Τζιτζικώστας Απόστολος-Ιωάννης

Α΄Θεσσαλονίκης, ΝΔ

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=826

40 Σχόλια to “Τζιτζικώστας Απόστολος-Ιωάννης”

  1. phasma Says:

    ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ (ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ) ! ΣΤΟ ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

  2. basel Says:

    phasma eisai akroasxetos

    opou kai na katevaine o tzitzi tha evgaine

  3. Citizen Says:

    O Tzitzi einai kai gamw ta paidia!!!
    Neolaios me ta ola tou…kai me epistimoniko background!

  4. θεσσαλονικιος Says:

    τζακι σβισμενο καμια σχεση με την πολιτικη και με τον μπαμπα του κολωνιακοτικο στυλ την επομενη φορα βλεπω να τον τρωει ο δημητριου στην στροφη

  5. grosso10 Says:

    einai teleios asizititi ………einia neos me allo orama k filidoxia …………….OSA kapoioi theloun na tou katalogisoun einai giati den antexoun ena neo an8rwpo na exei toso wraies antilipseis kai tetoio orama gia auton ton topo

  6. Nikos Says:

    SAn tzitziki kelaidouse simera.Perimenei kati apo ton anasximatismo?Den paei spiti tou kalitera giati par’oti neos fainetai oti einai to mono tou pleonektima…Mia thesi tou den exoume akousei,mono gia mikropolitika kanei kai gia kolonakiotika parti

  7. Cooker Says:

    Makari na eixame sti Thessaloniki k allous san ton tzitzi…Morfwmenos me orexi na prosferei k panta enimerwmenos gia oti ginetai…Zei mesa stin koinwnia k oxi se giala.tetoious anthrwpous xreiazetai i thessaloniki gia na xipnisei epitelous apo to lithargo …giati an perimenoume apo tous palioterous…

  8. gwgw Says:

    ektos apo wraios andras einai kai poli sovaros.Einai apo tous ligous pou leei ta pragmata me to onoma tous kai den fovatai.Elpizw na parei kapoia thesi sintoma gia na doume kati neo stin poli mas. Oloi oi neoi anthrwpoi prepei na ipostirizoume tous neous politikous. H genia mas einai auti pou prepei na allaxei tin katastasi pou iparxei sti xwra

  9. ποιητής Φανφάρας Says:

    Γωγώ,
    Αν ο μπούλης είναι ωραίος «άντρας», τότε εγώ είμαι ο μίστερ Κόσμος!
    Βρε πώς αλλάξανε τα γυναικεία γούστα!!

  10. Σαλλλονικιος... Says:

    Τί εγινε ρε παιδιά? Που εξαφανίστηκαν όλοι οι Βουλευταράδες μας εδώ και ένα μήνα από τα κανάλια??Μόνο τον Τζιτζικώστα βλέπω να βγαίνει και να υπερασπίζεται την Κυβέρνηση από όλους τους Θεσσαλονικιούς.Τόσο μεγάλη αλληλεγγύη? Βγαίνει ο νεότερος και οι δεινόσαυροι κρύβονται. Τι περιμένεις μετά να κάνουν για την πόλη μας. Ας συνεχίσει τουλάχιστον έτσι ο Τζιτζικώστας. Να λέμε ότι έχουμε και έναν που δε μασάει και βγαίνει και στα δύσκολα

  11. Δημήτρης Says:

    Αν δεν είχε λεφτά θα ήταν αγελαδοτρόφος. Μάλλον επειδή ως κλασικός δεξιός έχει γλύψιμο, θα ήταν άντε τραπεζικός υπάλληλος.

  12. ανήμερος Says:

    «Αν έχεις μπάρμπα διάβαινε»

    Κλασική περίπτωση γιού γνωστού πολιτικού με μεγάλη περιουσία. Ο πατήρ ήταν τοπάρχης της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη με ακροδεξιές απόψεις και στενός φίλος του Κοκού.

    Με αυτά τα προσόντα είναι εξασφαλισμένη η άνοδός του. Κλασική ελληνική περίπτωση.

    Από αισθητικής πλευράς είναι πολύ στενάχωρο να βλέπεις νέους ανθρώπους να έχουν εμφάνιση και απόψεις που ταιριάζουν στους πατεράδες τους.

    Βαθμός για τον «Τζιτζι»: 1/10

  13. euexaptos Says:

    Einai ontws apo politiki oikogeneia alla ton paradexomai giati eixe to tharros na min katevei stin perifereia tou patera tou alla stin A’ Thessalonikis…Den xerw kai pollous gonous pou to exoun kanei auto

  14. Δημήτρης Says:

    Πω πω θάρρος. Ρε ΕΥΕΞΑΠΤΕ αν έχω τα λεφτά του κατεβαίνω και στη Χονολουλού. Εξάλλου τι Α’ τι Β’; αλληλοκαλύπτονται. Που έχει δουλεψει ο κύριος; Σε ποιο πανεπειστήμιο πέρασε; Τα πιστευετε ή μας δουλεύετε

  15. danai Says:

    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ….Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ …..ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ……Βουλευτες του Πασοκ Κρυβονται γιατι δεν θελουν να αντιμετωπισουν λαθη που οι ιδιοι εκαναν και φέρανε την χώρα σε αυτην τη τελμάτωση …….βουλευτες τησ ΝΔ πρωην και νυν υπουργοι …..κρυβονται και αυτοι αρα που βρισκεισ το κακο σε ενα νεο ανθρωπο με ονειρα να τα υπερασπιζεται

  16. ioulia Says:

    Δημητρη μαλλον εισαι εμπαθης με τον συγκεκριμενο βουλευτη. Εγω δεν τον ψηφισα ουτε ξερω ποσα λεφτα εχει. Τον παραδεχομαι ομως γιατι ειναι απο τους πιο μορφωμενους βουλευτες με σπουδες σε αμερικη και αγγλια στις πολιτικες επιστημες. Μπορει να προερχεται απο πολιτικο τζακι ομως αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορει να ασχοληθει με την πολιτικη επειδη ηταν και ο μπαμπας του βουλευτης.

  17. Δημήτρης Says:

    Τον έχεις ακούσει Ιουλία να μιλά στην τηλεόραση; Εκεί να δεις επίπεδο. Αφόρητες κοινοτυπίες. Τίποτε ουσιαστικό. Καμιά συγκεκριμένη θέση. Να είμαστε αγαπημένοι, θέλει ευθύνη η πολιτική και μπλα μπλα. Τί σπουδές μωρέ. Μας δουλεύετε

  18. ioulia Says:

    Τον εχω δει πολλές φορες και μαλιστα σε περιοδους που ολοι οι βουλευτες της ΝΔ κρυβοτανε και μου εκανε πολυ καλη εντυπωση γιατι λεει τα πραγματα με το ονομα τους. Μπηκα στο σαιτ του και ειδα οτι εχει σπουδασει σε ενα απο τα καλυτερα πανεπιστημια της Αμερικης πανω στην εξωτερικη πολιτικη και τη Διπλωματια και εκανε μαστερ στο Λονδινο επανω στη Διοικηση. Δε νομιζω οτι ειναι και λιγα και τελοσπαντων ειναι ενας νεος ανθρωπος που εχει ολο το μελλον μποροστα του. Δε νομιζω να εχουμε και πολλους καλυτερους στη Θεσσαλονικη

  19. Δημήτρης Says:

    Ναι Ιουλία εκεί που μπαίνεις χωρίς εξετάσεις, αρκει να πληρώνεις. Πού πέρασε εδώ. Εδώ που παίζουμε όλοι με ίδιους λίγο πολύ όρους

  20. Δημήτρης Says:

    Ναι Ιουλία εκεί που μπαίνεις χωρίς εξετάσεις, αρκει να πληρώνεις. Πού πέρασε εδώ. Εδώ που παίζουμε όλοι με ίδιους λίγο πολύ όρους. Αν δεν είχε χρήματα τί θα ήταν. Αλλά και πάλι. Το ΄΄οτι είναι νέος, δεν μου λέει τίποτε. Δεν κουράστηκε ούτε αγωνίσθηκε γι’αυτό

  21. danai Says:

    Δεν κταλαβαίνω τα καυστικα σχολια και την εμμονη στο συγγεκριμενο ανθρωπο Δημητρή …Παρακολουθω καιρο τωρα τα σχολεια σου και θέλω να δω που θα καταλήξεις. Ναι σπουδασε στο εξωτερικο ….και????..που ειναι το προβλημα ? ..ειναι ο μονος ? …εδω σπουδαζουν στην Αγγλια οι μισοι ελληνες πολιτες αυτο δεν σε ξενιζει ?????
    Το Θεμα δεν ειναι οτι σπουδασε εξω …και ας ειμαστε δικαιοι γιατι τουλαχιστον αυτος σπουδασε και οχι κατι απλο και αοριστο οπως πολλοι άλλοι συναδελφοι του ..αλλα κατι πολυ συγκεκριμμενο και καθοριστικο για την υπόλοιπη πορεία του …..Σου θυμίζω δε, οτι υπάρχουν συνάδελφοι του που δεν έχουν σπουδάσει τίποτα και ομως αντέχουν επι σειρα ετών στο πολιτικο προσκήνιο επειδη απλώς έχουν καποιον ή κάποιους που τους στηρίζουν ( γιατι ετσι συμφέρει) ..για αυτους όμωσ δεν έιχες να πεις τιποτα ….σκεωου λιγο γιατι…..
    καταλαβαίνω και δέχομαι οτι έιναι πιο ευκολο να κάνει κανεις σχόλια αρνητικα για ένα νεο άνθρωπο αρκει αυτα τα οποία κανεις υποστηρίζει να έχουν βάση ….και μια που ανέφερες οτι παρακολουθεις τις τηλεοπτικες του εμφανίσεις και βρίσκεις οτι είναι ένα άτομο χωρις θέσεις και ουσια , μπορείς σε παρακαλώ να μας το κάνεις αυτο πιο συγκεκριμένο ?
    Σε ποια ακριβως «θέση» αναφερεσαι ? Τι ήταν εκέινο που σ έκανε να πιστεύεις οτι πρόκειται για άβουλο «ον»?

  22. Δημήτρης Says:

    Με ξενίζει ασφαλώς ότι όσοι δεν είναι ικανοί να περάσουν εδώ (όχι ότι έχουμε καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά τουλάχιστο είναι απρόσωπο) σπουδάζουν έξω και βέβαια το κάνουν αν έχουν λεφτά από τον μπαμπάκα τους. Σπόυδασε λες κάτι καθοριστικό για την πορεία του. Ποια πορεία του. Δοκιμάστηκε σε καμια δουλειά και πέτυχε; Δούλεψε ποτέ; Εκτός αν θεωρείς την πολιτική επάγγελμα. Γιατί ένας αυτοδημιούργητος άνθρωπος θέλει χρόνια σκληρής επαγγελματικής (και μάλιστα πετυχημένης) δουλειάς για να εξοικονομήσει χρήματα, για να κατέβει -έστω- στην πολιτική. Τώρα αν κάποιοι έχουν κάποιους να τους στηρίζουν, ενώ ο Τζιτζικώστας δεν έχει, μάλλον κάνεις πλάκα. Και φυσικά έχω να πω για όλους αυτούς, όχι μόνο για τον Τζιτζικώστα. Γιατί όμως κατεβάζουμε τον πύχη, αντί να τον ανεβάζουμε. Αυτά ΔΑΝΑΗ που κόπτεσαι ότι τον αδικώ. Ο τύπος ξόδεψε πολλά λεφτά. Και αν τα είχε βγάλει αυτός, ουδέν πρόβλημα. Ομως, αυτός δεν έχει δουλέψει. Κατάλαβες τώρα. Γιατί να παλέψει κόντρα στην αδικία και στην ανισότητα. Την έχει βιώσει;

  23. ποιητής Φανφάρας Says:

    Δημήτρης λέει:
    Φεβρουαρίου 26, 2009 σε 12:48 πμ
    «Με ξενίζει ασφαλώς ότι όσοι δεν είναι ικανοί να περάσουν εδώ (όχι ότι έχουμε καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά τουλάχιστο είναι απρόσωπο) σπουδάζουν έξω και βέβαια το κάνουν αν έχουν λεφτά από τον μπαμπάκα τους…..»
    =======
    Mη γενικεύεις. Πολλοί συμπολίτες μας σπούδασαν ή σπουδάζουν στο εξωτερικό με προσωπικές στερήσεις και μεγάλες θυσίες. Δεν είναι όλοι παιδιά του μπαμπάκα τους, ούτε κουβαλάνε βαρύγδουπα ονόματα. Υπάρχουν πολλοί ικανοί έλληνες που αναγκάστηκαν ή επέλεξαν να σπουδάσουν στο εξωτερικό (σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο) για χίλιους δυο λόγους.
    Συμφωνώ με το γενικότερο πνεύμα του σχολίου σου. Είμαι κι εγώ κατά της οικογενειοκρατίας σε όλα τα επίπεδα.

    ——————————————–
    ——————————————–

    danai λέει:
    Φεβρουαρίου 25, 2009 σε 5:39 μμ
    «Το Θεμα δεν ειναι οτι σπουδασε εξω …και ας ειμαστε δικαιοι γιατι τουλαχιστον αυτος σπουδασε και οχι κατι απλο και αοριστο οπως πολλοι άλλοι συναδελφοι του ..αλλα κατι πολυ συγκεκριμμενο και καθοριστικο για την υπόλοιπη πορεία του …»
    =========
    Λυπάμαι που σου το λέω, αλλά, χωρίς ίσως να το ήθελες, εξέθεσες το βΟλευτή που υποστηρίζεις (και που ίσως σε υποστηρίζει).
    Σπούδασε δηλαδή κάτι «πολύ συγκεκριμένο και καθοριστικό για την υπόλοιπη πορεία του»;
    Ήξερε δηλαδή στην ηλικία των 17 ετών, στην ηλικία που επέλεγε το αντικείμενο των σπουδών του, ότι στα 29 του θα εκλεγόταν βουλευτής; Να σου απαντήσω εγώ; ΤΟ ΗΞΕΡΕ!!!
    Ήξερε δηλαδή ότι θα κληρονομούσε την έδρα του μπαμπά του και ότι θα συνέχιζε το – καλό ή κακό – έργο του. Όπως και δεκάδες άλλα παιδιά βΟλευτών, υπΟρδών, πρωθυπΟρδών κλπ
    Μερικοί γεννιούνται για να γίνουν βΟλευτές, πρωθυπΟρδοί και αρχηγοί και κάποιοι άλλοι για να λένε ζήτω, μπράβο και για να χειροκροτούν! Και για να κουβαλάνε τον καθημερινό σταυρό του μαρτυρίου τους!
    Ελλάς το μεγαλείο σου!

  24. Δημήτρης Says:

    Συμφωνώ με τον ΦΑΝΦΑΡΑ. γΙΑ τον συγκεκριμένο μιλάω, που βέβαια δεν υποβλήθηκε σε στερήσεις για να σπουδάσει. Δεν τα έχω με όλους όσους σπουδάζουν έξω. Συμφωνώ και γω με το όλο πνεύμα σου

  25. savvas Says:

    Προφανως για να εκλεγει στη Βουλη τον ψηφισαν καποιοι συμπολιτες μας και τον επελεξαν να τους εκπροσωπησει. αν δε συμφωνεις με αυτα που λεει δεν τον στηριζεις και τελειωνει το θεμα. η κριτικη που ασκειτε δειχνει εμπαθεια. Εγω παντως τον παω και πιστευω οτι θα εχει πολυ καλη εξελιξη

  26. Δημήτρης Says:

    Ρε μεγάλε Σαββα, είσαι πολύ δημοκρατικός. ΌΠοτε θες τελειώνεις το θέμα. Μ’ αρέσει που έχεις επιχειρήματα. Και φυσικά μπορείς να υποστηρίζεις όποιον θέλεις. Συζητάμε εδώ. Στη δημοκρατία ο λαός έχει δικαίωμα ακόμη και στην αυτοκτονία

  27. danai Says:

    Για ακόμα μια φορά ξεχωρισε η πολιτική σκέψη του κου Τζιτζικώστα ….να καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο …Συμφωνουμε όλοι σε αυτό ……ΤΈΛΟΣ στην φραση : οι γνωστοί άγνωστοι καταλάβαν για ακομα μια φορα τις αίθουσες των πανεπιστημίων ….ειμαι βέβαια πως το επόμενο βημα θα ειναι να καταργηθεί και η ασυλία των βουλευτών ……κυριε Τζιτζικώστα …Βγειτε με σθενος μπροστα

  28. ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ Says:

    ΠΡΟΣ ΑΝΗΜΕΡΟ …

    Βαθμος για το τζιτζι 9/10

    Γιατι ενω ειχε την δυνατότητα να κατεβει στην Β δεν την εκμεταλλευτηκε παλεψε στην Α εκλογική περιφέρεια Θεσ/νικης και μαλιστα με την δυναμική που του προσεφεραν οι νεοι άνθρωποι και όχι γερασμένοι και φθαρμένοι πολιτικα ανθρωποι . Έκανε τον προεκλογικό του αγώνα με διαφορετική φιλοσοφία.

    Γιατι και δεν εμπλέκεται σε κανένα σκάνδαλο _ το όνομα του έχει μείνει καθαρό στο πέρασμα του απο την πολιτική σκηνή _ και δεν διστάζει να βγει μπροστά και να βάλει όρια και στοπ στην διαφθορά …

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ….ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΟΑΜΑ ,ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ,ΚΥΡΟΣ ,ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

  29. Παράγκας Says:

    Βέβαια, ας καταργηθεί η ασυλία των Βουλευτών….

  30. Kosmas Says:

    grosso10 λέει:
    Μαΐου 8, 2008 σε 4:11 μμ

    danai λέει:
    Ιανουαρίου 28, 2009 σε 9:30 μμ

    ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ λέει:
    Απριλίου 6, 2009 σε 3:13 μμ

    . . . . . . .

    Με το ίδιο e mail, με το ίδιο κουτάκι.
    Πρόσεχε ρε φίλε grosso10 ή danai ή ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ή όπως αλλιώς…
    Εκτίθεσαι και κάνεις κακό στον τζίτζι σου….
    Εκτός και αν…. αυτός ήταν ο σκοπός σου: Να εκθέσεις τον βουλευτή που λες ότι υποστηρίζεις

  31. danai Says:

    …….kalispera exw kairo na grapsw sto site kai mpainontas tuxaiai eida to sxolio gia mena …siggnwmi alla den exw kamia sxei me ta alla 2 atoma pou anafereis …tha ithela auti sou tin aktigoria na tin aposireis kai na xereis oti den einai to atomo pou upostirizw aplws lew oti niwthw

  32. danai Says:

    opws vlepeis agapite file ta koutakia enallasontai kai to e-mail den einai emfanes opote mipws esi ek8eteis ton eauto sou ….me au8ereta simperasmata

  33. Ξενοφών Παπαγεωργίου - Πολιτικός Μηχανικός Says:

    Έχει απόλυτο δίκαιο ο κύριος Κοσμάς.
    Κυρία Δανάη που έχεις καιρό να γράψεις αλλά γράφεις κάθε μέρα, μάθε ότι δεν απευθύνεσαι σε ψηφοφόρους του Τζιτζικώστα που τρώνε κουτόχορτο. Τα κουτάκια που λες δεν αλλάζουν τυχαία αλλά με βάση το email που χρησιμοποιείς. Τα ίδια email έχουν ίδια κουτάκια.
    Οι παρακάτω:
    grosso10 λέει: Μαΐου 8, 2008 σε 4:11 μμ
    danai λέει: Ιανουαρίου 28, 2009 σε 9:30 μμ
    ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ λέει: Απριλίου 6, 2009 σε 3:13 μμ
    χρησιμοποίησαν το ίδιο email και για αυτό το λόγο είχαν τα ίδια κουτάκια. Είναι το ίδιο πρόσωπο με διαφορετικά ονόματα. ΕΣΥ!΄
    Κάθε υπάλληλος βουλευτή οφeίλει να προσεκτικότερος και το γνωρίζει αυτό για να μην τον ρεζιλεύει στα διάφορα sites.
    Kυριε Λαζαρίδη έχω παρακολουθήσει παλαιά σας σχόλια, όπου κατηγορείτε τους υπαλλήλλους των βουλευτών και τους αποκαλείτε εγκαθετους των πολιτικών γραφείων. Μπράβο σας! Αφήνοντας τη δημοσίευση των σχολίων του danai με τα πολλά nick τον ξεμπροστιάζετε. Τον αποκαλύπτετε. Τον γελοιποιείτε.
    Μετά από αυτό ο κύριος Τζιτζικώστας καλό θα είναι να αντικαταστήσει τον κακό και επιπόλαιο υπάλληλο danai που τόσο κακό του κάνει με τη θρασύτητά του και τα λάθη του.

  34. danai Says:

    signwmi re paidia HMARTON …..den eimai ypallilos tou vouleuti …..den ton xerw kan proswpika ….na xeroume ti leme ….

  35. Δημήτρης Says:

    Εμπρος, όλοι υπάλληλοι, προσδοκούντες υπαλληλία, γλύφτες εν γένει, πάρτε ένα κόκαλο. Μην αδικήσουμε αυτόν τον πολιτικό ογκόλιθο της επιστήμης και της πολιτικής, μακρια από διαφθορά, που η οξύτητα και η καθαρότητα του λόγου του θυμίζει Παπανδρεου του 1974.

  36. Λεωνίδας Says:

    Σβησμένο τζάκι δεν θα πει τίποτα. Τα έβαλε με τον Ψωμιάδη μπας και ασχοληθούν οι δημοσιογράφοι μαζί του και γίνει λίγο πιο γνωστός. Είναι πολύ νέος για να έχει τόσο ξύλινο λόγο και τόσο γερασμένα μυαλά. Κρίμα.

  37. Παράγκας Says:

    Εδώ μπορείτε να τον ρωτήσετε….
    http://www.xblog.gr/?p=12842&cpage=1#comment-15641

  38. Bugs Bunny Says:

    Διάβασα όλα αυτά που αναφέρετε παραπάνω.
    Δεν παρακολουθώ κατά βήμα τις κινήσεις του, ίσως όπως εσείς, αλλά σε κάποια πράγματα είστε λίγο άδικοι μαζί του.
    Είναι από πολιτικό τζάκι (αν μπορείς να το πεις κάπως έτσι το ότι ο πατέρας του ήταν πολιτικός).
    Αρχικά έχω την εντύπωση, ότι πέτυχε στις εξετάσεις για το ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά επέλεξε να φύγει εξαρχής στο εξωτερικό (σαφώς γιατί είχε αυτή την οικονομική δυνατότητα η οικογένεια του).
    Ο πατέρας του όμως έφυγε από τη ζωή, στις 7/6/2000. Οπως θα δείτε στο βιογραφικό του, χρονιά που τελείωσε τις σπουδές του στην Αμερική.
    Μετά έκανε το μεταπτυχιακό του και ότι άλλο έκανε. Την χρονιά που έφυγε ο πατέρας του, η γαλακτοπαραγωγική μονάδα στηνόταν, και δεν είχε μπει σε λειτουργία. Είναι λοιπόν έργο των αδελφών του και δικό του!!!
    Αν δεν άξιζε ίσως σε κάτι, να κάναν πως δε το θυμούνται στο κόμμα του μετά από 5 χρόνια που έφυγε ο πατέρας του. Κι από την άλλη πλευρά, αν κατέβαινε στη Β’ Θεσσαλονίκης, τότε κι αν θα του σέρναμε (περι οικογενειακού τζακιού) και εύκολου δρόμου. Μπράβο του που το ρίσκαρε και το κατάφερε να βγει στις προηγούμενες εκλογές. Τώρα όμως να δούμε τι θα κάνει????

  39. ΓΙΑΝΝΗΣ Says:

    Τυχαίνει να γνωρίζω τον Τζιτζικώστα από τα σχολικά του χρόνια στο Κολλέγιο Αθηνών. Δυστυχώς δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις για τον χαρακτήρα του. Θυμάμαι ότι και ως μαθητής Γυμνασιου δεν δίσταζε να εκφράζει δημόσια το φιλοβασιλικό του φρόνημα και να διαφημίζει τους δεσμούς της οικογένειας του με τον Κοκο και το συνάφι. Τώρα βέβαια έγινε κάπως πιο διπλωμάτης και προσέχει περισσότερο τις δηλώσεις του για να μη διώξει ψηφοφόρους.
    Όσο για το ελληνικό Παν/ιο δεν ξέρω, αν έχει περάσει έστω και απ’ εξω, ώστε να μπορεί να αρθρώσει σοβαρό λόγο για το άσυλο. Εξάλλου, οι σχολικές του επιδόσεις δεν ήταν και οι καλύτερες, ώστε να σπουδάσει στην Ελλάδα. Κατά τη γνώμη μου, όχι λόγω έλλειψης εξυπνάδας, αλλά λόγω τεμπελιάς περισσότερο.

    Με στενοχωρεί επίσης το γεγονός ότι διέκειται υπέρ της σύνθετης ονομασίας της FYROM, αλλά και το γεγονός ότι δεν είναι ξεκάθαρο από που χρηματοδοτείται η προεκλογική του εκστρατεια, σύμφωνα με αιτιάσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας (Βλεπε: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12305&subid=2&pubid=324024).

    Σε αυτές τις εκλογές μπορεί για λίγο να μη βγήκε, αλλά νομίζω ότι διαθέτει τις «πλάτες» και το χρήμα να συνεχίσουν να τον προωθούν και στις επόμενες… Και δυστυχώς ο λαός κρίνει μόνο από το φαίνεσθαι και όχι από το είναι…

    Στενοχωριέμαι ιδιαίτερα, γιατί όσο στην Ελλάδα προωθούνται άτομα στην πολιτική σκηνή από πολιτικά και οικονομικά τζάκια, χωρίς στοιχειώδη κριτήρια αξιοκρατίας τόσο η χώρα θα παραπαίει.

  40. Shadow Says:

    Γνώρισα και τον ίδιο και τον αδερφό του πριν 3 χρόνια. Πλέον διατηρούμε πολύ συχνές φιλικές επαφές. Η εικόνα που περιγράφετε για έναν άνθρωπο ακροδεξιό, απο τζακι και μόνο για μόστρα και κολονακιώτικα πάρτυ δεν συνάδει καθόλου με την δική μου εικόνα. Εγώ θεωρώ αξιόλογους ανθρώπους και τους δύο και είχα την ευκαιρία να τους γνωρίσω αρκετά καλα΄.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: