Η «ανεξαρτησία» της δικαιοσύνης

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4542881&ct=1

«ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ και αφού συμπληρώθηκαν 26 μήνες από τη σύνταξή του, το περίφημο «πόρισμα Ζορμπά» για την υπόθεση του «κρυφού ομολόγου» βγήκε από το συρτάρι της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και αποτελεί επισήμως πλέον μέρος της δικογραφίας, την ώρα που έχει αρχίσει η παρέλαση των κατηγορουμένων από το γραφείο του ανακριτή.»

Δηλαδή η στάση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου αλλάζει με την αλλαγή της κυβέρνησης; Πώς μετά έχουν το θράσος να μιλάνε, είτε οι πολιτικοί είτε οι δικαστικοί, για ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης;

14 Σχόλια to “Η «ανεξαρτησία» της δικαιοσύνης”

  1. Παράγκας Says:

    «Υπό εξέταση οι πρόσφατες προσλήψεις στην Τραμ Α.Ε.
    Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009, Πηγή:Ναυτεμπορική

    Σε επανέλεγχο της νομιμότητας όλων των προσλήψεων που έγιναν το τελευταίο διάστημα στην Τραμ ΑΕ, εταιρεία που τα πέντε χρόνια λειτουργίας έχει συσσωρεύσει ζημίες άνω των 90 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που το σύνολο των υποχρεώσεών της ξεπερνά τα 100 εκατ., προτίθεται να προχωρήσει η ηγεσία του νέου υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τραμ ΑΕ έχει βγει εκτός αρχικού οργανογράμματος, αφού έχει φτάσει να χρησιμοποιεί διπλάσιο προσωπικό από ό,τι είχε προβλεφθεί. Μάλιστα όπως ανέφερε στο «ράδιο Θέμα» χθες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Ν. Σηφουνάκης οι λύσεις που θα βρεθούν ίσως να είναι επώδυνες για τους εργαζόμενους.

    Υπεράριθμοι

    Αξίζει να αναφερθεί ότι, αν και το αρχικό οργανόγραμμα (εκπονήθηκε από γερμανική εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στη λειτουργία τραμ προέβλεπε 253 εργαζόμενους για την πλήρη λειτουργία του (350 μαζί με τους υπαλλήλους καθαριότητας και φύλαξης), σήμερα ο αριθμός τους έχει φτάσει στους 700.

    Όλοι οι εποπτευόμενοι Οργανισμοί του τέως υπουργείου Μεταφορών, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σηφουνάκης, είναι ελλειμματικοί και με τεράστια χρέη. Αυτό έχει να κάνει δυστυχώς με τον κακό σχεδιασμό και την κακή διαχείριση.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Τραμ ΑΕ μέσα σε ένα τριήμερο (25 και 28 Αυγούστου 2009), αφού ενέκρινε με συνοπτικές διαδικασίες 36 νέες προσλήψεις, αποφάσισε να προχωρήσει και σε μίσθωση νέων γραφείων εκτός των εγκαταστάσεων του Ελληνικού, συνολικού εμβαδού 400 τ.μ. καταβάλλοντας μηνιαίο μίσθωμα 4.000 ευρώ, για να στεγαστούν οι νεοπροσλαμβανόμενοι.

    Τέλος, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, η εταιρεία η οποία έχει εξαιρεθεί από τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ χρησιμοποιείται ως «Δούρειος Ιππος» και για άλλες προσλήψεις σε άλλους συγκοινωνιακούς φορείς, των οποίων οι προσλήψεις προσωπικού υπάγονται στην αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ. Χαρακτηριστική είναι η απόφαση που έλαβε η διοίκηση της Τραμ στις 28 Ιουλίου 2009, για την άμεση πρόσληψη 65 υπαλλήλων ελεγκτών κομίστρου και τον δανεισμό τους -στη συνέχεια- στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας ΟΑΣΑ . «»»
    =============================================
    Τέλος, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, η εταιρεία η οποία έχει εξαιρεθεί από τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ χρησιμοποιείται ως «Δούρειος Ιππος» και για άλλες προσλήψεις σε άλλους συγκοινωνιακούς φορείς, των οποίων οι προσλήψεις προσωπικού υπάγονται στην αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ. Χαρακτηριστική είναι η απόφαση που έλαβε η διοίκηση της Τραμ στις 28 Ιουλίου 2009, για την άμεση πρόσληψη 65 υπαλλήλων ελεγκτών κομίστρου και τον δανεισμό τους -στη συνέχεια- στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας ΟΑΣΑ . «»»

  2. Παράγκας Says:

    Για πάτε και λίγο καιρό πίσω, με το κόλπο του 50%(!!!!!) μοριοδότηση εμπειρίας(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Δημοσίου, σε Δημόσιο και φορείς αυτού….
    Για αυτό πατήσαμε το μύριο(Αλά Κίνα!!!!!!!!) στους Δημοσιουπαλλήλους!!!!!!!!!!!!….
    Για πηγαίνετε λοιπόν……

  3. Γιώργος Πρίντζιπας Says:

    Αγαπητέ Παράγκα δεν γνωρίζω το νομικό καθεστώς της Τραμ ΑΕ . Το γεγονός ότι είναι Ανώνυμη Εταιρεία μήπως δηλώνει ότι λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ; Το Δημόσιο έχει συμμετοχή σ’ αυτήν ;Κάτι μου λέει ότι αφού είναι ΑΕ είναι ιδιωτική επιχείρηση . Αν συμβαίνει αυτό η πρόσληψη των υπαλλήλων πώς γίνεται ;

    Ως προς το ζήτημα των δημοσίων υπαλλήλων . Ξέρω πως χρόνια τώρα οι κυβερνήσεις έκαναν σπέκουλα με τους διορισμούς. Το ρουσφέτι λειτουργούσε και ως αργομισθία από πολλά χρόνια , παρά τις κατά καιρούς προσπάθειες για την ύπαρξη κάποιων μηχανισμών επιλογής . Στη δεκετία του ’60 και μέχρι τη μεταπολίτευση , λειτούργησε το ΑΣΔΥ (Ανώτατο Συμβούλιο Δημοσίων Υπηρεσιών) που , μεταξύ των άλλων , είχε και αρμκοδιότητα να διεξαγάγει τους διαγωνισμούς για την πρόσληψη των υπαλλήλων.Η κρίση του είχε δικαστική μορφή και τα μέλη του ήταν διοικητικοί δικαστές και νομικοί με ειδίκευση στο δημόσιο δίκαιο. Παρά ταύτα τα παρατράγουδα δεν σταμάτησαν. Και όλα αυτά για την κατάληψη μιας θέσης κακοπληρωμένης και με αμφίβολη εξέλιξη. Ήταν όμως καλύτερα από τον ιδιωτικό τομέα , όπου το αφεντικό μπορούσε να απολύσει τον υπάλληλο μόνο και μόνο γιατί ξύπνησε το πρωί στραβά ! Έτσι η νυπαρξία ασφαλιστικών δικλείδων στον ιδιωτικό τομέα και η αναφάλια που διακατείχε τους εργαζόμενους τους έστρεφε στο δημόσιο. Η παθογένεια ,λοιπόν, έχει αρχίσει εδώ και πολλές δεκαετίες και δεν αλλάζει εύκολα. Δεν μπορεί η αλλαγή να προέλθει μόνο από μια κυβέρνηση ή από ένα κόμμα . Απαιτεί συστράτευση.Και επιτέλους , να δούμε την πρακτική και των άλλων χωρών. Σε άλλο site, για παρόμοιο θέμα , αναφέρθηκα στην περίπτωση της μεγάλης μου κόρης. Το παιδί τέλειωσε Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών , έκανε ένα πρόγραμμα comenius (είναι απο τη ΕΕ αφορά σε τελειόφοιτους ξένων φιλολογιών για την πρακτική τους εξάσκηση) στο Άμστερνταμ και μετά έβγαλε δύο μεταπτυχιακά στο Leiden και στην Ουτρέχτη . Με το τέλος του δεύτερου μεταπτυχιακού, την ημέρα μάλιστα που γινόταν η ανακήρυξή της σε μάγιστρο , ο διευθυντής ενός πρότυπου λυκείου του Άμστερνταμ της πρότεινε να πάει στο σχολείο τους. Δέχτηκε και άρχισαν οι διαδικασίες για την πρόσληψή της. Τώρα ,μετά πό δύο χρόνια , είναι μόνιμος υπάλληλος του ολανδικού δημοσίου. Χωρίς καμιά παρέμβαση. Γιατί εκεί τα καταφέρνουν ; Να το μεγάλο ερώτημα

  4. Παράγκας Says:

    Κε Πρίντζιπα,
    και εγώ ειλικρινά, δεν γνωρίζω το καθεστώς Προσλήψεων Δημοσίου στο Αμστελόδαμο.
    Γνωρίζω όμως καλά και πληρώνω το «λάστιχο» που «μένω» συνέχεια στο Βαλκανιζατέρ (της Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ.ς ) όπου πάω να το «αλλάξω»…….

  5. Γιώργος Πρίντζιπας Says:

    Ανέφερα ΄μια περίπτωση που την ξέρω καλά για να καταδείξω κάτι απλό. Υπάρχει πείρα γύρω μας που αξίζει να την λάβουμε υπ’ όψη μας . Δυστυχώς ο εθνικός εγωκεντρισμός μας – υποστασιαζόμενος στη φράση «ιδιαιτερότητες της ελληνικής κοινωνίας» – μας περιορίζει σε επαρχιωτικές νοοτροπίες. Έτσι αγαπητέ Παράγκα όλοι μας πληρώνουμε το λάστιχο κάθε φορά και πολύ ακριβό.

  6. Παράγκας Says:

    Εν τω μεταξύ στην (μεταΟλυμπιακών Αγώνων) Ακόμα Πιο Αντιπαραγωγική Κουκίδα Της Υφηλίου (Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ.) το 2009 μ.Χριστόν

    Πηγή: Η Ναυτεμπορική, Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009, σελ. 64

    «Οι άνθρωποι της Εurostat είναι ένα είδος αρχαιολόγων των οικονομικών στοιχείων, είχε πει το 2004 ο γενικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας Μισέλ βαν ντεν Άμπελε.

    Συγκρατημένος ο τεχνοκράτης απέφυγε τότε να κάνει λόγο για σκόπιμη παραποίηση των ελληνικών στοιχείων. Τι να πει, ότι οι Ελληνες ψεύδονται; Ζήτησε όλες οι χώρες να υπολογίζουν τα στοιχεία με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ολοι γνωρίζουν όμως ότι υπάρχουν γκρίζες ζώνες στην αποτύπωση των δημόσιων οικονομικών, όσο καθαροί κι αν είναι οι αριθμοί, όσο σαφής κι αν είναι η γλώσσα των Μαθηματικών.

    Τι να πει, ότι δεν έχουμε κοινή αναφορά σε αριθμούς, ότι δεν έχουμε μια αξιόπιστη και ελεγμένη εικόνα του συστήματος, ότι είμαστε στο «περίπου»; Οχι, γιατί δεν ξέρουμε να μετράμε, αλλά γιατί με λίγη αλήθεια και λίγο ψέμα βολευόμαστε μια χαρά. Και εμείς και oι Bρυξέλλες, που γνώριζαν, αλλά…

    Αν τα ελληνικά στοιχεία για τα δημοσιονομικά ελλείμματα, με ελαστικότητα που συναγωνίζεται αυτή του τιραμόλα, πλήττουν το κύρος της Ελλάδας στις χρηματαγορές, οι πλημμελείς έλεγχοι, παρά το γεγονός ότι είχαν εκφρασθεί επιφυλάξεις από διάφορες πλευρές, δεν πλήττουν τη Eurostat και τον φύλακα της δημοσιονομικής σταθερότητας Χοακίν Αλμούνια;

    Η Ελλάδα ανήκει πλέον στη λίστα με τους συνήθεις υπόπτους. Το προβληματικό παιδί, «ο βασιλιάς της παραπλάνησης», μια φανερώνει μαύρες τρύπες, και μια ανακαλύπτει πλούτο από τη μαύρη αγορά, την πορνεία, και το λαθρεμπόριο τσιγάρων, που αυξάνει το ΑΕΠ της εν μια νυκτί κατά 25%, για να ξεφουσκώσει τα ελλείμματα. Η πραγματικότητα όμως είναι ξεροκέφαλη.

    Και η κρίση αφαιρεί και τα τελευταία πέπλα αυταπάτης. Η ύφεση απογυμνώνει πολιτική, μεθοδολογία, στατιστικολόγους, «δημιουργικούς λογιστές», που μεταφέρουν χρέη στο παρελθόν για να ελαφρώσουν το παρόν, και υπερχρεώνουν το μέλλον για να το σώσουν. Η υποκρισία περισσεύει. Και οι ωραίοι που έχουν χρέη την καταναλώνουν υποχρεωτικά.
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΚΗ»

  7. Παράγκας Says:

    Θα λογοδοτήσει κανείς για αυτό το σημερινό κατάντημα της Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ.ς (των πάλαι ποτέ αρχαίων ημών προγόνων)….

  8. Παράγκας Says:

    Από Ναυτεμπορική, Παρασκευή 13 Νοεμβρίου.

    «Αποψη:
    Ευθύνες τύπου ΔΕΚΑ

    Η προσωποποίηση των ευθυνών των πολιτικών στελεχών των υπουργείων και των υπηρεσιακών παραγόντων θα έπρεπε ήδη να εφαρμόζεται από πολλού, ώστε να μας προφυλάσσει (ως χώρα) από την αποκαλούμενη δημιουργική λογιστική, δηλαδή τη μέθοδο απόκρυψης ελλειμμάτων από την κοινή γνώμη και από τις Βρυξέλλες. Δεν υπάρχει μέχρι σήμερα όμως και δημιουργούνται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, με το έλλειμμα αξιοπιστίας που μας καταλογίζουν η Κομισιόν η Eurostat και οι αγορές. Η συνήθης πρακτική για τον προσδιορισμό του ελλείμματος στο υπουργείο Οικονομικών ήταν η ακόλουθη. Συζητούσε ο υπουργός με τους υφυπουργούς, τους συμβούλους του και τους υπηρεσιακούς παράγοντες για το πώς πάει ο προϋπολογισμός και πού βλέπουν το έλλειμμα. Παρουσίαζαν τα στοιχεία από τα οποία έβγαινε, π.χ., έλλειμμα στο 5% του ΑΕΠ. Ο υπουργός έδινε εντολή να μειωθεί στο 2,5% και μειωνόταν αυτομάτως! Οι υφυπουργοί και οι σύμβουλοι του υπουργού ας πούμε ότι δεν είχαν ευθύνες. Ομως οι υπηρεσιακοί παράγοντες που υπέγραφαν τα στοιχεία αναγκάζονταν (πιεζόμενοι με μεταθέσεις αποσπάσεις κ.λπ.) να συναινέσουν στις κυβερνητικές αλχημείες και να υπογράφουν τα σχετικά έγγραφα. Αν τελικά πάμε σε τίποτα εξεταστικές επιτροπές, για να καταλογιστούν ευθύνες για το έλλειμμα που βρέθηκε από το 6% στο 12,7% του ΑΕΠ, αυτοί που θα τρέχουν θα είναι οι υπηρεσιακοί. Θυμηθείτε την υπόθεση ΔΕΚΑ. Κανένας πολιτικός δεν διώχθηκε και διώκονται ακόμα και σήμερα (καθώς εκκρεμεί άλλη μία από τις πολλές εφέσεις), υπάλληλοι του Γενικού Λογιστηρίου και της Τράπεζας της Ελλάδος. Κάτι αντίστοιχο θα έχουμε και σε τυχόν νέα Εξεταστική για τα ελλείμματα.

    ΠΑΝΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ»

  9. Παράγκας Says:

    (Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2009, Η Ναυτεμπορική)

    «Ας τελειώνουμε πια με τη διαφθορά

    Την αποκαλούν και «Ελβετία της Αφρικής» λόγω της πολυετούς ειρηνικής συνύπαρξης περίπου 1,6 εκατομμυρίου ανθρώπων διαφορετικών φυλών.
    Εχει διαμάντια, αλλά δεν είναι και χώρα – διαμάντι η Μποτσουάνα. Πάντως, η αφρικανική δημοκρατία είναι «λιγότερο διεφθαρμένη» από την ελληνική στην παγκόσμια κατάταξη.

    Ρωτούν οι άνθρωποι της Διεθνούς Διαφάνειας τον Σουηδό, τον Μποτσουανό, τον Τούρκο, το Νεοζηλανδό αν αναγκάζονται να καταβάλουν χρήματα για να λάβουν υπηρεσίες που θα έπρεπε να απολαμβάνουν δωρεάν, αν υπάρχει τήρηση των νόμων και των διαδικασιών, αν η δικαιοσύνη αποδίδεται στην ώρα της, κ.λπ.;

    Είναι η Ελλάδα η «Μποτσουάνα της Ευρώπης»; Ετσι, μάς βλέπουν οι άλλοι, με τους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι να συνυπάρξουμε και να συνεργαστούμε.

    Να δεχτώ ότι δεν υπάρχει αντικειμενικό «διαφθορόμετρο» που να μετρά τον πυρετό της διαφθοράς, αλλά δεν μπορεί να κάνουν λάθος 13 δημοσκοπήσεις που πραγματοποιήθηκαν από 10 ανεξάρτητους οργανισμούς.

    Αυτός ο δείκτης αντίληψης, που καταγράφει εκτιμήσεις του επιχειρηματικού κόσμου και ειδικών αναλυτών, μάς έστειλε μέσα σε ένα χρόνο 14 σκαλιά πιο κάτω. Κατρακυλήσαμε στην 71η θέση από την 57η το 2008. Γίναμε περισσότερο διεφθαρμένοι το 2009 ή μήπως καταναλώσαμε σκάνδαλα με το τσουβάλι, οπότε επηρεάστηκε αναλόγως και η βαθμολογία μας;

    Οπως και να ‘χει, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Μείναμε μετεξεταστέοι. Ο φίλος εφοριακός, ο φίλτατος γιατρός, ο κουμπάρος στην πολεοδομία, ο μπατζανάκης στην τάδε δημόσια υπηρεσία, μια «κοινωνία κολλητών», την οποία συνέχει η συνενοχή, η ανοχή προς τον παρανομούντα, τον αυθαιρετούντα. Γρηγορόσημα, λαδώματα και σκάνδαλα προκαλούν εθισμό, ο εθισμός τα αναπαράγει.

    Μια βολική κατάσταση με θύτες και θύματα, σε εναλλασσόμενους ρόλους, αλλά στο ίδιο ρεπερτόριο.
    Εάν ήταν ταινία, θα είχε κουράσει. Και λόγω της μεγάλης διάρκειας και λόγω της ομοιομορφίας. Αλλά, η σιωπηρή συναίνεση δίνει αέρα στην πνιγηρή ατμόσφαιρα.
    Η διαφθορά αξίζει τον κόπο, έγραφε η TAZ του Βερολίνου, πριν από τρία χρόνια.
    Ας φροντίσουν πολιτικοί και δικαστές να μην συμφέρει.
    Μπορούν να βγάλουν το πολύμετρο, δηλητηριώδες μπλακ μάμπα από το δωμάτιο;»»»»

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΚΗ

    Υ.Γ. του Παράγκα:
    Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα ποδοσφαίρου, της Εθνικής Ελλάδας, έλαβε το εισιτήριο για την συμμετοχή της στο μουντιάλ της Αφρικής……….

  10. Παράγκας Says:

    (Εν τω μεταξύ στην Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ., 35 χρόνια Μεταπο(λ)ιστευσης…..

    «Λογοδοσία»
    «Γιατί τόσα χρόνια χαμένα, γιατί τόσοι πόροι χαμένοι στο πιθάρι των Δαναΐδων, γιατί ποτέ κανείς δεν λογοδότησε στον λαό γι’ αυτήν την εγκληματική αδράνεια;»
    Το ρητορικό αυτό ερώτημα υπέβαλε ο πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου, Γιάννος Γραμματίδης, μεταφέροντας, όπως είπε, το παράπονο του μέσου πολίτη, από το βήμα του συνεδρίου «Η ώρα της οικονομίας». Δεν είναι, λοιπόν, ούτε περίεργο ούτε ανεξήγητο, τόνισε ο ίδιος, γιατί βιώνουμε σήμερα και κρίση αξιών, κρίση εμπιστοσύνης απέναντι στο πολιτικό σύστημα, κρίση κοινωνική.
    Υπογράμμισε, δε, πως η χώρα βιώνει έναν πρωτοφανή δημοσιονομικό εκτροχιασμό. Πολλοί συμφώνησαν μαζί του ότι σήμερα, αλλά και για δεκαετίες ολόκληρες, λίγα πράγματα φαίνονται να έχουν αλλάξει και δεν θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό… τουΓ.ΚΑΝ.

    (Από στήλη Υποδιαστολές, εφ. Ναυτεμπορική, 2-12-2009, σελ.8)

  11. Παράγκας Says:

    «S&P: Σε creditwatch η αξιολόγηση «Α-» της Ελλάδας

    Η Standard & Poor΄s Ratings Services ανακοίνωσε σήμερα ότι έθεσε σε καθεστώς πιστοληπτικής επιτήρησης (CreditWatch) τη μακροχρόνια πιστοληπτική αξιολόγηση της Ελλάδας «A-» με αρνητικές συνέπειες.

    «Η τοποθέτηση των αξιολογήσεων της Ελλάδα σε CreditWatch αντανακλά την άποψη μας ότι τα σχέδια για τη σύσφιξη των δημοσιονομικών που έχει παρουσιάσει η νέα κυβέρνηση είναι απίθανο να εξασφαλίσουν μια σταθερή μείωση των δημοσιονομικών ελλειμμάτων και του βάρους από το δημόσιο χρέος», αναφέρει ο αναλυτής Marko Mrsnik της Standard & Poor΄s.

    Λόγω της απουσίας περαιτέρω μέτρων, προβλέπουμε ότι το χρέος της γενικής κυβέρνηση θα μπορούσε να φτάσει το 125% του ΑΕΠ το 2010 -το υψηλότερο στη ζώνη του ευρώ- και να παραμείνει σε αυτό το επίπεδο ή να κινηθεί υψηλότερα σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα.

    «Προς τιμήν της», αναφέρει ο οίκος, «η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου έχει αναγνωρίσει το μεγάλο έλλειμμα στον προϋπολογισμό του 2009 που κληρονόμησε από την προηγούμενη κυβέρνηση και ανακοίνωσε μεταρρυθμίσεις που θα μπορούσαν να φέρουν μεγαλύτερη διαφάνεια στα δημόσια οικονομικά στο μέλλον».

    Η S&P κάνει επίσης λόγο για αλλεπάλληλες αστοχίες από προηγούμενες κυβερνήσεις στην ανακοίνωση των στοιχείων για το έλλειμμα, οι οποίες έχουν υπονομεύσει την αξιοπιστία του προηγούμενου μοντέλου. Αξιολογεί θετικά τα μέτρα προς την κατεύθυνση της διαφάνειας τόσο σε επίπεδο στατιστικών στοιχείων όσο και σε επίπεδο κατάρτισης και υλοποίησης του προϋπολογισμού, αναγνωρίζει ωστόσο ότι θα χρειαστεί χρόνος έως ότου οι νέοι θεσμοί λειτουργήσουν αποτελεσματικά.»
    (Από Capital.gr)

  12. Παράγκας Says:

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=114&artId=267462&dt=10/05/2009

    «Γιατί δεν μετέχω στη συζήτηση»

    Ι. ΜΑΝΩΛΕΔΑΚΗΣ, Κυριακή 10 Μαΐου 2009, «Το Βήμα»

  13. Παράγκας Says:

    Την επίσπευση της εκδίκασης υποθέσεων φοροδιαφυγής και διαφθοράς στο δημόσιο τομέα ζητά ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιωάννης Τέντες με εγκύκλιο που διαβίβασε προς τους Εισαγγελείς της χώρας. Επιπλέον, ζητά και σχετική ενημέρωση επί τέτοιου είδους υποθέσεων.

    Ειδικότερα, με την εγκύκλιο του ο Τέντες ζήτησε από τους Εισαγγελείς:

    «α) να τον ενημερώσουν το …

    ταχύτερο δυνατόν και αναλυτικά για τα στοιχεία και την πορεία των εκκρεμών υποθέσεων σε βάρος υπαλλήλων για εγκλήματα περί την υπηρεσία, που προβλέπονται αυτοτελώς από τον Ποινικό Κώδικα ή και σε συνδυασμό με τον Ν. 3074/2002 (διαφθορά στο Δημόσιο), καθώς και για εγκλήματα φοροδιαφυγής (Ν. 2523/1997, 2065/1992).

    β) να μεριμνήσουν ώστε η επεξεργασία των υποθέσεων των ανωτέρω κατηγοριών σε όλα τα στάδια καθώς και η εκδίκασή τους να γίνεται κατά προτεραιότητα σε όλους τους βαθμούς δικαιοδοσίας, λόγω της απαξίας των σχετικών εγκλημάτων, τα οποία κυρίως στρέφονται κατά του κοινωνικού συνόλου και βλάπτουν την εθνική οικονομία.

    Επίσης, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες προκειμένου :
    α) να κινηθούν διαδικασίες ώστε να προβλεφθούν ιδιαίτεροι δικάσιμοι, στις οποίες θα προσδιορίζονται και θα εκδικάζονται κατά προτεραιότητα τα ανωτέρω εγκλήματα και
    β) να οργανωθούν και να στελεχωθούν τα αρμόδια για το Οικονομικό Έγκλημα Τμήματα των μεγάλων Εισαγγελιών κατά τρόπο ώστε να λειτουργούν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα».

    Από troktiko.blogspot

  14. Παράγκας Says:

    «»»Αιχμές για τη Δικαιοσύνη άφησε ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής μιλώντας στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

    Όπως είπε, έχει στείλει στη Δικαιοσύνη τα τελευταία 6 χρόνια 450 υποθέσεις επίορκων δημόσιων υπάλληλων και καμία δεν έχει τελεσιδικήσει…

    Ερωτηθείς για την έκδοση απαλλακτικών βουλευμάτων επωνύμων ήταν επίσης δεικτικός, λέγοντας: «έχετε δει κανέναν επώνυμο να δικάζεται από την σωρεία των καταγγελιών».

    Παραλληλα ο κ. Ρακιντζής ανέφερε ότι εδώ και δέκα μήνες έχει λήξει η θητεία του, λέγοντας οτι μέχρι να ενημερωθεί για ανανέωσή της ή για αντικατάστασή του συνεχίζει το έργο του.»»»

    από skai.gr

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αρέσει σε %d bloggers: