Κάρολος Παπούλιας: εξοργιστική υποκρισία

Μας έχει φλομώσει με διακηρύξεις κατά της διαφθοράς. Όμως ούτε μια στιγμή δεν όρθωσε το ανάστημά του να αντιταχθεί σε κάποια εξώφθαλμα διεφθαρμένη πράξη. Χωρίς καμία αντίρρηση υπογράφει ό,τι του βάζουν μπροστά του. Πέρυσι έδωσε τη συγκατάθεσή του στη διενέργεια πρόωρων εκλογών με «εθνική υπόθεση ζωτικής σημασίας» την …συγκρότηση του προϋπολογισμού. Τελευταίο κρούσμα η υπογραφή του διατάγματος λήξης των εργασιών της Βουλής ΕΝΑ ΜΗΝΑ πριν τις ευρωεκλογές. Τι νόημα έχει η ύπαρξη του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας αν είναι να λέει ναι σε όλα; Και η κουτσή Μαρία μπορεί να το κάνει.

ΜΗΔΕΝ !!!

46 Σχόλια to “Κάρολος Παπούλιας: εξοργιστική υποκρισία”

  1. george Says:

    Τι να κάνει βρε Θέμη και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας; Περιορισμένος είναι ο ρόλος του με βάση το Σύνταγμα. Υποχρεωμένος είναι να λέει ναι. Αν πει όχι, η βουλή μπορεί να τον αναγκάσει να πει ναι τη δεύτερη φορά. «Διακοσμητικός» ο ρόλος του για να είμαστε πιο ακριβείς.

  2. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Έστω. Αλλά θα το είχε παλέψει. Αυτός δεν προσπαθεί καν. Προφανώς του αρέσει ο θώκος και δεν θέλει να τον διακινδυνεύσει. Ας σταματήσει τότε να κάνει κηρύγματα περί διαφθοράς.

  3. Γιώργος Says:

    Τον πήρε κι αυτόν το ποτάμι! Γιατί στα λόγια όλοι είναι ωραίοι. Ξεχνούν πως τα έργα μένουν.

    Απαράδεκτος! Όταν ο πρώτος πολίτης της χώρας είναι φτερό στον άνεμο, τι να περιμένουμε από τους άλλους;

  4. tttzzz Says:

    Nai to potami ftaiei pou ton pire….

    O papoulias itan autos pou ixe dilosi pseudos oti danise lefta ston a papandreou gia na dikaiologisi tote tin adikaiologiti villa toy.

    Toro mas kani ton ithikoplasti fisika. Tha ta brite mprosta sas re *****, iparxi kai theos, an den iparxei, euxomai toulaxiston na pesete apo ti skala.

  5. Παράγκας Says:

    Εν τω μεταξύ στην Αντιπαραγωγικη Κουκίδα Της Υφηλίου(A.K.T.Y.)
    http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_7187.html

  6. anima Says:

    Ο Παπούλιας πραγματικά δεν μας έδειξε τίποτα μέχρι σήμερα. Λέτε να φταίει ότι προτάθηκε από τους κυβερνώντες σαν πρόεδρος της Δημοκρατίας και τους χρωστάει….;(!!).
    Αντιθέτως ο Στεφανόπουλος δεν δίσταζε σε πολλές περιπτώσεις να ορθώνει τον λόγο του. Ωραίος και στην τελευταία παρουσία του στο Παν. Πειραιά όταν μεταξύ άλλων καυτηρίασε την πρόσληψη αγροφυλάκων ενώ τα νοσοκομεία μας δεν έχουν νοσηλευτές.
    Έτσι πρέπει να λέγονται τα πράγματα! Με τ΄όνομά τους.

  7. ΜΑΚΗΣ Says:

    Ο Παπούλιας ειναι ο τελευταίος υποκριτής που θα μας μιλήσει για διαφθορά. Παρόλο που δεν εχω κάτι να να του καταμαρτυρησω σε προσωπικό επίπεδο και μόνο που είναι ένας από τους δανειστές του Ανδρέα παπανδρέου για την κάλυψη του πόθεν εσχες της ροζ βίλας (κωλόσπιτο κατά Βαγγέλη Γιαννόπουλο), θα έπρεπε να ντρέπεται και σίγουρα να το βουλώσει.

    Κατά τα άλλα, χλωμός πολιτικός που έλεγε ωραία ανέκδοτα στον Ανδρέα και τη Μιμή.

    Αυτά για να μην ξεχνάμε το χάλι της Ελλάδας μέχρι το 1996.

  8. Elisabetta Says:

    Αχρους και αοσμος παντα σαν πολιτικος. Σαν προεδρος της Δημοκρατιας επαναλαμβανει μονο τετριμενες πολιτικες αοριστολολιες και δεν παιρνει ουσιαστικη θεση σε κανενα ζητημα. Ακρως αποτυχημενη επιλογη της Ν.Δ.
    Πολυ λιγος.

  9. ΔΑΡΝΑΞ Says:

    Δεν θα ήθελα να πάρω θέση σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα αλλά επειδή βλέπω να περισσεύει η ανευθυνότητα, το κάνω.
    Χωρίς να είμαι υποστηρικτής των επιλογών της Ν.Δ., αλλά και χωρίς να υποστήριξα ποτέ ΠΑΣΟΚ, συνεπώς υποστηρικτής του κ. Παπούλια, θέλω να διατυπώσω δύο ερωτήσεις σε όλους τους παραπάνω που έχουν μιλήσει:
    Στα (ασφυκτικά) όρια των αρμοδιοτήτων του, τι παραπάνω μπορούσε να κάνει και δεν το έκανε ;
    Αν κρίνουμε όλους τους Προέδρους της Δημοκρατίας μέχρι τώρα, πως θα τους αξιολογούσατε ( π.χ. κατάταξη) με τα δικά σας κριτήρια;
    Και ένα αφελές ερώτημα, επίσης, σε όλους: Γιατί το ΠΑΣΟΚ πρότεινε δεξιό και η Ν.Δ Πασόκο για Πρόεδρο Δημοκρατίας;

  10. ποιητής Φανφάρας Says:

    Επειδή, στις «πραγματικές δυσκολίες», το ένα χέρι (γαλάζιο) νίβει τ’ άλλο (πράσινο) και τα δυό το (δικομΜΑΤΙκό) πρόσωπο!
    Ανέκαθεν και εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν!

  11. Παράγκας Says:

    Κε Παπούλια,
    Συγκαλέστε συνάντηση αρχηγών. Η χώρα είναι σε πολύ δύσκολη φάση(το μέλλον της Υπερχρεωμένο)….

  12. Παράγκας Says:

    Χτίζουν σε λίμνη….
    http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_7686.html

  13. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Άλλα 5 χρόνια αερολογίες …

  14. Γιώργος Πρίντζιπας Says:

    Ο Πρόεδρος πρέπει να κρίνεται με βάση το νομικό και συνταγματικό πλαίσιο της λειτουργίας του θεσμού. Έτσι όπως είναι η πολιτειακή του θέση ο Πρόεδρος είναι διακοσμητικό στοιχείο του πολιτεύματος. Ούτε καν ρυθμιστικό ρόλο δεν έχει. Έτσι μη ζητάμε να ασκήσει καθήκοντα που δεν έχει. Επομένως , περιορίζεται σε λόγια κυρίως ανώδυνα.Ακόμη και υποδείξεις δεν μπορεί να κάνει. Τουλάχιστον ο σημερινός Πρόεδρος δεν έχει – μέχρι τώρα- το πατερναλιστικό ύφος του προηγουμένου.

  15. pro Says:

    Τις ίδιες, πάντως, αρμοδιότητες είχε και ο Στεφανόπουλος που κατά τη γνώμη μου ήταν κατά πολύ καλύτερος. Οι παρεμβάσεις του ήταν ουσιαστικότερες, ήξερε πότε να μιλήσει και τι να πει. Το βασικό του γνώρισμα ήταν ότι δε χάιδευε αυτιά και μιλούσε ακόμη και κατά του πολιτικού συστήματος όταν το έκρινε σκόπιμο.
    Συμφωνώ με το Θέμη ότι ο σημερινός Πρόεδρος έχει έναν λόγο πολύ τετριμμένο. Λέει πράγματα χιλιοειπομένα.Δεν θυμάμαι ούτε μια φορά που να είπε κάτι καινούργιο, μια φορά που να πρωτιτύπησε ή να μίλησε δίχως το φόβο ότι θίγει το πολιτικό προσωπικό.
    Ο Στεφανόπουλος δίδασκε ήθος κάθε φορά που μιλούσε ή έπραττε. Ο Παπούλιας, δίχως να λέω ότι δεν είναι ηθικό στοιχείο, δεν έχει κάνει ή πει κάτι για το οποίο θα τον θυμάμαι.

  16. AAT Says:

    @ Θέμης

    «Άλλα 5 χρόνια αερολογίες …»

    Αερολογίες έ;

    Ε, τότε, ο καταλληλότερος για τη θέση είναι αυτός που λέει και το fimotro:
    http://fimotro.blogspot.com/2010/02/blog-post_6897.html

    «Η συνάντηση του Καραμανλή με τον Αβραμόπουλο χθες, μπορεί να ήταν απρόβλεπτη αλλά βγήκε μια μεγάλη είδηση. Ο Καραμανλής έπαθε σοκ όταν έμαθε από το στόμα του Αβραμόπουλου ότι ο Σαμαράς του έχει υποσχεθεί στην επόμενη εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας θα τον υποστηρίξει για το ανώτατο Πολιτειακό αξίωμα.
    Νόμιζε (ο Καραμανλής) ότι θα πρότεινε τον ίδιο! Ο Σαμαράς ουδέποτε είχε δεσμευτεί στον… Καραμανλή, αλλά και να το έκανε μετά τα όσα βγήκαν στο φως της δημοσιότητας δεν είναι δυνατόν να τον προτείνει το 2015 (ποιος ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε!) για την Ηρώδου Αττικού.
    «Φαντάζεστε να προτείνουμε κάποιον για την Προεδρία που έχει στείλει προσωπική επιστολή στον Χριστοφοράκο;» αναρωτιόταν στενός συνεργάτης του Σαμαρά. Εμείς πάντως δεν το φανταζόμαστε… «

  17. Michael Says:

    Μήπως δεν έχω καταλάβει καλά ; συγκυβέρνηση έχουμε ΝΔ – ΠΑΣΟΚ ;
    Τι άλλο ακόμα να περιμένουμε;
    Αν αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα δεν είναι πολιτική χούντα τότε πως είναι η Δημοκρατία.
    Όταν ο κλέφτης, απατεώνας, φοροφυγάς δεν τιμωρείται τότε που να βρουν το δίκιο τους οι αδύναμοι πολίτες;
    Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί να μη κάνω συγκρίσεις μεταξύ Χούντας του Παπαδόπουλου και της χούντας των πολιτικών;
    Αυτοί (μοναδικοί) πλήρωσαν με φυλακές ισόβιες.
    Πείτε μου για άλλους που μπήκαν φυλακή τα τελευταία 35 χρόνια
    Ως πότε ο λαός θα πληρώνει και αυτοί να εκπαιδεύονται στα οικονομικά;

  18. Necton Says:

    EEE!!!!….Φτάνει πια….Σας βαρέθηκα όλους…..
    http://troktiko.blogspot.com/2010/02/25_8.html

    Τέσσερις μήνες τώρα δεν έχω ακούσει κανένα «μήνημα» του κ. Παπούλια για την κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα και μου βγήκε τώρα με αφορμή ένα καθημερινό περιστατικό να συμμετάσχει στη «φιέστα» των δήθεν συλλυπητηρίων…. Για τον Ελληνικό λαό που αργοπεθαίνει κ.Πρόεδρε θα κάνετε κανένα μήνημα και πότε;;;;;….ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

  19. Παράγκας Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4563443

    Κε Παπούλια ακούς;;;…

  20. Ανδρέας Says:

    Συμφωνώ απολύτως με όσους υποστηρίζουν ότι ο θεσμός της Προεδρίας της Δημοκρατίας σε ένα αυστηρά «πρωθυπουργικο-κεντρικό» σύστημα είναι απλώς διακοσμητική. Εγώ εισηγούμαι στην επόμενη αναθεώρηση του συντάγματος να καταργηθεί η θέση αυτή και να περάσει (επιτέλους) η χώρα σε μια νέα μορφή διακυβέρνησης, αυτή της προεδρικής δημοκρατίας κατά το πρότυπο της Γαλλίας και της Κύπρου. Ένας πρέπει να είναι ο πόλος εξουσίας, ο οποίος έχοντας εξασφαλίσει αυξημένη πλειοψηφία από το εκλεκτικό σώμα, να μπορεί να χαράζει πολιτική γραμμή χωρίς την ανάγκη προσφυγής σε «νουθεσίες» σοφών γερόντων – ειρωνικό σχόλιο. Θα συμφωνήσω επίδης με όσους από εσάς λέτε ότι ο Κάρολος Παπούλιας δεν έχει να επιδείξει αξιόλογο έργο. Όντας μιας κάποιας ηλικίας, και με δεδομένο τον απολύτως διακοσμητικό θεσμικό του ρόλο, ο Παπούλιας μέχρι τώρα μας έχει συνηθίσει σε ευχολόγια. Ειλικρινώς δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η πολιτική και πολιτειακή «φάρσα» της προεδρίας της δημοκρατίας συνεχίζεται.

  21. Παράγκας Says:

    Να μην πειραχθεί ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ!!!

    Δεν φταίει για αυτό το χάλι!!!. (Ούτε απεργεί, ούτε μόνιμος είναι).

  22. Μήτσος Says:

    ρε Παράγκα,
    άντε πες ότι το έστειλε το «μήνυμα». Τι αλλάζει; Ανεβαίνει το ηθικό μας; Τρίχες! Το παληκάρι είναι στο απυρόβλητο επειδή έλεγε ωραία ανέκδοτα στον Αντρέα όταν πίνανε τα τσίπουρα τους και σήμερα δεν μπορούσε ο Σαμαράς να τον ξηλώσει γιατί θα έχανε για δεύτερη φορά παταγωδώς η ΝΔ. Δεν πρόκειται να λύσει κανέναν πρόβλημα. Η θέση είναι διακοσμητική και περνάει καλά.

  23. Παράγκας Says:

    @Μήτσος,
    Δε γίνεται να συνεχίζουμε να ζούμε στην μετριότητα του «και τι αλλάζει», «Του τι θα αλλάξει» κ.ο.κ.

    Δεν γίνεται.

    Αποδείχθηκε Κ Α Τ Α Σ Τ Ρ Ε Π Τ Ι Κ Ο.

  24. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_13/03/2010_393957

    «Διάλειμμα αισιοδοξίας ήταν η χθεσινή πανηγυρική τελετή ορκωμοσίας του κ. Κάρολου Παπούλια στο αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας.»

    Δεν αφήνει καλύτερα τις μπαρούφες η Καθημερινή; Ο κ. Παπούλιας είναι ένα ανδρείκελο του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος.

  25. Παράγκας Says:

    Τι γίνεται με τα «Χρυσά» συμβόλαια ΕΡΤ, «Νυχτερινές» κρατικές προσλήψεις υπό εξέταση, κομμένα κρατικά επιδόματα κατά βούληση, Μισθοί βουλευτών και υπαλλήλων αυτών, διαγραφέντα Φοροπρόστιμα κ.ο.κ;;;;…

  26. Παράγκας Says:

    «Σκληρό παζάρι για την ευρω-βοήθεια»…
    και το σύστημα πρόσληψης των συμβασιούχων συνεχίζεται!!!!…

  27. Παράγκας Says:

    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 1.022.100 ( πόσοι ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ακόμη;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!) κρατικούς υπαλλήλους).

    Να μην πειραχθεί ο Ι Δ Ι Ω Τ Ι Κ Ο Σ Υ Π Α Λ Λ Η Λ Ο Σ!!!
    (Ούτε απεργεί ούτε μόνιμος είναι!!!).

    ΠΡΟΣ : ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ τωρινούς και ΠΡΩΗΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ:

    “Γνώμη:
    “Ο λογαριασμός για τη σίτιση στο… πρυτανείο”_
    (Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 )_
    Η θεραπεία της βαριάς ασθένειας των δημόσιων οικονομικών της χώρας μας μπορεί να γίνει με πολλές μεθόδους. Οι παράμετροι της λύσης που θα δοθεί, θα καθοριστούν από σημαντικούς πολιτικούς, οικονομικούς και κοινωνικούς παράγοντες.

    Το υπέρτατο ωστόσο κριτήριο, με το οποίο εμείς οι πολλοί, είμαστε αποφασισμένοι να κρίνουμε τις προσπάθειες της κυβέρνησης, θα είναι το αν οι επιλογές της θα κατανέμουν δίκαια τα βάρη της διόρθωσης. Και με το δεδομένο αυτό, η λύση θα πρέπει να «πονέσει» περισσότερο αυτούς, που ωφελήθηκαν από τις σπατάλες πόρων του δημόσιου τομέα. Πρώτο μέτρο φυσικά που περιμένουμε από την κυβέρνηση, είναι το οριστικό κλείσιμο της στρόφιγγας των υπερβολών αυτών.

    Είναι ανυπόφορο να ακούμε, όσοι υπηρετούν τον ιδιωτικό τομέα, πως όλοι έχουν ευθύνες. Με λίγα λόγια εμείς οι πολλοί, του ιδιωτικού τομέα, πιστεύουμε πως οι κύριοι υπεύθυνοι για την κατάντια του κράτους βρίσκονται μέσα και κοντά σε αυτό. Και βέβαια δεν πρόκειται εδώ μόνο για τους πολιτικούς, αλλά και όλους τους σιτιζόμενους με πλήρη ασφάλεια εις το πρυτανείον. Στην άλλη πλευρά ο ιδιωτικός τομέας δεν έχει τίποτε εγγυημένο, ούτε στο επίπεδο της κερδοφορίας για τους επιχειρηματίες, ούτε ως μονιμότητα απασχόλησης για τους εργαζόμενους.

    Επίσης όλοι θα συμφωνήσουμε πως ο ιδιωτικός τομέας αποτελεί την ελπίδα για γρήγορη έξοδο από την ύφεση, ενώ ήδη επιβαρύνεται με το απίθανο βάρος της γραφειοκρατίας. Και ας μην ξεχνάμε ότι τα βάρος της κρατικού κυκεώνα είναι ιδιαιτέρα υψηλό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    Με λίγα λόγια ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να αποτελέσει τον κύριο στόχο των μέτρων για τη μείωση των δημόσιων ελλειμμάτων, μέσω της αύξησης των φόρων. Αυτό σημαίνει πως η περιστολή των ελλειμμάτων πρέπει να προέλθει στο μεγαλύτερο μέρος της, από περιορισμό των δαπανών.

    Αν τούτο υλοποιηθεί με παράλληλη πάταξη της διαφθοράς ακόμα καλύτερα. Αλλά η πάταξη της διαφθοράς δεν μπορεί να αποτελέσει μοναδικό όχημα για μείωση των κρατικών δαπανών. Η χώρα δεν αντέχει τόσο πολύ και τόσο αναποτελεσματικό κράτος.”

  28. Παράγκας Says:

    http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=9515

    Έκκληση για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.

  29. Παράγκας Says:

    «Ενώ το Κοινοβούλιο το 2004 διέθετε 824 υπαλλήλους σήμερα ο αριθμός τους ξεπερνάει τους 1.600»

    «Ξέμειναν από καρέκλες στη Βουλή»

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=298070&dt=08/11/2009#ixzz0iQn1035B

  30. Vaggelis t. Says:

    Και μιας και μιλαμε για διαφθορα, αλήθεια, απο που ειχε βρει ο αξιότιμος σημερινός Πρόεδρος και τότε μεγαλοστελεχος του ΠΑΣΟΚ τα εκ. που δανεισε στον Αντρεα για τη περιφημη ροζ βιλα;;;

  31. Παράγκας Says:

    «Την άμεση σύγκληση του συμβουλίου πολιτικών αρχηγών για το θέμα της οικονομικής κρίσης ζήτησε από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.
    Ανάλογο αίτημα είχε εκφράσει ο προέδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας στην έκτακτη συνάντηση που είχαν με πρωτοβουλία του προέδρου της ΝΔ. Στο μεταξύ, την επιβίωση του έθνους προέταξε ως «κόκκινη γραμμή» της κυβέρνησης ο πρωθυπουργός μιλώντας την Παρασκευή από το βήμα της Βουλής.»

    Κε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
    κε Πρωθυπουργέ,
    κε Αρχηγέ της Αξ.Αντ,
    και λοιποί αρχηγοί του Κοινοβουλίου,

    τι θα γίνει με τις προσλήψεις του “Ναού” της Δημοκρατίας-Βουλής και των μισθών έκαστου εκεί;;;;;
    Πως ζητάτε (σας ζητάνε) θυσίες και απολύσεις (στον Ιδιωτικό Τομέα) από τον κοσμάκη;;;;;……

  32. ο Μήτσος Says:

    Τελευταία νέα του Πάρολου Καπούλια, από το Τρωκτικό. Δείχνει ότι η αυτού εξοχώτης «ενδιαφέρεται» για τους φτωχούς… Enjoy:

    Πήραμε δύσκολες αποφάσεις αλλά αναγκαίες για την πατρίδα. Ευτυχώς η ΕΕ ανταποκρίθηκε και μας δίνει μια ανάσα κι ένα χρονικό διάστημα ηρεμίας για τις μεγάλες αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος, ενώ παράλληλα η κυβέρνησή μας θα προστατέψει τις κοινωνικά αδύναμες ομάδες με ένα δίχτυ ασφαλείας, αλλά και θα δώσει έμφαση στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας, είπε ο πρωθυπουργός Γιώργος Α. Παπανδρέου προσερχόμενος στο Προεδρικό Μέγαρο για τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

    Από τη μεριά του ο κ. Παπούλιας είπε ότι ο λαός θα ανταποκριθεί, υπογραμμίζοντας όμως ότι πρέπει να πεισθεί πως θα υπάρξει δικαιοσύνη, θα παταχθεί η φοροδιαφυγή, και κάλεσε να παταχθούν όλοι αυτοί που πλούτισαν σε βάρος του ελληνικού λαού.

    Ανταπαντώντας ο κ. Παπανδρέου, του είπε ότι πρώτο μέλημα της κυβέρνησης είναι μια κοινωνία ευνομίας καθώς η ανομία είναι το διαλυτικό μιας δημοκρατικής κοινωνίας.

    Στη συνέχεια του διαλόγου τους ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η όλη κατάσταση είναι και ευκαιρία μιας νέας αρχής και πρόσθεσε ότι με την ευρύτερη συναίνεση των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων πρέπει να κάνουμε τις αλλαγές στο πολιτικό σύστημα και την οικονομία που έπρεπε να έχουν γίνει πολλά χρόνια και τώρα είναι η ευκαιρία.

    Από τη μεριά του ο κ. Παπούλιας είπε ότι υπάρχουν δυνατότητες για μια άλλη Ελλάδα, δικαιοσύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης για τους φτωχότερους πολίτες που πλήττονται.

  33. Παράγκας Says:

    Από εκεί θα βγουν τα «σπασμένα»;;;;;;;;
    Από το «χέρι» στον κατώτατο μισθό του Ιδιωτικού Υπαλλήλου και την ελευθερία απολύσεων;;;!!!!….

    (Σ.σ. ότι μέρος των κονδυλίων μας από ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ χρησιμοποιήθηκαν για stage στον Δημόσιο Τομέα!!!!!!).

  34. Παράγκας Says:

    Κε Παπούλια,
    Μελετήστε τι θα υπογραφεί για τον Ιδιωτικό Τομέα (μιλάω για την αποδυνάμωση πάντα)

  35. Παράγκας Says:

    Κε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
    κε Πρωθυπουργέ,
    κε Αρχηγέ της Αξ. Αντ,
    και λοιποί αρχηγοί του Κοινοβουλίου,
    τι θα γίνει με τις προσλήψεις και τους μισθούς του “Ναού” της Δημοκρατίας-Βουλή-«αεροπλανοφόρο» (κατά Σιούφα);;;;; ……

  36. Παράγκας Says:

    http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/05/blog-post_1217.html
    Ποιος θα πληρώσει είπατε;….
    Γράφει ο Κων/νος Δρακάτος

    Καληνύχτα και Καλή τύχη, ελλάδα.

  37. Παράγκας Says:

    «Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας οι πολιτικοί αρχηγοί
    Παπούλιας: Η κρίση είναι βαθιά πολιτική»

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4573973

    Πρότεινε την…αυστηροποίηση της νομοθεσίας
    Πρότεινε την…την αλλαγή
    πρότεινε…μηδενική ανοχή κτλ.

    Γιατί μένετε στις προτάσεις και δεν λέτε: «Φέρτε αύριο να υπογράψω»;;;

    Στον πάτο ε ί μ α σ τ ε….

  38. Παράγκας Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4580455

    «Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας μίλησε για «δύσκολες ώρες» και, απευθυνόμενος στον κ. Λοβέρδο, του είπε: «Ελπίζω να δώσετε τη μάχη να περιοριστούν οι απώλειες και να πείσετε την κοινωνία ότι οι θυσίες θα έχουν σαν αποτέλεσμα καλύτερες μέρες».

    «Κύριε Πρόεδρε, περνάω πάρα πολύ δύσκολες ώρες, αλλά δεν κάμπτομαι», ήταν η απάντηση του Ανδρέα Λοβέρδου.

    «Με στηρίζει η πίστη που έχω και αυτό που κάνει ο Πρωθυπουργός και αυτό που κάνουμε εμείς οι υπουργοί, είναι μια πολύ μεγάλη προσπάθεια να διασωθεί η χώρα. Μπροστά σ’ αυτό δεν υπάρχει κανένα προσωπικό ή πολιτικό κόστος για κανέναν μας και για κανένα λόγο», πρόσθεσε ο υπουργός, εκφράζοντας την πίστη του ότι «η χώρα θα ξεφύγει με τις δικές της προσπάθειες από αυτή τη μέγγενη».

    Αναφερόμενος στα επώδυνα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση, ο υπουργός Εργασίας είπε: «Κατοχυρώνουμε όσα περισσότερα μπορούμε, σ’ αυτές τις δύσκολες περιστάσεις. Είναι τραχύς ο αγώνας αυτός».»

    Θα συναινέσετε σε αυτό το «ξεθεμελίωμα» των εργασιακών δικαιωμάτων και ο Ιδιωτικός Υπάλληλος να γίνει «πιόνι» στον κάθε εργοδότη;;;;;;;

  39. zarkon Says:

    Αλήθεια πόσο χρονών είναι ; Τι θα γίνει θα φτάνουν τα 90 για να αποφασίσουν να φεύγουν.Για αυτό η Ελλάδα βαδίζει στη δύση της.

  40. zarkon Says:

    «Με στηρίζει η πίστη που έχω και αυτό που κάνει ο Πρωθυπουργός και αυτό που κάνουμε εμείς οι υπουργοί, είναι μια πολύ μεγάλη προσπάθεια να διασωθεί η χώρα. Μπροστά σ’ αυτό δεν υπάρχει κανένα προσωπικό ή πολιτικό κόστος για κανέναν μας και για κανένα λόγο», πρόσθεσε ο υπουργός, εκφράζοντας την πίστη του ότι «η χώρα θα ξεφύγει με τις δικές της προσπάθειες από αυτή τη μέγγενη». – Λοβέρδος
    Πρέπει ο υπουργός να καταλάβει ότι δεν πρέπει να λειτουργεί με κριτήρια πίστης γιατί καμιά φορά η πεποίθηση σφάλει.
    Πρέπει να κινείται με κριτήρια λογικής και διαλεκτικά να μη ψάχνει να βρει δύναμη ικανοποιώντας το μεταφυσικό του ένστικτο αλλά πρέπει να δει το πραγματικό τοπίο που μεταβάλει βίαια .

  41. Παράγκας Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4583248

    Θα έχουμε καμία δυναμική (δυναμικότατη) παρέμβασή του για ΌΛΑ αυτά και τα άλλα που ακούμε κάθε μέρα, στην χώρα της Δημοκρατίας;;;;;;

  42. Παράγκας Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4601321

    Παπούλιας: «να απαλλάξουμε τους 18ρηδες από το βάρος του χρέους»

  43. Παράγκας Says:

    Όμως…..
    “Πριν από πέντε χρόνια επί κυβερνήσεως της Ν.Δ. του κ. Καραμανλή, ο κ. Κάρολος Παπούλιας εκλέγεται από την Βουλή των Ελλήνων, Πρόεδρος της Ελληνικής Πολιτείας μέχρι το 2010. Η κα Μπενάκη, βουλευτής της Ν.Δ., Πρόεδρος του ελληνικού κοινοβουλίου, προσφωνεί από χειρογράφου, κατά την ανακοίνωση της Εκλογής του κ. Παπούλια στο ύπατο αξίωμα της χώρας και εν τη αναλήψει των νέων καθηκόντων του, μεταξύ άλλων τα εξής !! «Αναλαμβάνετε κ. Πρόεδρε την…
    προεδρεία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μια πενταετία, όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής συνθήκης , τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν, χάριν της ειρήνης της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη. Τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές, καθώς δεν θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά ίσως και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης…». Είναι γνωστό πως η πολιτική είναι κυρίως πρόβλεψη. Άρα η κα Μπενάκη, ως πρόεδρος της Ελληνικής Βουλής, είχε τόσο υψηλή διορατικότητα πέντε χρόνια πριν, που μπόρεσε να προβλέψει όλα αυτά που συμβαίνουν σήμερα και πλέον μας τρομάζουν; Στο άκουσμα όλων αυτών δεν τρόμαξε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας; Γιατί δεν αντέδρασε; Ή μήπως ήταν προαποφασισμένα και τα γνώριζαν όλοι οι πολιτικοί ταγοί αυτής της χώρας; Πράγμα που πιθανώς αποδεικνύεται μέσω του χειρογράφου, όπου αναφέρονταν όλα τα παραπάνω και μέσω της σιωπής του κ. Προέδρου; Δεν θα ήθελα ποτέ να πιστέψω κάτι από αυτά !!!
    Εάν όμως είναι έτσι τότε σημαίνει πως τα κόμματα εξουσίας, που όλα αυτά τα 35 χρόνια διαχειρίζονται τις τύχες του ελληνικού λαού, γνώριζαν εκ των προτέρων αυτά που επρόκειτο να μας συμβούν !! Όλοι αυτοί υποθήκευσαν το μέλλον της Ελλάδος και των πολιτών της και έκαναν από τη μία ημέρα στην άλλη δυστυχέστερη την ζωή όλων των ελληνικών οικογενειών. Υποθήκευσαν τα κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδος μας. Η σημερινή κυβέρνηση δεν αποφασίζει για τον τόπο μας διότι είναι ο διαχειριστής του ΔΝΤ που λαμβάνει όλες τις αποφάσεις. Εάν λοιπόν, η σημερινή ζοφερή κατάσταση οφείλεται σε άστοχους πολιτικούς χειρισμούς από τις κυβερνήσεις της 35ετίας, έπρεπε όλοι να έχουν παραιτηθεί ως ΑΝΙΚΑΝΟΙ να διαχειριστούν τα κοινά αυτού του τόπου. Βέβαια, σε άλλες χώρες, όπως π.χ. η Ιαπωνία, οι έχοντες συναίσθηση του προβλήματος και ευαισθησία του κακού που έκαναν, αυτοκτονούν”.

  44. Παράγκας Says:

    «Η χώρα βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή και το πέρασμα απέναντι το οφείλουμε στη νέα γενιά που ξεκινά το ταξίδι με το βάρος του χρέους στην πλάτη της»…

    Κε Παπούλια, παρακολουθείται τις γεωπολιτικές εξελίξεις που αφορούν την Πατρίδα μας;;;

    Αναρωτηθείτε και σε ποια Ελλάδα θα είναι, θα ζουν οι νέοι που μόλις περιγράψατε!!!!!!!

  45. ο Μήτσος Says:

    Ο Παπούλιας ζει τον μύθο του στην Ελλάδα. Κάνει και καμιά δηλωσούλα για να περνάει η ώρα και να δηλώνει και που και που ένα δήθεν παρών.

    Στα παπάρια του τώρα αν οι γιαγιά σου καθαρίζει σκάλες για ιδιοτική εταιρία καθαρισμών ή σπάει την μέση του ο παπούς σε οικοδομή.

  46. zarkon Says:

    Ο θεσμός του προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας είναι ο ρόλος ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΟΥ . Αυτό το ρόλο το παίζει καλά ο υπέργηρος Κάρολος . Για αυτό το λόγο μάλιστα ξανά προτιμήθηκε για αυτή τη θέση.
    Αλλά πως μπορούμε να ζητήσουμε ευθύνες για μία θέση που δεν σου δίνει εξουσία όσο και ανώτατη είναι.Εκλέγουμε ένα σωρό φανταστικούς και κάθε λογής πολύχρωμα πουλιά για πολλούς και καμιά φορά περιττούς θεσμούς.
    Δεν εκλέγουμε όμως κάποιον που να ελέγχει αυτούς που «τυραννικά » μας κυβερνούν.

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αρέσει σε %d bloggers: