μεγαλες διαφορες της ωρας[7 ωρες πισω η Αμερικη,8 μπροστα η Αυστραλια].Ουτε θα θελες να ξερεις ποσο στρεσογονα ειναι η δουλεια του ιπταμενου[εχεις να εξυπηρετησεις και να ικανοποιησεις δεκαδες διαφορετικους χαρακτηρες καθημερινα,επισης καθε μερα εχεις διαφορετικο προισταμενο και κυβερνητη και συνεργαζεσαι με διαφορετικους συναδελφους].Εχασα πολυτιμες στιγμες απ την ζωη των παιδιων μου,εκλαψα νυχτες χριστουγεννων μονη σ’ενα δωματιο ξενοδοχειου κι οταν χωρισα εχασα λογω της ιδιαιτεροτητας της δουλειας μου την επιμελεια των παιδιων μου,λες και ημουν ναρκομανης η ανηθικη.Αλλα βεβαια ειχα τα »δωρεαν»εισιτηρια,αυτο το περιβοητο προνομιο που

  19. vertigo83 Says:

    [Αυτό που είπε ο Χατζηδάκης πως “κανείς εργαζόμενος δεν θα χάσει τη δουλειά του” το θεωρώ προσβολή απέναντι στους υπόλοιπους Έλληνες εργαζόμενους. Αν κλείσει η ιδιωτική επιχείρηση όπου εργάζομαι, θα με διορίσουν στο δημόσιο για να μη μείνω άνεργος? Οι υπάληλοι της χρεωκοπημένης ΟΑ είναι πολίτες Α’ κατηγορίας? Για να μη μιλήσω και για τις δικές τους ευθύνες στο σημερινό κατάντημα αυτής της επιχείρησης.]

    Αγαπητε dimitris,
    και εγω το θεωρω οχι μονο προσβολη,αλλα και υβρι να υπαρχουν εργαζομενοι δυο ταχυτητων.Τι εχετε να πειτε για την τελευταια εθελουσια εξοδο στον ΟΤΕ,οπου εφυγαν με δωρακια οι εργαζομενοι?[πληρη συνταξη.bonus].Γιατι παντα υπηρχε μια εμπαθεια για τους εργαζομενους στην Ολυμπιακη?Προσπαθω να καταλαβω που κατα τα γραφομενα σου φταιω κι εγω για το καταντημα της εταιρειας.Μπηκα το 1983 στην Ο.Α,χωρις μεσον,ζητουσαν ιπταμενες με προυπηρεσια,την οποια και ειχα μετα απο 2 χρονια σκυλισιας και πενιχρα αμοιβομενης εργασιες στις αερογραμμες του Κανταφι[με εδρα την Λιβυη].Απο τοτε και για 20 χρονια δουλεψα ευσυνειδητα,αρρωστησα[καρκινος-ειδικα του στηθους -,θεριζει στον κλαδο μας,επισης εγκεφαλικα κι εμφραγματα,ειναι τα δωρακια της ειδικοτητας μας.Το 5ο% πεθαινει πριν τα 60 του].Καθε φορα που περνουσα τον Ατλαντικο,ηταν σαν να’κανα 20 ακτινογραφιες-δεν θες να ξερεις ποσες φορες τον εχω περασει.Ουτε θα θελες να μαθεις τι παθαινει ο οργανισμος οταν τρελλαινονται οι βιορυθμοι με τις μεγαλες διαφορες της ωρας[7 ωρες πισω η Αμερικη,8 μπροστα η Αυστραλια].Ουτε θα θελες να ξερεις ποσο στρεσογονα ειναι η δουλεια του ιπταμενου[εχεις να εξυπηρετησεις και να ικανοποιησεις δεκαδες διαφορετικους χαρακτηρες καθημερινα,επισης καθε μερα εχεις διαφορετικο προισταμενο και κυβερνητη και συνεργαζεσαι με διαφορετικους συναδελφους].Εχασα πολυτιμες στιγμες απ την ζωη των παιδιων μου,εκλαψα νυχτες χριστουγεννων μονη σ’ενα δωματιο ξενοδοχειου κι οταν χωρισα εχασα λογω της ιδιαιτεροτητας της δουλειας μου την επιμελεια των παιδιων μου,λες και ημουν ναρκομανης η ανηθικη.Αλλα βεβαια ειχα τα »δωρεαν»εισιτηρια,αυτο το περιβοητο προνομιο που ερριξε εξω την Ο.Α!Και για να ξεκαθαρισω το θεμα με τα δωρεαν εισιτηρια,το εισιτηριο π.χ για Θεσσαλονικη μας το χρεωνουν 80 ευρω πανε -ελα,αλλα ταξιδευεις μονο αν υπαρχουν κενες θεσεις-δεν παιρνεις ποτε θεση πληρωμενου επιβατη-,μου’χει τυχει να περιμενω 6 ωρες και να μην βρω θεση επειδη ως και την τελευταια στιγμη εμφανιζονταν επιβατης με κανονικο εισιτηριο.Και στο τελος τελος,η Ο.Α επαιρνε και λεφτα για μια θεση που ηταν και θα παρεμενε μεχρι να κλεισει η πτηση απουλητη.Γιατι ποτε κανεις δεν κατηγορει τους εργαζομενους στην ΔΕΗ οτι δηθεν ριχνουν εξω την εταιρεια επειδη εχουν μειωμενο τιμολογιο για το ρευμα ?Γιατι τετοιο μενος με τους εργαζομενους στην Ολυμπιακη?

  20. dimitris Says:

    Αγαπητή vertigo83.
    Δεν έχω κανένα μένος εναντίον κανενός εργαζόμενου σε δημόσια ή σε ιδιωτική εταιρεία. Αισθάνομαι όμως την ανάγκη να εκφράσω την αγανάκτησή μου απέναντι σε πολλούς συναδέλφους σου που με την αδιάφορη έως απαξιωτική συμπεριφορά τους προς το επιβατικό κοινό της ΟΑ μας έκαναν να την αντιπαθήσουμε όσο δεν λέγεται.

    Περιστατικό που μου συνέβη προσωπικά.
    Είμαι Θεσσαλονίκη για μια έκθεση. Κλείνω τηλεφωνικώς εισιτήριο για να πετάξω την επόμενη μέρα το βράδυ. Όλα καλά, αφήνω το ξενοδοχείο μου και πάω στο αεροδρόμιο. Τζίφος. Η ΟΑ έχει απεργία. Υπάρχουν μόνο 2 κοπέλες στο γκισέ.
    Μα τους λέω, δεν με ενημέρωσε κανείς, και ο συνάδελφός σας στο τηλέφωνο μου έκανε κανονικά κράτηση. Πότε ανακοινώθηκε η απεργία και δεν το πήραμε είδηση?
    Είναι μου λέει απεργία όχι της ΟΑ, αλλά της ΓΣΕΕ στην οποία συμμετέχουμε, θα έπρεπε να το έχετε μάθει από τις ειδήσεις.
    Μα τους λέω, όλες οι άλλες αεροπορικές εταιρείες δουλεύουν κανονικά, εσείς είσαστε πιο έξυπνοι και απεργείτε? Φυσικά δεν μου απάντησαν.
    Επειδή οι πτήσεις με τις άλλες εταιρείες ήταν πλήρεις, αναγκάστηκα και επέστρεψα Θεσσαλονίκη, πλήρωσα απ’ την τσέπη μου μια ακόμα διανυκτέρευση κι έφυγα την επόμενη μέρα.

    Αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Αφού είχα ήδη φάει άπειρες καθυστερήσεις και πολλά άλλα καψόνια από τον εθνικό μας αερομεταφορέα, αποφάσισα πως αυτή θα ήταν η τελευταία τραυματική μου εμπειρία με την Ολυμπιακή Ταλαιπωρία. Και δεν τη χρησιμοποίησα ποτέ πια.

    Πετάω πάντα με Aegean με πολύ ευγενικά πληρώματα και ελάχιστες καθυστερήσεις, κι έχω τα νεύρα μου ήρεμα.

    Κατανοώ απόλυτα τα προβλήματα του κλάδου σου που ανέφερες, αλλά νομίζω πως και οι συνάδελφοί σου στις άλλες αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν αντίστοιχα προβλήματα, δηλ. αλλαγές προσωπικού, Χριστούγεννα μακριά από την οικογένειά τους, επαγγελματικές ασθένειες κλπ.
    Αλλά κι αν εξετάσεις όλους τους κλάδους των εργαζομένων, όλοι αντιμετωπίζουμε άγχος, κινδύνους, ασθένειες κλπ, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Κανείς όμως δεν μας εγγυάται ότι δεν θα χάσουμε τη δουλειά μας.

    Θυμάσαι καθόλου την Axon Airlines? Πολύ καλή εταιρεία με φιλικό προσωπικό, αν και χαμηλά αμειβόμενο σε σχέση με την ΟΑ. Έκλεισε ένα βράδυ, έτσι απροειδοποίητα, κι έμειναν οι εργαζόμενοι άνεργοι παραμονές Χριστουγέννων. Ποιος αλήθεια ασχολήθηκε? Δυστυχώς γι’ αυτούς, ήταν πολίτες Β’ κατηγορίας, όπως κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι.

    Κι όσο για τη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ και τα ιδιαίτερα προνόμια των υπαλλήλων τους, συμφωνώ απόλυτα. Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα, αλλά θα ξεφύγουμε από το θέμα.

  21. vertigo83 Says:

    Αγαπητε Δημητρη,
    εχεις δικιο,αγενεις υπαλληλοι υπαρχουν παντου-»επρεπε να το ειχατε μαθει απ’τις ειδησεις»,δεν ειναι η απαντηση που δινεις σ’εναν επιβατη-.Δεν παραπονεθηκα για τα προβληματα του κλαδου μου,εγω επελεξα να κανω την συγκεκριμμενη δουλεια,αυτο που με απογοητευει ειναι οτι ο κοσμος μας αντιμετωπιζει σαν ιδιαιτερα προνομιουχους και για οτι σαπιο συνεβαινε τοσα χρονια στην Ο.Α,μεμφονταν εμας αντι τις εκαστοτε κυβερνησεις που οργιασαν τοσα χρονια πανω στο σωμα της,με την βοηθεια των εργατοπατερουληδων-εαυτουληδων συνδικαλιστων,οπως εξ αλλου συμβαινει παντα ,οταν ιδιοκτητης ειναι το κρατος.
    Υπαρχουν εργαζομενοι που σιγουρα ειναι αξιοθαυμαστοι και κινδυνευουν απο πολλα,οπως οι εργαζομενοι στην καθαριοτητα,οι νοσηλευτες και τοσοι αλλοι και θα’μουν αχαρακτηριστη αν παραπονιομουνα εγω,σου εξηγησα ομως με ποιο σκεπτικο αναφερθηκα στους κινδυνους και τις δυσκολιες του κλαδου μου.
    Οσο αφορα τους εργαζομενους στην AXON,ηταν απλα αναλωσιμοι και εξυπηρετουσαν τα μεγαλα σχεδια του Λιακουνακου ,ο οποιος τους χρησιμοποιουσε σαν να ηταν σκλαβοι σε γαλερες,ελπιζω να εχουν βρει αλλες δουλειες,παντως ο Λιακουνακος ζει και βασιλευει.
    Θα σου πω και κατι,να φοβασαι τις εταιρειες που δεν εχουν ποτε καθυστερησεις.Οταν τα αερπολανα της Ο.Α προσγειωνονται,δεν απογειωνονται ΠΟΤΕ αν υπαρχει και η παραμικρη βλαβη μεχρι να διορθωθει,εν αντιθεσει με εταιρειες[ονοματα δεν λεμε]που εκβιαζουν τους χειριστες να πεταξουν για να μην καθυστερησει η πτηση και δεν περνανε ολες τις βλαβες στο technical logbook για να μην υπαρχουν αποδειξεις αν κατι παει στραβα.Ειχαμε χειριστες που οταν βγηκαν στην συνταξη[στα 60],πηγαν να δουλεψουν σ’αλλες ελληνικες εταιρειες[η ΥΠΑ τους επιτρεπει να πετανε μεχρι τα 65]και ενω στην Ο.Α δεν πετουσαν μεχρι να διορθωθει οτι ζητουσαν,στον ιδιωτη δεν ειχαν αυτη την »πολυτελεια»του βετο-αν μπορει να θεωρηθει πολυτελεια η ασφαλεια της πτησης-και αναγκαζονταν να υποκυψουν στις διαταγες του εργοδοτη.Αλλωστε,αν συμβει το κακο,ειναι παγια τακτικη ολων των εταιρειων να το χρεωνουν σε λαθος του πιλοτου.
    Ευχομαι ολοι οι ανθρωποι να’χουν σταθερη δουλεια που να τους επιτρεπει να ζουν μ’αξιοπρεπεια και μια καλη συνταξη οταν αποσυρθουν.Σε σενα ευχομαι τα καλυτερα και καλες γιορτες.

  22. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΔΗΜΗΤΡΗ

    Η ΠΥΡΚΑΛ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΝΙΚΕΛΙΟ ΑΛΛΑ ΣΦΑΙΡΕΣ (ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΛΑΡΚΟ?) ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΚ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΣΕ ΧΡΕΗ. Η ΕΒΟ ΚΑΙ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΓΟΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΕΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ. Η ΟΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.

    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ RESET.

    ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΕΡΤ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΑΒ. ΠΥΡΚΑΛ, ΕΒΟ, ΛΑΡΚΟ, ΕΛΛ. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΟΑ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.

  23. Mitsos apo makria Says:

    Με τί κριτήριο θα αποφασίσουμε γιά το ποιά εταιρία
    θα κλίσει; Με το αλάνθαστο που εκλέγουμε κάθε φορά
    -την μιά χειρότερη απ’ την άλλη- κυβέρνηση;

  24. Mitsos apo makria Says:

    …κλείσει…

  25. vertigo83 Says:

    Αγαπητε Δημητρη

    δεν ειπα οτι μονο οι ιπταμενοι της Ο.Α αντιμετωπιζουν σοβαρα προβληματα.Επισης υπαρχουν και εργαζομενοι οπως π.χ στην καθαριοτητα,νοσηλευτες και αλλοι πολλοι,που απασχολουνται σε βαριες και επικινδυνες για την υγεια τους δουλειες.Αναφερθηκα στα προβληματα του κλαδου μου,για να απομυθοποιησω την δηθεν γκλαμουρια της δουλειας μας .Επισης ,κανεις δεν μ’αναγκασε να κανω την συγκεκριμενη δουλεια,απλα δεν καταλαβαινω γιατι ο κοσμος παντα κατηγορει τους εργαζομενους στην Ο.Α[χαραμοφαηδες,τζαμπατζηδες κ.τ.λ]
    Αν καποιοι υπαλληλοι ειναι αγενεις,αυτο δεν χαρακτηριζει το συνολο.Βεβαιως θυμαμαι τους εργαζομενους στην axon,αφου δουλεψαν για τον Λιακουνακο σαν σκλαβοι στις γαλερες,μετα τους πεταξε στον δρομο οταν δεν του βγηκαν τα μεγαλεπιβολα σχεδια[ηθελε ν’αγορασει και την Ο.Α].Σιγουρα δεν τους θυμαται ο ιδιος,που ζει και μεγαλουργει.Και κατι ακομα-να φοβασαι τις εταιρειες που δεν εχουν καθυστερησεις.Στην προσπαθεια να γλιτωσουν χρονο και χρημα,κοβουν επισκευες,πιεζουν τους χειριστες να πεταξουν με βλαβες[τις οποιες δεν καταγραφουν για να μην υπαρχουν αποδειξεις αν συμβει το κακο,για το οποιο παντα ριχνουν τις ευθυνες στον πιλοτο].Οσο για την καταντια της Ο.Α,γι μενα φταινε οι κακοι χειρισμοι των εκαστοτε κυβερνησεων,η ελλειψη επιχειρηματικου πνευματος,το οτι θεωρουσαν τσιφλικι τους την Ο.Α και γεμιζαν δεκαδες αεροπλανα οταν ειχαμε εκλογες για να πηγαινοφερνουν τζαμπα τους ψηφοφορους τους,το οτι παιρναν ενα αεροπλανο και το ειχαν για προσωπικη τους χρηση οσες μερες ηθελαν οταν πηγαιναν στο εξωτερικο χωρις να πληρωνουν δραχμη και αλλα πολλα που δεν εχει νοημα να αναφερω.[Στα 20 χρονια που δουλεψα,αλλαξαν τριαντα τοσες διοικησεις,αντε να γινει σοβαρη δουλεια ετσι].Ενα ξερω,αν δεν ειχε σκοτωθει ο Αλεξανδρος Ωνασης,αυτη η εταιρεια θα ειχε μεγαλουργησει .

  26. Giorgow Says:

    Ο άνθρωπος είναι απλώς γελοίος. Από τους λίγους άσχετους μέσα στο ΠΑΣΟΚ απορώ πως τον αφήνουν και βγενη στα παράθυρα να μιλάει για την Ολυμπιακή που όταν ήταν υπουργός Χημικός στο επαλγεμα απλός τα έκανε μπάχαλο στην Ολυμπιακή

  27. dimitris Says:

    @vertigo83
    Όλα αυτά που περιφράφεις (κακοδιοίκηση, τζάμπα μεταφορές ψηφοφόρων κλπ) είναι απολύτως σωστά, αλλά είναι και η απτή απόδειξη γιατί η ΟΑ δεν πρέπει να εξακολουθήσει να υπάρχει ως κρατική εταιρεία.

    Αν κλείσει η ΟΑ το κενό της θα καλήψει κάποια ιδιωτική, είτε με το ίδιο όνομα είτε με διαφορετικό, οπότε και οι θέσεις εργασίας θα ξαναδημιουργηθούν και το ελληνικό δημόσιο δεν θα επιβαρύνεται με τόσα άχρηστα έξοδα.

    @ΜΑΚΗΣ
    Η πολεμική βιομηχανία είναι σημαντική για την απεξάρτησή μας από ξένους εμπόρους όπλων. Δεν διαφωνώ να παραμείνει κρατική, αλλά να λειτουργήσει με αξιόπιστο μανατζμεντ και με ιδιωτικοικονομικά κριτήρια. Δυστυχώς η εκάστοτε πολιτική ηγεσία θεωρεί τον κρατικό τομέα τσιφλίκι της και έχει οδηγήσει στο μαρασμό και την απαξίωση πολλές σημαντικές εταιρείες.

    Όμως είναι ενδιαφέρον το γεγονός πως εταιρείες όπως ο ΟΤΕ και η Κοσμοτέ παρ’ ότι κρατικές κατάφεραν να επιβιώσουν σε ανταγωνιστικό περιβάλλον και να είναι κερδοφόρες. Γιατί δεν το κατάφερε η ΟΑ είναι ένα ερώτημα. Πιστεύω ότι η απάντηση είναι πολυσύνθετη και έχει πολλές παραμέτρους.

    Πάντως το πλέον βέβαιο είναι πως ότι προσπάθειες έγιναν και με όλες τις πολιτικές ηγεσίες, απέτυχαν. Οπότε δεν υπάρχουν και πολλές λύσεις. Ή θα κλείσει, ή θα πληρώνουμε όλοι μας τα υπέρογκα χρέη της. Όποιος θέλει να πληρώνει, ελεύθερα. Εγώ λυπάμαι, αλλά δεν θα πάρω.

  28. dimitris Says:

    @Giorgow
    Αν εξηγούσες και γιατί είναι γελοίος, θα είχε πιο πολύ ενδιαφέρον η άποψή σου.

  29. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ Says:

    Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΧΑΝΕΙ
    ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ.
    ΤΟΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΜΕΤΟ ΣΤΟΝ ΜΕΣΟ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ.

  30. maria Says:

    eiste kai eseis sto reumatou mpeni?

  31. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ Says:

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ ΜΠΕΝΙ.ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΝΕΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΚΙΝΗΜΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ 1996 ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΤΕ ΤΙΣ 11 ΝΟΕΜΒΡΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΕΧΘΡΟ , ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ.

  32. ελενη Γαβριηλιδου Says:

    Αντιγραφω απο τον τυπο

    » «Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολες οι μέρες για την κυβέρνησή σας, ο πρωθυπουργός βρίσκεται σε κατάθλιψη και οι υπουργοί σε πανικό», είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Βερελής, και υποστήριξε ότι η σημερινή κυβέρνηση είχε σχέδιο υπονόμευσης της Ολυμπιακής, ήταν ήδη έτοιμο για να μπει ταφόπλακα, από το οποίο επωφελήθηκαν οι ανταγωνιστές.

    Ο πρώην υπουργός Μεταφορών, υπερασπίστηκε του δικού του σχεδίου για την Ολυμπιακή λέγοντας πως το κατεδάφισε η κυβέρνηση, εκδίωξε τους επενδυτές, ενώ η τότε Επίτροπος εξέφρασε ενστάσεις για το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ, μόνο μετά τις εκλογές, ενώ βρισκόταν σε επαφή με τους ευρωβουλευτές της ΝΔ. Προέβλεψε, μάλιστα, πως το σχέδιο Χατζηδάκη θα καταρρεύσει και τότε θα «παραμένει η νευρικότητα του υπουργού».

    Δηλαδη κυριε Βερελη,συνεχιζεις να υπερασπιζεσαι το καταπτυστο σχεδιο με το οποιο εδιωξες σε υποχρεωτικη μειωμενη συνταξη 260 ιπταμενους συνοδους-φροντιστες[την οποια θεμελιωναν ετσι κι αλλιως,δεν τους χαρισες ενσημα,ουτε τους εδωσες αλλα κινητρα]
    σε νεα ηλικια και τους απαγορεψες για παντα το δικαιωμα να εξαντλησουν εστω και αλλου τον εργασιακο τους βιο και να παρουν εν καιρω πληρη συνταξη.
    Ειμαι σιγουρη οτι κοιμασαι ησυχος τα βραδια,αν κρινω απο την παραπανω δηλωση σου στην βουλη κι ας εφερες σε δεινη θεση νεους ανθρωπους,με μεγαλες υποχρεωσεις.
    Το οτι μας εδιωξες ενω ημασταν απαραιτητοι και δεν ημασταν πλεοναζον προσωπικο,φαινεται οτι αφου καταλαβατε τι κανατε διωχνοντας και ολους τους εκπαιδευτες,στελνατε τα πληρωματα για εκπαιδευση στο Κα’ιρο απο την Egypt air,μεχρι να ετοιμασουν νεοι εκαπιδευτες
    και οτι μετα την εκδιωξη μας,προσλαβατε ισαριθμο εποχικο προσωπικο.
    Το σχεδιο σας ηταν να ξεφορτωθειτε απαραιτητους μονιμους εργαζομενους,για να την πουλησετε μετα με λιγοτερο μονιμο προσωπικο.
    Εμεις οι εκδιωχθεντες,δυστυχως δεν ευνοηθηκαμε μετα σαν καποιον,ωστε να γινουμε επιτυχημενοι επιχειρηματιες και ισχυρα μελη της τοπικης αυτοδιοικησης.
    Ο καθενας και η μοιρα του,δεν ειχαμε κατα πώς φαινεται τα προσοντα να πετυχουμε μετα την απολυση μας.Ετσι κι αλλιως,μονο μαυρη εργασια- κι αν βρουμε,δεν ημασταν και 20 χρονων.
    Μετα τοσα χρονια σκληρης δουλειας,οταν πηγα να δουλεψω αυτο μου απαγορευθηκε κι ας μου θυροκολληθηκε στην εισοδο της πολυκατοικιας η απολυση,δυο μερες μετα.
    Συγχαρητηρια για το σοσιαλιστικο και φιλεργατικο προσωπο του ΠΑΣΟΚ[οχι κι οτι οι αλλοι ειναι καλυτεροι],ολοι σας τον Σεπτεμβριο του 2003,υπερψηφισατε τον νομο που μας τελειωσε εργασιακα και οικονομικα.

    Αιδως Αργειοι,μονο αυτο εχω να σας πω.

  33. Καλούδης Γιώργος Says:

    ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΤΙΣ
    ΑΣΤΕΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ? ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΣΠΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΕΔΕΙΞΕ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
    ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ?ΑΡΚΕΤΑ Κε ΒΕΡΕΛΗ.ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΚΑΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ.ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΑΥΤΑ.

  34. Γιώργος Says:

    Τι ειπες παλι σημερα ? Επικαλεισαι τον Κ. Λαλιωτη για επιστροφη του κ. Παπαντωνιου στο ΠΑΣΟΚ ? Δεν εχουν το ιδιο πολιτικο βαρος. Ελεος.Οτι ειχε να προσφερει ο κ. Παπαντωνιου το προσφερε ας κατσει εκτος Βουλης υπαρχουν και αλλοι με πρισσοτερα προσοντα για πραγματικη προσφορα.Ξεχασες τι ελεγε για τον προεδρο του ΠΑΣΟΚ ?Η Α’ Αθηνας τον εχει ξεχασει τον Γιαννο.

  35. George1 Says:

    Ποιούς καλύτερους από τον Παπαντωνίου έχουν εκεί στο ΠΑΣΟΚ Γιώργο?
    Εγώ δε βλέπω κανέναν,ειδικά στο συγκεκριμένο τομέα.Εναν καλό τεχνοκράτη είχαν αυτοί στο ΠΑΣΟΚ-που επί των ημερών του κράτησε σ’ένα σχετικά αξιοπρεπές επίπεδο την Ελληνική οικονομία και έσωζε τον ανύπαρκτο Σημίτη-και τον έδιωξαν κι’αυτόν.Δηλαδή για εσένα έχει θέσει στην πολιτική ο απεχθής και παρωχημένος Λαλιώτης(κατάλοιπο παλαιών εποχών) και δεν έχει ο Παπαντωνίου ή πχ. ο Αλέκος Παπαδόπουλος και άλλοι?

  36. Σωτήρης Says:

    Ο γνωστός προβοκάτορας προκαλεί ονομαστικά πλέον τον κάθε σχολιαστή για να του απαντήσει.
    «Απαντήστε μου καλέ, δώστε μου σημασία, μιλήστε μου και μένα, για να σας απαντήσω και εγώ, να σας βρίσω, να με βρίσετε και να σας το ξανακάνω μπ… εδώ μέσα»!
    Μάγκες, μη μασάτε! Αγνοήστε τον!

    (Καλά το έλεγα πριν λίγες ώρες. Όσο και αν προσπαθούν κάποιοι παλιοί να ανεβάσουν το επίπεδο, πάντα θα μπουκάρουν κάποιοι για να τα διαλύσουν όλα. Ήρθε για να με επιβεβαιώσει)

    Προβοκάτορα, μη μου απαντήσεις. Δεν ανέφερα όνομα. Αν μου απαντήσεις σημαίνει ότι αναγνωρίζεις στον εαυτό σου αυτά που λέω. Εντάξει νούμερο ένα;

  37. Kitsos Says:

    Αυτός δεν ιδρώνει με τίποτα με τέτοιο αυτισμό που έχει!!

  38. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=42428

    Να και κάποιος που έχει την ευθιξία να παραιτηθεί.

  39. Μαυρογυαλούρος2009 Says:

    Θέμη, γιατί έσπευσες να του βάλεις την βολική ταμπέλα της » παραίτηση λόγω ευθιξίας»???……..
    και που ξέρεις ότι δεν εξαναγκάστηκε από τον ΓΑΠ στην (ευνοική για τον Βερελή) «παραίτησή από ευθιξία» , επειδή εμπλέκεται με το σκάνδαλο ΜΑΝ, ούτως ώστε το ΠΑΣΟΚ να κάνει την βολική δήλωση όπως και στον βαλιτσο-Τσουκάτο «τον διαγράψαμε γιατί είχε ανάμειξη». Ως γνωστόν, στην Ελλάδα, άμα διαγράψεις ένα λαμόγιο όλα μελι-γάλα…..και η λαμογιά «καλύπτεται» από τη διαγραφή ή την παραίτηση…

    απ’οτι θυμάμαι ο Βερελής, ώς υπουργός μόνο ευθιξία δεν είχε επιδείξει….

    0 για πάντα…..

  40. Krik Says:

    Μπράβο του! Είχε τουλάχιστον τη πολιτική ευθιξία να παραιτηθεί χωρίς να περιμένει προανακριτικές, κλπ. Τ’ ακούς Παυλιδάκο, ε Παυλιδάκο?

    Ελπίζω εδώ η Δικαιοσύνη να είναι πραγματικά τυφλή…

  41. Γιώργος Says:

    Να συμφωνησω αγαπητοι μου φιλοι με την παραιτηση αλλα για τι ενα μηνα πριν τις εκλογες?και το 2004 ενα μηνα πριν τις εκλογες δημηιουργηθηκε το προβλημα με το ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ.Επισης μου κανει εντυπωση η παρουσια του στο δελτιο ειδησεων του MEGA και μαλιστα η αβανταδορικη συμπεριφορα του Πρετεντερη και της Τρεμη καθως και η ανακοινωση που εβγαλε ο κ.Βερελης .Σας προτρεπω να την διαβασετε να εμβαθυνεται και να βγαλετε τα συμπερασματα σας.(Σε αντιθεση με το ALTER που προβληματισε πολλους με τις αναλυσεις του)

  42. george Says:

    Πολύ καλά έκανε και παραιτήθηκε, σε αντίθεση με τον Παυλίδη και μπράβο του. Αλλά μην τον «θεοποιήσουμε» κιόλας, διότι υπάρχει και η πιθανότητα να είναι ένοχος και να τα πήρε.

  43. Lena Says:

    Πολυ επιλεκτικες οι ευαισθησιες του Βερελη…

    Πολυ λυπουμαστε που εισαι »ανεργος» τωρα(λεμε και κανενα αστειο).

    υπογραφη.
    οι 259 απολυμενοι του Βερελη.

  44. Sagi Says:

    Ο Χρήστος Βερελής είναι ο μοναδικός! πολιτικός που μέχρι στιγμής έχει αποδείξει έμπρακτα πως έχει πολιτικό ήθος. Αυτό αποτυπώνεται όχι μόνο γενικά απο την κοινή γνώμη (ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ) και τηλεπαράθυρα…..Αλλά, απο την όλο και μεγαλύτερη αποδοχή αυτής της κίνησης απο τον λαό της ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ.

  45. Γιώργος Says:

    Γιατι το πολιτικο ηθος και η γεναιοτητα του κρατησαν μονο λιγους μηνες? Ενα ερωτημα που θα πρεπει να απαντησει ο ιδιος .Δηλαδη αλλαξαν ολα τοσο γρηγορα ? η μηπως κατι αλλο συνεβει και ηθελε να κατεβει τωρα στις εκλογες?Επισης μου δημιουργει εντυπωση οτι αμεσως μετα την παραιτηση του εδεχθη τηλεφωνημα απο τον Σημιτη. Εσπευσε δηλαδη ο πατερουλης των πολιτικων ορφανων για συμπαρασταση.Η δηλωση του Βερελη τα λεει ολα. Ο λαος εχει ξυπνησει και καταλαβαινει πολλα.

  46. maria Says:

    bye bye,mr berelis.

Σχολιάστε