Νέοι κανόνες στο μπλογκ: φιλτράρισμα ποιότητας

Εδώ και αρκετό καιρό το μπλογκ έχει εξελιχθεί σε ένα διαδικτυακό καφενείο όπου γίνεται κυρίως χαβαλές. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός του μπλογκ. Σκοπός είναι η κριτική πολιτικών προσώπων με απώτερο στόχο την αναβάθμιση του πολιτικού προσωπικού. Για αυτό αποφάσισα να εφαρμόσω από δω και στο εξής φιλτράρισμα ποιότητας στα σχόλια. Δεν θα βάλω moderation. Απλώς, μια φορά τη μέρα θα κοιτάω τα σχόλια και θα σβήνω αυτά που δεν είναι ουσιώδη. Το φιλτράρισμα ποιότητας δεν είναι λογοκρισία: δεν κρίνω τη γνώμη που εκφέρεται, αλλά το ΑΝ εκφέρεται κάποια γνώμη, το αν υπάρχει τεκμηρίωση, και το αν αυτή η γνώμη έχει ή δεν έχει ήδη εκφραστεί από το ίδιο πρόσωπο πολλές φορές στο παρελθόν. Όπως ένας εκδότης αποφασίζει τι θα δημοσιευτεί στο περιοδικό του, το ίδιο κι ένας διαχειριστής μπλογκ. Παραπομπές σε άρθρα ή σε βίντεο πρέπει να συνοδεύονται από περιγραφή του περιεχομένου για να ξέρει κανείς αν ενδιαφέρεται να το δει ή όχι. Αυτούσιες αναπαραγωγές μεγάλων άρθρων από εφημερίδες θα σβήνονται. Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι απαγορεύεται το χιούμορ. Αν κάτι είναι πραγματικά αστείο, θα παραμείνει.

46 Σχόλια to “Νέοι κανόνες στο μπλογκ: φιλτράρισμα ποιότητας”

  1. Φρανζέσκα Says:

    Σωστή κίνηση, για να διατηρηθεί και να επιτελεσει βήμα τεκμηριωμένης πληροφορίας και βατήρας γνώσης αυτό το blog!
    +5 Θέμης.

  2. ποιητής Φανφάρας Says:

    Αγαπητέ κύριε Λαζαρίδη,
    Είναι πολύ σεβαστές οι απόψεις σας περί του τρόπου της διατηρήσεως του »επιπέδου» στο μπλογκ που έχετε κατασκευάσει. Είναι κατανοητή η αγωνία σας για την »αναβάθμιση» των σχολίων εντός αυτού του μπλογκ. Είναι δεκτή η επιλογή της λογοκρισίας (γιατί περί αυτού πρόκειται, όπως και να τη βαφτίσουμε η λογοκρισία είναι λογοκρισία) εντός αυτού του φόρουμ. Είναι, επίσης, ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα η άποψή σας περί της αντικειμενικής και πραγματικής (sic) »μετρήσεως του αστείου».
    Κάνετε όμως ένα μεγάλο λάθος και όσο αρνείστε να το παραδεχτείτε αυτό το λάθος θα μεγαλώνει και θα σας δημιουργεί νέα προβλήματα, θα σας »ρίχνει» συνεχώς το επίπεδο. Δυστυχώς κύριε Λαζαρίδη, το εμπόρευμα που πουλάτε στερείται, στην πλειοψηφία του, σοβαρότητος. Η »αναβάθμιση» του εμπορεύματός σας, του πολιτικού προσωπικού, όπως επιθυμείτε, δεν επιτυγχάνεται με σοβαντίσματα, ούτε με ψεύτικα φτιασιδώματα. Δεν κατορθώνεται με ευχολόγια και σοβαροφανείς (δηλαδή γελοίες) κριτικές.
    Δεν σας αρέσει ο χαβαλές. Συμφωνώ και επαυξάνω. Σας αρέσει όμως η σοβαροφανής ανάλυση, που σε τελική ανάλυση είναι της πλάκας; Σας αρέσουν σχόλια, όπως το πρώτο αυτής της κατηγορίας, που, μέσα στην αγωνία τους »δια την αποκατάστασιν της διασαλευθείσης τάξεως», γελοιοποιούν και εξευτελίζουν το ελληνικό συντακτικό; Σας ικανοποιούν ανορθόγραφες αναφορές, φτάνει να είναι αυτές σοβαροφανείς; Σας ευχαριστούν σχόλια που προέχονται από πολιτικά γραφεία, αρκεί αυτά να ικανοποιούν την καθωσπρέπει ματαιοδοξία ορισμένων; Σας χαροποιούν οι παρακλήσεις των δυστυχισμένων ψηφοφόρων, που εξυμνούν »το πνευματικό μεγαλείο» και »το ηθικό ανάστημα» των πολιτευτών τους; Πόσο αστεία ή μάλλον πόσο γελοία είναι όλα αυτά;
    Μήπως έχετε διαβάσει ποτέ Αριστοφάνη, Σουρή ή Εμπειρίκο κύριε Λαζαρίδη;
    Θα σας συνιστούσα να διαβάσετε. Ίσως να καταλαβαίνατε τι πραγματικά είναι σοβαρό και τι σοβαροφανές, τι πολιτικό και τι πολιτικάντικο, τι αστείο και τι γελοίο!
    Έχει περάσει προ πολλού η εποχή της φοιτήσεώς μου στο δημοτικό σχολείο. Δεν ανέχομαι λοιπόν να διορθώνουν ή να απορρίπτουν τα γραπτά μου, αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι πάντοτε εγώ διόρθωνα τους δασκάλους και όχι οι δάσκαλοι εμένα!
    Κύριε Λαζαρίδη, σιχαίνομαι τη λογοκρισία, όποιο όνομα κιαν παίρνει αυτή, όπως κι αν τη βαφτίζετε, ΄΄οπως κι αν τη δικαιολογείτε, για όποιον σκοπό κι αν αυτή επιστρατεύεται!
    Έχετε κάθε δικαίωμα να επιβάλλετε όποιους κανόνες θέλετε στο »μαγαζί» σας.
    Έχουμε κάθε δικαίωμα να μην αγοράσουμε από εσάς.
    Επειδή πιστεύω ότι έχω καλή ανατροφή και ότι δεν είμαι αχάριστος, θέλω να σας ευχαριστήσω ειλικρινώς για τη φιλοξενία σας. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους επισκέπτες αυτού εδώ του φόρουμ για την υπομονή τους και τη συμμετοχή τους. Θέλω επίσης να ζητήσω συγγνώμη αν, άθελά μου, προσέβαλα ή υποτίμησα κάποιαν ή κάποιον.
    Θα παρακαλούσα να μη λογοκριθεί (πάλι) αυτό το »αποχαιρετιστήριο» σχόλιό μου.
    Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να έχετε κάθε επιτυχία στη ζωή σας.
    Φανφάρας

  3. Δημήτρης Says:

    (Αποδεχόμενος οτι το σχόλιο τελικά ορθώς θα σβηστεί…)

    Πτωχαλαζών και ελιτίστας ο ποιητής Φανφάρας θα ήταν χρήσιμο να αφησει «Αριστοφάνη, Σουρή ή Εμπειρίκο» στην ησυχια τους και να αποφεύγει τους ατυχεις παραληλλισμούς

  4. Δημήτρης Says:

    «παραλληλισμους» για να μην με πειτε και σοβαροφανή ανορθόγραφο…

  5. maria Says:

    ego pali tha elega ston agapito themi oti ta pio kairia themata legontai meso tis satiras , tou asteiou , tis epitheoriseis.
    episeis einai xarisma se auton pou mporei na to kanei giati einai pigaio.
    den tha ksexaso poses fores diabasa sxolia pou gelasa kai mou allaksan ti diathesi. i akougontas ena tragoudi …me munimata.

    alla thumamai kiolas oti o themis to exei ksanakanei auto . kai ego eixa thumosei ligaki.den aresei se kanenan i logokrisia.

    alla bre paidia ti na sas po apo to atuxima kai meta tou foti den mporo na thumoso , na kratiso kakia , na pareksigitho , les kai mou ekanan enesi ntoping .
    e! kai ti egine leo ston eauto mou toso tou ftanei tou allou ti na kanoume tora?

    i na to poume kai allios, einai i optiki gonia pou to koitaei. etsi mas elege o daskalos sto dimotiko thumamai.

    ante polla eipa kai tha mou kopsei to sxolio o themis .
    eis to epanidein.

  6. Mitsos apo makria Says:

    Επειδή από τα πολλά πόδια της Κουτσής Δημοκρατίας μας
    το ΜΟΝΟ που έχει μείνει κάπως να δουλεύει
    είναι η »Ελευθερία του Λόγου», γιά την οποία ο μήτσος
    έχει παλέψει στο »Πολυτεχνείο» και μετά μάλιστα
    στα χρόνια της χούντας -στα 19 του- βρέθηκε γι’ αυτό
    (μέσω Ασφάλειας Ν. Ιωνίας, στρατοδικείου ΡΟΥΦ κλπ)
    στον Κορυδαλλό,
    το να βλέπει τώρα σε αυτό εδώ το φόρουμ
    να λείπει η γενναιότητα που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
    σε αυτή τη δύσκολη εποχή,
    τον αναγκάζει να μη το συζητά καθόλου
    και σιγά σιγά να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.

    Οχι γιατί το βήμα αυτό στερεί στον ίδιο το δικαίωμα
    να γράφει τις απόψεις του με καθωσπρέπει τρόπο,
    αφού ΜΠΟΡΕΙ να γράψει ΚΑΙ ΕΤΣΙ, αλλά,
    γιά να υπερασπιστεί του δικαιώματος
    του ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ που
    επιλέγει ΑΛΛΟΝ τρόπο, λιγότερο »καθωσπρέπει».
    Στο Πολυτεχνείο, όσοι πήγανε, αλλά και στους άλλους
    κοινωνικούς αγώνες, όσοι συμμετέχουν,
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ -ΜΟΝΟ- ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ.

    Την παραπάνω ιστορία ΠΟΤΕ δεν την αναφέρει, ο μήτσος,
    διότι …ντρέπεται, αφού θεωρεί πως την υπέστει
    -ως ενεργός πολίτης- εκ καθήκοντος.
    Γι΄αυτό χρησιμοποιεί, ΚΑΙ τρίτο πρόσωπο,
    ΚΑΙ την ανωνυμία του.

    Φανφάρα, θα συναντηθούμε κάπου αλλού.
    Δεν τρέχει τίποτα!!!
    Στους υπόλοιπους φίλους, τις ευχές μου
    γιά ό,τι επιθυμούν.
    Στον Παράγκα, εύχομαι τον πολυπόθητο διορισμό
    του στο ελληνικό δημόσιο.
    Στον Φωτάκη (της Μαρίας) εύχομαι να επανακτήσει
    πλήρως την υγεία του και να αποκτήσει την μαχητικότητα
    της μαμάς του.
    Στον διαχειριστή του μπλόγκ εύχομαι καλή συνέχεια
    σε όλα του.
    Γιά το »Αστειόμετρο», να ρωτήσω την μάρκα.
    Πάντως, όταν έλεγα να μας …»σώσει από τον Παράγκα»,
    ΔΕΝ εννοούσα να μας βάλει στο…γύψο.
    ΤΕΛΟΣ.-

  7. Mitsos apo makria Says:

    Υ.Γ. Στον »Δημήτρης» που είναι σκέτος μήτσος,
    αφήνω το ψευδώνυμό μου.-

  8. george Says:

    Πολύ καλή η σάτυρα και η συνεισφορά του ποιητή και των υπόλοιπων παιδιών είναι ιδιαίτερα σημαντική σε αυτό το μπλογκ, όχι μόνο ως προς τη σάτυρα αλλά και ως προς τις απόψεις τους.

    Κάπου όμως η κατάσταση ίσως να ξέφυγε λίγο. Άλλο πράγμα μέσα σε μια συζήτηση να γίνεται και λίγο χαβαλές, και άλλο να γίνεται ο χαβαλές κανόνας κάποιες φορές. Τώρα θα μου πείτε, η πολιτική ζωή του τόπου είναι της πλάκας. Φυσικά.

    Από την άλλη, ο Θέμης θα μπορούσε ενδεχομένως να προβεί σε μια θερμή παράκληση αντί να καταφύγει στο βαρύγδουπο «φιλτράρισμα ποιότητας» το οποίο παρεξηγήθηκε αν και είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν αυτές οι προθέσεις του.

    Ποιητή, please reconsider! Το μπλογκ θα γίνει φτωχότερο χωρίς εσένα🙂

  9. J.McManus Says:

    Σοφόν το σαφές!😉

  10. AAT Says:

    Υπερβολές από όλες τις πλευρές (είναι τελικά στο γονίδιό μας).

    Λύσεις υπάρχουν. Θα μπορούσε π.χ. να αφιερωθεί μια συγκεκριμένη σελίδα στην πλάκα και στο χιούμορ και ίσως έτσι να ήταν όλοι ευχαριστημένοι.

    ΥΓ
    @ Φανφάρας (αν διαβάζει ακόμη)
    Σχετικά με το σχόλιό σου για τις ανορθογραφίες:

    Εσύ ίσως έχεις ένα χάρισμα παραπάνω με το χειρισμό της γλώσσας. Πολλές φορές λυπάμαι και εγώ για μερικές κακοποιήσεις της και προβληματίζομαι. Σκέφτομαι αν όλες οι προσπάθειες και το «ξύλο» (με την καλή έννοια) που έφαγε η γενιά μου για τη γλώσσα ήταν μάταιες (και φυσικά δεν διεκδικώ το αλάνθαστο – διότι αν και σε «περνάω» περίπου 20 χρόνια, πολλές φορές κάνω λάθη).

    Προβληματίζομαι λοιπόν για το κατά πόσο οι νέες γενιές θα μπορέσουν να διατηρήσουν τα στοιχεία της γλώσσας μας, που είναι η βάση του πολιτισμού μας αλλά και η βάση των περισσότερων επιστημονικών όρων διεθνώς. Ξέρω ότι λίγοι ξέρουν γιατί έχουμε 3 «ι» και 2 «ο» στην ορθογραφία μας. Ξέρω ότι φτάσαμε να χρησιμοποιούμε ελάχιστες λέξεις στο λεξιλόγιό μας (μαζί και εγώ) διότι δεν διαβάζουμε πιά (εξάλλου ο σύγχρονος τρόπος ζωής σε πόσους δίνει αυτή τη δυνατότητα και την άνεση χρόνου;). Ξέρω τέλος, ότι το γεγονός ότι «χάνουμε πόντους» σε όλους τους τομείς και διεθνώς, όπως π.χ. στο «Μακεδονικό», οφείλεται στην ολιγωρία και τη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας (αφού ακόμα και τη γλώσσα, μηχανιστικά τη μαθαίνουμε).

    Όμως αυτοί είμαστε και αυτά ξέρουμε. Ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων του, με τις γνώσεις του και τις ικανότητές του να αντιλαμβάνεται και να εκφράζεται. Δεν μπορούμε να απαιτούμε από όλους να χειρίζονται το ίδιο καλά τη γλώσσα διότι τότε έμμεσα επιβάλλουμε τη λογοκρισία. Με ευγενικό τρόπο και χωρίς απαξία, μπορούμε να δείξουμε στον άλλον τις ατέλειες. Ομοίως, πρέπει και εμείς να παραδεχόμαστε τα λάθη μας. Το ξέρω ότι στην πράξη είναι δύσκολα αυτά που λέω αλλά δεν βλέπω άλλον τρόπο για να ξεφύγουμε από τη δίνη στην οποία έχουμε πέσει.

    Καλοπροαίρετα
    Ο υπουργός σου
    ΑΑΤ

  11. AAT Says:

    @ Φανφάρας
    ΥΓ 2
    Ξέχασα να αναφερθώ στο στρατηγό Μακρυγιάννη, που παρά τις ανορθογραφίες του εκφράστηκε πολύ καλύτερα από πολλούς διακεκριμένους λόγιους.

    Όπως επίσης, στην «ανορθογραφία» του Μποστ (που ενδέχεται να προήλθε και από την επανάστασή του στο να μάθει ορθογραφία) και στη βαθύτερη σάτιρα που τη χαρακτηρίζει τελικά.

  12. ποιητής Φανφάρας Says:

    Αξιότιμε κύριε Λαζαρίδη, Αξιότιμες και Αξιότιμοι Φίλες και Φίλοι,
    Λυπάμαι που αναγκάζομαι να (ξανα) παρέμβω για να δώσω κάποιες διευκρινίσεις, έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν παρανοήσεις ή παρεξηγήσεις.
    Κατ’ αρχήν δεν θεωρώ σκόπιμο να σας υπενθυμίσω κάποιες από τις πολλές «χαβαλετζίδικες» παρεμβάσεις του κυρίου Λαζαρίδη (μέχρι και σατιρικά τετράστιχα προς τιμήν του Φανφάρα συνέγραψε, μέχρι και «γονυπετής» με παρεκάλεσε να επανέλθω μετά την πρώτη αποχώρησή μου κλπ κλπ…. χαχαχαχα)
    Στα σοβαρά τώρα:
    Δεν κάνω κανέναν παραλληλισμό με προσωπικότητες του παρελθόντος. Παραδείγματα αναφέρω.
    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ανορθόγραφους. Εξάλλου, όλοι κάνουμε τα λαθάκια μας. Είτε λόγω παραδρομής, είτε λόγω άγνοιας. Αυτό που με ενοχλεί είναι η «ανορθόγραφη σοβαροφάνεια».
    Βλέπω ότι το μπλογκ τείνει να μετατραπεί από «αξιολόγηση βο(υ)λευτών» σε «αξιολόγηση Φανφάρα». Τελικά κύριε Λαζαρίδη, μήπως επηρεάζω την τάξιν και την ασφάλειαν ακόμη και απών; Μήπως είμαι περισσότερο επικίνδυνος όταν δεν κάνω «χαβαλέ»; (μεταξύ μας ποτέ δεν έκανα, αλλά δεν το καταλάβατε)
    Μήπως καταλαβαίνουν όλοι σιγά-σιγά ότι το βΟλευτικό σας «εμπόρευμα» είναι τελικά σάπιο; Μήπως οι «πολιτικές» μας ζωές έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον; (Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη ο άνθρωπος είναι πολιτικό ον).
    Κύριε Λαζαρίδη, «ο βασιλιάς είναι γυμνός». Κι όταν όλοι θα τον θαυμάζουν και θα τον επαινούν για την ωραία φορεσιά του, τότε θα βρεθεί ένα παιδάκι που «χαβαλετζίδικα» θα φωνάξει «ρε, αυτός είναι γυμνός»! Και τότε όλοι οι υπόλοιποι θα γίνουν ρεζίλι!
    Θα σας συνεβούλευα να παρακολουθήσετε την ταινία του Παζολίνι «Το Θεώρημα» (Il Teorema), μια και έχετε και καλλιτεχνικές ανησυχίες. Η ταινία περιγράφει πώς ένας ξένος εισέρχεται σε μια ήσυχη και συμβατική οικογένεια, την αναστατώνει, την αποδιοργανώνει και, εν τέλει, τη διαλύει. Τα θεμέλια αυτής της οικογένειας βέβαια ήταν σαθρά και ψεύτικα. Όπως ακριβώς τα σοβαροφανή, επαινετικά και γλοιώδη σχόλια μερικών.
    Κύριε Λαζαρίδη, αν θέλετε πραγματικά σοβαρά σχόλια, αλλάξτε θεματολογία.
    Επαναλαμβάνω ότι αποχωρώ όχι επειδή θίγομαι «επί προσωπικού». Απεχθάνομαι τη λογοκρισία, όπως και αν τη βαφτίζετε, για όποιον λόγο κι αν τη χρησιμοποιείτε (πλην των ύβρεων και των συκοφαντιών φυσικά, όπως ανέφερε η «ιδρυτική σας διακήρυξη», πάνω στην οποία πορεύθηκα).
    Σας ευχαριστώ και πάλι όλους. Και αυτούς που με συμπάθησαν και, κυρίως, αυτούς που με αντιπάθησαν.
    Ελπίζω να μην χρειαστεί να εξέλθω της σιωπής μου και πάλι.
    Γεια σας.

    Υ.Γ. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κύριο Μήτσο, για τα γιαπωνέζικα στιχάκια και τις μεταφράσεις του. Θα τις κρατήσω για πάντα στο αρχείο μου. Και όταν κάποιοι θα με ρωτούν πού τις βρήκα, θα απαντάω: «Μου τις έδωσε ένας φίλος από μακριά»…

  13. γιώργος Says:

    Φανφάρα, μπορεί να υπερέβαλε ο Θέμης αλλά και ο δικός σου εγωισμός μάλλον σε παρασύρει. Το γεγονός ότι απάντησες όπως απάντησες σημαίνει αυτόματα ότι κατάλαβες σε ποιον κυρίως απευθύνεται ο Θέμης με το συγκεκριμένο ποστ.

    Φυσικά έχεις κάνει πολύ ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις, και φυσικά έχεις κάνει ΚΑΙ χαβαλέ (όχι μόνο εσύ βέβαια). Τώρα αν πιστεύεις ότι το επίπεδό σου είναι τόσο «υψηλό» ώστε όλοι οι άλλοι να κατάλαβαν ότι έκανες χαβαλέ και μόνο εσύ να εννοούσες κάτι άλλο, τότε μάλλον έγραφες σε λάθος -χαμηλού επιπέδου- μπλογκ τόσο καιρό. Οπότε καλύτερα να αλλάξεις μπλογκ.

    Σαν «ρεζουμέ», αν εγκαταλείψεις το μπλογκ θα είναι απώλεια (προσωπική εκτίμηση), αλλά δεν θα πέσουμε και στα γόνατά σου να σε παρακαλάμε. Μεγάλο παιδί είσαι. Κάνε ότι καταλαβαίνεις.

  14. SPORELEOS Says:

    «Για αυτό αποφάσισα να εφαρμόσω» ……………
    Αμερικανικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ειναι αυτό? η κανω λαθος
    Η Ελληνικη ΣΥΜΕΤΟΧΙΚΗ Διαδικασια ??????
    Τελος παντων για να μην ειμαι και απολυτος ας παρακολουθησουμε το Μλογκ για λιγο καιρο
    ακι ας δουμε τι ακριβως εννοει ο Κος Λαζαριδης

  15. sofistis Says:

    Σιγά για να καταλάβω.. Αποψη θες ή επιστημονική εργασία; Οι απλοί άνθρωποι και μη επαΐοντες «δικαιούνται δια να ομιλούν» στο μπλόγκ σου ή όχι; Την δική μου άποψη, που διαβάζεις τώρα δα σε τούτο το σχόλιο, ότι αυτό πού λες είναι ένας ελιτισμός του κερατά θα την σβήσεις επειδή δεν μπορώ να την τεκμηριώσω ή απλούστατα βαριέμαι; Ας θες σε παρακαλώ ξεκαθάρισε μας αυτά τα ζητήματα για να ξέρω και γω αν για να σχολιάσω στο blog σου πρέπει πρώτα να περιμένω να πάρω το πτυχίο μου.. 🙂

  16. Allu Fun Marx Says:

    Με το συμπάθειο αλλά, το φιλτράρισμα ποιότητας είναι λογοκρισία κακής ποιότητας.

  17. ποιητής Φανφάρας Says:

    Εφ’ όλης της ύλης
    Σεπτέμβριος 2, 2007 by Θεμης Λαζαριδης
    Η σελίδα αυτή είναι για συζητήσεις εφ’ όλης της ύλης, κάτι σαν «Καφενείο» δηλαδή.
    Όλα επιτρέπονται!
    Σχόλια που είναι εκτός θέματος σε άλλα ποστ θα μεταφέρονται αυτόματα εδώ.

    Μετά από λίγους μήνες όμως:

    Εδώ και αρκετό καιρό το μπλογκ έχει εξελιχθεί σε ένα διαδικτυακό καφενείο όπου γίνεται κυρίως χαβαλές. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός του μπλογκ. Σκοπός είναι η κριτική πολιτικών προσώπων με απώτερο στόχο την αναβάθμιση του πολιτικού προσωπικού. Για αυτό αποφάσισα να εφαρμόσω από δω και στο εξής φιλτράρισμα ποιότητας στα σχόλια…….
    =================

    Επομένως κύριε γιώργο το πρόβλημα δεν είμαι εγώ. Εγώ απλώς ακολούθησα »τις αρχικές υποδείξεις» και ήμουν, μέχρι πρότινος, αρεστός. Όταν όμως η πολιτική του μαγαζιού άλλαξε, εγώ απλώς διεχώρισα τη θέση μου. Ούτε και ο κύριος Λαζαρίδης όμως είναι το πρόβλημα. Ούτε εσείς. Το πρόβλημα είναι το »εμπόρευμα του μαγαζιού». Μένει στα ράφια κι αρχίζει να βρωμάει! Και αντί ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού να το αντικαταστήσει, προτιμά να απολύσει τους υπαλλήλους! Σεβαστό. Ό,τι πει το αφεντικό. Πήρα την αποζημίωσή μου κι έφυγα!

  18. george Says:

    Σεβαστή όποια κι αν είναι η επιλογή σου Φανφάρα. Νομίζω πάντως ότι έχουν ειπωθεί αρκετά αξιόλογα πράγματα σε αυτό το μπλογκ, επομένως ίσως να μη «βρωμάει» τόσο πολύ το εμπόρευμα.

    Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο Θέμης δε θα σβήσει κανένα σχόλιο, απλά σου έστησε παγίδα για να τσιμπήσεις! Παραδέξου την ήττα σου Φανφάρα! Δε στήνεις μόνο εσύ παγίδες. Αυτή τη φορά έπεσες στην παγίδα του Θέμη🙂

  19. ποιητής Φανφάρας Says:

    Κύριε george, μην το κουράζουμε. Δεν είμαι εγώ το θέμα του μπλογκ. Ο κύριος Λαζαρίδης έσβησε αρκετά σχόλιά μου (και ακόμα περισσότερα μη δικά μου) και ίσως καλά έκανε. Δεν θα κρίνω εγώ. Ίσως κι εγώ να έκανα το ίδιο στη θέση του. Θα το ξεκαθάριζα όμως από την αρχή, ώστε να ξέρουν και οι σχολιαστές πώς να συμπεριφερθούν.
    Οι περισσότεροι είστε τρομερά παιδιά και σίγουρα θα πετύχετε στη ζωή σας.
    Προσέξτε μόνο να μην πιάνεστε κορόιδα.
    Θα μου λείψετε, ρε…
    Άντε, καλή τύχη

  20. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Οι απαντήσεις στα θέματα που θέτετε υπάρχουν ήδη στο αρχικό ποστ. Να μην τα ξαναλέω.

    Φανφάρα: κάποια από αυτά που έχεις γράψει, ιδιαίτερα στην αρχή, ήταν εξαιρετικής ποιότητας και το είχα δηλώσει. Από ένα σημείο και πέρα όμως έπεσες. Αυτό είναι αναπόφευκτο όταν δημοσιεύσεις ό,τι σου ‘ρχεται στο μυαλό. Και ο καλύτερος ποιητής γράφει 100 και δημοσιεύσει 10. Π.χ. ο Καβάφης είχε δεκάδες ποιήματα στο συρτάρι του, και όντως δεν ήταν τόσο καλά όσο τα δημοσιευμένα.

    Ορισμένοι γράφουν όχι για να πληροφορήσουν και να προβληματίσουν, αλλά για να εκτονωθούν. Εκεί είναι το πρόβλημα. Η maria και ο Παράγκας ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία.

    Αυτό που σκέφτομαι να κάνω είναι να βάζω όλα τα κομμένα σχόλια σε ΕΝΑ ημερήσιο σχόλιο και να το αναρτώ στο «Εφ’ όλης της ύλης». Έτσι θα μπορεί κανείς να αποφανθεί και μόνος του αν όντως άξιζαν να κοπούν. Και δεν θα φορτώνεται υπέρμετρα το μπλογκ.

  21. ποιητής Φανφάρας Says:

    Κύριε Λαζαρίδη,
    Θεωρώ ωφέλιμη την παρέμβασή σας και αρκετά έντιμη, θα έλεγα.
    Ωστόσο, οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι η »αποχή» μου (άντε να δούμε πότε τελικά θα ξεκουμπιστώ) δεν οφείλεται σε λόγους εγωιστικούς, δεν είναι »επί προσωπικού».
    «Δεν μπορώ να αισθάνομαι ελεύθερος, όταν κάποιος στην άλλη άκρη του κόσμου θα είναι σκλάβος». Δεν μου αρέσει να επικρέμαται η »δαμόκλειος σπάθη» της λογοκρισίας πάνω από το κεφάλι μου και πάνω από το κεφάλι κανενός. Δεν αισθάνομαι πειραματόζωο. Σε άλλους ίσως αρέσει αυτός ο ρόλος.
    Χαίρω ότι διευκρινίσατε πως τελικά δεν ήμουν εγώ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της Ελλάδος! Ίσως αυτό όμως έπρεπε να γίνει πριν τα »κατασταλτικά μέτρα». Ήδη απωλέσθη (?) ο Μήτσος.
    Δεν ξέρω… αφήστε με να »απολαύσω» την απογοήτευσή μου και να σκεφτώ πιο ώριμα τα πράγματα…
    Δεν ξέρω καν ποιός θα είναι ο νέος χαρακτήρας του μπλογκ…
    Αντίο… για κάποιο διάστημα… ή για πάντα…

  22. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Δηλαδή τι, το γυρίσαμε στον πληθυντικό;🙂

    Να προσθέσω και κάτι. Όντως, το «Εφ όλης της ύλης» είναι το μέρος όπου «όλα επιτρέπονται». Υπάρχει όμως το εξής πρόβλημα: αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει την κίνηση στο μπλογκ κοιτάζοντας τα «Πρόσφατα Σχόλια», θα είναι δύσκολο να το κάνει αν όλα είναι κατειλημμένα από σχόλια τέτοιου τύπου. Είναι πρακτικό το πρόβλημα (15 είναι το μέγιστο εκεί). Για αυτό θα ήθελα οι σχολιαστές να αποφεύγουν τα επιπόλαια σχόλια τύπου «χαχαχαχα». Να μαζεύουν ό,τι έχουν να πουν και να κάνουν λίγα σχόλια και καλά.

  23. ποιητής Φανφάρας Says:

    Θεμης Λαζαριδης λέει:
    Απρίλιος 13, 2008 σε 4:14 π.μ.
    Δηλαδή τι, το γυρίσαμε στον πληθυντικό;
    ==================
    Είπαμε, επιστροφή στην ποιότητα. Πληθυντικός έναντι όλων!
    Θα προτιμούσα να ζητήσετε από την αρχή »οικονομία και φειδώ στα σχόλια και στα ποσταρίσματα», παρά να εξαγγείλετε κατασταλτικά μέτρα αστυνoμικού χαρακτήρα.
    Anyway… Επειδή η μόνη σίγουρη απώλεια από όλη αυτή τη διαδικασία είναι ο κύριος Μήτσος, θα ζητούσα να ειδοποιηθεί από εσάς με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα), ώστε να ενημερωθεί για τα νέα δεδομένα…
    Τελικά δεν μπορεί ν’ αγιάσει κανείς εδώ μέσα… ούτε μια ηρωική αποχώρηση της προκοπής δεν με αφήνετε να κάνω!!!

    Αντίο για πάντα (κωλοκύθια τούμπανα!)

  24. periskepsis Says:

    Αγαπητέ φίλε
    όλες οι απόψεις σου είναι σεβαστές ακόμα και εάν διαφωνώ με την συνδεσμολογία των επί μέρους επιχειρημάτων σου.
    Αναγνωρίζω πάνω απ’ολα το δικαίωμά σου να εκφράζεσαι όπως ακριβώς εσύ επιθυμείς και να δίνεις στο μπλογκ σου το προφίλ που εσύ έχεις σχεδιάσει.

    Αυτό το δικαίωμα είναι αναγνωρισμένο από το λογισμικό που χρησιμοποιείς αφού προβλέπεται η υπηρεσία «Akismet» αλλά και η δυνατότητα που σου παρέχεται μέσω της υπηρεσίας υποβολής σχολίων «moderate» να επιτρέπεις τα σχόλια που επιθυμείς στις αναρτήσεις σου.

    Με όλα τα πιο πάνω είναι πλήρως καλυμμένο το δικαίωμά σου να κατοχυρώνεις το profile και το επίπεδο του μπλογκ που εσύ έχεις προσδιορίσει.

    Πρέπει να επισημάνω ότι στη διατήρηση ενός μπλογκ πέρα από οποιοσδήποτε άλλους παράγοντες ο πιο σημαντικός είναι ο διαθέσιμος χρόνος που έχεις για να υποστηρίζεις το «διοικητικό» τμήμα του ιστοτόπου σου.
    Όπως γνωρίζουμε όλοι και ομολογείς κι εσύ στην ανάρτησή σου πρέπει να αφιερώσεις χρόνο για το ποιοτικό φιλτράρισμα των σχολίων τον οποίο προφανώς δεν έχεις και συνεπώς επιλέγεις να διαγράφεις εκ των υστέρων τα δημοσιευμένα σχόλια που δεν σε εκφράζουν.
    Από τα πιο πάνω προκύπτει σαφέστατα ότι η μέθοδός σου έχει άμεση σχέση με τον χρόνο που μπορείς να διαθέσης για την λειτουργία του μπλόγκ σου.
    Πρέπει να σου τονίσω ότι παντού ένας εκδότης επιλέγει την ύλη του πριν την δημοσιεύσει.
    Θα σου πρότεινα λοιπόν να
    – προσαρμόσεις την σωστή τήρηση του μπλόγκ σου στον πραγματικό χρόνο που διαθέτεις για μπλόγκινγκ.
    – χρησιμοποιείς την υπηρεσία αποδοχής σχολίων «moderate»όταν έχεις εσύ τον χρόνο.Αυτό έχεις υποχρέωση να κάνεις από σεβασμό ακόμα και στους κακούς αναγνώστες σου.
    Θέλω να σου επισημάνω ότι η μέθοδός σου έχει πολλά ηθικά κανένα από αυτά είναι ότι αφήνοντας ελεύθερα τα σχόλια καταρχήν επωφελείσαι από την κινητικότητα που δίνουν στην ιστοσελίδα σου τα σχόλια και στην συνέχεια διαγράφεις αυτά που δεν σου αρέσουν.

    Τέλος θα σου συνιστούσα να προσαρμόσεις τις πρακτικές σου σε αυτό που θέλεις πραγματικά να δείχνεις αποδεχόμενος το οποίο κόστος.

  25. δήμος δημητρίου Says:

    το ενδιαφέρον δεν βρίσκεται αν λογοκρίνει ένας ή όχι
    γούστο του καπέλο του
    το ενδιαφέρον βρίσκεται στο οτι η αποστροφή για ομότιμη επικοινωνία των νεοσυντηρητικών προκαλεί συζήτηση

  26. Νερατζιά(ή) Says:

    »’Ορισμένοι γράφουν όχι για να πληροφορήσουν και να προβληματίσουν, αλλά για να εκτονωθούν. Εκεί είναι το πρόβλημα. Η maria και ο Παράγκας ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία.»’

    ειναι εκτόνωση όταν γίνεται γνωστό το ότι δεν υπάρχει ακτινολογικό κέντρο για παιδιά με καρκίνο, ότι τα νησιά μας έχουν συγκοινωνία παλιοκάραβα με ακριβό εισητηριο, ότι η οικονομική κατάσταση της Ελλαδίτσας ειναι χάλια??? ότι άκουσα τα μύρια όσα(βρισιές-τρελάδικο-ψυχολόγους-μοναχικο άτομο κλπ???

  27. Νερατζιά(ή) Says:

    αυτό αποτελει εκτόνωση??

    Ανατροπή του καθεστώτος απολύσεων

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_13/04/2008_266398

  28. maria Says:

    to sxolio pou zitas apo emas telika prepei na einai enimerotiko oxi xabales kai me ptuxio!!
    pantos ena euxaristo gia ton kalo logo tou mitsou eipa kai to ekopses .

    siga min klapso , siga mi fobitho!! siga min pareksigitho!!!(sumplirono ego)
    themi sou to afierono me polu agapi.

  29. SPORELEOS Says:

    Kε Λαζαριδη ποια ειναι η σχεση του μπλογκ με αυτο παρακατω οπου βρεθηκα τυχαια και βρηκα ετοιμη φορμα συμπληρωμενη με τα στοιχεια που χρησιμοποιω στο παρον μπλογκ ?????http://theamapati.wordpress.com/2008/04/07/07040/

  30. maria Says:

    @ themi afou diloneis oti protimas ton obama tha sou apantiso me ta logia tou.
    same on you ,same on you , same on you .
    to perimena apo enan repablikan na fimosei tous bloggers alla den to perimena apo ena pou dilonei dimokratikos.
    same on you , same on you .

  31. Νοσφεράτος Says:

    Πολύ ενδιαφερουσα συζητηση… Παντως , μου θυμιζει καποιες παλιες εποχές οταν (απο καπου αλλου) αρχισαν να εφαρμοζονται» κανονες ποιοτητας » ειδικά σε σχολια (και σχολιαστες) που εξεφραζαν αποψεις και θεσεις ενοχλητικές για τον ιδιοκτητη του Μπλογκ ….

    Η συνταγή ειναι απλή: Αντι να πουμε καθαρά και ξαστερα οτι κανουμε λογοκρισια βαφτιζουμε την Χηνα Ψαρι και την τρωμε κατα τηνΝηστεια οπως κανανε οι Καλογεροι κατά τον Μεσαιωνα …

    οποτε με εναν σμπαρο δυο τρυγονια : και βαφτιζουμε την δική μας ανεπαρκεια ως σοβαροτητα και ταυτοχρονα στιγματιζουμε τον απκλεισμένο ως »μη σοβαρό» (για να κανει χιουμορ και χαβαλέ ε δεν μπορει..αποκλειεται να ειναι τοσο σοβαρός οσο εμεις’)

    Το προβλημα οπως πάντα βρισκεται στη Γλωσσα ..στην χρηση της ορθής γλωσσας οπως ελδειξε κι ο Οργουελ …

    Στην εποχή του Πολιτικά ορθου ΝεουΦιλελευθερισμου η κατασκευή της Αληθειας οφειλει να συμβαδιζει απολύτως με τον αποστειρωμένο Καθωσπρεπισμό ..

  32. SPORELEOS Says:

    Κυριες & Κυριοι κινδυνευοντας να χαρακτηριστω ως υπερβολικος θετω και μια αλλη οψη του θεματος πολυ ανοικτα
    Ψαχνοντας ειδα οτι πολλα μπλογκς βρισκονται υπο την σκεπη του WordPress ολα με παρεμφερη θεματολογια.
    Στο συγκεκριμενο πιστευω οτι Η λΟΓΟΚΡΙΣΙΑ επεβληθη διοτι ειχε
    ξεφυγει του αρχικου στοχου «Αξιολογηση Βουλευτων» και σκεφτομαι οτι ολες οι αξιολογησεις ειχαν σκοπο την ενημερωση
    καποιων (βλ>κομματα πολ.αρχηγοι) η δεν ξερω κι εγω τι αλλους αποδεκτες
    ΛΕΕΕΕΕΕΕΜΕ ΤΩΡΑ !!!!!!!!!!!!!

  33. Νερατζιά(ή) Says:

    Ετσι ακριβώς…υπάρχουν πολλά αλλα sites για κουτσομπολιο…
    εδώ είναι…. αξιολόγηση Βουλευτών, τεκμηριωμένα Πάντα.
    Αντε πας και βγάλουμε καμμιά άκρη(επιτέλους).

  34. maria Says:

    as to dextoume etsi .diladi oloi oi psifoforoi exoun ptuxio gia na psufisoun? xriazete na exeis ptuxio gia na exeis gnomi?
    min trelathoume tora !!!!!

  35. Νερατζιά(ή) Says:

    «Πρεπει να συγκρατούμε τον θυμό μας απέναντι σε εκείνους που έσφαλαν, χωρίς να το θέλουν από λαθεμένη κρίση»
    Σοφοκλής

  36. Νοσφεράτος Says:

    Αλλη μια απο τις πολλές ενδιαφερουσες πλευρες των Μπλογκίων …
    Δινουν την ευκαιρια στον καθενα μας να εκπληρωσει μια απωθυμενη του επιθυμια : Να γινει ενας μικρουλης –

    τοσοδουλης – Λογοκριτακος…
    Ετσι οδηγουμαστε στην Αμεση Δημοκρατια ..Ή την Αποκεντρωση της Λογοκρισιας …

  37. Ioannis Brilakis Says:

    Θέμη,

    Ίσως θα έπρεπε να μιλίσεις συγκεκριμένα προς αυτούς που γράφουν συνήθως τα παραπανήσια σχόλια (όπως ο Φανφάρας) και να τους ζητήσεις ευγενικά να περιορίσουν τον επιπλέον σχολιασμό ή να τον κατευθύνουν στο εφ’ όλης της ύλης. Πιστεύω οτι πρώτα ξεκινάμε με την ευγένεια, και μετά με τους κανόνες.
    Ως προς τη λογική αυτού του post έχεις δίκιο. Δυστυχώς με τόσα σχόλια που δεν προσθέτουν στη συζήτηση, έχει γίνει πολύ δύσκολο να παρακολουθήσει κανείς μια συζήτηση. Αυτό υποθέτω οτι απωθεί πολύ κόσμο από το να συμμετέχει ουσιαστικά.

    @Φανφάρας
    Από τον τρόπο που γράφεις είναι ξεκάθαρο οτι σε πλήγωσε πολύ ο Θέμης, χωρίς να αναφερθεί άμεσα σε εσένα (όποιος έχει τη μύγα…). Προσπάθησε όμως να καταλάβεις και όσους είναι αναγνώστες αυτού του χώρου.

  38. ποιητής Φανφάρας Says:

    Dear Mr Brilakis,
    Μάλλιασε η γλώσσα μου να λέω ότι δεν μιλάω »επί προσωπικού». Με ενοχλεί γενικά η λογοκρισία, όπως κι αν αυτή βαφτίζεται και σε όποιον κι αν αυτή απευθύνεται.
    Εξάλλου ο κ.διαχειριστής με σαφήνεια δήλωσε ότι «Ορισμένοι γράφουν όχι για να πληροφορήσουν και να προβληματίσουν, αλλά για να εκτονωθούν. Εκεί είναι το πρόβλημα. Η maria και ο Παράγκας ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία». Επομένως για ποιά μύγα μου ομιλείτε;
    Έπεσε πρόσφατα στα χέρια μου ένα γράμμα που έστειλε ο παππούς μου στη γιαγιά μου από ένα νησάκι που τον έστειλαν με το ζόρι να παραθερίσει πριν μερικές δεκαετίες (χα χα). Ήταν γεμάτο »κομμένα σχόλια», γεμάτο με σβησίματα από τον λογοκριτή! Πώς να μην κάνω συνειρμούς, όταν διάβασα «τας υποδείξεις» εντός αυτού του μπλογκ εν έτει 2008;
    Δεν ξέρω τι ήθη ακολουθείτε εκεί στο Αμέρικα, αλλά εδώ στο Ελλάντα δεν μας αρέσουν αυτά!
    Πολλά πράγματα μας »πληγώνουν» σ’αυτήν τη ζωή Mr. Brilakis! ‘Η προσπαθούμε να τα αλλάξουμε ή, όταν αφορούν σε ξένα μαγαζιά, αποχωρούμε! Νομίζω ότι, στην πρκειμένη περίπτωση, το σωστό είναι το δεύτερο!
    Τα σέβη μου!

  39. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Υπάρχει μια βασική παρανόηση, ή και ηθελημένη διαστρέβλωση, της έννοιας της λογοκρισίας. Λογοκρισία είναι όταν πας να εκδώσεις ένα βιβλίο και το κράτος σου το απαγορεύει. Όσον αφορά τη μπλογκόσφαιρα, λογοκρισία θα ήταν να απαγορεύει το κράτος π.χ. στον Φανφάρα να ανοίξει ένα μπλογκ και να λέει ό,τι θέλει. Αυτό δε συμβαίνει. Το παράδειγμα με τον παππού και τη γιαγιά είναι εντελώς άστοχο. Παρεμβαίνω εγώ στο τι λέει ο Φανφάρας στη Στελλίτσα του;

    Ένα μπλογκ είναι ένας ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ χώρος ο διαχειριστής του οποίου καθορίζει τους κανόνες. Αν κάποιου δεν του αρέσει, μπορεί να πάει να ανοίξει δικό του μπλογκ. Είναι σαν να κάνεις πάρτυ στο σπίτι σου και καλείς κόσμο. Είσαι υποχρεωμένος να καλέσεις τους πάντες; Αν δεν καλέσεις τον τάδε του στερείς τα ατομικά του δικαιώματα; Προς Θεού.

    Αυτά τα συζήτησε εκτενώς και ο Νίκος Δήμου στο μπλογκ του, πριν αποφασίσει να το κλείσει, κυρίως εξαιτίας των κακόγουστων ή κακόβουλων σχολιαστών.

  40. ποιητής Φανφάρας Says:

    Αγαπητέ κ. διαχειριστά,
    Με συγχωρείτε που συνεχώς παρεμβαίνω, αλλά αναφέρεστε συνεχώς σε εμένα. Παρεμβαίνω μόνο για να απαντώ σε σχόλια που αναφέρονται στον Φανφάρα.
    Η λογοκρισία (λόγου κρίση και απόρριψη) είναι λογοκρισία ανεξάρτητα αν γίνεται σε ιδιωτικό η δημόσιο χώρο, για καλό ή για κακό σκοπό, με αγαθές ή πονηρές προθέσεις, λόγω αδυναμίας ή λόγω επίδειξης δύναμης.
    Πώς θα σας φαινόταν αν στη Φιλοσοφική σχολή ενός ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ πανεπιστημίου δεν διδασκόταν ο Αριστοτέλης, επειδή δεν θα άρεσε στον ιδιοκτήτη του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ αυτού πανεπιστημίου; Θα είχε κάθε δικαίωμα σε αυτήν τη λογοκρισία, αλλά το πανεπιστήμιό του θα ήταν της πλάκας! (Προσοχή: Δεν κάνω παραλληλισμούς)
    Έχετε απόλυτο δίκιο για το πάρτυ ειδικά αν αυτό γίνεται από οπαδούς μιας συγκεκριμένης τάσης ή ιδεολογίας και για την προώθηση της ιδεολογίας αυτής. Δεν έχουν θέση σε ένα τέτοιο πάρτυ αντίθετοι ή αιρετικοί!
    Θα παρακαλούσα όλους τους φίλους, αν δεν θέλουν να παρεμβαίνω, να μην αναφέρονται στο όνομά μου, γιατί θα πρέπει να απαντώ!
    Επιθυμώ να παραμείνω στη σιωπή μου!

    Ζήτω η Αμερικανική Επανάσταση και η Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου!
    Ζήτω η Ελευθερία (της οποίας απέμεινε μόνο το άγαλμα)🙂
    Τα σέβη μου!!!

  41. ΚΩΣΤΗΣ ΔΡΑΝΔΑΚΙΣ Says:

    ΕΙΜΑΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!! Μάλιστα το κάνω ΕΠΩΝΥΜΩΣ…. ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ….
    Φτάνει πιά βρε παιδιά!!!!!! Αντιδράστε επιτέλους….. Σταματήστε πλέον να κρέμεστε σαν το χαρτί υγείας δίπλα από την λεκάνη….. Έτσι κι’ αλλοιώς η κάθε εξουσία γιά αυτή τη χρήση σας έχει……

    Τώρα θα μου πείτε γιά ποιούς τα λέω όλα αυτά ;…..

    ΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΛΟΙΠΟΝ :

    Σε όσους δεν έχουν λεφτά να φτιάξουν αµάξι αλλά παρόλα αυτά προσπαθούν: Είναι που είναι αυτή η ασχολία για τα μπάζα… Τουλάχιστον κάντο σε αµάξι που να αξίζει την αναßάθµιση. Αν σ’ αφήναµε, εσύ θα ‘ßαζες ζάντες και στην τοστιέρα σου! Ή κάνεις κάτι ολοκληρωµένα ή δεν το κάνεις καθόλου. Και όχι, το Σταρλετάκι των 900 κυßικών της µαµάς µε τα µπλε φωτάκια στα µπεκ των υαλοκαθαριστήρων.

    Σε όσους δεν ξεκολλάνε το διάφανο αυτοκολλητάκι απ’ την οθόνη καινούργιου κινητού: Αν ο κατασκευαστής δεν ήθελε να το ßγάλεις, το αυτοκόλλητο δε θα είχε αυτή την ακρούλα που ξέχει λίγο! Στην ίδια κατηγορία ανήκουν αυτοί που δεν ßγάζουν τελείως το χρυσόχαρτο απ’ το ßούτυρο. Δεν είναι δεύτερο προστατευτικό καπάκι! Είναι µια αηδία που όσο την κρατάς, τόσο πασαλείφεται µε ßούτυρο και µου κόßει την όρεξη!

    Σε όσους έχουν hands-free και µιλάνε κρατώντας το κινητό στο ύψος του στήθους µε το ένα χέρι και το µικρόφωνο του hands free κοντά στο στόµα µε το άλλο χέρι: Για να καταλάßω… µέχρι χθες χρησιµοποιούσες ένα µόνο χέρι για να µιλάς στο κινητό. Οπότε παίρνεις hands free για να µη χρησιµοποιείς κανένα. Και τελικά καταλήγεις να χρησιµοποιείς και τα δύο. ΟΚ. Λογικό.

    Στις σκυλούδες που ακούνε Χατζηγιάννη και το θεωρούν ροκ ξεκάρφωµα: Α, ναι! Κι ο Κοργιαλάς είναι γκοθάς, σωστά; Δεν ξεγελάς κανέναν Γωγώ, Φωφώ, Ζωζώ. Λυπάµαι.

    Σ’ αυτούς που το τηλεκοντρόλ το λένε «κοµπιούτερ»: Το κοµπιούτερ είναι ή ο υπολογιστής ή το κοµπιουτεράκι τσέπης ή αυτό που έχουνε στη ΝΑΣΑ και πιάνει 3 δωµάτια. Αν αλλάζεις κανάλι µε ένα απ’ τα παραπάνω, πες µου κι εµένα πώς το κάνεις.

    Σε όσους τρώνε κους κους. Κοίτα. Καταλαßαίνω ότι σ’ αρέσει η λέξη κους κους. Και ξερώ ότι αν µπορούσες, θα αποκαλούσες κους κους ΟΛΑ τα φαγητά. Άκου τι γίνεται όµως. Πρώτον: ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟ! Οι κόκκοι του είναι πολύ χοντροί για να τους καταπιείς και πολύ ψιλοί για να τους µασήσεις. Και δεύτερον: Δε λέγεται κους κους. Λέγεται ΠΛΗΓΟΥΡΙ! Ξενέρωσες;

    Σε όσους έχουν στο αµάξι µούφα ηχοσύστηµα και παρόλα αυτά το παίζουν στη διαπασών: Τα µαµίσια ηχεία που έχεις φτιαχτήκαν για να παίζουν Μελωδία FM, όχι σαϊκεντέλικ! Από µια ένταση και πάνω ψαλιδίζουν τον ήχο, οπότε ούτε εσύ ακούς τίποτα, ούτε εµείς. Δε σπας αυτιά, σπας όρχεις! Χαµήλωσέ το.

    Σ’ αυτούς που αντί για «καρτούν» ή «παιδικά» λένε «µίκι µάους»: Όποιον ξανακούσω να λέει «ο µικρός ßλέπει µίκι µάους» ή «Σάßßατο πρωί το Σταρ ßάζει µίκι µάους» και είναι κάτω των 70, οπότε ΞΕΡΕΙ ότι ßγήκαν κι άλλα καρτούν µετά το Μίκι Μάους, θα τον καρφώσω στο µήλο του Αδάµ µε µπετόßεργα!

    Στους φαφάρες που τους ζητάς να σε ßγάλουν µια φωτογραφία και σε κοιτάνε σα να τους ζήτησες να εξουδετερώσουν ßόµßα: «Ποιο πατάαααωωωωωωωωω;». Πατάς το κουµπί που δεν έχει αλλάξει ΠΟΤΕ θέση από τότε που εφευρέθηκε η φωτογραφία! ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ! Άχρηστε! Να αγοράζεις κινητό µε 3 κάµερες πάνω ξέρεις όµως. Μπούρτζο βλάκα στρουγκανόßλαχε!

    Στους σπασίκλες που πέρασαν πρώτοι Ιατρική και λένε ότι δε διάßαζαν συνέχεια: Κλασικά, συνέντευξη στις ειδήσεις: «Διάßαζα, αλλά έßγαινα κι έξω.». Ναι, έßγaινες. Έßγαινες απ’ το δωµάτιο να δώσεις στη µάνα σου τον κουßά µε τα κόπρανα για να στον αδειάσει.

    Σε όσους ψάχνουν τα κανάλια ένα-ένα και χρησιµοποιούν τα κουµπιά µε τα νούµερα αντί για το πάνω-κάτω: Κλασική µάνα µου: 1, 12, 2, 23, 3, 34, 4. Οπότε κάθοµαι εγώ δίπλα και ßλέπω: ΕΤ1, Extra 3, ET2, Τηλεφώς, Mega, Blue Sky, ΑΝΤ1, TV Magic. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    Στους µπαϊσέξουαλ: Στρέιτ εντάξει. Γκέι εντάξει. Αλλά µπάι όχι! Δεν είσαι αναποφάσιστος, είσαι πλεονέκτης και ποζεράς.. Διάλεξε τρύπα και µείνε σ’ αυτή! Αλλιώς άντε απαυτώσου. Ή άντε απαύτωσε. Δεν ξέρω, µπερδεύτηκα.

    Στους φίλους που κάνουν «δικιά τους» περίπλοκη χειραψία: Δεν έχουµε 1992! Ο Tupac πέθανε, ο Biggie πέθανε κι εσύ είσαι λευκός! Δεν έχεις καµιά σύνδεση µ’ αυτήν την κουλτούρα. Είναι σα να ßγαίνεις έξω ντυµένος πειρατής. ΑΑΑΡΡΡ!

    Σ’ αυτούς που κόßουν το ßούτυρο κάθετα και δεν το ξύνουν παράλληλα στην επιφάνεια: Δεν είναι παγωτό. Είναι ßούτυρο! Κι εσύ είσαι σιχαµένος.

    Στους τύπους που κάνουν µηνύσεις για ψυχική οδύνη: Ξαφνικά γεµίσαµε από «Αλέξης Κούγιας» wannabes! Δεν γουστάρεις κάτι που σου συνέßη και δεν έχεις να προσάψεις τίποτα σε κανέναν; Τσουπ! Ψυχική οδύνη! Επειδή οι γονείς σου ήταν κλασικοί Έλληνες µακάκες και σου έκαναν όλα τα χατίρια, δε σηµαίνει θα κάνουµε το ίδιο κι εµείς! Είσαι ενήλικας. Φτύσε επιτέλους το µαστάρι της µάνας σου και µάθε να δέχεσαι καµιά προσßολή που και που.. Κατά 99% την αξίζεις. (ΥΓ: σε παρακαλώ, µη µου κάνεις µήνυση!)

    Σε όσους σηκώνουν το γιακά του Λακόστ: Ο µόνος που το ‘κανε πριν γίνει µόδα ήταν ο Κόµης Δράκουλας και όλοι ξέρουµε πως κατέληξε αυτή η ιστορία.

    Στους φανατικούς µη-καπνιστές: Ναι, ßρωµάει, όλοι το ξέρουµε. Αν πιστεύεις όµως ότι θα πεθάνεις από «παθητική» έκθεση σε καπνό, κοίτα λίγο καλύτερα τον κόσµο που ζεις και ßγάλε το σκασµό! Πλέον υπάρχουν και µακάκες που κάνουν ότι ßήχουν δίπλα σε καπνιστές στην πλατεία Οµονοίας! ΟΚ! Μισό λεπτό να το σßήσω µέσα σ’ αυτήν την κουράδα άστεγου εδώ δίπλα. Αρκετά χάλασε το τσιγάρο µου την ευαίσθητη φυσική ισορροπία του κέντρου της Αθήνας.

    Σ’ αυτούς που σου περιγράφουν κάθε τηλεφωνική συνοµιλία που έχουν, κάνοντας το ακουστικό µε το χέρι τους: Η κλασική µαλακία µε τον αντίχειρα και το µικρό δαχτυλάκι. Και µάλιστα όταν λένε ότι το ‘κλεισαν, κατεßάζουν και το χέρι τους! Ξέρουµε πως λειτουργεί το τηλέφωνο µίµε!

