Αλέξης Τσίπρας

Ανοίγω αυτό το ποστ για να μπορέσει ο καθένας να καταθέσει την άποψή του (και το βαθμό του) για τον πρόεδρο του Συνασπισμού.

172 Σχόλια to “Αλέξης Τσίπρας”

  1. maria Says:

    http://press-gr.blogspot.com/2009/09/blog-post_5632.html

    kane pws katalabes gia na min katalaboun oi alloi pws den katalabes!!!katalabes???

  2. maria Says:

    akou file, authormite skeptikisti,kai aurio pali na mou tin «pesoun» se proswpiko epipedo tha me upostiriksei o poiitis,opws epeisis to ekana ki egw paliotera kai den dinase na gnwrizeis,mallon.
    politiki antiparathesi prepei na kanoume kai na krinoume tis theseis auton pou politeuontai.
    ola ta alla einai gia katanalwsi.

    poiiti tin kalimera mou🙂

  3. diogenis Says:

    …καλα κι ο Τσιπρας που κολλαει στο ΚΚΕ σου Μαρια?

  4. ποιητής Φανφάρας Says:

    Γεια σου Μαράκι. Να είσαι καλά.

    Αυτό το σχόλιο είναι για τον αγαπητό Δάρνακα, που υπογράφει εδώ ως Αυθόρμητος Σκεπτικιστής.

    Γράφω διάφορες αρλούμπες εδώ μέσα, εδώ και κάμποσο καιρό.
    Η διαδικτυακή γνωριμία μου με τη Μαρία έγινε στη σελίδα της Καϊλή, όπου ρίξαμε αρκετό γέλιο με κάποια χαζοποιηματάκια, που έγραφα τότε. Πολύ πριν αρχίσεις να επισκέπτεσαι εσύ αυτό το μπλογκ.
    Από τότε και μετά «συνομιλήσαμε» αρκετές φορές και σε διάφορες σελίδες.
    Θυμάμαι χαρακτηριστικά, όταν χτύπησε ο Φωτάκης της, όταν αγωνιούσε για το μέλλον της οικογένειάς της στο Αμέρικα, όταν μοιραζόταν με τους άγνωστους σχολιαστές τα καθημερινά της προβλήματα. Πάντοτε με ήθος και αξιοπρέπεια.
    Με συγκίνησε πολύ η στάση της το Μάιο και κυρίως το Νοέμβριο του 2008, στο εφ’ όλης της ύλης 2008, όταν η σελίδα αυτή είχε μετατραπεί σε «Φανφάρας 2008», λόγω της τρομερής ανταπόκρισης και στήριξης των σχολιαστών του μπλογκ προς το άτομό μου.
    Θέλω να ξεκαθαρίσω και πάλι ότι η Μαρία δε μου χρωστάει ΤΙΠΟΤΑ!
    Η υποστήριξη, που κατά καιρούς της έχω δώσει, επιβάλλεται από την αξιοπρέπειά μου και από τον τρόπο με τον οποίο βλέπω τα πράγματα! Θα μπορούσα να υποστηρίξω ακόμα και το διάολο, αν πίστευα ότι αυτός αδικείτο!

    Δάρνακα, συμφωνούμε σε πολλά. Με τη Μαρία δε συμφωνώ (πολιτικά) σχεδόν σε τίποτα. Την έχω διορθώσει δεκάδες φορές σε πολύ χοντρά λάθη, που έκανε (κυρίως σχετικά με το ΚΚΕ) και το έχει (ελπίζω) καταλάβει.
    Η Μαρία δεν έχει πανεπιστημιακή μόρφωση. Έχει κυρίως εμπειρική παιδεία. Όπως οι γιαγιάδες μας και οι μανάδες μας. Είναι φυσικό λοιπόν να μην εκφράζεται σωστά και να κάνει σοβαρά λάθη, όταν ασχολείται με πολιτικά ζητήματα. Όταν όμως μιλάει για τη ζωή της, κάθομαι και τη χαζεύω!

    Δάρνακα, η Μαρία είναι η ίδια η Ελλάδα! Πολύτεκνη, ευκολόπιστη, φανατισμένη, «κορόιδο», μετανάστρια, αγωνίστρια, ΜΑΝΑ!
    Όποιος λοιπόν χλευάζει τη Μαρία με τρόπο αισχρό και ύπουλο (π.χ. dimitrisk στη σελίδα του Σαμαρά), χλευάζει την αγράμματη γιαγιά μου, τη μάνα μου, την πατρίδα μου. Τη δική μου και τη δική σου Ελλάδα!

    Η Μαρία με έχει στενοχωρήσει πολλές φορές με τις μακακίες, που υποστηρίζει και με τον τρόπο που τις υποστηρίζει. Όμως δεν το κάνει με πρόθεση, δεν το κάνει πούστικα. Τα πιστεύει αυτά που λέει, με αφέλεια και αγνότητα. Δε μιλάω βέβαια για την κομματική της τοποθέτηση, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο τη δικαιολογεί και την προβάλλει.
    Συγγνώμη που θα το πω, αλλά πολλές φορές με θλίβουν τα πολιτικά συμπεράσματα και οι θέσεις της.
    Εκτιμώ όμως απεριόριτα και θαυμάζω τη στάση ζωής της. Της το έχω πει επανειλημμένως.
    Το μόνο που της ζητώ είναι να είναι προσεκτικότερη και να διασταυρώνει αυτά που (νομίζει ότι) ξέρει, ώστε να μην εκτίθεται. Το σχόλιό της, σήμερα στις 7.01′ δεν έθιξε ούτε το ΚΚΕ, ούτε εμένα, από τη στιγμή που δεν έιμαι ούτε μέλος του, ούτε εκπρόσωπός του. Έθιξε την ίδια τη Μαρία, τη δυνατότητά της να κρίνει τα ζητήματα με νηφαλιότητα και την ικανότητά της να κατανοεί αυτά που διαβάζει.

    Δάρνακα,
    Σε αυτό το μπλογκ κυκλοφορούν αρκετοί μακάκες και οσφυοκάμπτες.
    Σε αυτό το μπλογκ όμως συνομίλησα και με κάποια καταπληκτικά και ιδιαιτέρως μορφωμένα (κοινωνικά) άτομα:
    Με το Νικόλα, το Δάρνακα, τον Κυριάκο, τον Κάφρο, το Διογένη από τη Ρουμανία, τη Μαρία από το Αμέρικα, τον ΦραπΝτίγκο από τη Θεσσαλονίκη, τον Σαρτρ, τον Σπορέλεο, τον οξύθυμο Δρανδάκι, τον χιουμορίστα Νέκτονα, τη Μαριάννα, τον Μήτσο από μακριά ή Κίτσο, τον Δημήτρη, τον Γιάννη, τον παραπονιάρη Παράγκα, τον Σταμάτη, τον george, τον Σωτήρη, την Ιωάννα, την Ντεπυ, τον ακ111, τον ΑΑΤ και άλλους, οι οποίοι θα ήθελα να με συγχωρήσουν, επειδή δεν τους ανέφερα.
    Τους αγαπώ και τους εκτιμώ πολύ.

    Αν δεν τους γνώριζα εδώ, αλλά στην «πραγματική» μου ζωή, θα ήμουν ο ευτχέστερος και τυχερότερος άνθρωπος του κόσμου!

  5. maria Says:

    bre paidia kamia sxesi kai tipota den exoun na kanoun to kke me ton tsipra kai ton poiiti,alla etsi pou ekane tin analisi o poiitis mou ekatse kapos auto to sumpages komma.

    egw ton poiiti ton exw na psufizei exwkoinobouleutiko komma.
    paroti mikros se ilikia diabazei polu ,enw egw me tosa pou antimetwpizw de thumamai ta apla oxi afta prin 19 xronia as poume ki as ta ezeisa politika apo konta as agoraza kathe mera efimerida.

    mou lupei i allada i alitheia einai oti i ellada se paei para katw enw stin ameriki mpaineis sti nauthalini na mi xaseis tin ellinikotita sou.
    thumamai otan eirtha ameriki gnwrisa tin ellada tou ’60.

    giati me les «koroido» esu milas gia ton andrea opws de milaei kaneis edw mesa. esu omws den etrexes gia na ginei o andreas prothupourgos alloi to ekanan,logo ilikias fusika! den xerw o pateras sou alla o dikos mou etrexe,matwse kuriolektika,pistepse se auton kai palepse gia na ton kanei prothuporgo opws kai xiliades alloi. egw ki esu zisame to ergo tou kai ton kriname.
    loipon etsi einai twra kai gia ton giorgo,an ginei prothupourgos tha ton krinoume ki auton ki emeis kai ta paidia mas alla den tha exoun trexei gi auton.
    diladi an to lew swsta kapoio «koroido» prepei na agwnistei na pistepsei na agwnistei mazi tou na anatrapei ena sustima.
    an den ta kataferei se autes tis dokimasies tis diki mas epoxis, tote tha mazepsw ta pragmata mou «tha pAw spiti mou» kai tha pw den axize ton kopo,exoume ki alla pragmata na kanoume.alla ws tote tha paleuw!kai den tha prodikazw to melon.
    thumamai ti elegan gia ton antrea alla tous diepseuse.
    na sou pw kai kati poiiti? oloi kapoia stigmi apomithopoioume tous goneis mas kai kala kanoume oloi exoun elatwmata,
    otan omws ton thumamai sta niata tou me to agwnistiko pneuma,gia to koinwniko sunolo, na agwnizete gia to mellon twn paidiwn tou opws xaraktiristika elege «gia na min zisoun auta pou ezeisa egw»,me sunepernei giati den itan o antropakos pou kitage an einai kala autos i gunaikoula tou ta paidakia tou na peigenei stin ekklisia tis kuriakes na ton blepoun kai na ton lene «kalo oikogeniarxi»ki apo mesa sapila!
    bgeike stous dromous kai fonaxe na antrepsei ti xounta ki as kunigithike
    ki eleutheros epaggelmatias itane ki as emeine xwris doulia ki as peinasame,kai ta thumamai eimoun mikroula, tin peina den tin xexnas pote!
    mporei na sou thumizw tin agramati giagia sou,den eimai omws,alla oute kai dithen eimai!

    edw apenanti exw kati kalous geitones amerikanous,twra edw milame polu gia to programma ugeias pou agwnizete o abama na ftaxei.
    tous lew loipon gia na sturixoun to programma ilektronika i tilefwnika.
    i apantisi»oxi den to theloume»
    to xerete to exete diabasei»?
    oxi den theloume na to diabasoume »
    a lew exete asfaleia kai den sas poliniazei»
    «oxi alla tha einai polu akribei kai den exoume xrimata kai afou eimaste ugieis kai ta paidia mas einai ugieis ti na tin kanoume,emeis theloume na apofasizoume monoi mas o kathenas monos tou na dialexei auti tin asfaleia pou thelei»
    «kai mporeite na zisete tin upoloipi zwi sas etsi epeidi twra eiste ugieis?
    «exoume tin asfaleia tou autokinitou»
    «pou se kaluptei mono se atuxima» lew
    «kai tous lew an apo tous forous pou etsi ki alliws plurwnete sas aferouse ena meros kai me auta ta xrimata plurwnate tin asfaleia?»
    kagelo!
    polu kalo akougete alla den thelw na to diabasw».
    egw tous eipa ena apo tis 20 epiloges pou tha exeis na se sumperilabei to programma.
    se opoiadipote oikonomiki katastasi
    kai epeidi einai repoumplikanoi arnountai kai na akousoun. loipon to ekana foto copy to esteila me to gio mou sto spiti tou na to diabasei monos tou parea me ton egwismo tou!
    meta pou sunantithikame mouga sti strouga .tha ton rwtisw se kana duo meres kai tha sas pw!xxx
    nomizw lene gia kamia 80- 100 muria anasfalistoi stin ameriki.
    alla to kolpo einai alou kai pou plurwneis monos sou mia asfalistiki etairia an arrwstiseis sou leei de mou to eipes oti tha bgaleis karkino kai den sta plurwnei!!!!kalo ee??

  6. maria Says:

    ti xounta tou karamanli tou A’ ithela na pw.

  7. ποιητής Φανφάρας Says:

    Είναι δυνατόν;
    Είναι δυνατόν να μην κατάλαβες ΤΙΠΟΤΑ από αυτά που είπα;

    Ναι είναι δυνατόν!
    Γεια σου Ελλάδα-Μαρία!

    Η Μαρία ποτέ δε μαθαίνει!
    Δεν ακούει κουβέντα καμιά!
    Μόνο λιγο καιρό ξαποσταίνει…
    και ξανά στα ίδια λάθη βουτά, βουτά, βουτά…
    και ξανά εδώ μέσα ξεσπά!

    Δεν πειράζει Μαράκι. Σ’ αγαπώ πολύ. Φιλάκια.

    Υ.Γ. Σταμάτησε επιτέλους να μου κολλάς ταμπέλες

  8. ποιητής Φανφάρας Says:

    egw ton poiiti ton exw na psufizei exwkoinobouleutiko komma

    Κάποτε με είχες για δεξιό, για πασόκο, μετά για συριζαίο, μετά για κουκουέ και τώρα για εξωκοινοβουλευτικό. Αντί να κάνεις συνέχεια υποθέσεις για το τι ψηφίζω και τι δεν ψηφίζω, πρόσεχε αυτά που λέω και γιατί τα λέω. Αυτά, που σου λέω σε τιμούν, δε σε προσβάλλουν! Μην τα διαστρεβλώνεις. Αν δεν τα καταλαβαίνεις, μην τα σχολιάζεις.

    —————

    giati me les “koroido” esu milas gia ton andrea opws de milaei kaneis edw mesa.

    Μια λέξη μπαίνει σε εισαγωγικά όχι για να τονιστεί, αλλά για να αποκτήσει και άλλες σημασίες από αυτές που έχει σε πρώτη ανάγνωση. Κατάλαβες;
    Δεν είμαι οπαδός του Ανδρέα, ούτε τον ψήφισα ποτέ. Αναγνωρίζω κάποια σωστά που έκανε. Είχαν άλλωστε ωριμάσει και οι συνθήκες για κάτι τέτοιο.

    ————-

    mporei na sou thumizw tin agramati giagia sou,den eimai omws,alla oute kai dithen eimai!

    Δεν είπα ούτε ότι είσαι αγράμματη, ούτε ότι είσαι δήθεν. Είπα ακριβώς τα εξής: «Η Μαρία δεν έχει πανεπιστημιακή μόρφωση. Έχει κυρίως εμπειρική παιδεία. Όπως οι γιαγιάδες μας και οι μανάδες μας» ΚΑΙ «Όποιος λοιπόν χλευάζει τη Μαρία με τρόπο αισχρό και ύπουλο (π.χ. dimitrisk στη σελίδα του Σαμαρά), χλευάζει την αγράμματη γιαγιά μου, τη μάνα μου, την πατρίδα μου. Τη δική μου και τη δική σου Ελλάδα!».
    Μην κάνεις περίεργους συνειρμούς, γιατί θα οδηγείσαι σε αυθαίρετα συμπεράσματα. Ούτε η γιαγιά μου ήταν εντελώς αγράμματη. Ήταν όμως κοινωνικά μορφωμένη. Περισσότερο μορφωμένη από κάποια σπυριάρικα με διδακτορικά.
    Αν κατάλαβες καλά, είπα ότι προτιμώ τη δική σου εμπειρία ζωής, τη δική σου παιδεία, από τα κορνιζαρισμένα πτυχία κάποιων μαμόθρευτων, που τα βρήκαν όλα έτοιμα στη ζωή.

    ——————–

    Μαράκι, γεια σου.
    Όταν μιλάς για σένα, τα πας πολύ καλύτερα.
    Μη μιλάς για το ΓΑΠ τόσο πολύ. Πίστεψέ με, δεν του αξίζει!

  9. ποιητής Φανφάρας Says:

    Σχετικά με την (εντός εισαγωγικών) λέξη «κορόιδο», η πλήρης σύνταξή της παραγράφου ήταν η εξής:

    Δάρνακα, η Μαρία είναι η ίδια η Ελλάδα! Πολύτεκνη, ευκολόπιστη, φανατισμένη, “κορόιδο”, μετανάστρια, αγωνίστρια, ΜΑΝΑ!
    Όποιος λοιπόν χλευάζει τη Μαρία με τρόπο αισχρό και ύπουλο (π.χ. dimitrisk στη σελίδα του Σαμαρά), χλευάζει την αγράμματη γιαγιά μου, τη μάνα μου, την πατρίδα μου. Τη δική μου και τη δική σου Ελλάδα!

    ——
    Αν λοιπόν θεωρείς ότι το νόημα της παραγράφου ήταν προσβλητικό για σένα, τότε καλώς έκανες και απάντησες, όπως απάντησες.
    Επειδή όμως μόνο προσβλητικό δεν ήταν, θα σε παρακαλούσα να διαβάζεις προσεκτικότερα τα σχόλια των άλλων και, κυρίως, αυτά που απευθύνονται σ’ εσένα.
    Για παράδειγμα, τα εμετικά σχόλια εναντίον σου από τοn dimitrisk στη σελίδα του Σαμαρά μάλλον δεν τα είχες καταλάβει και συνέχιζες να του απαντάς για τον γαπ σαν να μην έτρεχε τίποτα.
    Σου είχε πει τα πάντα… δεν σε είχε αποκαλέσει όμως «κορόιδο»!

    Y.Γ. Οι γοητευτικότεροι άνθρωποι της Ελλάδας υπήρξαν «κορόιδα», Μαράκι. «Κορόιδα», όχι κορόιδα:
    Ο βιοπαλαιστής, που ξυπνάει από τις 3 για να πάει στην αγορά ή στην ιχθυόσκαλα, ο στρατιώτης της πρώτης γραμμής που θυσιάζεται για τη δική του Πατρίδα και την αξιοπρέπειά του, ο μετανάστης που αφήνει το χωριό και τη γυναίκα του για να σαπίσει στις στοές του Βελγίου, ο εκτελεσμένος από τους Γερμανούς έφηβος κατά τη διάρκεια της κατοχής, ο τίμιος υπάλληλος, ο μεροκαματιάρης, ο ερωτευμένος με μια αχάριστη πουτάνα, η ανύπαντρη μάνα, η όμορφη νυχτερινή νοσοκόμα…
    Όλα αυτά τα «κορόιδα» τα αγαπώ Μαράκι. Σε αυτά τα «κορόιδα» υποκλίνομαι. Στα «κορόιδα» όμως. Όχι στα κορόιδα».
    Επειδή όμως η γραμμή, που χωρίζει το «κορόιδο» από το κορόιδο είναι πολύ λεπτή, πρόσεξε να μην την υπερβείς. Είναι πολύ εύκολο…
    Και θα είναι κρίμα!

  10. zarkon Says:

    Ο Αλέξης Τσίπρας δεν ήταν άσχημος στην πρωινη εκπομπή του MEGA ,ειδικά στο σημείο με τις τράπεζες που απομυζούν τοκογλυφικά το έλληνα πολίτη .
    Το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ ειναι να μπορεί να βρει γέφυρες (να προσπαθήσει διαλεκτικά ) δια μέσω συγκυβέρνησης ώστε η χώρα μας αναπτύξει κεντρομόλα δυναμική για να ξεφύγει απο το επικίνδυνο και τυχάρπαστο νεοδημοκρατικό πελατειακό νεοφιλελευθερισμό.
    Η χώρα επαναλαμβάνω έχει ανάγκη απο την αριστερή προοπτική ώστε να μπορούν να μαζευτούν οι φόροι και να προωθηθούν πολιτικές που μόνο του το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να κάνει.
    Θα προτιμούσα το ΣΥΡΙΖΑ να λέει εδώ ειμαστε και εμείς για συνεργασία.
    Πρέπει αυτή η προοπτική να μην πεταχθεί `

  11. zarkon Says:

    Να βρεθούν πολιτικά στελέχη και από τα δύο κόμματα που από κοινού να επεξεργαστούν πλατφόρμα συνεργασίας.
    Είναι δύσκολο γιατί όλοι θα πρέπει να ξεπεράσουν και να υπερβούν εαυτούς αλλά το συνολικό καλό θα είναι πολλαπλάσιο.
    Άλλωστε η συνεργασία και η συλλογικότητα οι συμφωνίες απαιτούν ευφυΐα πράγμα που από το συνασπισμό περισσεύει.

  12. maria Says:

    apantame se autous pou i gnwmi tous metraei gia mas.na ‘sai kala.

  13. Αλέξανδρος Says:

    @zarkon

    Αυτές τις γενικές αερολογίες όλα τα μικρά κόμματα τις λένε (τα μεγάλα κάνουν την πάπια για ευνόητους λόγους) και αυτά όλοι τα γνωρίζουμε. Καλά τα γενικά αλλά το θέμα για μένα είναι να γίνονται και συγκεκριμένες προτάσεις. Το πρόβλημα των κομμάτων είναι στα έργα και όχι στα λόγια. Π.χ. στην ΔΕΘ ο Καραμανλής από λόγια καλά τα πήγε.

    Πιστεύω ότι τα κόμματα σκέφτονται με μία λογική τελείως διαφορετική με την απλή λογική του απλού πολίτη, την οποία λογική πρέπει να την προσεγγίσουμε για να καταλάβουμε τους λόγους πίσω από τις ενέργειές τους. Δηλαδή: Τα κόμματα ενδιαφέρονται για τα δικά τους συμφέροντα και όχι του τόπου. Δεν θέλουν κατ’ ανάγκη να συνεργαστούν. Π.χ. αν το ΠΑΣΟΚ δεν βγεί αυτοδύναμο στον πρώτο γύρο και πιστεύει ότι αν δεν συνεργαστεί με κάποιον στον δεύτερο γύρο θα βγεί αυτοδύναμο, τότε προφανώς δεν θα συνεργαστεί με κάποιον, ακόμα και ταυτόσημες θέσεις να έχει με αυτόν. Και ο ΣΥΡΙΖΑ (άλλο παράδειγμα) αν πιστεύει ότι θα έχει ανοδική πορεία σε κάθε εκλογική αναμέτρηση τότε γιατί να δηλώσει ότι θα συνεργαζόταν με το ΠΑΣΟΚ με κίνδυνο να ανακόψει την άνοδό του;

  14. Παράγκας Says:

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα που ταλανίζει την γ-ελλαδίτσα έχει Όνομα και Επώνυμο: Έναεκατομμύριο Δημοσιουπάλληλοι. Κ-α-ν-έ-ν-α κόμμα, κ-α-ν-έ-ν-α-ς αρχηγός δεν είπε: προσλήψεις στο #Κράτος Α.Ε.# (;;;!!!!) = απαγορευτικές για 5 χρόνια, τουλάχιστον!!!…..(σ.σ. στην Ρουμανία, το Δ.Ν.Τ. ΠΡOΤΕΙΝΕ (και) απολύσεις Δημοσίων Υπαλλήλων, καθώς έχουν φτάσει στο 1,4 εκατομμύρια)…εδώ κάνουμε και πασχαλιάτικα, αφού έχουν προκυρηχθεί εκλογές, εν ΜΕΣΩ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ, κ.ο.κ. #προσλήψεις-τακτοποιήσεις#…..Τι και πως θα παράξει κάτι η γ-ελλαδίτσα στο μέλλον;;;;;;;…….

  15. Αλέξανδρος Says:

    Τώρα μεταξύ μας, φταίμε και ως λαός. Εάν κάποιο κόμμα έλεγε κάτι τέτοιο τα ποσοστά του (πιστεύω) θα άρχιζαν να πέφτουν…

  16. Παράγκας Says:

    Δηλαδή το ένα χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο (μουτζώνουν) το πρόσωπο.
    …Για αυτό έχουμε ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ουραγός παντού….

  17. maria Says:

    apo pou na kopsoun apo tous daskalous pou exoun ellipseis ta sxoleia i apo ta nosokomeia pou se mia nosokoma antistixoun 40 xaplwtoi???

    as min eixan 140 kenourgies istories me golden-boys na plurwnoun kai tha itan ligo kalutera ta oikonomika!
    ti proslipseis ginontai auto einai to problima!!

  18. maria Says:

    poiiti mou etrexa sta palia kai dakrisa.
    mou eferes sto nou kapoia zeugaria pou malwnoun gia xazomares i gia sobara i apo parexigisi kai otan trexoun sta palia kai doun posa exoun perasei kai kataferei mazi aggaliazontai.
    i love you san aderfo, den exw alla an eixa tha ithela na isoun esu.
    eisai psuxoula gia na les toso wraia logia gia mena.
    s euxaristw
    maria

    (eutuxws pou den ta sbeinei o themis kai ta diabazoume kai ta palia kai ta kainourgia)

  19. ποιητής Φανφάρας Says:

    … ίσως και να έχεις… γιατί…

    … έχουμε εκείνο που θέλουμε να έχουμε… είμαστε εκείνο που θέλουμε να είμαστε και αυτό που αισθανόμαστε ότι είμαστε…

    … ακόμα και αν κάποιος τα σβήσει, ακόμα και αν στο μέλλον τα χλευάσεις, ακόμα και αν τα σιχαθείς…

    … σου γέννησαν κάποια συναισθήματα, γράφτηκαν στη μνήμη σου και μίλησαν στην καρδιά σου…

    … ακόμα και αν ήταν ψεύτικα, ακόμα και αν ήταν αληθινά, ακόμα και αν ήταν υπερβολικά, ακόμα και αν ήταν χιουμοριστικά, ακόμα και αν ήταν διασκεδαστικά, χαζά ή έξυπνα…

    … κάποτε τα αγάπησες, κάποτε γέλασες, κάποτε σκέφτηκες, κάποτε δάκρυσες με αυτά…

    … και μόνο για αυτόν το λόγο…

    ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΧΑΜΕΝΑ!!!

  20. diogenis Says:

    Κρατάω το στόμα μου κλειστό
    τα χείλη μου ματώσανε
    κι αυτοί που μας προδώσανε
    ανέραστοι να μείνουν

    Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε
    αυτό έχω μόνο να τους πω
    τα όνειρα των εραστών δε σβήνουν

  21. zarkon Says:

    Πρέπει ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ να διεκδικήσει κομμάτι εξουσίας – σε αυτή την εποχή που η αστική τάξη έχει μια άλλη εργατική τάξη σε εφεδρία χρειάζεται μια αλλαγή απο τα πάνω προς τα κάτω.
    Καλές οι κορόνες για το λιμάνι δε λέω αλλά δεν φτάνει – ίσως να φτάνει για τον συνειδησιακό εφησυχασμό του Αλέκου

  22. maria Says:

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αρέσει σε %d bloggers: