Πρόταση για exit poll: με ποιό κριτήριο βάλατε σταυρό

Ελπίζω κάποια εταιρεία δημοσκοπήσεων να δει αυτήν την πρόταση και να το κάνει, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια. Εκτός από το «ποιό κόμμα ψηφίσατε» καλό θα ήταν να τεθεί η ερώτηση στους ψηφοφόρους: «με ποιό κριτήριο βάλατε σταυρό» με πολλαπλή επιλογή, π.χ.:

1. Τυχαία
2. Προσδοκώ προσωπική εξυπηρέτηση
3. Είναι γνωστό όνομα
4. Μου τον συνέστησαν κάποιοι γνωστοί μου
5. Έλαβα σταυρωμένο ψηφοδέλτιο στο ταχυδρομείο
6. Μου άρεσε η παρουσία του στην τηλεόραση
7. Διάβασα τις θέσεις του και μου άρεσαν

23 Σχόλια to “Πρόταση για exit poll: με ποιό κριτήριο βάλατε σταυρό”

  1. johnvellis Says:

    Eνδιαφέρον αν και πολυδάπανο γιατί θα χρειαστούν περισσότερα άτομα ώστε να γίνει σωστά. Δεν ξέρω τον προϋπολογισμό και τι αλλαγές μπορούν να γίνουν την τελευταία στιγμή. Πάντως θα ήθελα να υπάρχει.

  2. Αντωνης Πολιτακης Says:

    υπάρχουν κάποιοι τραγικοί περιορισμοί όσον αφορά τις επιλογές μας για το ψηφοδέλτιο. Εγώ θα προτιμούσα μια αλλαγή στην εκλογική διαδικάσια

  3. Αντωνης Πολιτακης Says:

    εννοώ θα ήθελα να δω ένα γκάλοπ αν θα ήθελε ο κόσμος να υπάρχει διακομματική επιλογή υποψηφίων.

  4. johnvellis Says:

    Πιστεύω ότι θα το ήθελε ο κόσμος αυτό. Μια διακομματική επιλογή υποψηφίων. Απλά ποτέ δεν του προτάθηκε, ή αν αναφέρθηκε θα το πνίξαν τα ίδια τα κόμματα…

  5. Μάρκος Says:

    Συμφωνώ – ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο, όπου θα σταύρωνες τα ονόματα που
    θα μου άρεσε περισσότερο.

    Προσπαθώ να καταλάβω τον νέο εκλογικό νόμο. Απ’ όσο φαίνεται,
    εάν κάποιος υποψήφιος θέλει να κατεβεί ως ανεξάρτητος, δεν μπορεί,
    να χτυπιέται, ε?

    Εξηγώ: Στις εκλογές του 1977, ο Μητσοτάκης κατέβηκε με το κόμμα των
    Νεοφιλελευθέρων και συγκέντρωσε το 25% των ψήφων της περιφέρειάς του.

    Με τον νέο εκλογικό νόμο, κάποιος και το 100% των ψήφων της εκλογικής
    του περιφέρειας να συγκεντρώσει, ως ανεξάρτητος υποψήφιος δεν μπορεί
    να διεκδικήσει θέση στη βουλή – σωστά (γιατί το 100% των ψήφων στην
    εκλογική του περιφέρεια, θα αποτελεί λιγότερο από 3% σε πανελλήνιο επίπεδο).

    http://el.wikipedia.org/wiki/Ελληνικές_βουλευτικές_εκλογές_1977

    Άδικο…

  6. Αντωνης Πολιτακης Says:

    Παραπάνω από άδικο, είναι διδακτορικό.

    Μετά της εκλογές συζητάμε με τον κ.Βελλη να ξεκινήσουμε μια καμπάνια για την ενημέρωση του κόσμου. Αν πείσουμε αρκετούς έχουμε κερδίσει κάτι

  7. Athos Says:

    http://www.ecogreens.gr/ekloges/egfiles/Perilipsi_Programmatos.html

    ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟΥΣ «ΜΕΓΑΛΟΥΣ» ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!
    ΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.
    ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ.

    ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
    ΜΕ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΗ.

    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ… ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ – ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ.

  8. sam Says:

    ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ Athos… Δυστυχώς οι πολλοί εδώ ψάχνουν για σωτήρες… για νέους ”μεγαλόχαρους” και ”χαρισματικούς.” Δεν καταλαβαίνουν ότι όλο αυτό το αειδιαστικό συναπάντημα, μηδενικής κουλτούρας και ηθικής, δεν είναι άλλο, τυπικά και ουσιαστικά, παρά υποψήφιοι ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ της περιουσίας τους… του ΔΗΜΟΣΙΟΥ πράγματος δηλαδή. ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ τους είναι αλλά δεν το καταλαβαίνουν. Τους βλέπουν σαν ΑΦΕΝΤΙΚΑ τους.

  9. margarita Says:

    εγώ προσωπικά κρίνω απ τη συνολική εικόνα που μου χει δώσει ο κάθε πολιτικός.Απ το έργο του,τη συμπεριφορά του,το ήθος του κλπ.Καμμιά σχέση με σταρ σύστεμ.Την κυριακή όπως έχω προπεί θα ψηφίσω Πασόκ αλλά επειδή ψηφίζω στην Κέρκυρα και η Γκερεκου στην οποία την προηγούμενη έδωσα την ευκαιρία με απογοήτευσε προσανατολίζομαι στο να ρίξω ασταύρωτο το ψηφοδέλτιο.

  10. ekpliktos_politis Says:

    Καλά ούτε ο Τσε δεν θα τολμούσε να κάνει κάτι τέτοιο

  11. margarita Says:

    λολ,γελάω αν και δεν ξεχνάω τον αναιδή σου τρόπο την πρώτη φορά που μου απήυθυνες το λόγο.Ενιγουέι,κρύβω μια Πασιονάρια μέσα μου

  12. ekpliktos_politis Says:

    Το ξέρω ότι είσαι ΠαΣοκάρα 🙂

    Οσο για τον τρόπο μου στον οποίο αναφέρεσαι κάτι θα μου είπες που θα με έθιξε προφανώς

  13. margarita Says:

    Ουπς,κάτσε ,σε μπέρδεψα με τον μαυρο στο δικομματισμό ,οχι λευκό ,όχι αποχή λολ
    καλά ,μ εσένα έχω τσακωθεί πολλές φορές λολ
    ενιγουέι,δεν είμαι Πασοκάρα,απλά τώρα που φτάσαμε κοντά στις εκλογές πορώθηκαΡΡΡΡ.Κάτσε να τελειώσουν οι εκλογές και θα επανέλθω;)

  14. melomenos Says:

    μπορείτε να λάβετε μέρος σ’ένα διαφορετικό exit-poll!

  15. να φύγει η ΝΔ από την κυβέρνηση Says:

    Ανανεώνουμε τη βουλή, ψηφίζουμε νέα πρόσωπα (οι Ιταλοί πρόσφατα μίλησαν για μέχρι δύο κοινοβουλευτικές θητείες. Ας το επιβάλλουμε στην Ελλάδα με την ψήφο μας)

  16. Μάρκος Says:

    Διαφωνώ.
    Το ΠΑΣΟΚ έχει πολλά αξιόλογα στελέχη, πολλά από τα οποία τα
    προώθησε / ανέδειξε ο Σημίτης. Ο Παπανδρέου δεν ελέγχει ο ίδιος
    το κόμμα του αλλά αφήνει να τον ελέγχουν. Ειλικρινά, παρ’ όλο
    που δεν πιστεύω ότι η κυβέρνηση της ΝΔ ήταν ότι καλύτερο για
    τη χώρα, εν τούτοις έχουμε να ωφεληθούμε πολλά περισσότερα αν
    το ΠΑΣΟΚ αλλάξει ηγεσία. Τόσα άξια στελέχη έχουν, τον Παπανδρέου
    βρήκαν να βάλουν?

  17. Μάρκος Says:

    Πάντως την ψήφο μου τελικά θα τη ρίξω με βάση ένα διαφορετικό
    κριτίριο από τα παραπάνω.

    Θα ψηφίσω με την ελπίδα ότι το ΠΑΣΟΚ θα αποφασίσει να βάλει κάποιον
    δυνατότερο, σοβαρότερο, αξιολογότερο στην αρχηγία του κόμματος. Αν
    το κάνει αυτό, που θα μπορεί να βάλει το έθνος πάνω από το κόμμα,
    τότε θα έχουν την στήριξή μου.

    Φοβάμαι ότι η επιλογή Παπανδρέου για αρχηγός του ΠΑΣΟΚ ήταν η
    «ανώδυνη» επιλογή ανάμεσα σε πολλές αντιμαχόμενες φατρίες. Αν
    θέλετε, ήταν ο ΓΑΠ καθοδηγούμενος, ο βολικός «αρχηγός». Στις
    ΗΠΑ επίσης διαλέξαν καθοδηγούμενο αρχηγό και βλέπουμε την
    ευθυκρισία του…

  18. Μάρκος Says:

    Η ψήφος μου θα είναι αρνητική ψήφος κατά του ΠΑΣΟΚ – έχουν ακόμα
    «δουλειά» μέχρι να μας πείσουν ότι δεν θα πέσουν στα λάθη του παρελθόντος.

  19. kali Says:

    εγω πιστευω οτι θα φγει η ΝΔ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚΑΡΑ

  20. bebe Says:

    Θέμη καλημέρα,
    Πολλοί ειναι λίγο πορομένοι με κάποιο συγκεκριμένο κόμμα χωρίς όμως να γνωρίζουν το πρόγραμμα τους.
    Τι θα έλεγες να φτιάξεις ενα questionnaire που να διαλέγουμε τι θέλουμε πχ. διαχωρισμό εκκλησίας κράτους, ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ η όχι κτλ. και στο τέλος βάση των απαντήσεων μας να βγαίνει ποιο κόμμα πραγματικά ταιριάζει στα πιστεύω μας.
    Δυσκολο ε?
    Θα είχε πλάκα πάντως …

  21. Georgia Says:

    Προσωπικά, ψήφισα με κριτήριο το πρόγραμμα του συγκεκριμένου κόμματος, με το οποίο συμφωνούσα σε μεγάλο βαθμό. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως μερικοί μπορούν και ψηφίζουν το ίδιο κόμμα όλη τους τη ζωή. «Είμαι ορκισμένος νεοδημοκράτης/πασόκος/οτιδήποτε άλλο και θα τους ψηφίζω ώσπου να πεθάνω». Δε μιλάμε για ποδοσφαιρικές ομάδες. Μιλάμε για πολιτικούς. Αν δε σε ικανοποιούν, γιατί φοβάσαι να ψηφίσεις κάποιους πιθανόν ικανότερους; Μόνο και μόνο επειδή ανήκουν «στους άλλους»;

  22. margarita Says:

    ωραίο θέμα άνοιξες.Κοίτα να δεις,η δική μου άποψη και θέση είναι ότι εφόσον βέβαια έχεις μια ιδεολογία και δεν είσαι καιροσκόπος ,μπορείς να κυμανθείς σε ένα συγκεκριμένο πεδίο του πολιτικού φάσματος.Τι θέλω να ω.Εγώ δεν θα μπορούσα να ψηφίσω ποτέ νδ ας πούμε,ούτε κκε ούτε λάος .Θα μπορούσα να ψηφίσω συνασπισμό,οικολόγους,πασόκ.Η ιδεολογία μου με κατατάσσει μέχρι εκεί.Και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω(η μάλλον μπορώ ουσιαστικά)πως μπορούν κάποιοι να πηγαίνουν πχ απ το κκε στη νδ κλπ.

  23. Georgia Says:

    Το δέχομαι αυτό που λες. Πχ, εγώ δε νομίζω πως θα ψηφίσω ποτέ μου ΛΑΟΣ (και γενικώς, ακροδεξιά κόμματα). Από τα άλλα κόμματα αν θεωρήσω ότι κάποιος είναι άξιος, κατά πάσα πιθανότητα θα τον ψηφίσω. Μάλλον σκέφτομαι περισσότερο με κριτήριο το συγκεκριμένο πρόσωπο παρά το κόμμα στο οποίο ανήκει.

Τα σχόλια είναι κλειστά.