    Στις γκόµενες που φοράνε κολλητό παντελόνι µε κιλότα από µέσα, αντί για στριγκ: Βρε καλή µου. Βρε χρυσή µου. Μια χαρά πισινό έχεις. ΓΙΑΤΙ µας αναγκάζεις να ßλέπουµε ένα πράµα που ξέχει δεξιά και αριστερά απ’ τα δυο λάστιχα του περιοδόßρακου;

    Σε όσους δεν πετάνε τίποτα. Ποτέ: Όταν συγυρίζεις το γραφείο σου και δεν πετάς σαßούρα, κι απλά της αλλάζεις θέση, είσαι ψυχωτικός! Υπάρχουν πράγµατα που αντικειµενικά είναι άχρηστα. Ο τσαλακωµένος έλεγχος της 2ας δηµοτικού που στοιχειώνει τα συρτάρια σου εδώ και 28 χρόνια ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ! Πέτα τον! Πέτα τον! Πέτα τον! Πέτα τον! Πέτα τον! Πέτα τον! Πέτα τον!

    Στα ζευγάρια που στέλνουν ευχετήριες κάρτες µε φωτογραφίες των παιδιών τους: Φωτογραφίες που ποτέ δε ζήτησα και ποτέ δεν κρατάω. Και από πίσω γράφουν και πληροφορίες: «Η Νεκταρία έκλεισε τα 8 φέτος». Στον τέτοιο µου λουλούδια και γύρω γύρω µέλισσες! Δε µε νοιάζει πόσο είναι η Νεκταρία! Στήθια έßγαλε; Όταν µου στείλεις τα στήθια της Νεκταρίας, θα ‘χω καλά Χριστούγεννα ΚΑΙ καλή χρονιά!

    Στους δισεκατοµµυριούχους που γυρνάνε τον κόσµο µε αερόστατα: Τι διάβολο; 1850 έχουµε; Πάρε το αεροπλάνο όπως όλος ο κόσµος, µακάκα αλαζόνα! Κανείς δε νοιάζεται για έναν πλούσιο κατακαράβλαχο που ßαριέται τη ζωή του! Ελπίζω στο επόµενο ταξίδι να σου χτυπήσει το αερόστατο κεραυνός! Και να γυρνάει στον αέρα σα σκασµένο µπαλόνι κάνοντας «ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!». Να ένα διαφηµιστικό stunt που θα κάτσω να δω!

    Στις γκόµενες που ßάζουν σκούρο lip-liner: Μακράν η χειρότερη µακακία που έχει ßγάλει ο κόσµος της µόδας. Κοπελιά, µπορεί να το θεωρείς σέξι, αλλά κάνει τα χείλη σου να µοιάζουν µε πρωκτοτρυπίδα!

    Στους καλλιτέχνες µε ένα όνοµα: Νίνο, Νίνα,Σαµπρίνα. Αν δε ßρεις ένα επώνυµο µέσα στις επόµενες 2 µέρες θα σου ßγάλω τα µάτια! Δε φτάνει που η µουσική τους είναι για το ßόθρο. Χωρίς επώνυµο δε µπορώ να ßρω και που µένουν για να ßάλω τη ßόµßα!

    Στους ταχυδακτυλουργούς που εξαφανίζουν πράµατα και δε σου λένε πως το κάνουν: Το ότι δεν ξέρουµε το τέχνασµα που χρησιµοποιείς, δε σηµαίνει πως αυτόµατα υποθέτουµε ότι ήταν µάγια! Αν ήταν µάγια, δε θα χρησιµοποιούσες τη µαύρη κουρτίνα πριν το εξαφανίσεις. Απλά λύσε µας την απορία και πήγαινε ßρες κανονική δουλειά. Α! Και σταµάτα να ντύνεσαι σα γκέι ταυροµάχος!

    Σ’ αυτούς που για nickname στο MSN, στο Counter Strike κλπ ßάζουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!: Φίλε! Το nickname έχει ένα σκοπό µόνο: να σε ξεχωρίζω απ’ τους υπόλοιπους. Δε θέλω να ξέρω: ούτε πόσο αγαπάς τη γκόµενά σου, ούτε το emo στιχάκι που άλλαξε τη ζωή σου αυτή την εßδοµάδα, ούτε την ηλίθια ατάκα που σκέφτηκες χθες το ßράδυ όταν αυνανιζόσουν!

    Σε όσους ξέρουν ……….

  42. ΚΩΣΤΗΣ ΔΡΑΝΔΑΚΙΣ Says:

    Και κάτι άλλο. Εγώ τον ΦΑΝΦΑΡΑ τον σέβομαι και τον εκτιμώ. Και αυτό γιατί έχω μάθει στην ζωή μου ότι οι παροπίδες πάνε μόνο ….. στους πολιτικούς. Φίλε ΦΑΝΦΑΡΑ να είσαι καλά. Εγώ πάντως σαν πρώην ΛΟΚΑΤΖΗΣ χτυπάω ως συνήθως ξαφνικά και εξ’ ίσου ξαφνικά έπανεμφανίζομαι από εκεί που δεν με περιμένουν (χεχεχεχε). ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ άλλωστε γιατί ΠΑΝΤΑ δίνω τα πλήρη στοιχεία μου!!!!!

  43. ΚΩΣΤΗΣ ΔΡΑΝΔΑΚΙΣ Says:

    Τέλος θέλω να πώ, ότι αφού η ιστοσελίδα αυτή είναι προορισμένη ΜΟΝΟ για την αξιολοόγηση των ΒΟΛΕΥΤΩΝ κάντε έκτρωση στο μυαλό σας, πετάξτε πέρα κάθε άλλη σκέψη και ασχοληθείτε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το να αξιολογείτε αυτούς που σας γράφουν στην αξιολόγησή τους….

  44. ποιητής Φανφάρας Says:

    ——— 3 ΜΑΪΟΥ 2008 ———-

    Παγκόσμια ημέρα υπέρ της Ελευθερίας του Τύπου και κατά της λογοκρισίας.

    Χρόνια ΜΟΥ Πολλά!

    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, διοργανώνονται προς τιμήν ΜΟΥ πανηγυρικές εκδηλώσεις και επετειακές παρελάσεις σε όλες τις χώρες του κόσμου (πλην Ελλάδος, ΗΠΑ, Κίνας, Πακιστάν, Ιράκ, Αφγανιστάν κλπ κλπ).

    Παραθέτω χαρακτηριστικό στιγμιότυπο από παλαιότερο εορτασμό:

    Το παρόν σχόλιο απαγορεύεται να λογοκριθεί! χαχαχαχα🙂
    ( χρονιάρα μέρα άλλωστε, θα μας κάψει ο άγιος Ελεύθερος!! )

    Έχω αγοράσει το πλέον σύγχρονο αστειόμετρο (τελευταίας τεχνολογίας και ιαπωνικής κατασκευής). Οι μετρήσεις έδειξαν ότι το σχόλιο »περνάει»!

    Άντε… και του χρόνου!

  45. arthur Says:

    ΤΟ ΒΟΔΙ ΤΗΣ ΦΑΤΝΗΣ

    Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου που μ’ αξίωσες
    να δω το γιο Σου.
    Και αν δεν έχει το γλυκό το βόδινο
    το πρόσωπό Σου
    και αν δεν έχει όπως περιμέναμε
    τέσσερα πόδια
    μα η ψυχή του ολόλευκη και πάναγνη
    καθώς στα βόδια.

    Πολύ εσύ καλλίτερ’ από μένανε
    ξέρεις τι πρέπει.
    Εσύ που η ματιά σου η φιλεύσπλαχνη
    όλα τα βλέπει.
    Και ξέρεις πως απάνω στο χωμάτινο
    της γης το τόπι
    τα πλάσματα που σωτηρία θέλουνε
    είν’ οι ανθρώποι.

    Γιώργης Χολιαστός

  46. πάρις Says:

    Και που γράφετε στίχους τι; Και ποιητές
    αν σας λένε, τι σημαίνει; Απ’ τους άλλους
    διαφέρετε γι αυτό; Μη και για σας
    το σκοτάδι κληρονομιά δε θα ‘ναι;

    Και που νιώθετε, όταν οι άλλοι
    αναίσθητοι στα μηνύματα είναι
    και που πλάθετε στίχους στη σειρά,
    αραδιάζοντας κόσμους, θεούς, ψυχές,

    φαντάσματα oλ’ αυτά δεν είναι,
    που μέσα σε θάλασσες από λέξεις
    λέξεις κι αυτά όλα, κολυμπάν;

    Και με τις λέξεις άλλο τι, κανείς
    μπορεί να κάνει, παρά να δείχνει
    την αδυναμία του να εκφραστεί;

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αρέσει σε %d bloggers: