Μητσοτάκης Κυριάκος

Β΄Αθηνών, ΝΔ

http://www.kmitsotakis.gr/

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=677

http://www.youtube.com/profile?user=kyriakoswebtv

Περίληψη 63 σχολίων:
Επί το πλείστον θετικά, αλλά δεν λείπουν και τα αρνητικά.
Μέτρησα 13 βαθμούς, μέσος όρος: 3.3

247 Σχόλια to “Μητσοτάκης Κυριάκος”

  1. maria Says:

    themi merikes fores mou thumizeis ton gio mou pou einai 7 giati o megalos pou einai 11 se bazei kato.
    diabazei anamesa stis grammes.

    themi milas gia tin oikogenia tou drakoumel tous pianoun me to bodi stin plati kai akoma anarotiesai?????
    ftaiei pou lupeis polla xronia apo tin ellada den dino alli exigisei.
    mipos den parakolouthouses ta dromena gia polla xronia opos ego?
    giati ki ego polla pou diabazo kai akouo einai…duskoloxoneuta… logo …apostaseis …ta proeigoumena xronia.

  2. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Στοιχεία που ενισχύουν την εκδοχή της δωρεάς:

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=59810168

  3. Αναστάσιος Καζαντζίδης-Kιλκίς Says:

    Κύριε Λαζαρίδη, επειδή διακρίνω έντονα ίχνη αναζήτησης για σωστή ενημέρωση του λαού στα γραπτά σας, σας αντιγράφω απο το πόστ του antinews τα γραφόμενα του διαχειριστή factorx για τα σπίτια του Χριστοφοράκου και του Κυριάκου.
    Επειδή θέλω να πιστεύω – νομίζω οτι το βλέμμα του Κυριάκου καθρεφτίζει την εντιμότητα της Οικογένειάς του ακόμα-οτι το παρακάτω δημοσίευμα ΔΕΝ ισχύει, περιμένω μια ξεκάθαρη απάντηση απο το γραφείο του βουλευτή οτι ΔΕΝ ισχύει!!! Το απόσπασμα που ακολουθεί δημοσιεύτηκε ως σχόλιο στο πόστ ‘μια παρτίδα ούτως η άλλως χαμένη για τον Καραμανλή’…
    Περιμένω…
    «Ο κ. Χριστοφοράκος, ο μεγάλος λαδέμπορος, έμενε εις την οδό Πεντέλης 32. Η πίσω πλευρά του οικοπέδου βλέπει εις την οδό Μαυρομιχάλη 23. Το ίδιο οικόπεδο, δύο σπίτια. Εις την οδό Μαυρομιχάλη 23 μένει δικός σας Βουλευτής, ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Θα μου πείτε ότι είναι σύμπτωση. Είναι μία στα πέντε εκατομμύρια. Τη δέχομαι, υπάρχει, δεν είναι ποινικώς κολάσιμο. Ούτε είναι ποινικώς κολάσιμο ότι συνυπάρχουν στην Τήνο δίπλα-δίπλα τα οικοπέδα….»

  4. james Says:

    Αναστάση πριν από μερικά χρόνια στο ακριβώς διπλανό μου διαμέρισμα- μεσοτοιχία- εγκαταστάθηκε ένας σοβαρός κύριος με 2 παιδιά και σύζυγο θεούσα. Ένα βράδυ 3 η ώρα, μπούκαρε η ασφάλεια και τον έπιασε γιατί αποδείχθηκε μεγαλέμπορος ναρκωτικών…!!! Με τη λογική που χρησιμοποίησε ο Καρατζαφέρης προχθές (γιατί όσα έχεις σε εισαγωγικά, είναι ακριβώς τα λόγια του στη Βουλή) είναι προφανές οτι κι εγώ μπορεί να θεωρηθώ έμπορος ή βαποράκι ναρκωτικών…!!!Οι δήθεν αποκαλύψεις Καρατζαφέρη είναι εντελώς μούφα τελικά. Πολιτική με διαδόσεις και θεατρικές παραστάσεις πάει να κάνει ο άνθρωπος…!!!

  5. eyeofthebird Says:

    Σύμφωνώ με τον James. Επιπλέον μου κάνει εντύπωση γιατί ασχολούνται με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Δωρεά με ονομαστικά τιμολόγια δεν γίνεται. Αν ήθελε η Siemens θα τα έκοβε στο΄όνομα κάποιοιυ άλλου και θα τελείωνε το πράγμα. Μάλλον πίσω από τον Κυριάκο Μητσοτάκη (που στη συγκεκριμένη περίπτωση προσπαθεί να απαοδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας) κρύβονται όσοι δεν θέλουν να αποκαλυφθούν οι μίζες. όχι μίζες μιζάρες κύριε Λαζαρίδη μου. Μιζάρες που έχουν ονοματεπώνυμο στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Αλλά δεν ασχολείστε με αυτούς. Όχι μόνο εσείς αλλά και πολύ άλλοι. Κρύβονται όλοι πίσω από την υποκρισία της ηθικής και χτυπάμε τον μικρό Μητσοτάκη, επειδή πουλάει. Αλλού είναι οι μίζες κύριε Λαζαρίδη μου και λοιποί αναμάρτητοι….

  6. Κυριάκος Μπεχράκης Says:

    @eyeofthebird
    Γράφεις:
    «Δωρεά με ονομαστικά τιμολόγια δεν γίνεται.»

    Λάθος κάνεις, γίνεται και παραγίνεται. Το ότι το λογιστήριο της siemens έκοψε ένα τιμολόγιο για τον πελάτη όπως ήταν υποχρεωμένο να κάνει δε σημαίνει ότι ο πελάτης θα το πλήρωνε. Σε οποιαδήποτε περίπτωση στέλνονται από μια εταιρεία αγαθά πρέπει να κοπεί ένα δελτίο αποστολής που περιλαμβάνει τα αγαθά και την ποσότητά τους. Το δελτίο αυτό πρέπει απαραίτητα να συνοδευτεί με ένα τιμολόγιο εκτός αν η διακίνηση γίνεται για ειδικές περιπτώσεις (έκθεση, δωρεά κλπ.). Αν το λογιστήριο δεν έκοβε τα παραστατικά θα ήταν εκτεθειμένο σε περίπτωση λογιστικού ελέγχου.

    Ένα πιθανό σενάριο είναι ότι ο ΚΜ παράγγειλε τον εξοπλισμό, το λογιστήριο της siemens έκοψε τα απαραίτητα παραστατικά όπως κάνει πάντα και στη συνέχεια έγινε η συννενόηση του Χριστοφοράκου με τον ΚΜ οπότε τα παραστατικά κατέληξαν στο φάκελο με τις υποθέσεις που διαχειριζόταν προσωπικά ο πρώτος, που σημαίνει ότι δεν θα πληρώνονταν ποτέ.

    Επιπλέον τα ονομαστικά τιμολόγια δίνουν στον πάροχο της εξυπηρέτησης τη δυνατότητα πίεσης προς τον αποδέκτη σε περίπτωση που ο δεύτερος αρνηθεί να ανταποδώσει τη χάρη.

  7. Κυριάκος Μπεχράκης Says:

    @eyeofthebird
    Συμπλήρωση. Γράφεις:

    «Αν ήθελε η Siemens θα τα έκοβε στο΄όνομα κάποιου άλλου και θα τελείωνε το πράγμα.»

    Δεν είναι τόσο απλό. Το τιμολόγιο δημιουργεί μια υποχρέωση οπότε αν ήταν στον κωδικό ενός άλλου πελάτη θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα καθώς το λογιστήριο θα έπρεπε να ξέρει ότι η συγκεκριμένη υποχρέωση του συγκεκριμένου πελάτη δεν θα εξυπηρετηθεί ποτέ και να τη διαχωρίσει από τις υπόλοιπες υποχρεώσεις του. Επίσης δεν είναι απλό να χρησιμοποιήσεις φανταστικούς πελάτες. Τέτοια πράγματα γίνονται αλλά πρέπει να ξέρεις ότι μεγάλες εταιρείες με μηχανογραφημένα λογιστήρια και χιλιάδες καθημερινές συναλλαγές είναι εξαιρετικά δύσκολο αν όχι αδύνατο.

  8. eyeofthebird Says:

    @Κυριάκος Μπεχράκης
    Βρε φίλε, εσυ και οι υπόλοιποι, μη κολλάτε με τον Μητσοτάκη. Αυτό προσπαθώ να σας πω. Ο Μητσοτάκης αγόρασε, όπως αγόρασε και πλήρωσε, όπως πλήρωσε. Οι μίζες της Siemens δεν αφορούν τον Μητσοτάκη. Αφορούν όσους είχαν εξουσία και έδινα δουλειές στη συγκεκριμένη εταιρεία. Οι Γερμανοί μιλούν για 100.000.000 Ευρώ σε μίζες. Δεν μιλούν για τους υπολογιστές και τα τηλεφωνικά κέντρα του Μητσοτάκη. Μιλούν για μίζεςπου έδωσαν σε υπουργούς, κόμματα και κρατικούς αξιουματούχους για να τους δίνουν δουλειές. Ο συγκεκριμένος ούτε εξουσία είχε, άσε που τέσσερα-πέντε χρόνια έχει ως βουλευτής. Οπότε αλλού είναι οι καρχαρίες. Και εάν τολμάτε μπείτε στις ενότητες που τους αφορούν και γράψτε για τον ΟΤΕ, τον ΟΣΕ, τον Πολιτισμό, το C4I και για όσα έχουμε ακούσει και διαβάσει. Ρίξτε μια ματιά στα όσα έχει γράψει ο Τέλλογλου στην Καθημερινή τα τελευταία δύο χρόνια και θα καταλάβετε τι έχει συμβεί. Εκτός και εάν αυτό που σας ενδιαφέρει είναι μόνο το όνομα Μητσοτάκης και βγάζετε εκεί τα απωθημένα σας…

  9. Κυριάκος Μπεχράκης Says:

    @eyeofthebird

    Ναι ρε συ, δε λέω ότι είναι ο Μητσοτάκης το μεγάλο ψάρι αυτής της υπόθεσης. Πολλοί τα πιάσανε χοντρά. Απλά λέω ότι το επιχείρημα που χρησιμοποίησε ο Μητσοτάκης δε στέκει. Το πήρε κι αυτός το δωράκι του και τώρα σκίζει τα ρούχα του ότι είναι τίμιος. Δεν είναι.

  10. Κυριάκος Μπεχράκης Says:

    @eyeofthebird

    Κι όπως λες πολύ σωστά έχουν δοθεί πολλά εκατομύρια και μέχρι τώρα έχουμε βρει το μισό που πήρε ο Τσουκάτος. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε ποτέ; Μάλλον όχι, πάμε για γερό κουκούλωμα και θα μείνουμε να ασχολούμαστε με τα τηλέφωνα που πήρε ο ΚΜ. Και μη χειρότερα…

  11. νικος Says:

    sti sinedriasi tis epitropis peribalontos pou proidrepse ke aforouse tin periohi Ptolemaidas o Boulevtis G.Kasapidis katethese egrafo tou SDOE 2004 gia diakinisi stin periohi mas mavrou petreleou aksias 20.ek.Evro. Tin parapano katangelia tou dikou tou kommatos o Proedros Kiriakos tin efage i tin estile ston Klada .

  12. JAMES Says:

    Καλα ρε Νίκο έγγραφο του ΣΔΟΕ – όπως λες – θα το ξαναέστελνε πάλι στον Κλαδά (δηλαδή στο ΣΔΟΕ);Και γιατί έπρεπε δηλαδή να το στείλει εκείνος; Εισαγγελέας είναι; Ήμαρτον!!!!

  13. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.e-tipos.com/newsitem?id=55567

    Νομίζω χρειαζόμαστε περισσότερες λεπτομέρειες για να κρίνουμε.

  14. thea Says:

    Νομίζω ότι αν ο Κυριάκος δεν είχε το επίθετο που έχει, θα είχε κάνει μεγαλύτερη πολιτική καριέρα. Το επίθετό του τον κρατάει πίσω πιθανώς γιατί ο Καραμανλής «φοβάται» να τον χρησιμοποιήσει. Είναι πολύ αξιόλογος και σοβαρός. Μακάρι στο μέλλον να του δωθούν οι ευκαιρίες που του αξιζουν.

  15. ΧΡΥΣΑΣΑΡΑ Says:

    ΤΙ ΛΕΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΑΥΤΟΣ ,ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ? ΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΚΙ. ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ 14 ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΚΑΙ 7 ΚΑΜΠΙΝΕΔΕΣ.

  16. marianna Says:

    @ ΧΡΥΣΑΣΑΡΑ

    Όταν κάποιος χαρακτηρίζει αξιόλογο τον Κ.Μητσοτάκη, δεν σημαίνει ότι θεωρεί μη αξιόλογους όλους τους υπόλοιπους πτυχιούχους. Καταλαβαίνω το πνεύμα με το οποίο το γράφεις αλλά σκέψου αν φταίει αυτός που γεννήθηκε σε πλούσια και πολιτικά διάσημη οικογένεια. Δεν ξέρουμε τι θα έκανε αν είχε γεννηθεί σε μια μικρομεσαία ελληνική οικογένεια όπως οι περισσότεροι από εμάς. Μπορεί να μην είχε σπουδάσει ή μπορεί να τα είχε καταφέρει και καλύτερα από εμάς. Δεν θα το μάθουμε ποτέ.

    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όπως είναι ρατσιστικό να κρίνουμε κάποιον από τη φυλή ή τη θρησκεία του, το ίδιο ρατσιστικό είναι να τον κρίνουμε από το εισόδημα ή από την οικογένειά του. Δεν ευθύνεται αυτός για το ότι πολλά πράγματα στη ζωή του ήρθαν εύκολα.Είναι νέος πολιτικός. Καλό θα ήταν να τον κρίνουμε στο μέλλον για το ήθος του έργο του (αν του δοθεί η ευκαιρία να δείξει κάποιο έργο) και όχι για το επίθετο που φέρει.

  17. eyeofthebird Says:

    Συμφωνώ με την marianna και προσθέτω: Ποιος από εμάς δεν θα ήθελε να κάνει τις σπουδές του ή να δουλέψει εκεί που δούλεψε; Ξέρετε θα μπορούσε και να μην το κάνει. Να πάρει ένα απλό πτυχίο και μετά με το όνομα να διεκδικήσει μια θέση στο κοινοβούλιο. Ο Μητσοτάκης και σπούδασε και δούλεψε (εκτός και εάν δεν θέλουμε στη Βουλή ανθρώπους που να έχουν δουλέψει) και ασκεί με συνέπεια τα βουλευτικά του καθήκοντα. Βέβαια δεν ξέρουμε τι θα έκανε εάν ασκούσε καθήκοντα υπουργού. Αλλά γι’ αυτό δεν φταίει αυτός αλλά εκείνοι που δεν τον αξιοποιούν και δεν επιθυμούν να του δώσουν ευκαιρίες.
    Αλλά όπως είπε και η marianna μην στεκόμαστε ρατσιστικά απέναντί του επειδή έχει όνομα και είχε άλλες ευκαιρίες στη ζωή του.

  18. pro Says:

    Σαν πολλά μαζεύτηκαν και γι’ αυτόν.Από τη μία η υπόθεση Siemens με τον εξοπλισμό του γραφείου του που τον άφησε βαθιά έκθετο (οι εξηγήσεις που έδωσε για την υπόθεση δεν μπορούν με τίποτα να θεωρηθούν πειστικές) από την άλλη η υπόθεση με την θυγατρική της Εθνικής στην οποία διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος και η οποία κατηγορείται ότι επί δικής του θητείας έκανε κακή χρήση (επιεικώς) κοινοτικών κονδυλίων, τον στιγματίζουν και του μειώνουν πολύ τις προοπτικές για μεγαλύτερη πολιτική καριέρα. Κρίμα γιατί έχει ενδιαφέρουσες απόψεις και κυρίως, δεν φοβάται να τις εκφράσει.Και πάλι κρίμα. βαθμός: 2

  19. eyeofthebird Says:

    @pro
    Υπερβολικά αυστηρή η κρίση σου για την Siemens. Το θέμα είχε λάβει υπερβολικές διαστάσεις για κάποια κουμπιούτερ τα οποία τελικά και πλήρωσε (νομίζω ότι είχε παρουσιάσει και τις αποδείξεις πληρωμής στην τηλεόραση). Απ’ ότι γνωρίζω δεν έχει διατελέσει ούτε Υπουργός για να δώσει δουλειές στην εν λόγω εταιρεία, ούτε και κομματικός αξιωματούχος ήταν όταν η Siemens χρηματοδοτούσε πολιτικά κόμματα, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί είχε αναμειχθεί και το όνομά του.
    Συμφωνώ μαζί σου ότι έχει ενδιαφέρουσες απόψεις και δεν διστάζει να τις εκφράζει και πρέπει να υποστηρίζουμε τέτοιους πολιτικούς και όχι να τους καταδικάζουμε από φήμες που ούτε γνωρίζουμε από που προέρχονται και για ποιον λόγο διαρρέονται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

  20. Kitsos Says:

    Ανεπάγγελτος υιός, ανεπάγγελτου πατέρα και αδελφός ανεπάγγελτης
    αδελφής. Πού τα βρήκαν ΤΟΣΑ λεφτά;
    Πόση -πιά- ήταν η προίκα της Μαρίκας;
    Και από τις τρείς ανάλαδες φασολάδες που τρώγαν την ημέρα,
    να φτάσουμε τώρα να μας βγάζουν το λάδι κάθε τρείς και λίγο;
    Αλλού, ακόμα και γιά δωροδοκία 700 ευρώ, οι πολιτικοί ή
    παραιτούνται ή οδηγούνται στη φυλακή.
    Είναι το ειδεχθέστερο και απεχθέστερο έγκλημα ένας πολιτικός
    να νταραβερίζεται με βρώμικο χρήμα.
    Ο κύριος Κυριάκος θα κληρονομήσει από τον μπαμπά του πολλές
    εκατοντάδες στρέμματα γης στην Σκόπελο (ή Αλόνησο δεν θυμάμαι)
    που βρέθηκαν στην ιδιοκτησία του χωρίς να δικαιολογήσει ποτέ, πού
    και πώς, αυτός από την Κρήτη, βρήκε τα λεφτά να τα αγοράσει.
    ΞΥΠΝΑΤΕ κορόιδα (τα οποία μάλιστα είσαστε -οι περισσότεροι-
    φτωχοί)!!!

  21. gethabeat Says:

    Έχω βαρεθεί να διαβάζω ατεκμηρίωτα, κουτσομπολίστικα,και πολλές φορές ρατσιστικά σχόλια και εξηγούμαί:
    1ον: Το να παραθέτεις σχόλια του τύπου «μου είπανε» «δούλευα σερβιτόρος και άκουσα να λέει» «είμασταν μαζί φαντάροι» και «κατεβατά» απο εφημερίδες που όλοι γνωρίζουμε πόσο «δημοκρατικά» δουλέυουν το μόνο που δείχνουν είναι το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο κριτικής σκέψης που μας χαρακτηρίζει ώς λαός (εξ’ ού και η κατάντια μας ώς χώρα, τελευταία σε ΟΛΑ).
    2ον: Τί σχέση έχει «τελικά» αν κάποιος έχει το επίθετο Μητσοτάκης , Μπακογιάννη,Παπανδρέου,Καραμανλής, κτλ;Τις ικανότητές του ώς πολιτικό δεν αξιολογούμε;Δηλ. αποκλείεται κάποιος να έχει πραγματικά ικανότητες;Τί σκοταδισμός είναι αυτός;
    3ον: Ερώτηση! ποιοί ειναι οι πραγματικοί βλάκες ,οι πολιτικοί ή αυτοί που τους ψηφιζούν;

  22. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=32076932

    Κοινή ερώτηση με βουλευτή της αντιπολίτευσης. Μακάρι να το βλέπαμε πιο συχνά. Αποδίδω εύσημα στον ΚΜ γιατί αυτός είναι ο βουλευτής της συμπολίτευσης.

  23. george Says:

    Προσεξες ομως τα σχολια της Ελευθεροτυπιας για την κινηση του ΚΜ;

    «Νέα χειροβομβίδα στο κυβερνητικό στρατόπεδο»
    «…επιχείρησε να απασφαλίσει τη χειροβομβίδα…»

    Ουτε πολεμος να γινοταν. Αντι να δωσει και η εφημεριδα τα ευσημα γι’ αυτη την κινηση, ριχνει λαδι στη φωτια.

  24. Elisabetta Says:

    Τον ξεχωριζω, οπως ξεχωριζω την Αννα Διαμαντοπουλου απο το ΠΑΣΟΚ, τον Παπαγιαννακη απο τον ΣΥΝ και δυστυχως πολυ λιγους ακομη απο τους 300. Θα ηθελα πολυ να ειχαν την σοβαροτητα , την υπευθυνοτητα και την αξιοπρεπεια του, περισσοτεροι και σε ολα τα κομματα. Θα ηταν καλυτερη η βουλη.
    Του βαζω 5.

  25. krik Says:

    Αγαπητοί μου,

    ο Κυριάκος είναι η νέα γενιά των πολιτικών. Είτε το θέλουμε, είτε όχι. Έχει καλές σπουδές και ανοιχτό μυαλό. Τον «κυνηγάει» το όνομά του αλλά έτσι είναι αυτά. Αυτά πρέπει να τα ξεπεράσετε και να δειτε ειλικρινά έναν βουλευτή από αυτά που λέει και κάνει.

    Μακάρι να είχαμε περισσότερους τέτοιους χωρίς μεγάλα ονόματα…

  26. Pipo Says:

    Ο κ.Μητσοτάκης είναι ένα από τα αξιολογότερα στελέχη της βουλής. Είναι ιδιαίτερα δραστήριος στο κοινοβουλευτικό του έργο. Ακούγοντας τις δημόσιες τοποθετήσεις του και διαβάζοντας τις εισηγήσεις του στη Βουλή, διαπιστώνει εύκολα κανείς πως ανεβάζει αρκετά τον πολιτικό πήχη σε μια σύγχρονη εποχή, στην οποία δεν έχει πλέον σημασία τα πόσα λες, όμως τι λες. Σε μια εποχή που δεν έχει πλέον ουσία το να συζητάς έτσι θεωρητικά και αόριστα για τα προβλήματα της χώρας. Επιπροσθέτως, είναι ο πιο “πράσινος” βουλευτής της ΝΔ. Κρίμα που δεν έγινε Υπουρός Περιβάλλοντος….

  27. Νέος Πολίτης Says:

    Πήγα στο πολιτικό γραφείο του κ. Μητσοτάκη… Είμαι ψηφοφόρος την ΝΔ και έχω πάει και σε άλλα πολιτικά γραφεία αλλά πιο ‘πράσινο» πολιτικό γραφείο δεν έχω δει… εννοώ πως ο άνθρωπος κάνει ανακύκλωση στην πράξη ακόμα και μέσα στο πολιτικό του γραφείο. Δεν το περίμενα….

  28. Γιώργος Says:

    Μήμως, Νέε Πολίτη, ανακυκλώνει το Μητσοτακέικο σε συσκευασία SIEMENS;

  29. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=267442&dt=10/05/2009

    «Δεν μπορώ παρά να μειδιώ όταν βλέπω σήμερα περίπου το σύνολο του πολιτικού κόσμου να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του ότι απαιτείται αλλαγή του Αρθρου 86 του Συντάγματος. Και αυτό γιατί όταν τα κόμματα είχαν την ευκαιρία να αλλάξουν το επίμαχο άρθρο στην Αναθεώρηση του 2006 δεν το έπραξαν. Προσωπικά είχα αναλάβει μια πρωτοβουλία με δύο συναδέλφους μου, τον κύριο Ανδρέα Λοβέρδο από το ΠαΣοΚ και τον κύριο Νίκο Γεωργιάδη της Νέας Δημοκρατίας, να συλλέξουμε 50 υπογραφές συναδέλφων, όπως ορίζει ο Κανονισμός της Βουλής, για να κρίνουμε το άρθρο 86 αναθεωρητέο. Δυστυχώς, μόνο εννέα συνάδελφοι συνυπογράψαμε τη σχετική πρόταση.»

  30. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=43310

    «Ετσι, εκτός του Ανδρέα Λοβέρδου, ο Κυρ. Μητσοτάκης βρήκε μόνον άλλους έξι συναδέλφους του βουλευτές της Ν.Δ. να υπογράψουν το συγκεκριμένο αίτημα αναθεώρησης. Ηταν οι Ν. Γεωργιάδης (από την Κέρκυρα, που δεν επανεξελέγη το 2007), Κ. Τασούλας, Σοφία Καλαντζάκου, Γ. Κοντογιάννης, Δημ. Γαλαμάτης (δεν επανεξελέγη το 2007) και Μιχ. Μπεκίρη»

  31. tttzzz Says:

    Και ο βαρβιτσιώτης ο πρεσβύτερος είχε κάνει μια δυο παρεμβάσεις σε ΜΜΕ για την ανάγκεη αλλαγής του. Εγώ βασικά μόνο αυτόν θυμάμαι. Για την κίνηση μητσοτακη δεν ακουσα τότε τίποτα.

    Βρήκα ένα πχ:
    http://www.idkaramanlis.gr/html/arxeio/gr/articles/varvitsiotis/varv060601-1.html

  32. ποιητής Φανφάρας Says:

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=114&artId=267462&dt=10/05/2009

    «Γιατί δεν μετέχω στη συζήτηση
    Γιάννης Μανωλεδάκης | Κυριακή 10 Μαΐου 2009
    Μετά και τις πρόσφατες «προσπάθειες» εφαρμογής από το Ελληνικό Κοινοβούλιο του άρθρου 86 του Συντάγματος (για την ποινική ευθύνη των υπουργών), μου ζητήθηκε να συμμετάσχω σε (νέα) επιστημονική έκθεση απόψεων για το νομικό περιεχόμενο, τη σκοπιμότητα της θέσπισης του άρθρου αυτού και την ως τώρα «πορεία» του στην πολιτική πρακτική.

    Εχοντας διατυπώσει την επιστημονική μου άποψη για το θέμα αυτό (σχετικά πρόσφατα) και στο «Βήμα» (Κυριακή 19.10.2008) και στο νομικό περιοδικό «Ποινική Δικαιοσύνη» (τ. 2008,

    σ. 1.138), αρνούμαι να συνεχίσω τη συζήτηση. Και τούτο γιατί θεωρώ ότι ο οποιοσδήποτε δημόσιος επιστημονικός διάλογος (και η συμμετοχή σε αυτόν) δίνει την εντύπωση ότι υπάρχει δήθεν νομικό πρόβλημα σχετικά με το άρθρο 86 Συντ., ενώ το πρόβλημα βρίσκεται αλλού: στον ευτελισμό χωρίς όρια και αιδώ των θεσμών της δημοκρατίας από τους ασκούντες πολιτική εξουσία. Η επιστημονική συζήτηση για νομικά πλαίσια έμμεσα «νομιμοποιεί» αυτόν τον ευτελισμό παρέχοντας «δεκανίκι» στην εξουσία για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα.

    Το Σύνταγμα και οι νόμοι καταπατούνται από τους ίδιους τους θεσμικούς φορείς υποστήριξής τους. Οταν αποκαλύπτεται η οποιαδήποτε χονδροειδής παρανομία, οι αρμόδιοι πολιτικοί άρχοντες σπεύδουν να τη φορτώσουν στην ελλιπή (δήθεν) νομοθεσία και να υποσχεθούν τη θέσπιση νέων, καλύτερων νόμων! Και τότε αρχίζει η επιστημονική συζήτηση για την ερμηνεία και τις προοπτικές επιτυχίας τους. Ωσπου να καταπατηθούν και αυτοί και να αρχίσει νέος κύκλος συζητήσεων…

    Φτάνει πια η «νομιμοποίηση» από τους νομικούς αυτού του εμπαιγμού των ελλήνων πολιτών. Ως εδώ.

    Η θεσμική λειτουργία στη σύγχρονηΕλλάδα έχει φθάσει στο έσχατο σημείο ηθικής κατάπτωσης. Υπάρχει μια ανεξέλεγκτη εξουσία- η κομματικήπου χωρίς φραγμούς προχωρεί στην άπληστη επιβολή της στον δημόσιο βίο της χώρας. Αυτή καταλύει στην πράξη την ανεξαρτησία των βουλευτών, αυτή πολιορκεί ασφυκτικά και προσπαθεί ανεπίτρεπτα να ποδηγετήσει τη Δικαιοσύνη στις υποθέσεις με πολιτική σημασία. Η ανεξαρτησία του Κοινοβουλίου και της Δικαιοσύνης αποτελεί ωστόσο προϋπόθεση της δημοκρατίας, όπως τουλάχιστον τη διαμόρφωσε ο δυτικός νομικός πολιτισμός.

    Ας αναλογιστούν όποιοι μπορούν ακόμη να σκέφτονται πέρα από το προσωπικό τους (υλικό) συμφέρον τι κάνουν και σε ποια καταστροφική πολιτική πρακτική συμμετέχουν. Και ας υποστηρίξουν, όχι πια στα λόγια αλλά με πράξη, τη θεσμική ανεξαρτησία τους. Πριν να είναι πολύ αργά.

    Ο κ. Ιωάννης Μανωλεδάκης είναι ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ.»

  33. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ Says:

    Ο άνθρωπος είναι ελεεινός και τρισάθλιος. Όποιοσδήποτε ισχυρίζεται οτιδήποτε διαφορετικό είναι διανοητικά ανεπαρκής ή ιδιοτελής

  34. αγαμεμνων Says:

    Είσαστε πολύ κορόιδα που θεωρείτε τον Κυριάκο άξιο. Απλώς του κάνει φροντιστήριο ο μπαμπάς του κάθε πρωί τι θα λέει και πως θα κρύβει τις πομπές του. ΞΥΠΝHΣΤΕ!

  35. JAMES Says:

    Εσύ δε χρειάζεσαι φροντιστήριο φίλε αγαμέμνωνα, να γυρίσεις στα θρανία χριεάζεσαι… ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΕΣΥ

  36. Διονύσης Β. Says:

    Δεν πιστεύω ότι είναι ούτε ικανός ούτε χρήσιμος.

    Βαθμός : 0

  37. Αριστειδης Says:

    Κατα την γνωμη μου ο Κυριακος εχει περιπεσει σε 2 πολυ σοβαρα λαθη το ενα ειναι το σκανδαλο με την Siemens (εννουμε τα τηλεφωνικα κεντρα που πηρε για τα γραφεια του) και το δευτερο τα σκανδαλα με τις Θερμοκοιτιδες βλ. liks

    Επειδη η διαφθορα και η διαπλοκη στην πολιτικη ειναι πλεον απο τα μειζονα ζητηματα θεωρω οτι ο Κυριακος δεν θα επρεπε καν να συμπεριληφθει στα ψηφοδελτια της νεας Δημοκρατιας με το παρον ιστορικο.

    Δεν μπορεις μα εμπιστευτεις πολιτικο ο οποιος δεχεται δωρακια και διευκολυνσεις απο τα πρωτα βηματα τις καριερας του και μαλιστα μπενοντας στο κομμα απο το παραθυρο λογω οικογενειας.

    Οσο για τις θερμοκοιτιδες ειναι προφανες οτι η εταιρεια της οποιας ηταν Διευθυνων Συμβουλος πιστοποίησε δαπανες που δεν εγιναν το οποίο αποτελει απάτη και οι ισχυρισμοί του οτι η ΕΤΕ συνεργαζεται μονο με αξιοπιστες εταιρειες ειναι για γελια. Η ΕΤΕ τον εβαλε επικεφαλης θυγατρικής της εταιρείας και προφανως τα χρηματα που δοθηκαν ανευ παραγωγής εργου η επενδυσης ηταν προς ‘φιλους’ επιχειρηματιες.

    Δεν χρειαζομαστε τετοιους πολιτικους υπαρχουν χιλιαδες αλλοι και πρεπει να τους βρουμε.

    http://www.zougla.gr/news.php?id=10181

    http://diktyon.wordpress.com/category/%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82/

  38. Αριστειδης Says:

    Ξεχασα τον Βαθμο που δεν μπορει παρα να ειναι 1.

    Βαθμος: 1

  39. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=105724
    http://www.antinews.gr/?p=25284

    Επιβεβαιώνεται ότι ο ΚΜ ζήτησε χορηγεία για το τηλεφωνικό κέντρο η οποία δεν έγινε δεκτή από τη Siemens.

  40. pro Says:

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=306652&dt=25/12/2009

    Η σύνδεσή του με τη Siemens μπορεί να του έκανε κακό και να του στερεί ίσως τη δυνατότητα για ένα πιο σπουδαίο πολιτικό μέλλον, αλλά δίχως αμφιβολία ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα ανάμεσα στους 300.
    Οι περιβαλλοντικές του απόψεις, τόσο για την εκτροπή του Αχελώου, όσο και για τους ΧΥΤΑ και την αναθεώρηση του άρθρου 24 εκ διαμέτρου
    αντίθετες με αυτές του κόμματός του, δείχνουν ότι, αν μη τι άλλο ο Κυριάκος τολμά να διαφοροποιείται από την κομματική γραμμή μη διστάζοντας μάλιστα πολλές φορές να πάρει και αντιδημοφιλείς θέσεις (όπως κάνει συχνά για την οικονομια). Για την τόλμη του αυτή και επειδή έχουμε μπουχτίσει από τα διάφορα παπαγαλάκια της πολιτικής που επαναλαμβάνουν μηχανιστικά τις ίδιες και τις ίδιες αερολογίες των αρχηγών τους, βελτιώνω το βαθμό μου σε 4.

  41. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4554632&ct=1

    20 ερωτήσεις

  42. pro Says:

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13115&subid=2&pubid=25207153
    Συνέντευξη στην Ημερησία.

    Δεν χαϊδεύει αυτιά. Αυτό είναι που μου αρέσει στο Κυριάκο.

  43. Themistoklis Says:

    Διαχρονικά το πόθεν έσχες των βουλευτών στο διαδίκτυο…
    …προτείνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης
    http://press-gr.blogspot.com/2010/02/blog-post_4068.html

    Μια αξιόλογη πρόταση για να συγκρίνουμε διαχρονικά ποιος έχει πλουτίσει και ποιος όχι. Θα τολμήσει να το κάνει η Βουλή;

  44. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_29/04/2010_399229

    Καλά τα λέει.

  45. ποιητής Φανφάρας Says:

    Καλά τα λέει;
    ΟΚ.

    Να ρωτήσω κάτι;
    Ισχύει ή όχι το καμποτάζ;
    Αν (καλώς ή κακώς) ισχύει, τότε εκείνος που παρανομεί είναι αυτός που το παραβιάζει! Ποιός το παραβιάζει;
    Αν (καλώς ή κακώς) καταργηθεί το καμποτάζ, τότε εκείνος που ΘΑ «παρανομεί» ΘΑ είναι εκείνος που ΘΑ απαιτεί βιαίως την επαναφορά του.

    Ας είμαστε περισσότερο ψύχραιμοι και λογικοί και ας αναζητούμε την αλήθεια στην ενημέρωσή μας. Ας μη σπεύδουμε να χειροκροτήσουμε άκριτα κάποια διχαστικά και μισαλλόδοξα σχόλια (πάλι τον εφιάλτη του «παραπετάσματος» ανέσυραν κάποιοι) και ας είμαστε περισσότερο υποψιασμένοι. Ας σκεφτόμαστε π.χ. και ποιά είναι τα οικονομικά συμφέροντα των εργοδοτών-προϊσταμένων (κοινώς «αφεντικών») των ανεξάρτητων και αδέσμευτων φωστήρων της ελληνικής δημοσιογραφίας και γιατί κάθε φορά επιλέγεται μια συγκεκριμένη «γραμμή» στην «ενημέρωση» για ένα θέμα.

    Οποιοσδήποτε από εμάς μπορεί να έχει την άποψή του για κάποιο ζήτημα. Ας τη θεμελιώνει όμως χρησιμοποιώντας τη λογική και όχι ανοίγοντας διάπλατα το στόμα και χάβοντας τη μασημένη τροφή που του σερβίρεται στα δελτία των 8.

    Ο καθένας έχει τα συμφέροντά του. Οι εφοπλιστές τα δικά τους, οι ξενοδόχοι τα δικά τους, οι ναυτεργάτες τα δικά τους, το ΚΚΕ τα δικά του, ο γιος του δρακουμέλ τα δικά του.
    Έχουμε και εμείς όμως το δικό μας συμφέρον: Να μην υιοθετούμε άκριτα ό,τι μας σερβίρεται, να αναζητούμε σε κάθε γεγονός την αλήθεια (ή έστω και την άλλη άποψη) και να μην οδηγούμαστε σαν πρόβατα στη σφαγή.
    Μπορούμε να είμαστε δεξιοί, κεντρώοι, αριστεροί, νεοφιλελεύθεροι, κομμουνιστές, αναρχοαυτόνομοι, απολιτίκ, ανεξάρτητοι… κλπ κλπ και να υποστηρίζουμε την ιδεολογία μας. Δεν έχουμε δικαίωμα όμως να είμαστε μακάκες και να το διαφημίζουμε!

    http://www.apogevmatini.gr/?p=74202

    Υ.Γ. Δεν υπονοώ κανένα σχολιαστή και δεν επιθυμώ άνευ λόγου αντιπαράθεση. Έκανα το λάθος να σχολιάσω και ζητώ συγγνώμη από την «αγανακτισμένη πλειοψηφία».😦

  46. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_17/06/2010_404782

    Κι εδώ καλά τα λέει.

  47. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4598811

    Οι δηλώσεις του Κων/νου Μητσοτάκη για τον Σαμαρά ήταν ορθότατες και ευστοχότατες. Δεν υπάρχει περίπτωση να διαφωνεί ο Κυριάκος. Ξεκάθαρα τακτική κίνηση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: