Είναι δυσφημητικό, αλλά όχι συκοφαντικό, καθότι απολύτως αληθές να γράψω ότι όντας στα γεράματα φοιτητής της Θεολογίας αντέγραφε στα μαθήματα με την βοήθεια των δαπιτανθρώπων συμφοιτητών του. 0 και πάλι 0 ίσον 0.
Αυτός ελέγχει πολλές επιχειρήσεις στην πάτρα, τι σημαίνει αυτό;Για να βρείς δουλειά θα πρέπει να περάσεις απο το γραφείο του, κυρίως ελέγχει supermarket…….το πλεονέκτημα που έχει είναι ότι έχει επαφή με τους πελάτες του. Έχει γράψει και ένα βιβλίο σχετικά με την οικονομική κατάσταση της Αχαίας…μέτρια πράγματα…..επίσης είναι πολύ της εκκλησίας, παρόλα αυτά τίποτα δεν τον εμπόδισε να κάνει τρείς γάμους…….
Βαθμολογία μονάδα 1
Πολιτικός είναι, δεν είναι «άγιος»… Ο λιγότερο «λαμόγιος» από τα «λαμόγια» της Αχαΐας!
Υπερασπιστής όμως των φτωχών και των αδυνάτων γιατί δεν ήταν και κανα πλουσιόπαιδο… ούτε από τζάκι… και από 9 ετών παρακαλώ ορφανός από πατέρα! Πιστέψτε με, πολιτικοί που προέρχονται από την βιοπάλη αξίζουν κάτι παραπάνω!
Κομματάκι αδικημένος όμως ως προς τη υπουργοποίηση, από τα χρόνια του Μητσοτάκη, που πρώτος (τότε) βουλευτής στην Αχαΐα δεν έγινε υπουργός και γίνανε όλοι οι άλλοι τρεις (άκουσον, άκουσον), μέχρι τα χρόνια του «κουμπαρούλη» Καραμανλή που τον έκανε μεν Πρωθυπουργό, αλλά εκείνος…
Νίκο μου, δεν το βλέπεις δεν σε πάει αυτό το @%*%^$# η Νου-Δου! Πότε θα καταλάβεις ότι αυτό που σε βρέχει είναι φτύσιμο και όχι ψιχάλες; Πιστεύω ότι δήμαρχος θα προσφέρεις περισσότερα στην πόλη σου παρά βουλευτής. Δοκίμασέ το στις επόμενες δημοτικές εκλογές και θα με θυμηθείς…
Εάν τρώω ένα κομμάτι ψωμί και συντηρώ την οικογένειά μου, το οφείλω σε σένα και όχι στην Νου-Δου! Ο Θεός να σε έχει καλά!
Ο πεθερός του (Μανωλόπουλος) είναι πρόεδρος του ΚΤΕΛ ΑΧΑΙΑΣ και ιδιοκτήτης 5 λεωφορείων. Ο ίδιος ο Νικολόπουλος είναι ιδιοκτήτης δύο λεωφορείων. Η κάθε άδεια λεωφορείου του ΚΤΕΛ ΑΧΑΙΑΣ -που είναι το πιό κερδοφόρο ΚΤΕΛ της Ελλάδας- αποτιμάται σήμερα γύρω στις 500.000 ευρώ.
Αυτά δεν θα είχαν καμία σημασία εάν ο Νικολόπουλος δεν ήταν ο άνθρωπος που είτε από την θέση του βουλευτή Αχαίας, είτε από την θέση του δημοτικού συμβούλου Πάτρας, σαμποτάρισε με κάθε τρόπο την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας – Αθήνας επειδή μετά, το ΚΤΕΛ θα κινδύνευε με κλείσιμο.
Διότι το δρομολόγιο του τρένου θα γινόταν σε 2:00′ ώρες ενώ του ΚΤΕΛ γίνεται σε 3:00′.
Ανήκει στην ομάδα των ακραιφνών μητσοτακικών και παίζει πολύ να ακολουθήσει την Ντόρα εάν αυτή ιδρύσει νέο κόμμα.
Θεωρείται μέγας τρακαδόρος, αφού συχνά καλεί κόσμο σε συνεστιάσεις και τραπεζώματα και αφού φάει και πιεί και κάνει το κομμάτι του, χρησιμοποιεί την πατέντα ότι κάποιος υψηλά ιστάμενος δήθεν τον καλεί επειγόντως (συνήθως λέει ο πρωθυπουργός) και την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια χωρίς να πληρώσει σεντ.
Επί πρωθυπουργίας Μητσοτάκη πέτυχε με νόμο να καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή του ΟΣΕ που ήταν ανταγωνιστική του ΚΤΕΛ.
Το κάθε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αχαίας σήμερα, εισπράττει περί τις 20.000 ευρώ μηνιαίως.
Για να μη τον αδικήσω εντελώς, ιδιοκτήτης 3 λεωφορείων του εν λόγω ΚΤΕΛ είναι και ο πρώην Νομάρχης Αχαίας του ΠΑΣΟΚ, Στάθης Αθανασόπουλος Σερέτης, με τον οποίο συνεργάστηκε ο Νικολόπουλος για το θάψιμο της γραμμής του ΟΣΕ.-
8 Δεκεμβρίου, 2006 στο 7:37 πμ
Είναι δυσφημητικό, αλλά όχι συκοφαντικό, καθότι απολύτως αληθές να γράψω ότι όντας στα γεράματα φοιτητής της Θεολογίας αντέγραφε στα μαθήματα με την βοήθεια των δαπιτανθρώπων συμφοιτητών του. 0 και πάλι 0 ίσον 0.
7 Ιουνίου, 2007 στο 10:32 πμ
Αυτός ελέγχει πολλές επιχειρήσεις στην πάτρα, τι σημαίνει αυτό;Για να βρείς δουλειά θα πρέπει να περάσεις απο το γραφείο του, κυρίως ελέγχει supermarket…….το πλεονέκτημα που έχει είναι ότι έχει επαφή με τους πελάτες του. Έχει γράψει και ένα βιβλίο σχετικά με την οικονομική κατάσταση της Αχαίας…μέτρια πράγματα…..επίσης είναι πολύ της εκκλησίας, παρόλα αυτά τίποτα δεν τον εμπόδισε να κάνει τρείς γάμους…….
Βαθμολογία μονάδα 1
29 Αυγούστου, 2007 στο 6:09 μμ
Ενδιαφέρον αρθράκι στα Νέα για τον κ. Νικολόπουλο και τα ρουσφέτια του:
http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20051001&nid=4409769
3 Σεπτεμβρίου, 2007 στο 3:09 μμ
Πολιτικός είναι, δεν είναι «άγιος»… Ο λιγότερο «λαμόγιος» από τα «λαμόγια» της Αχαΐας!
Υπερασπιστής όμως των φτωχών και των αδυνάτων γιατί δεν ήταν και κανα πλουσιόπαιδο… ούτε από τζάκι… και από 9 ετών παρακαλώ ορφανός από πατέρα! Πιστέψτε με, πολιτικοί που προέρχονται από την βιοπάλη αξίζουν κάτι παραπάνω!
Κομματάκι αδικημένος όμως ως προς τη υπουργοποίηση, από τα χρόνια του Μητσοτάκη, που πρώτος (τότε) βουλευτής στην Αχαΐα δεν έγινε υπουργός και γίνανε όλοι οι άλλοι τρεις (άκουσον, άκουσον), μέχρι τα χρόνια του «κουμπαρούλη» Καραμανλή που τον έκανε μεν Πρωθυπουργό, αλλά εκείνος…
Νίκο μου, δεν το βλέπεις δεν σε πάει αυτό το @%*%^$# η Νου-Δου! Πότε θα καταλάβεις ότι αυτό που σε βρέχει είναι φτύσιμο και όχι ψιχάλες; Πιστεύω ότι δήμαρχος θα προσφέρεις περισσότερα στην πόλη σου παρά βουλευτής. Δοκίμασέ το στις επόμενες δημοτικές εκλογές και θα με θυμηθείς…
Εάν τρώω ένα κομμάτι ψωμί και συντηρώ την οικογένειά μου, το οφείλω σε σένα και όχι στην Νου-Δου! Ο Θεός να σε έχει καλά!
20 Μαΐου, 2010 στο 6:30 μμ
Ο πεθερός του (Μανωλόπουλος) είναι πρόεδρος του ΚΤΕΛ ΑΧΑΙΑΣ και ιδιοκτήτης 5 λεωφορείων. Ο ίδιος ο Νικολόπουλος είναι ιδιοκτήτης δύο λεωφορείων. Η κάθε άδεια λεωφορείου του ΚΤΕΛ ΑΧΑΙΑΣ -που είναι το πιό κερδοφόρο ΚΤΕΛ της Ελλάδας- αποτιμάται σήμερα γύρω στις 500.000 ευρώ.
Αυτά δεν θα είχαν καμία σημασία εάν ο Νικολόπουλος δεν ήταν ο άνθρωπος που είτε από την θέση του βουλευτή Αχαίας, είτε από την θέση του δημοτικού συμβούλου Πάτρας, σαμποτάρισε με κάθε τρόπο την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας – Αθήνας επειδή μετά, το ΚΤΕΛ θα κινδύνευε με κλείσιμο.
Διότι το δρομολόγιο του τρένου θα γινόταν σε 2:00′ ώρες ενώ του ΚΤΕΛ γίνεται σε 3:00′.
Ανήκει στην ομάδα των ακραιφνών μητσοτακικών και παίζει πολύ να ακολουθήσει την Ντόρα εάν αυτή ιδρύσει νέο κόμμα.
Θεωρείται μέγας τρακαδόρος, αφού συχνά καλεί κόσμο σε συνεστιάσεις και τραπεζώματα και αφού φάει και πιεί και κάνει το κομμάτι του, χρησιμοποιεί την πατέντα ότι κάποιος υψηλά ιστάμενος δήθεν τον καλεί επειγόντως (συνήθως λέει ο πρωθυπουργός) και την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια χωρίς να πληρώσει σεντ.
Επί πρωθυπουργίας Μητσοτάκη πέτυχε με νόμο να καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή του ΟΣΕ που ήταν ανταγωνιστική του ΚΤΕΛ.
Το κάθε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αχαίας σήμερα, εισπράττει περί τις 20.000 ευρώ μηνιαίως.
Για να μη τον αδικήσω εντελώς, ιδιοκτήτης 3 λεωφορείων του εν λόγω ΚΤΕΛ είναι και ο πρώην Νομάρχης Αχαίας του ΠΑΣΟΚ, Στάθης Αθανασόπουλος Σερέτης, με τον οποίο συνεργάστηκε ο Νικολόπουλος για το θάψιμο της γραμμής του ΟΣΕ.-