x – Παπαθεμελής Στέλιος
Α’ Θεσσαλονίκης, Ανεξάρτητος (εκλεγμένος με ΝΔ)
Μερικά άρθρα:
http://newsportal.rnn.gr/?c=144&a=1363
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_615830_15/04/2006_180999
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14694&m=B67&aa=3
http://www.discussion.gr/themata/diastrevlosi_istorias/papathemelis1.html
9 Φεβρουαρίου, 2007 στο 6:44 μμ
Γνωστός «μακεδονομάχος» και «τουρκοφάγος», είναι ένας εκ των εκφραστών της εθνικιστικής, νέο-ορθόδοξης ομάδας του ελληνικού κοινοβουλίου. Μετά από πολλά χρόνια στο ΠΑΣΟΚ, μετανάστευσε ως συνεργαζόμενος στη ΝΔ και για τις επόμενες εκλογές ετοιμάζει δικό του πολιτικό φορέα, τη Δημοκρατική Αναγέννηση. Οι πολιτικές απόψεις και η δράση του κ. Παπαθεμελή δεν προσφέρουν τίποτα στη χώρα και όπως έχει καταγράψει η ιστορία, παρόμοιες εθνικιστικές θέσεις οδήγησαν παλιότερα την Ελλάδα σε περιπέτειες και ταπεινώσεις.
Η θητεία του κ. Στέλιου Παπαθεμελή, ως Υπουργού Δημόσιας Τάξης στην κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ της εποχής 1993-1995, ανέδειξε τη φαιδρότητα του πολιτικού ανδρός και στην κλίμακα 0 – 5, βαθμολογείται με 0.
23 Φεβρουαρίου, 2007 στο 8:35 μμ
Ο κ. Παπαθεμελής είναι ιδιαίτερη περίπτωση που δεν θα έπρεπε κανείς βιαστικά να απορρίψει. Σίγουρα είναι ευφυής και «διαβασμένος» (δεν υπάρχει κείμενο του χωρίς παραπομπή σε κάποιο βιβλίο, από Τσόμσκυ ως Ντε Γκωλ), ένας σκεπτόμενος άνθρωπος που δεν ακολουθεί συγκεκριμένη γραμμή. Η ιδεολογία του είναι ένα περίεργο κράμα εθνικισμού, συντηρητισμού, και αριστερού κρατικισμού. Θα τον χαρακτήριζα αντι-φιλελεύθερο.
Προσωπικά απεχθάνομαι την ανάμειξη θρησκείας και πολιτικής. Τις περισσότερες φορές αυτό συμβαίνει όταν πολιτικοί προσπαθούν να εκμεταλλευθούν το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού για ίδια οφέλη (π.χ. George Bush) ή όταν στερεύουν από γνήσια πολιτικές ιδέες. Από την άλλη, αν κάποιος ειλικρινά εκλαμβάνει τις αρχές της ορθοδοξίας ως οδηγό στην πολιτική του δράση, είναι αυτό μεμπτό; Χωράει συζήτηση.
Ο κ. Παπαθεμελής δείχνει περισσότερη εμμονή σε θέματα ιστορικής συνείδησης παρά στα φλέγοντα προβλήματα της σημερινής Ελλάδας. Σε θέματα εξωτερικής πολιτικής συμπεριφέρεται ως «γεράκι». Πριν από καιρό τον άκουσα στην τηλεόραση να δηλώνει για τα Σκόπια ότι «η Ελλάδα έχει τη δύναμη να επιβάλλει την άποψη της» ή κάτι τέτοιο, και αναρωτήθηκα τι άραγε να σημαίνει αυτό. Να κηρύξουμε πόλεμο για το θέμα της ονομασίας; Να αναβιώσουμε το αδιέξοδο εμπάργκο; Δεν διαφωνώ στην σθεναρή υποστήριξη των συμφερόντων της χώρας, αλλά μέσα σε λογικά πλαίσια. Αντίθετα, ο κ. Παπαθεμελής πρότεινε την ομοσπονδοποίηση της Ελλάδας με το κρατίδιο των Σκοπίων. Επικίνδυνα πράγματα …
Όπως και όλοι οι εθνικιστές, ενοχοποιεί συστηματικά τους ξένους, φτάνοντας μέχρι και την συνομωσιολογία. Όμως η συντριπτική πλειοψηφία των προβλημάτων μας, π.χ. η παιδεία, είναι αποκλειστικά δικής μας ευθύνης. Στην παιδεία, ενώ έχει αναγνωρίσει ότι υπάρχουν μεγάλα προβλήματα, σήμερα διαβάζω ότι ψήφισε κατά της αναθεώρησης του Α16. Δεν μπόρεσα να βρω αιτιολόγηση της ψήφου του είτε στα πρακτικά είτε σε κάποιο άρθρο. Ίσως είναι ο «αντι-φιλελευθερισμός» που ανέφερα παραπάνω.
Εν κατακλείδι, είναι ένας άνθρωπος που έχει μιά ιδιαίτερη οπτική γωνία, αξίζει να υπάρχει ως φωνή και να τον διαβάζουμε, αλλά στην παρούσα συγκυρία νομίζω ότι δίνει βάρος σε λάθος θέματα, παίρνει λάθος θέσεις, και δεν υπηρετεί το στόχο για τον οποίο λέει ότι μάχεται: μιά «δυνατή και υπολογίσιμη Ελλάδα».
Βαθμός: 2
3 Αυγούστου, 2007 στο 4:31 μμ
Όποιος δεν έχει ζήσει στη Θεσσαλονίκη δεν αντιλαμβάνεται την αρρωστημένη σχέση πολιτικών και εκκλησίας. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια το καρκίνωμα έχει διογκωθεί με υψηλές δόσεις εθνικισμού με πιο ευάλωτα θύματα στις σειρήνες της εθνικής ανωτερότητας και καθαρότητας τις οικονομικά ασθενέστερες τάξεις όπως τους δεκάδες χιλιάδες ομογενείς από την Σοβιετική Ένωση που ζουν στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Παπαθεμελής ήταν ο κύριος εκφραστής αυτού του καρκινώματος και είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την απομάκρυνσή του από το Υπουργείο Δ.Τ. παρότι οι θέσεις του και οι κινήσεις ήταν αντάξιες ενός πολιτικού ακροδεξιού κόμματος, το ΠΑΣΟΚ ουδέποτε τόλμησε να τον διώξει, δικαιολογώντας τον ως «ιδιαίτερο».
Πρόσφατα ο Παπαθεμελής έχει ουσιαστικά βγει εκτός παιχνιδιού γιατί τον έχουν ξεπεράσει άλλοι αξιόλογοι άνδρες όπως ο κ. Ψωμιάδης και διάφοροι τηλεοπτικοί αστέρες που εισέρχονται στην πολιτική όπως οι εξαίρετοι κύριοι Βελόπουλος, Λιακόπουλος και Κεραμιδάς.
Ωστόσο ο κ. Παπαθεμελής, ως ο πρώτος διδάξας, είναι από τους κύριους υπεύθυνους της πολιτισμικής υστέρησης της Θεσσαλονίκης και προσκόλλησης σημαντικής μερίδας των πολιτών σε υπερσυντηρητικές απόψεις και στάσεις ζωής.
Για το λόγο αυτό βαθμολογείται με ένα απόλυτο μηδέν (0).
3 Αυγούστου, 2007 στο 10:36 μμ
Παπαθεμελής, Χαραλαμπίδης, Βουνάτσος, Ψωμιάδης, Καρατζαφέρης, Κανέλη, Σαμαράς, Τσοβόλας,
ίσως και αρκετοί άλλοι είναι ομοϊδεάτες, αλλά όλοι θέλουν να είναι αρχηγοί-πρόεδροι δυστυχώς. Θα μπορούσαν να ενταχθούν όλοι σε έναν πολιτικό φορέα-κόμμα να τους έχουμε απέναντι όλους μαζί μαντρωμένους σε ένα ελληνορθόδοξο κόμμα «φυλετικής ανωτερότητας». (Όπως ισχυρίζεται και η κυρία BILJANA PLAVSHICH Σερβίδα Πολιτικός-Βιολόγος -κολήτη του ΚARADJICH & MLADICH- :»Οι Έλληνες και οι Σέρβοι έχουν το γονίδιο της ανωτερώτητας»). Δεν θέλουν και δεν τολμούν να εκτεθούν με ένα τέτοιο σχήμα, αλλά προτιμούν να καμουφλάρονται μέσα σε μεγάλα ή γνωστά κόμματα, οι περισσότεροι απ’ αυτούς. Ούτε όμως και τα κόμματα μέσα στα οποία τρυπώνουν τολμούν να τους ξαποστείλουν γιά τους ευνόητους ψηφοθηρικούς λόγους. Γιαυτό λοιπόν και ο Παπαθεμελής (ο Μακεδών πολιτευτής, συγνώμη αν κάνω λάθος για την καταγωγή του ίσως να είναι … ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ!!!) παρέμενε ή των ανέχονταν τόσα χρόνια στο ΠΑΣΟΚ.
6 Αυγούστου, 2007 στο 8:53 μμ
Εθνικιστής ,με τη χειρότερη του όρου έννοια,εύκαμπτος .έτοιμος να εισβάλλει σε οποιοδήποτε κόμμα θα του εξασφαλίσει υπουργικό θώκο. η θητεία του στο Υπ. Δημ . Τάξης δεν ήταν από τις καλύτερες. Οι θέσεις του και η προσήλωσή του στο παπαδαριό (προς άγραν ψήφων ) δεν τον τιμούν ιδιαίτερα αν και το έδαφος στη Θερσσαλονίκη του τόχει ήδη προλειάνει ο
μεγας Ψωμιάδης (παρά τη θέλησή του βέβαια )
βαθμός επιεικώς 1
7 Αυγούστου, 2007 στο 8:42 πμ
Θλιβερή φιγούρα.Όχι μόνο δεν έχει προσφέρει απολύτως τίποτα σ’ αυτή τη χώρα,αλλά δυστυχώς μαζί με κάποιους άλλους αποτελεί τροχοπέδη στην
αποτουρκοποίηση αυτής της χώρας…0
23 Αυγούστου, 2007 στο 12:49 μμ
ΝΟΥΜΕΡΑΤΖΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ.ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΥΓΙΗΣ.ΦΟΒΕΡΟΣ ΕΝTERTAINER
26 Αυγούστου, 2007 στο 4:49 μμ
Η ΜΑΙΜΟΎ ΤΗΣ ΝΔ.Φαιδρός ,παραθρησκευτικός και μασόνος.Αξιολύπητος
, αντάξιος βαθμολόγησης.Παίρνω πίσω το μηδέν και δεν ασχολούμαι πια μαζί του.
26 Αυγούστου, 2007 στο 5:15 μμ
Τελικα σαυτη την χωρα σε σεβονται και σε αξιολογουν μονο αμα κλεβεις.Αμα εισαι σοβαρος το βλεπουν σαν αδυναμια.Εχουν δικιο τελικα εκεινοι που λενε απο το να με λυπουνται καλλιτερα να με φοβουνται.
Ο Παπαθεμελης δεν ειναι συμπαθεια μου αλλα με τα λογια που τον χαρακτηριζετε μονο αδικοι ειστε.Νομιζω ειστε ακριβοι στα λαχανα και φτηνοι στα παραπουλια.
3 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 2:24 μμ
Τον έχω γνωρίσει από κοντά! Ο άνθρωπος αυτός έχει τόσο καλή ψυχή που σε κάνει να λες ότι πολιτικός έγινε από σπόντα!
Του εύχομαι όμως να μη μπει στη Βουλή γιατί δυστυχώς μπορεί να του αξίζει, δεν αξίζει όμως αυτός τέτοιας Βουλής…
Αυτό όμως που με στεναχώρησε είναι, Στέλιο μου, γιατί «Δούρειος Ίππος» της Νου-Δου; Γιατί πιόνι κάποιου που δεν αξίζει;
4 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 9:43 μμ
Τον θεωρω μεν ηθικο στοιχειο άλλα και παραλληλα επικινδυνο πολιτικα λογω του οτι ειναι φανατισμενο ατομο
Βαθμολογια 2
7 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:31 μμ
1 για χτες
7 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:35 μμ
Ο μόνος που δεν έκανε «αντιπολίτευση» στον Κ.Κ.Θλιβερή η σκηνική παρουσία του, ενώ δεν κατάφερε να διαφοροποιηθεί από τον Καρατζαφέρη
0 for ever
7 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:40 μμ
Δεν νομίζω ότι είχε κάποια σχέση ο Παπαθεμελής από τον Καρατζαφέρη. Η μέρα με την νύχτα
7 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:41 μμ
το πιο ωραίο ήταν η ερώτηση του Ευαγγελάτου.4 χρόνια του λέει δεν εντόπισα μια επερώτηση σας στην κυβέρνηση,μια διαφωνία,κατι.Γιατί κάνετε δικό σας κόμμα?
Κάνετε λάθος λέει,έχω μεγάλο βιογραφικό
λολ
7 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:42 μμ
όντως καμμιά σχέση ο Καρατζαφέρης με τον Παπαθεμελή.Ο Καρατζαφέρης έχει μυαλό.Πέταξε μερικές απίστευτες ατάκες χτες
7 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:49 μμ
Πιστεύω ότι ο Παπαθεμελής θα τελειώσει την πολιτική του παρουσία σε αυτές τις εκλογές.
8 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 5:12 μμ
Λαζαρίδη .. οι εθνικιστές ειπες ριχνουν το πρόβλημα στους ξένους..εγώ δεν ριχνω το πρόβλημα στους ξενους αλλά στους Ελληνες..μάλλον μας μπερδέυεις με κάτι άλλο
10 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 12:37 μμ
Βρίσκω αρκετές από τις θέσεις του ενδιαφέρουσες. Δε νομίζω πως πάει πακέτο με τον Καρατζαφέρη σε καμία περίπτωση. Έντιμος και σοβαρός μου φαίνεται.
2,5- 3
10 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 12:41 μμ
Ο Παπα-θεμελής, εκπρόσωπος της πατριδικαπηλείας και ο «λαγός» της Ν.Δ.
Ασήμαντος ….από την αρχή έως το τέλος…που ελπίζω να έχει φτάσει
-0
10 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 12:43 μμ
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ! ΤΟΥ ΔΙΝΩ 4 ΣΤΑ 5 ! ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΝΟΙΑΖΕ ΜΙΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ, ΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ «ΒΑΡΙΔΙΑ»…
10 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 12:49 μμ
O Παπαθεμελής μου θυμίζει κάτι επιθεωτητές δημοτικών σχολείων που είχαμε στην εποχή μου. Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό.
10 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:00 μμ
ανεβάζω την ψήφο μου μετά απ αυτό
Δικός μας!
Ως ζωοφιλική σελίδα, χρωστάμε έναν (πολύ) καλό λόγο στον Στέλιο Παπαθεμελή. Διότι, σε ανύποπτο χρόνο, πριν από αρκετούς μήνες, κατέθεσε μιαν ερώτηση στη Βουλή (για τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης) αλλιώτικη από τις ερωτήσεις ρουτίνας που συνηθίζουν να υποβάλλουν οι βουλευτές. Επρόκειτο για ένα θαυμάσιο κείμενο, μια δραματική έκκληση υπέρ των αναξιοπαθούντων και αδέσποτων ζώων στην Ελλάδα -ένα κείμενο που το προσυπογράφουμε με χέρια και πόδια! Εκτοτε, τον Στέλιο Παπαθεμελή τον θεωρούμε «δικό μας» και τον θέλουμε στη Βουλή. Αν ψήφιζαν τα ζωάκια, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Ας ελπίσουμε ότι οι ζωόφιλοι θα τον θυμηθούν όταν έρθει η ώρα.
από εδώ
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=33196656,39654384,53770608,61656816,67589232,83869168
δηλώνει άνθρωπο με ευαισθησίες αυτό και ως φιλόζωη μου κάνει καλη εντύπωση
Οπότε 2,5
10 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:01 μμ
Μια χαρά είναι ο άνθρωπος. Τι είχε να ζηλέψει από τους άλλους δηλαδή στο debate; Την ξύλινη γλώσσα; Τις απαντήσεις «από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα»; Ξέρετε πολλούς με την εμπειρία του (30τόσα χρόνια πολιτικός) που να έχουν διατηρήσει την σοβαρότητά τους;
Μια χαρά είναι ο άνθρωπος, γιατί πάνω από όλα είναι άνθρωπος και θέλει να αγωνιστεί για το καλό της χώρας, ενώ οι άλλοι είναι ψεύτες και λαικιστές και το μόνο που τους νοιάζει είναι να κάτσουν στην καρέκλα της εξουσίας.
Και αφού έχει και σωστές γενικά απόψεις του δίνω 5+την ψήφο μου…
15 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 5:10 μμ
Σενάριο: Αν ο μακεδονομάχος αρχιστράτηγος Σ. Παπαθεμελής, έπαιρνε όλες τις ψήφους των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης γιά τη Μακεδονία τότε θα ήταν πρώτο κόμμα και θα έφτιαχνε κυβέρνηση. Θα όριζε υπουργό άμυνας τον Γ. Καρα-Τζαφέρη και θα κήρυττε πόλεμο εναντίον της «Φυρομίας», θα συλλάμβανε αιχμαλώτους όλους τους «Φυρομιανούς», θα τους τύφλωνε (κάθε 100 θα άφηνε από έναν μονόφθαλμο) και θα τους έστελνε στον πρόεδρό τους γιά να σκάσει από το κακό του. Αυτή είναι υπερήφανη εθνική εξωτερική πολιτική. Αυτή είναι η ριζική λύση γιά αυτό το «εθνικό θέμα».
Όμως η αλλήθεια όμως είναι διαφορετική και πικρή γιά τον θλιβερό πολιτικάντη Σ. Παπαθεμελή. Αυτός και οι όμοιοί του δεν θα καταλάβουν και δεν θα κατανοήσουν ποτέ ότι τα μεγάλα εθνικά θέματα που απαιτούν ριζικές λύσεις είναι: Η εργασία(ανεργία), η παιδεία, η υγεία. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς μπουρδολογίες στην προσπάθειά του να πείσει το κοπάδι που λέγεται λαός.
11 Οκτωβρίου, 2007 στο 12:46 μμ
Εγώ μερικές απορίες έχω για τον κύριο Παπαθεμελή. Πως συνεργάστηκε το 2004 με τη Ν.Δ. όταν εβδομάδες πιο πριν έλεγε ότι δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Πως επαινούσε όσο ήταν στο Πασόκ την διακυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου και τον ίδιο τον αείμνηστο ενώ τώρα του ρίχνει μπηχτές στα έμμεσα. Δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε τα λεγόμενα των πολιτικών. Κάτι είπα κι εγώ τώρα ε;
13 Οκτωβρίου, 2007 στο 7:47 μμ
Η αντιμετώπιση των πρόσφατων δηλώσεων Νίμιτς για τον Μέγα Αλέξανδρο είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα εθνικιστικών υπερβολών. Ο κ. Παπαθεμελής αισθάνθηκε την ανάγκη να γράψει ολόκληρο άρθρο στο Βήμα για το θέμα αυτό, πράγμα που επιβεβαιώνει αυτό που ανέφερα παραπάνω για λανθασμένες προτεραιότητές:
http://www.tovimadaily.gr//Article.aspx?d=20071013&nid=6295998
Όσες αρετές και να είχε ο Μέγας Αλέξανδρος, όσα θετικά και να προέκυψαν από τις κατακτήσεις του, δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς δύο πράγματα: α) έκανε έναν αχρείαστο, επεκτατικό πόλεμο, με βασικό κίνητρο την προσωπική του δόξα, β) στον πόλεμο αυτό σκοτώθηκαν πάρα πολλοί άνθρωποι.
Επομένως, οι δηλώσεις Νίμιτς είναι δικαιολογημένες. Κανείς δεν έπρεπε να αντιδράσει. Αντί να ασχολούμαστε με τέτοιες ανοησίες, δεν θα ήταν καλύτερα να ασχοληθούμε με τα πραγματικά προβλήματα του τόπου;
13 Οκτωβρίου, 2007 στο 7:50 μμ
Σίγουρα ναι. Τα άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση του εκλογικού σώματος. Τίποτα άλλο.
16 Οκτωβρίου, 2007 στο 9:49 μμ
Αυτόν τον «αρχιστράτηγο μακεδονομάχο» του 0,8%, τώρα ως τι τον εμφανίζουν και προβάλουν τις απόψεις του τα τηλεοπτικά κανάλια; Μετρήθηκε ζυγίστηκε και βρέθηκε θλιβερά ελλιποβαρής. Υπάρχουν άλλοι που πήραν μεγαλύτερο ποσοστό στις εκλογές και δεν τους προβάλει κανένας (π.χ. Οικολόγοι-Πράσινοι). Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει ποιές είναι οι σκοπιμότητες της προβολής του; Ασήμαντος από την αρχή ως το τέλος … το οποίο ήρθε επί τέλους!
16 Οκτωβρίου, 2007 στο 11:30 μμ
Θέμη, είναι αρκετά απλοϊκή η λογική σου. Αναφέρεσαι στην αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου δίχως να γνωρίζεις τις τότε συνθήκες, την παγκόσμια λογική που επικρατούσε, τι ήταν αυτό που τον οδήγησε στον πόλεμο αυτό και ποιές ήταν οι μέθοδοί του. Καλό θα είναι να μην μιλάμε για τόσο σημαντικά ζητήματα με τόσο απλοϊκές εκφράσεις του στυλ «αχρείαστος πόλεμος». Ναι, σκοτώθηκαν άνθρωποι και σε αυτό έχεις δίκιο. Όμως, το ζήτημα είναι πολύ σημαντικό. Όταν ο διαμεσολαβητής αναφέρεται στον κύριο λόγο αυτής της διαμάχης μεταξύ Ελλάδας και Βαρντάρσκα, καλό θα είναι να κρατάει την γνώμη του για τον εαυτό του. Η λογική του Αλαβάνου ότι και καλά δεν αποτελεί μείζον θέμα το Σκοπιανό με βρίσκει τελείως αντίθετο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι παρατάξεις που είναι φιλικές στον ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ έχουν αναγνωρίσει τα Σκόπια ως Μακεδονία! Αυτά ούτε αριστεροί σαν τον Θεοδωράκη και τον Ζουράρι δεν τα δέχονται.
6 Ιανουαρίου, 2008 στο 10:39 μμ
8livera aksio8rinitos..mono pou ton fernw sto mualo mou arxizoun na me pernoun ta klamata.. Anaksios logou osa vivlia kai an diavazei!
Tou efxome kalh xronia kai na kserei oti de ton goustaroume oute zwgrafisto 🙂
20 Δεκεμβρίου, 2008 στο 10:30 μμ
Μόνο ο βουκεφάλας του λείπει, οπότε πείθομαι ότι είναι γνήσιος απόγονος του Μ.Αλεξάνδρου
20 Δεκεμβρίου, 2008 στο 11:08 μμ
Υπάρχει ακόμα αυτός? τον είχα ξεχάσει.Και που βρήκε τα λεφτά να κάνει κόμμα?
Είναι να γελάει κανείς. Στις εκλογές θα τον περάσει και ο Λεβέντης…
14 Μαρτίου, 2009 στο 1:07 πμ
Σήμερα στην κόλαση της εγκληματικότητας και της παρακμής δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την στάση του Παπαθεμελή ως Υπουργός Δημοσίας Τάξης, ο οποίος είχε το θάρρος να τα βάλει με όλη τη νύχτα όταν σήμερα δεν μπορούν να τα βάλουν με την τελευταία γκρούπα. Όποιος είχε την ατυχία να κυκλοφορήσει βράδυ σε δρόπμους όπως Ευριπίδου, Αθηνάς κλπ καταλαβαίνει πόσο σημαντικός πολιτικός υπήρξε. Πολιτικός για τα δύσκολα. Πολιτικός ο οποίος δεν λειτουργούσε με βάση τις δημοσκοπήσεις. Πολιτικός όχι της κολοτούμπας και της ισορροπίας (όπως λέει και ο καθ. Πανούσης που έφαγε το ξύλο από τους τραμπούκους αριστεριστές). Πολιτικός που μπορεί να υπερηφανευθεί για πολιτικές πράξεις θάρρους όπως όταν εξαφάνισε τα φρουτάκια, και τα οποία ξαναεμφανίστηκε όταν τον παύσανε. Την ίδια στιγμή οι Σημίτηδες, Καραμανλήδες το μόνο που έχουν να επιδείξουν είναι την κατασπατάληση των Ευρωπαϊκών πόρων
14 Μαρτίου, 2009 στο 1:13 πμ
Όλοι εσείς που ειρωνεύεστε τον Παπαθεμελή, βλέπετε την ξεφτίλα της ασφάλειας σήμερα. Το ανθρωπάκι τον Παυλόπουλο. Την κόλαση της πορνεία, της μαφίας της νύχτας κλπ κλπ κλπ..
Και ο Παπαθεμελής εάν ήθελε μπορούσε να είναι Υπουργός της σπατάλης των πόρων της ΕΕ. Αλλά αυτό δεν είναι πολιτική. Πολιτική είναι να πέρνεις κρίσιμες αποφάσεις. Δεν είναι για να κάνει τον λογιστεί του Υπουργείου. Φάτε λοιπόν στα μούτρα την ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ Ελλάδα, της Αθήνας που έχει καταντήσει Ριο ντε Τζανέιρο, και μετά κάνετε κριτική.
14 Μαρτίου, 2009 στο 1:17 πμ
Λέει κάποιος παραπάνω:
«Εθνικιστής ,με τη χειρότερη του όρου έννοια,εύκαμπτος .έτοιμος να εισβάλλει σε οποιοδήποτε κόμμα θα του εξασφαλίσει υπουργικό θώκο. η θητεία του στο Υπ. Δημ . Τάξης δεν ήταν από τις καλύτερες…..»
Σοβαρά, και ποιος ήταν ο καλός Υπουργός. Αυτούς που μέχρι και ο Συνασπιστής καθηγητής Πανούσης εξευτέλισε (μίλησε για πολιτικούς της κολοτούμπας και των ισορροπιών, που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να μετρούν τις δημοσκοπήσεις).
15 Μαρτίου, 2009 στο 12:24 πμ
Το ότι πολλοί είναι συμβιβασμένοι μεγάλε, δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ασυμβίβαστος και έξω από το συστημα. Μη τρλαθούμε και εντελώς
3 Μαΐου, 2009 στο 11:36 πμ
Δεν σας αδικώ για την άποψή σας διότι είναι αποτέλεσμα της συστηματικής παραπληροφόρησης που υπήρξε για τη μεγάλη προσωπικότητα του Στέλιου από τους αντιπάλους του. Το Ελληνικό Κέντρο Ελέγχου Όπλων τον γνωρίζει και συνεργάζεται μαζί του εδώ και πολλά χρόνια και σας διαβεβαιώνω ότι αποτελεί μια ιστορική φιγούρα που δυστυχώς θα αναγνωριστεί πολύ αργότερα μετά το θάνατό του. Χαιρετισμούς σε όλους.
13 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 4:01 μμ
Διάβασα πραγματικά σημαντικά πράγματα. Εκπληκτικός ο αριθμός όσων ασχολήθηκαν με τον Παπαθεμελή. Αυτό και μόνο σημαίνει ότι πρόκειται για σημαντική προσωπικότητα της πολιτικής σκηνής. Ναι, είναι θρησκευόμενος ο άνθρωπος όπως και εκατομύρια άλλοι. Είναι κακό αυτό; Ναι είναι τίμιος. Είναι και αυτό κακό; Ναι, βάζει το συμφέρον της χώρας του πάνω από το προσωπικό του συμφέρον και πάνω από τα διεθνή συμφέροντα αυτών που κουμαντάρουν τον κόσμο μέσω των τηλεοράσεων και των εφημερίδων. Είναι αυτός που στην ερώτηση του Παΐσιου πως συνεργάζεται με κάποιον που εξομολογεί το διάβολο απάντησε ότι το κάνει για χάρη όλων όσων εκπροσωπεί στο κοινοβούλιο. Είναι αυτός που ως Υπουργός Δημόσιας Τάξης καθιέρωσε την αξιοκρατική εισαγωγή στις σχολές τις Αστυνομίας. Είναι απόλυτα κατανοητός ο πόλεμος που έχει δεχτεί και δέχεται από τα ξένα συμφέροντα. Αλλά από Έλληνες … Είναι προφανές ότι είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Ίσως όταν υποχρεωθούμε να αλλάξουμε το όνομα της Μακεδονίας, των δρόμων, των αεροδρομίων, των προϊόντων μας, των …… να καταλάβουμε ότι δεν είναι μόνο η αστεία απειλή διάσπασης της χώρας και ο «εθνικιστικό εγωισμός» για το όνομα, που προβληματίζει μερικούς σαν τον Παπαθεμελή. Λαέ κοιμήσου. Κάποιοι που «ενδιαφέρονται για το καλό σου» θα σε βοηθήσουν να πάρεις τις κατάλληλες αποφάσεις και να ψηφίσεις αυτούς που έχουν επιλέξει εδώ και καιρό για να τους εκπροσωπήσουν. Για μια κοινωνία των …πολιτών.
24 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 5:35 πμ
Κρίμα για τους υποψηφίους στους συνδυασμούς του που δεν έχουν καταλάβει ότι τους δουλεύει για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του, όπως και τον πληγωμένο εγωισμό λόγω του ότι «βρίσκεται στην απέξω» μετά από 33 χρόνια στο βουλευτιλίκι.
Βαθμός: 1 (λόγω του ότι είχε νοικοκυρέψει κάπως το πολύπαθο ΜΑΘΡΑ).
29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:45 πμ
Ο Παπαθεμελής είναι ένας από τους λίγους εναπομείναντες διανοούμενους της πολιτικής. Η περίοδος που ήταν υπουργός Δημοσίας Τάξης όσο και αν ο νόμος για το ωράριο των νυκτερινών μαγαζιών ήταν φαιδρό φαντάζει σαν παράδεισος μπρος την κόλαση της παρανομίας που ζει το κέντρο της Αθήνας και όχι μόνο. Είναι θρησκόληπτος αλλά η σχέση του θέλω να πιστεύω ότι είναι ειλικρινής και όχι κάπηλη. Εχει πατριωτικές εξάρσεις αλλά είναι πολύ πιο δημοκρατικός και πολύ πιο έντιμος από τον πατριδοκάπηλο έως λαικιστή Καρατζαφέρη. Πιστεύω ότι είναι μια καλή εναλλακτική λύση για κάποιον που κινείται στο πατριωτικό χώρο. Πολιτικοί σαν το Παπαθεμελή ή τον Μάνο θα μπορούσαν να σταθούν σαν υπουργοί σε μια δικομματική κυβέρνηση διάλεξαν όμως το δρόμο έξω από το μαντρί.
4 Οκτωβρίου, 2009 στο 5:34 μμ
Μακάρι να υπήρχαν άλλοι 10 πολιτικοί στην Ελλάδα με την καθαρότητα του Στέλιου Παπαθεμελή.
Δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν οι καλοθελητές που δεν θα διστάζουν να ρίχνουν την λάσπη τους για να λερώσουν ότι καθαρό έμεινε στην ταλαίπωρη Ελλάδα.
Σε μια εποχή που το παρα φύση προβάλει φυσικό δεν αντέχεται η τιμιότητα.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και θα θερίσουμε και σ αυτές τις εκλογές ότι τόσα χρόνια σπέρνουμε.
6 Οκτωβρίου, 2009 στο 1:22 πμ
Ο κύριος πρώην 0,8% και νυν 0.4%. Go home to Vissoka mr. Stelios
10 Οκτωβρίου, 2009 στο 8:44 μμ
ΣΕΚΕΡΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗ συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Σε μια εποχή που το παρα φύση προβάλει φυσικό δεν αντέχεται η τιμιότητα.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας…. θερίσουμε και σ αυτές τις εκλογές ότι τόσα χρόνια σπέρνουμε….
Σαν λαος παιρνουμε αυτο που μας αξιζει. τα @@ των εκαστωτε γιωρακο-κωστακηδων. Ο κυριος Παπαθεμελης ειναι οντως ΠΟΛΥΣ για εμας. Και εμεις αξιοι της μοιρας μας.
29 Οκτωβρίου, 2009 στο 9:38 μμ
Με αρκετή καθυστέρηση διάβασα τα σχόλιά σας για τον κ. Παπαθεμελή. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είστε άδικοι. Το ότι δεν βγήκε σε δυο εκλογικές αναμετρήσεις δεν σημαίνει ότι ο άνδρας δεν έχει αξία. Επίσης ο χλευασμός για την ορθόδοξη πίστη του δεν με ξενίζει καθόλου. Είναι γνωστό σε όλους μας , το έχει πει πρώτος ο Χριστός, ότι αυτή θα είναι η αντιμετώπιση του κόσμου στους δικούς του ανθρώπους. Ως προς τα εθνικά , η ουτοπία είναι έκδηλη. Υπάρχουν άνθρωποι , εν οις και ο κ. Παπαθεμελής, που μιλάνε για ελληνική Μακεδονία σε μια κοινωνία που αυτά τα ζητήματα τα έχει χλευάσει. Κυρίως εδώ στη Νότια Ελλάδα . Στη Βόρεια Ελλάδα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Για πολλούς, κι αυτό φαίνεται από τα σχόλια, είναι δοκινχωκική η τακτική αυτή. Εδώ βρίσκεται η ουτοπία. Αλλά να κάνω μια ερώτηση εντελώς υποθετική. Αν η λεγόμενη διεθνής κοινωνία αποδεχθεί τις ενστάσεις των Σκοπίων και μας απαγορεύσει να χρησιμοποιούμε τον όρο «Μακεδονία» , κάτι που συζητείται, εμείς θα συμφωνήσουμε και θα συμορφωθούμε ; Για να μην πάω σε πιο σημαντικά ζητήματα , όπως η θέση του κ. Γκρούεφσκι για «Μακεδόνες του Αιγαίου» , ούτε για τον γνωστό Χάρτη , που κυκλοφορεί, με τη Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα των Σκοπίων.
16 Οκτωβρίου, 2010 στο 4:07 πμ
Του εύχομαι να βρει γιατί του αξίζει.
Είναι καθαρός άνθρωπος, σωστός και τίμιος πάνω από όλα. Διαφώνησε με τον Σημίτη κι έφυγε από το Πασόκ κι αυτό εμένα μου λέει πολλά.
Επί των ημερών του, όταν ήταν υπουργός Δημοσίας Τάξεως υπήρχε αίσθημα ασφάλειας στον πολίτη. Βλέπαμε και καμιά σκούπα, τώρα έχει γεμίσει όλη η Ελλάδα λαθρομετανάστες και εγκληματικότητα.
Ο Παπαθεμελής είναι πατριώτης,αγαπάει τη χώρα που τον γέννησε.
Δεν ψηφίζω στην περιφέρειά του αλλά του εύχομαι ολόψυχα να κερδίσει.
16 Οκτωβρίου, 2010 στο 4:11 μμ
Ακόμα ζει αυτός; Και πώς και δεν έχει πάει ακόμα στο ΛΑΟΣ, στο οποίο ιδεολογικά ανήκει;
17 Οκτωβρίου, 2010 στο 11:46 πμ
Αξιοθρήνητος γλύφτης της ματαιοδοξίας της ορθοδοξίας. Πάντα δεξιός, συντηρητικός και πασόκος. Καλά που πήγε σπίτι του γιατί επιβαρύνει το περιβάλλον ο λόγος του και η παρουσία του.
Καλοφάγωτη η υπουργική σύνταξη Στελάκη. Κάτι τύποι σαν και σένα ροκανίζουν την Ελλάδα!
19 Οκτωβρίου, 2010 στο 6:53 μμ
Το θυμάστε εκείνο το παλιό ανέκδοτο
Πάλι με άδειο πανέρι μου ήρθες, πού είναι τα ψάρια βρε αχαήρευτε?
Γυναίκα, αν δε σταθεροποιηθεί της χήρας το…αυτό, ψάρια δεν πρόκειται να δεις στο σπίτι.
Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα ή γεγονότα είναι εντελώς τυχαία.