Διαμαντοπούλου Άννα

Β΄ Αθηνών, ΠΑΣΟΚ

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=716

http://www.diamantopoulou.gr/

http://twitter.com/adiamantopoulou

Περίληψη 28 σχολίων:

Θετικά αλλά υπάρχουν και αρκετοί αμφισβητίες. Μέσος όρος 8 βαθμών: 3.3

223 Σχόλια to “Διαμαντοπούλου Άννα”

  1. Σπύρος Says:

    Είναι έξυπνη, δουλεύει σκληρά, έχει σχέδιο καταγεγραμμένο και όραμα. Ακούει, κάνει διάλογο, ψάχνει όλες τις πλευρές ενός θέματος, κρίνει κατάλληλα και μετά πράττει.
    Δεν είναι αλάνθαστη, κάθε άλλο θα έλεγα, αλλά δεν υπάρχει σύγκριση με εκείνο το χάλι που προηγήθηκε στο υπουργείο.
    Δεν είναι για το παιδείας γιατί δεν την αφορά η δημόσια εκπαίδευση προσωπικά, άρα αμφιβάλλω σφόδρα πως θα την βελτιώσει, αλλά είναι δυνατή πολιτικός με μέλλον.
    3,75

  2. Καθηγητάκος Says:

    Το Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ είναι πάρεργο, μήτε σκάλα για άνοδο στο πολιτικό στερέωμα. Πολλοί άσχετοι πέρασαν απ’ αυτό, με τελευταίο παράδειγμα τον Αρούλη. Οι μεγάλες αλλαγές στην Εκπαίδευση θέλουν όραμα, όρεξη για δουλειά και φυσικά τεχνογνωσία. Είναι το πιο απαιτητικό Υπουργείο, από το οποίο ή θα βγεις αλώβητος χωρίς όμως να έχεις κάνεις τίποτα, π.χ. Αρούλης, Στυλιανίδης από ΝΔ, αλλά και άλλοι από το ΠΑΣΟΚ π.χ. ο ΓΑΠ, ο Φατούρος ή θα παίξεις την πολιτική σου καριέρα κορώνα-γράμματα π.χ. Ράλλης, Κοντογιαννόπουλος, Γιαννάκου, από ΝΔ, και Αρσένης από το ΠΑΣΟΚ, προσπαθώνατας να μεταβάλεις κάποια πράγματα προς την κατεύθυνση που πιστεύεις οτι είναι σωστή. Δεν αξιολογώ τις κατευθύνσεις αυτές ιδεολογικά, με άλλες συμφωνώ, με άλλες όχι. Ακόμη: Είναι κοινοτοπία να πω οτι οι αλλαγές στην Εκπαίδευση πρέπει να είναι μακρόπνοες και οι όποιες επενδύσεις αποδίδουν μακροχρόνια, πράγμα που δεν θέλει ένας πολιτικός, που προφανώς βιάζεται ν’ ανέβει. Η μόνη λύση στο Υπουργείο Παιδείας είναι να υπάρχει διακομματική συναίνεση σε αλλαγές, είναι χιλιοπωμένο, αλλά δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Μόνο μια προσωπικότητα εγνωσμένου κύρους και κοινής αποδοχής θα μπορούσε να κάνει κάτι για την έρμη την Εκπαίδευση μας και να έχει αποτέλεσμα. Η Α.Δ. όμως δεν ανήκει σ’ αυτήν την κατηγορία. Μάλλον για fast food πολιτικός μοιάζει περισσότερο.

  3. kostas Says:

    Νομίζω οτι το Υπ Παιδείας χρειάζεται έναν εξωκοινοβουλευτικό, καλή επιλογή θα ήταν κατα τη γνώμη μου ο Πανάρετος.
    Όσο για τη Διαμαντοπούλου, πέρα απο γενικολογίες, δε βλέπω να υπάρχει κανένα σχέδιο και όραμα . Είναι καθαρα πολιτικός των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνιάς, χωρίς να δίνει σημασία στο έργο και την ουσία.
    Τα περισσότερα απο αυτα που εξήγγειλε η Διαμαντοπούλου προβλέπονται απο το νόμο Γιαννάκου.
    Επίσης εχθές μίλησε για διάσπαρτα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, χωρις αντικειμενο που συντηρούν τα ενοικιαζόμενα και τις καφετέριες.
    Μας κοροΙδεύει, τη βάση του 10 ποιος την κατήργησε;

  4. Athina Says:

    Κώστα συμφωνώ για το ‘πολιτικός των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνιάς’.
    Σπύρο: Γιατί ‘είναι δυνατή πολιτικός με μέλλον’ αν δεν μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την παιδεια; δεν έχει σοβαρές αποψεις, παρά τους δεκάδες συμβούλους που εχει. Σπατάλησε έναν ολόκληρο χρόνο και τωρα με PR στις παραπολιτικές στήλες των εφημερίδων φτιαχνει προφιλ.

  5. kostas Says:

    Αθηνά, ακριβώς αυτο πόυ λές κάνει η Διαμαντοπούλου συνεχώς, μοιράζει παραπολιτικά στις εφημερίδες, γιατι πιστέύει οτι με αυτον τον τρόπο ισχυροποιείται. Γράφουν οτι είναι μεγάλη πολιτικός και οτι μπορεί να γίνει ακόμα και Πρωθυπουργός και διαβάζοντας τα προσπαθεί να το πιστέψει και η ίδια. Ενα χρόνο στο Υπουργείο δεν έχει κάνει τίποτα. Οι εξαγγελίες για τα πανεπιστημια είναι πολύ γενικόλογες, πολλά απο αυτα προβλέπονται στο νόμο της Γιαννάκου κι επίσης ακούγοντας για συμβούλια, διαλόγους, επιτροπές, επιστολές κ.α φοβάμαι οτι οι αλλαγές θα μείνουν στα λόγια.
    Υπερβολικά προβεβλημένη και υπερεκτιμημένη πολιτικός, είναι ενδεικτικό οτι σα νομάρχης Καστοριάς και σαν επίτροπος δεν έκανε τίποτα. Η πλάκα είναι οτι οι δυο Υφυπουργοί(Πανάρετος, Χριστοφιλοπούλου) είναι αξιολογότατοι και δυστυχώς χαραμίζονται. Να δούμε ως πότε…

  6. Σπύρος Says:

    Αθηνά και Κώστα. Θα σας πω τη γνώμη μου ως πρώην ωρομίσθιος εκπαιδευτικός (δε δουλεύω σε σχολείο φέτος όπως και όλοι οι συνάδελφοι όπως εγώ) και όντας πολιτικά ανεξάρτητος από τα κόμματα.
    Αθηνά είπα δημόσια εκπαίδευση και όχι παιδεία.
    Κώστα να σου θυμίσω ότι σαν επίτροπος δούλεψε πολύ στον τομέα της και επί της θητείας της εισέρρευσε στην Ελλάδα πακτωλός χρημάτων.
    1) Ως κλάδο, μας έκοψε τα φτερά για να διοριστούμε εκτός ΑΣΕΠ. Αυτό αντικειμενικά είναι καλό ή κακό κατά τη γνώμη σας;
    2) Στην περσινή διδακτική στήριξη πήραμε ώρες με αντικειμενικά κριτήρια (χρόνο κτίσης πτυχίου) και πληρωθήκαμε, όχι αποπληρωθήκαμε, στην ώρα μας πιο γρήγορα από ποτέ.
    3) Έχει σχέδιο καταγεγραμμένο για την Ελλάδα στο βιβλίο της και αυτό προσπαθεί να εφαρμόσει.
    4) Φιλόδοξη και ριζοσπαστική η μεταρρύθμιση που προωθεί, μετά από πραγματικό διάλογο και με τα καλά στοιχεία της Γιαννάκου.
    Κυρίως όμως μπορεί να την ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ. Θα δούμε στην πράξη πως θα πάει, αλλά σε καμία περίπτωση γενικόλογες εξαγγελίες.
    5) Δουλεύει σκληρά, ομαδικά και αποτελεσματικά.
    6) Όταν επικοινωνείς μαζί της, σου απαντάει το γραφείο της σχεδόν άμεσα!!!
    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι διαχειρίζεται με δεξιοτεχνία την εικόνα της μέσω των ΜΜΕ και των δημοσίων σχέσεων, αλλά να μη παραβλέπουμε ότι ξέρει να διοικεί, που πάει και τι θέλει.
    Γι’αυτό την ξεχωρίζω και πιστεύω ότι έχει μέλλον χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υποστηρίζω το κόμμα της, τις ιδέες της και τη στάση της, σε σημεία των οποίων είμαι ριζικά αντίθετος.

  7. ΕΛ ΛΑΣ Says:

    ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΜ…ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΙ ΤΗΣ ΜΠΙΛΤΕΝΜΠΕΡΚ..ΜΑΣΟΝΙΑ..ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΗ..Κ.Λ.Π.ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ..ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ..ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΕΕΕΣ ΩΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ,ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΓΗΣΕΙ… ΙΔΗ

  8. Ανδρέας Says:

    Διάβασα κάτι που με εκφράζει σε μεγάλο βαθμό. Το μεταφέρω:
    [
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…………. ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ :

    Διότι είσαι η μόνη υπουργός που βγήκε την επόμενη των εκλογών να μαλώσεις και να διασύρεις τους εκπ/κους, λες και αυτοί που σε ψήφισαν ήταν μόνο από τα άλλα κόμματα!

    Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις στα μάτια της κοινής γνώμης την όποια εικόνα και ποιότητα είχε ο καθηγητής, παρουσιάζοντας όλους σαν βυσματίες, κονέ και τεμπέληδες !

    Διότι βρήκες επιτέλους την λύση για λιγότερους διορισμούς και ποιότητα στην εκπ/ση, βάζοντας επίσημα 30 μαθητές να στοιβάζονται στην τάξη και να λες σε όλους : « πρώτα ο μαθητής! ».

    Διότι κατόρθωσες και έστειλες την Ελληνική ομογένεια 100 χρόνια πίσω, γυρίζοντας από τα σχολεία του εξωτερικού χιλιάδες εκπ/κους και καταστρέφοντας ότι είχε καταφέρει να δημιουργηθεί για τη διάσωση και συνέχεια της Ελληνικής εκπ/σης και υπόστασης στην ομογένεια, καταργώντας ουσιαστικά την συνέχεια της γλώσσας και της παρουσίας μας στο εξωτερικό για το μέλλον!

    Διότι μόνο εσύ συνέλλαβες και υλοποίησες την φαεινή ιδέα να «ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ» οι ονομαστικά διοριστέοι εκπ/κοι του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ και να σβήσει το υπαρξιακό τους μέλλον σε μια νύχτα.

    Διότι κατάφερες να μιλάς για «Πράσινα σχολεία του μέλλοντος» και να μεταμορφώνεις σε μαύρα κι άραχνα τα ‘ηδη υπάρχοντα, καταργώντα τα ΚΠΕ και την Περιβαλλοντική Εκπ/ση.

    Διότι επι παρουσία σου στο υπουργείο κατάφερες το ακατόρθωτο : Να γράφεις το όνομά σου στις Πανελλαδικές εξετάσεις και να περνάς στο Πανεπιστήμιο !!

    Διότι κατήργησες τον θεσμό του ωρομίσθιοι και κατάφερες να τον μετατρέψεις σε ΔΟΥΛΟ εκπ/κο των 5 – 15 ωρών με 300 Ε τον μήνα, δίνοντας την ψεύτικη καραμέλα για πλήρη εργασιακά δικαιώματα, για να το ακούει ο «έξω κόσμος» και να νομίσει ότι κάτι ουσιαστικό άλλαξες!

    Διότι εφάρμοσες την παγκόσμια πρωτοτυπία της «χειρουργικής τοποθέτησης» των εκπ/κων σε σχολεία όπου χρειάζονται : πχ. η Δ/θμια Δ/νση Χίου ζήτησε 15 φιλόλογους και έδωσε 20 υπεράριθμους γυμναστές………και εσύ διόρισες άλλους 15 γυμναστές εκεί και κανέναν φιλόλογο !!!!

    Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις την προοπτική χιλιάδων ωρομισθίων που μάζευαν προϋπηρεσία σε όλη την Ελλάδα για μελλοντικό διορισμό, καταργώντας την προϋπηρεσία, τα χρόνια, την ταλαιπωρία και τις θυσίες μιας ζωής. Σε ένα δρόμο που οι νόμοι της ίδια της πολιτείας τους έδειξε υποχρεωτικά να ακολουθήσουν στο παρελθόν, τους έσκαψες τον λάκκο άνανδρα και ύπουλα, αδιαφορώντας για την οικογένεια και τα παιδιά τους !!

    Διότι είπες το μεγαλύτερο ψέμα σε αυτούς που καταδίκασες στην ανεργία : της μεταβατικής περιόδου αποκατάστασης των θιγμένων από τα νέα μέτρα !

    Διότι είπες το καλύτερο σύνθημα – ανέκδοτο στο χώρο της παιδείας στην προοπτική της σύγχρονης Ελλάδας : «Πρώτα ο μαθητής», λένε πλέον γονείς, μαθητές και εκπ/κοι και σκάνε στα γέλια !!

    Διότι κατόρθωσες σε ένα μόλις χρόνο να είσαι το πλέον αχώνευτο πρόσωπο σε καθηγητές, δάσκαλους, μαθητές, Πανεπιστημιακούς, ξεπερνώντας ακόμη και δεινόσαυρους της παιδείας στο παρελθόν και σπάζοντας όλα τα ρεκόρ αντιπαθητικότητας !!

    Τέλος, διότι κατάφερες έχοντας μαζί σου και εξουσιάζοντας το σύνολο των ΜΜΕ, να βρίσκεσαι στις τελευταίες θέσεις σε δημοτικότητα και αποδοχή, βάζοντας σε σκέψεις όλους να αναλογιστούν που θα ήσουν ήδη, εάν ο πολύς κόσμος γνώριζε βαθύτερα τι έχεις πράξει.

    ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!

    Κ. Κ.

    Καθηγητής ΦΑ

    Διορισμένος στην Δ΄/θμια Εκπ/ση

    Ξαναδιαβάζοντας για τον ΑΣΕΠ προς διορισμό (….από φόβο μην πάρω μετάταξη !! )
    ]

  9. ΑΞΙΟΚΡΑΤΗΣ Says:

    ΑΦΟΥ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΝΕ ΤΗΣ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΠΩς ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, Η ΙΔΙΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ????
    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ

  10. Παράγκας Says:

    Εν τω μεταξύ στην Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ. το 2010 μ.Χ.

    «Η Νέα Ελληνική Ιστορία, τα Θρησκευτικά και η Πληροφορική δεν χρειάζεται να είναι υποχρεωτικά μαθήματα”,
    υποστηρίζει η κυρία Θάλεια Δραγώνα.

    Η πρότασή της να καταργηθούν τα μαθήματα της Ιστορίας και των Θρησκευτικών από τον κορμό των υποχρεωτικών μαθημάτων, μετά την Α’ Λυκείου, προκαλεί ήδη θύελλα αντιδράσεων στον εκπαιδευτικό κλάδο.
    Η ίδια πάντως, μιλώντας στο “ΘΕΜΑ”, δηλώνει ότι δεν κατανοεί τον θόρυβο που δημιουργείται, αφού η πρότασή της δεν εξαφανίζει τα μαθήματα από το πρόγραμμα διδασκαλίας!
    «Δεν είναι καλύτερο να δημιουργηθεί ένα μικρό τμήμα με 12 μαθητές που αγαπούν την Ιστορία και θα ασχοληθούν σε βάθος με αυτή από το να διδάσκεται σε ένα τμήμα με 27 παιδιά, όπου ενδεχομένως κάποια από αυτά δεν αγαπούν πολύ το αντικείμενο;”.
    Σύμφωνα με την κυρία Δραγώνα, η Ιστορία δεν αφορά πολλούς, ενώ τα Θρησκευτικά δεν χρειάζεται να ενταχθούν στη βασική ομάδα των μαθημάτων.»

  11. zarkon Says:

    Η γνώμη μου είναι ότι τα θρησκευτικά δεν είναι γνώση είναι πεποίθηση (που πολλές φορές σφάλει ) πρέπει να διδάσκεται στο κατηχητικό στο μεντρεσέ ή σε οποιοδήποτε θρησκευτικό οίκημα .
    Αντίθετα η ιστορία είναι σημαντική – γιατί ο δρόμος προς το μέλλον περνάει από το παρελθόν . Πρέπει όμως να διδάσκεται χωρίς εξιδανικεύσεις .

  12. Παράγκας Says:

    «Παραιτήθηκε η Θ. Δραγώνα.
    Η θύελλα αντιδράσεων για την πρόταση να διδάσκεται ως προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας ανάγκασε την ειδική γραμματέα σε παραίτηση»

  13. mini Says:

    Είπα να γράψω ένα σχόλιο για τη σημερινή Υπουργό Παιδείας, αλλά διαβάζοντας το βιογραφικό της αποφάσισα να μην ασχοληθώ με επαγγελματίες πολιτικούς που δεν έχουν θέση στην «Παιδεία» ενός Έθνους.
    Ίσως αυτός είναι ο λόγος που άλλαξαν, Υπουργός και συνεργάτες, το όνομα και την ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ. Η λέξη Εθνική μάλλον ενοχλούσε, όπως και το http://www.ypepth.gr. Έτσι έχουμε το http://www.minedu.gr, λες και αναφερόμαστε σε ένα υπουργείο παιδείας μιας άλλης χώρας…
    Ταλαίπωρη ΠΑΙΔΕΙΑ…

  14. ο Μήτσος Says:

    Το ζητούμενο είναι να φύγει και το «th», το οποίο δεν έχει καμία θέση σε ένα Υπουργείο Παιδείας. Μόνο η Ελλάδα και το Ιράν πρωτοτυπούν σε αυτή την κατεύθυνση.

  15. mini Says:

    Ρίξε μια ματιά στα παρακάτω:
    http://www2.ed.gov/policy/gen/guid/religionandschools/index.html
    http://www2.ed.gov/policy/gen/guid/religionandschools/prayer_guidance.html
    και σε άλλα υπουργεία παιδείας γίνεται αναφορά σε θρησκευτικά ζητήματα.
    Στις ΗΠΑ υπάρχουν σχολεία «καθολικά», «εβραϊκά», στα οποία το μάθημα των θρησκευτικών κατέχει σημαντική θέση και οι έρευνες δείχνουν ότι σε αυτά τα σχολεία οι επιδόσεις των μαθητών είναι πολύ καλές.
    Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες επίσης διδάσκονται τα θρησκευτικά στο σχολείο, και το υπουργείο παιδείας καθορίζει τις ώρες και τα προσόντα των διδασκόντων. Για του λόγου το αληθές ρίξε μια ματιά και στο παρακάτω:
    http://it.wikipedia.org/wiki/Insegnamento_della_religione_cattolica_in_Italia
    Η παρακολούθηση του μαθήματος των θρησκευτικών δεν είναι υποχρεωτική και αιτιολογημένα μπορεί ο μαθητής να πάρει απαλλαγή. Το ίδιο γίνεται και στην Ελλάδα.
    Εξάλλου αυτό το th που τόσο σε ενοχλεί το έχουν βγάλει…

  16. ο Μήτσος Says:

    Το th δεν με ενοχλεί στο URL, αλλά στο όνομα του Υπουργείου. Τα Θρησκεύματα είναι άσχετα με την παιδεία. Το παιδείας θα μπορούσε να έχει σαν συμπλήρωμα την έρευνα, όπως πολύ σοφά γίνεται στη Γερμανία.

  17. Παράγκας Says:

    Ζήσε το μύθο σου στο Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ.ΣΑΝ!!!

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4605322
    »
    Χαμηλή χρηματοδότηση στα ΤΕΙ τα επόμενα χρόνια»

    αλλά από την άλλη

    ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ…
    «Το αρχικό κόστος βάσει του Ν3512/2006 του υπ΄ Παιδείας είχε υπολογιστεί στα 15.000.000 ευρώ, ωστόσο το τελικό κόστος θα είναι μειωμένο και θα καλυφθεί από το ελληνικό Δημόσιο»(!!!!!!!!!!!!!!)…

  18. zarkon Says:

    Κανονίστε να μην έχει μιναρέ , ποιός ανέχεται το μουεζίνη ντάλα μεσημέρι ουρλιάζει !!! Σεβασμός στα αδέλφια μας που αγωνίστηκαν το 21 , θα τρίζουν τα κοκαλά τους .

  19. mini Says:

    Σε ξένες χώρες, αλλά και στην Ελλάδα (τουλάχιστον για τις περιπτώσεις που γνωρίζω) οι ορθόδοξες χριστιανικές εκκλησίες έχουν χτιστεί ή ανακαινισθεί με χρήματα που δόθηκαν από πιστούς.
    Δεν έχω πρόβλημα με τη δημιουργία λατρευτικού χώρου για αλλόδοξους, αρκεί να πληρώσουν οι ίδιοι τις δαπάνες για την ανέγερση του ναού τους. Είναι δικαίωμα του καθενός να ασκεί τα λατρευτικά του καθήκοντα.

    Αλλά: δεν μπορώ να ανεχτώ τη στιγμή που ο Έλληνας βρίσκεται σε οικονομική εξαθλίωση, τη στιγμή που περικόπτονται και άλλο συντάξεις και μισθοί, και κινδυνεύει η χώρα να χρεωκοπήσει, το ελληνικό δημόσιο (αν είναι αλήθεια) να χρηματοδοτεί ανέγερση λατρευτικού χώρου των μεταναστών, με τα χρήματα που μαζεύει επιβάλλοντας στον Έλληνα έκτακτες φορολογικές εισφορές -περαίωση- χαράτσι… .

  20. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Συμφωνώ. Θα συνιστούσα στην μουσουλμανική κοινότητα να αναζητήσει δωρητή από Σαουδική Αραβία ή άλλη πλούσια χώρα.

  21. Παράγκας Says:

    (Ζήσε το μύθο σου στο Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υσταν)

    «Όχι ένα, αλλά τουλάχιστον… δέκα τζαμιά στην ευρύτερη Αττική επιθυμούν να αποκτήσουν οι μουσουλμάνοι μετανάστες. Σε σχετική συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε τη Δευτέρα στα γραφεία της Ένωσης Μεταναστών Ελλάδος, παρουσιάστηκαν 23 προτάσεις, που αφορούν στο σύνολό της τη μεταναστευτική πολιτική, με σκοπό τα ζητήματα αυτά να τεθούν υπόψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωβουλής, υπουργείών και κομμάτων, ανεξάρτητων βουλευτών, καθώς και της Εκκλησίας της Ελλάδος.»
    (protothema.gr)

  22. mini Says:

    Αν και εδώ και μέρες έχουν αναρτηθεί, και ίσως το ξέρετε, ρίξτε μια ματιά στο «νέο λύκειο» που ευαγγελίζονται οι «φωτισμένες» υπουργός και υφυπουργός:
    http://www.antibaro.gr/node/2182
    http://gmvardavas.wordpress.com/

  23. Δεσποινα Ζωϊδου Says:

    ΠΑΝΤΩΣ Η κ.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ.λ.π, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΣΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ (!!), ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΗ, ΕΡΓΑΤΙΚΗ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ, ΔΙΟΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΜΙΣΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕΤΑ ΛΟΓΟΥ ΓΝΩΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΑΛΛΟΥ Η ΜΗΤΕΡΑ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ), ΑΛΛΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ (ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ) ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΩΡΑ ΗΛΙΚΙΑΣ (ΔΙΔΥΜΑ 6 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ 5 ΕΤΩΝ). ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΑΝΝΟΥΛΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ ? ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΝΝΟΥΛΑ!!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: