Αλλη μια αργομισθια υψηλων αποδοχων που πληρωνω εγω και εσυ.
Κοντα σε αυτον και και καμποσοι βοηθοι σφουγγοκωλαριοι αργομισθοι των G700.
Η μηπως λες να αλλαξει τιποτα; χα, χα, χα, χα, χα,χα…….
Είπε όντως ο Τρεμόπουλος ότι πρέπει να ντρεπόμαστε για τον τρόπο που έγινε η Θεσ/κη ελληνική πόλη; Γιατί; Η ανταλλαγή πληθυσμών το 1922 έγινε με αμοιβαία συμφωνία με τους Τούρκους. Η δε εξολόθρευση των Εβραίων της πόλης έγινε από τους Ναζί. Είναι δική μας ευθύνη; Προς Θεού. Είπαμε να μην είμαστε ακραίοι εθνικιστές, αλλά όχι και να αναλαμβάνουμε ευθύνες που δεν έχουμε.
Θέμη,
Ξέρεις την ευαισθησία μου για τα εθνικά θέματα. Την έχω διατυπώσει πολλές φορές εδώ.
Ωστόσο, πρέπει να σου θυμίσω ότι η «πολυεθνική» Θεσσαλονίκη ενσωματώθηκε στον εθνικό κορμό το 1912 και όχι το 1922.
Είσαι Σαλονικιός και οφείλεις να γνωρίζεις την ιστορία της πόλης σου.
Θυμήσου τη μεγάλη πυρκαγιά του 1917, την ανοικοδόμηση της πόλης, τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούσαν εκείνην την εποχή…
Δε θέλω να πάρω θέση στο θέμα «Τρεμόπουλου». Θα ειπωθούν πράγματα που θα στενοχωρήσουν όλους μας. Δεν τον υποστηρίζω, αλλά ούτε εξαρτώ την άποψή μου γι αυτόν αποκλειστικά από τις δηλώσεις του για το ζήτημα.
Μην ανοίγεις μια συζήτηση, που πονάει! Μια συζήτηση για θέματα, που προσπαθούμε να κλείσουμε και να ξεχάσουμε. Μην τα σκαλίζεις…
Ένα είναι σίγουρο: Πρέπει να εξετάζουμε μια εποχή με τα δεδομένα εκείνης της εποχής και όχι με τα κριτήρια του σήμερα.
Υ.Γ. Πολλές φορές ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Όταν τα «μέσα» κρίνονται και κατακρίνονται εκ του ασφαλούς 90 χρόνια μετά, αυτό δε βοηθά στην ιστορική έρευνα και αλήθεια. Μόνο στην αύξηση της έντασξης και στην αναμόχλευση των παθών. Τα «μέσα» πρέπει να καταγράφονται και να αξιολογούνται με νηφαλιότητα.
Τα ίδια έκαναν ή θα κάνουν όλα τα έθνη σε ανάλογες καταστάσεις. Κανένα δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια, την απόλυτη αγνότητα, το απόλυτο δίκαιο!
Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι τέτοια θέματα πρέπει να συζητούνται ανοιχτά και χωρίς προκαταλήψεις. Ίσως παρανόησα τι είπε ο κ. Τρεμόπουλος, ίσως οι ιστορικές μου γνώσεις είναι ελλιπείς (που είναι). Αλλά δεν μπορούν οι Οικολόγοι να προσπερνούν το θέμα. Οφείλει να βγει ο κ. Τρεμόπουλος να εξηγήσει τι είπε και τι εννοούσε. Να απαντήσει καθαρά στους επικριτές του.
Δε με κατάλαβες. Συμφωνώ ότι πρέπει να συζητούνται.
Όχι όμως «πονηρά» και με σκοπό τη συκοφάντηση κάποιων προσώπων, την πόλωση του κλίματος ή το φανατισμό των «εθνοχειροκροτητών».
Πρέπει να συζητούνται με νηφαλιότητα και με κοινές παραδεκτές αφετηρίες. Όταν αναφέρθηκα στα «αγιασμένα μέσα» ή στη μελέτη των ιστορικών γεγονότων με τα δεδομένα της εποχής, κατηγόρησα τον Τρεμόπουλο, όχι εσένα.
Η περίοδος του μεσοπολέμου ήταν μια ταραγμένη και ιδιαιτέρως ρευστή περίοδος για ολόκληρη τη βαλκανική και, κυρίως, για τη Μακεδονία.
Η διαπλοκή αυτής της περιόδου στην παρούσα προεκλογική διαδικασία δεν προάγει ούτε την ιστορική έρυνα, ούτε τον προεκλογικό διάλογο, ούτε τον πολιτικό πολιτισμό μας.
Όσο για τη Μακεδονία, μην ανησυχείς. Είναι σε καλά χέρια:
Δεν γνωρίζω ούτε τις απόψεις του Τρεμόπουλου ούτε την ιστορία μας σε βάθος που να μου επιτρέπει σχόλια επί του θέματος. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι ο Τρεμόπουλος είναι ένας έντιμος και με ευαισθησίες άνθρωπος. Τον θυμάμαι από τότε που αντιτίθετο στον απερίγραπτο Ψωμιάδη ως μέλος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Θεσσ/κης καταγγέλλοντας απίστευτες περιπτώσεις κακοδιαχείρισης και ευνοιοκρατίας.
Επίσης σε ποστάρισμα παραπάνω του παράγκα φέρεται να αρνήθηκε το βουλευτικό αυτοκίνητο όντας πιστός στις οικολογικές του αξίες για τη χρήση μαζικών μέσων μετακίνησης. Τέτοιους ανθρώπους χρειαζόμαστε στην πολιτική. Με αρχές και με ήθος. Aνθρώπους που εννοούν αυτά που λένε και τα κάνουν πράξη με την προσωπική στάση ζωής.
Γιατί άραγε οι Έλληνες θέλουμε να αναγνωρίζονται παντού οι δικές μας μειονότητες και να έχουν πλήρη δικαιώματα,ενώ αντίθετα εμείς δεν αναγνωρίζουμε μειονότητες μέσα στη χώρα μας?
Απίστευτό αλλά κολο-Ελληνικό… http://taairetika.blogspot.com
Είναι ήδη Ευρωβουλευτής, βάζει υποψηφιότητα για περιφερειάρχης. Αυτό σημαίνει ότι η θέση του στην Ευρωβουλή δεν τον ενδιαφέρει, αλλά την είδε μόνο ως σκαλοπάτι για να ανεβεί σε κάτι άλλο.
Γενικά, με ενοχλεί η ανακύκλωση των ίδιων προσώπων από τη μια θέση στην άλλη. Υπάρχει τέτοια ένδεια στελεχών ή πέρφτουν και οι Οικολόγοι στην παγίδα της αναγνωρισιμότητας;
ΥΓ. Αλήθεια, τι έκανε στην Ευρωβουλή τον περασμένο χρόνο;
Κε Λαζαρίδη!
Το να αφήσεις την θέση στην Ευρωβουλή για να γίνεις υποψήφιος περιφερειάρχης δεν σημαίνει ότι η θέση του στην Ευρωβουλή δεν τον ενδιαφέρει και σίγουρα δεν είναι σκαλοπάτι προς τα πάνω! Αντιθέτως μάλιστα! Πιστεύω ότι οι οικολόγοι συμφώνησαν για δύο διετείς θητείες στην βουλή! Και αν υπάρχει τέτοια συμφωνία καλό είναι να τηρηθεί! Ούτως ή άλλως στις ευρωεκλογές ισχύει η λίστα του κόμματος και δεν παραβιάζεται η επιλογή του ψηφοφόρου!
Ας καταλάβουν επιτέλους όλοι ότι ο Τρεμόπουλος με τις πολιτικές του θέσεις και τους αγώνες του κατάφερε και ανέβασε του Οικολόγους Πράσινους. Δεν είναι τυχαίο ότι εκλέχτηκε ευρωβουλευτής, ο ίδιος..
Ο Τρεμόπουλος δεν «ανέβασε» τους Οικολόγους Πράσινους στις Ευρωεκλογές, αλλά τους κατέβασε. Έχει απίστευτες εμμονές και αυτό πιστεύω πως στοιχίζει στο κόμμα του. Επίσης, οι Ο-Π υποτίθεται πως είναι ένα κόμμα που πιστεύει στην αλλαγή του πολιτικού σκηνικού. Δεν έχουν πρόεδρο ή αρχηγό ή γενικό γραμματέα, γιατί πιστεύουν στη συλλογική προσπάθεια. Τι σόι συλλογική προσπάθεια είναι αυτή όταν κανείς βρίσκει παντού μπροστά του τον Τρεμόπουλο; Σε τελική ανάλυση, αν ήθελε να αξιοποίησει την αναγνωρισιμότητά του θα μπορούσε να στηρίξει ενεργά τον όποιο υποψήφιο. Κρίμα, γιατί οι Ο-Π μου είναι συμπαθείς…
21 Ιουλίου, 2009 στο 11:29 πμ
αν και συ εγινες ευρωβουλευτης εγω δεν ξαναψηφιζω.
21 Ιουλίου, 2009 στο 11:44 πμ
Σώπα ρε του Κ(ώλου) Κολοκοτρώνη!
23 Ιουλίου, 2009 στο 2:11 μμ
πολιτικη κομπαρσα θα εισαι μια ζωη τρεμοπουλε
23 Ιουλίου, 2009 στο 4:42 μμ
http://troktiko.blogspot.com/2009/07/blog-post_6419.html
22 Αυγούστου, 2009 στο 4:39 μμ
Αλλη μια αργομισθια υψηλων αποδοχων που πληρωνω εγω και εσυ.
Κοντα σε αυτον και και καμποσοι βοηθοι σφουγγοκωλαριοι αργομισθοι των G700.
Η μηπως λες να αλλαξει τιποτα; χα, χα, χα, χα, χα,χα…….
22 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 4:13 μμ
Είπε όντως ο Τρεμόπουλος ότι πρέπει να ντρεπόμαστε για τον τρόπο που έγινε η Θεσ/κη ελληνική πόλη; Γιατί; Η ανταλλαγή πληθυσμών το 1922 έγινε με αμοιβαία συμφωνία με τους Τούρκους. Η δε εξολόθρευση των Εβραίων της πόλης έγινε από τους Ναζί. Είναι δική μας ευθύνη; Προς Θεού. Είπαμε να μην είμαστε ακραίοι εθνικιστές, αλλά όχι και να αναλαμβάνουμε ευθύνες που δεν έχουμε.
22 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 5:28 μμ
Θέμη,
Ξέρεις την ευαισθησία μου για τα εθνικά θέματα. Την έχω διατυπώσει πολλές φορές εδώ.
Ωστόσο, πρέπει να σου θυμίσω ότι η «πολυεθνική» Θεσσαλονίκη ενσωματώθηκε στον εθνικό κορμό το 1912 και όχι το 1922.
Είσαι Σαλονικιός και οφείλεις να γνωρίζεις την ιστορία της πόλης σου.
Θυμήσου τη μεγάλη πυρκαγιά του 1917, την ανοικοδόμηση της πόλης, τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούσαν εκείνην την εποχή…
Δε θέλω να πάρω θέση στο θέμα «Τρεμόπουλου». Θα ειπωθούν πράγματα που θα στενοχωρήσουν όλους μας. Δεν τον υποστηρίζω, αλλά ούτε εξαρτώ την άποψή μου γι αυτόν αποκλειστικά από τις δηλώσεις του για το ζήτημα.
Μην ανοίγεις μια συζήτηση, που πονάει! Μια συζήτηση για θέματα, που προσπαθούμε να κλείσουμε και να ξεχάσουμε. Μην τα σκαλίζεις…
Ένα είναι σίγουρο: Πρέπει να εξετάζουμε μια εποχή με τα δεδομένα εκείνης της εποχής και όχι με τα κριτήρια του σήμερα.
Υ.Γ. Πολλές φορές ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Όταν τα «μέσα» κρίνονται και κατακρίνονται εκ του ασφαλούς 90 χρόνια μετά, αυτό δε βοηθά στην ιστορική έρευνα και αλήθεια. Μόνο στην αύξηση της έντασξης και στην αναμόχλευση των παθών. Τα «μέσα» πρέπει να καταγράφονται και να αξιολογούνται με νηφαλιότητα.
Τα ίδια έκαναν ή θα κάνουν όλα τα έθνη σε ανάλογες καταστάσεις. Κανένα δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια, την απόλυτη αγνότητα, το απόλυτο δίκαιο!
22 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 7:16 μμ
Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι τέτοια θέματα πρέπει να συζητούνται ανοιχτά και χωρίς προκαταλήψεις. Ίσως παρανόησα τι είπε ο κ. Τρεμόπουλος, ίσως οι ιστορικές μου γνώσεις είναι ελλιπείς (που είναι). Αλλά δεν μπορούν οι Οικολόγοι να προσπερνούν το θέμα. Οφείλει να βγει ο κ. Τρεμόπουλος να εξηγήσει τι είπε και τι εννοούσε. Να απαντήσει καθαρά στους επικριτές του.
22 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 7:33 μμ
Δε με κατάλαβες. Συμφωνώ ότι πρέπει να συζητούνται.
Όχι όμως «πονηρά» και με σκοπό τη συκοφάντηση κάποιων προσώπων, την πόλωση του κλίματος ή το φανατισμό των «εθνοχειροκροτητών».
Πρέπει να συζητούνται με νηφαλιότητα και με κοινές παραδεκτές αφετηρίες. Όταν αναφέρθηκα στα «αγιασμένα μέσα» ή στη μελέτη των ιστορικών γεγονότων με τα δεδομένα της εποχής, κατηγόρησα τον Τρεμόπουλο, όχι εσένα.
Η περίοδος του μεσοπολέμου ήταν μια ταραγμένη και ιδιαιτέρως ρευστή περίοδος για ολόκληρη τη βαλκανική και, κυρίως, για τη Μακεδονία.
Η διαπλοκή αυτής της περιόδου στην παρούσα προεκλογική διαδικασία δεν προάγει ούτε την ιστορική έρυνα, ούτε τον προεκλογικό διάλογο, ούτε τον πολιτικό πολιτισμό μας.
Όσο για τη Μακεδονία, μην ανησυχείς. Είναι σε καλά χέρια:
🙂
24 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 7:01 μμ
Δεν γνωρίζω ούτε τις απόψεις του Τρεμόπουλου ούτε την ιστορία μας σε βάθος που να μου επιτρέπει σχόλια επί του θέματος. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι ο Τρεμόπουλος είναι ένας έντιμος και με ευαισθησίες άνθρωπος. Τον θυμάμαι από τότε που αντιτίθετο στον απερίγραπτο Ψωμιάδη ως μέλος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Θεσσ/κης καταγγέλλοντας απίστευτες περιπτώσεις κακοδιαχείρισης και ευνοιοκρατίας.
Επίσης σε ποστάρισμα παραπάνω του παράγκα φέρεται να αρνήθηκε το βουλευτικό αυτοκίνητο όντας πιστός στις οικολογικές του αξίες για τη χρήση μαζικών μέσων μετακίνησης. Τέτοιους ανθρώπους χρειαζόμαστε στην πολιτική. Με αρχές και με ήθος. Aνθρώπους που εννοούν αυτά που λένε και τα κάνουν πράξη με την προσωπική στάση ζωής.
15 Οκτωβρίου, 2009 στο 3:53 μμ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΙ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ» ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ:
«Συνεργασία Οικολόγων Πράσινων με το σκοπιανικό Ουράνιο Τόξο»
Η ανακοίνωση στην σκοπιανική ιστιοσελίδα:
http://belomorskamacedonia.blogspot.com/2009/09/2009.html
6 Μαΐου, 2010 στο 3:37 μμ
Γιατί άραγε οι Έλληνες θέλουμε να αναγνωρίζονται παντού οι δικές μας μειονότητες και να έχουν πλήρη δικαιώματα,ενώ αντίθετα εμείς δεν αναγνωρίζουμε μειονότητες μέσα στη χώρα μας?
Απίστευτό αλλά κολο-Ελληνικό…
http://taairetika.blogspot.com
10 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 3:56 μμ
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=353555&dt=09/09/2010
Είναι ήδη Ευρωβουλευτής, βάζει υποψηφιότητα για περιφερειάρχης. Αυτό σημαίνει ότι η θέση του στην Ευρωβουλή δεν τον ενδιαφέρει, αλλά την είδε μόνο ως σκαλοπάτι για να ανεβεί σε κάτι άλλο.
Γενικά, με ενοχλεί η ανακύκλωση των ίδιων προσώπων από τη μια θέση στην άλλη. Υπάρχει τέτοια ένδεια στελεχών ή πέρφτουν και οι Οικολόγοι στην παγίδα της αναγνωρισιμότητας;
ΥΓ. Αλήθεια, τι έκανε στην Ευρωβουλή τον περασμένο χρόνο;
10 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:36 μμ
Κε Λαζαρίδη!
Το να αφήσεις την θέση στην Ευρωβουλή για να γίνεις υποψήφιος περιφερειάρχης δεν σημαίνει ότι η θέση του στην Ευρωβουλή δεν τον ενδιαφέρει και σίγουρα δεν είναι σκαλοπάτι προς τα πάνω! Αντιθέτως μάλιστα! Πιστεύω ότι οι οικολόγοι συμφώνησαν για δύο διετείς θητείες στην βουλή! Και αν υπάρχει τέτοια συμφωνία καλό είναι να τηρηθεί! Ούτως ή άλλως στις ευρωεκλογές ισχύει η λίστα του κόμματος και δεν παραβιάζεται η επιλογή του ψηφοφόρου!
10 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:52 μμ
Ας βάλουμε στον κόσμο και το ερώτημα:
«Ποιός ευρωβουλευτής οποιουδήποτε κόμματος έκανε κάτι σημαντικό πέραν των τετριμένων που να φάνηκε;»
Τι περιμέναμε να κάνει ο Τρεμόπουλος;
19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 11:31 πμ
Ας καταλάβουν επιτέλους όλοι ότι ο Τρεμόπουλος με τις πολιτικές του θέσεις και τους αγώνες του κατάφερε και ανέβασε του Οικολόγους Πράσινους. Δεν είναι τυχαίο ότι εκλέχτηκε ευρωβουλευτής, ο ίδιος..
20 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 12:56 μμ
Ο Τρεμόπουλος δεν «ανέβασε» τους Οικολόγους Πράσινους στις Ευρωεκλογές, αλλά τους κατέβασε. Έχει απίστευτες εμμονές και αυτό πιστεύω πως στοιχίζει στο κόμμα του. Επίσης, οι Ο-Π υποτίθεται πως είναι ένα κόμμα που πιστεύει στην αλλαγή του πολιτικού σκηνικού. Δεν έχουν πρόεδρο ή αρχηγό ή γενικό γραμματέα, γιατί πιστεύουν στη συλλογική προσπάθεια. Τι σόι συλλογική προσπάθεια είναι αυτή όταν κανείς βρίσκει παντού μπροστά του τον Τρεμόπουλο; Σε τελική ανάλυση, αν ήθελε να αξιοποίησει την αναγνωρισιμότητά του θα μπορούσε να στηρίξει ενεργά τον όποιο υποψήφιο. Κρίμα, γιατί οι Ο-Π μου είναι συμπαθείς…