Επικρατείας ΣΥΡΙΖΑ


1. ΜΠΑΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Βασιλείου, Πολιτικός Μηχανικός

2. ΡΙΝΑΛΝΤΙ ΡΟΔΟΛΦΟΣ-ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΡΟΥΝΤΙ)

του Γουλιέλμου, Γραφικές Τέχνες

3. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ του Γεωργίου, Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου

4. ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ του Ιωάννη, Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΕΡΤ

5. ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του Σπυρίδωνα, Πρόεδρος Εθνικής Ομοσπονδίας Δανειοληπτών Καταναλωτών

6. ΝΤΑΒΑΝΕΛΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του Νικολάου, Δημοσιογράφος

7. ΡΙΣΜΑΟΥΪ ΝΑΕΛΑ του Χάννα, Βιολόγος Βιοχημικός

8. ΜΠΕΛΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Γρηγορίου, Δικηγόρος

9. ΚΟΣΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Δημητρίου, Δημοσιογράφος

10. ΡΗΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΑΛΚΗΣ) του Κωνσταντίνου, Καθηγητής Πανεπιστημίου

11. ΛΥΚΟΥΔΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του Διονυσίου, Νομικός- Ιδ. Υπάλληλος

12. ΧΟΥΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Βασιλείου, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

15 Σχόλια to “Επικρατείας ΣΥΡΙΖΑ”

  1. me Says:

    Ρηγος με τα 1000. Απλός άνθρωπος, πραγματικός αριστερός χωρίς παραγοντιλίκια. Όποτε χρειάστηκε ήταν εκεί που έπρεπε.

  2. jpapa2007 Says:

    Ναι, αλλά εκεί αν δεν κάνω λάθος είναι μη εκλόγιμος. Έτσι δεν είναι;

  3. johnvellis Says:

    Τα πράγματα είναι απλά. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι με υψηλότερο ποσοστό από το ΛΑΟΣ βγάζει στο Επικρατείας ΜΠΑΝΙΑ. Αν όχι δεν βγάζει κανένας στο Επικρατείας.
    Σε κάθε περίπτωση έχει ένα σοβαρό ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

  4. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Ο Ρήγος είναι πρωτοπαλλίκαρο της ΠΟΣΔΕΠ. Δεν έχω καθόλου καλή γνώμη.

  5. jpapa2007 Says:

    Ο Απέκης δεν είναι ο Πρόεδρος; Τι γνώμη έχεις για τον Τρικαλινό (τον πρώην πρόεδρο);

  6. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Ναι, ο Ρήγος είναι απλώς ενεργό μέλος (ίσως να είναι και στην διοικούσα επιτροπή, δεν είμαι σίγουρος). Δεν ξέρω τίποτα για τον Τρικαλινό.

  7. me Says:

    Θέμη σε ζηλεύω.
    Αφού είσαι ενάντια στις καταλήψεις σε περίοδο δημοκρατίας, φαντάζομαι και ενάντια στα κλεισίματα δρόμων και όλα τα σχετικά, οι εκλογές είναι η γιορτή σου.
    Είναι η μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια που εκφράζεις ενεργά την πολιτική σου άποψη. Το συναίσθημα θα πρέπει να είναι πολύ έντονο φαντάζομαι.
    Μπράβο για τη στάση σου. Πρέπεί να την εξηγήσεις όμως και στους φοιτητές. Δεν μπορεί να αντιδρούν έτσι στα μέτρα της κυβέρνησης. Αν δεν τους αρέσουν, ας περιμένουν τις εκλογές. Κάτι ανάλογο όπως και με την δασοπροστασία. Αν κάηκαν 2.000.000 στρέμματα, δεν πρέπει να αντιδράμε δυναμικά, αλλά να ψηφίσουμε κάτι άλλο στις εκλογές. Αν το κάτι άλλο κάψει άλλα 2.000.000 στρέμματα, τότε στις επόμενες κάτι άλλο. Αυτό δεν είναι δημοκρατία?

    Εύγε Θέμη. Είσαι το πρότυπο του δημοκρατικού πολίτη.

  8. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Ίσα ίσα! Αυτό που λέω από ανέκαθεν είναι ότι το να ψηφίζεις κάθε 4 χρόνια δεν αρκεί. Τα τελευταία δύο χρόνια τρώω τουλάχιστον 2-3 ώρες την ημέρα με τα κοινά, ιδιαίτερα με το θέμα των πανεπιστημίων. Μπλογκινγ, επιστολές σε εφημερίδες, κατάθεση προτάσεων, κτλ. Μέχρι και σχέδιο νόμου κατέθεσα. Δεν είμαι καθόλου αντίθετος στις διαδηλώσεις. Αλλά παρότρυνα τους φοιτητές να μην μένουν στα συνθήματα αλλά να μπουν στην ουσία, να επιχειρηματολογήσουν, να καταθέσουν προτάσεις. Οι όποιες αντιδράσεις στην κυβερνητική πολιτική να μη γίνονται όμως σε βάρος της εκπαίδευσης. Είναι μεγάλη αντίφαση να παλεύουμε δήθεν για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και ταυτόχρονα να καταστρέφουμε και αυτό που υπάρχει.

  9. Αντωνης Πολιτακης Says:

    Οι φοιτητές τις Αγγλίας πρίν 4 χρόνια έκαναν μια γερή εκστρατεία εναντίων κάποιον μεταρρυθμίσεων για τα πανεπιστήμια(αύξηση των διδάκτρων). Αυτό που έκαναν ήταν να μας στέλνουν e-mail σε όλους τους εγγεγραμμένους στην Ένωση φοιτητών λέγοντας μας να στείλουμε προσωπικό γράμμα στο τοπικό βουλευτή και να τον πιέσουμε να καταψηφίσει την τροπολογία αλλιώς θα φάει μαύρισμα στις επόμενες εκλογές. Κανένα πανεπιστήμιο δεν έκλεισε και οι πολιτικοί πήγαν να ψηφίσουν γνωρίζοντας το πολιτικό κόστος. Σε οργανωμένες χώρες γίνονται οργανωμένες αντιδράσεις. Στην Ελλάδα άτομα αποφασίζουν την κατάλυση της δημοκρατία και οι υπόλοιποι το ονομάζουμε και δίκαιο αγώνα. Γιατί δεν αποφάσισαν τα πρωτοπαλίκαρα της ΠΟΣΔΕΠ να κάνουν ενα τέτοιο αγώνα αλλά κινήθηκαν στις αντιδημοκρατικές καταλήψεις.

  10. jpapa2007 Says:

    Μα εδώ οι φοιτητές δεν θέλουν να μάθουν. Απλά να πάρουν ένα πτυχίο. Και δεν κάνω πλάκα. Το 95% για αυτό πάει στο Πανεπιστήμιο. Λυπηρό αλλά πραγματικό!

  11. maria Says:

    PES MAS TORA OTI EISAI STO 5 TIS EKATO .

  12. maria Says:

    den katalaba ton logo pou o arios pagos den epetrepse ,to syn kai to diky na min kateboun mazi .

  13. Δάφνη Μανουσάκη Says:

    Για να συμπληρώσω, η νοοτροπία που υπάρχει στο 95% είναι ότι ‘στο πανεπιστημιο παίρνουμε μια κάποια ιδέα για το αντικείμενο, αλλά μαθαίνουμε
    στην πράξη». Το 95% δεν έχει καταλάβει ότι «αναβαθμιση πτυχίου» σημαίνει
    το πτυχίο να αντιπροσωπεύει περισσότερη γνώση και μόρφωση. Για τους πολλούς, αναβαθμιση πτυχίου σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για μια
    στο δημόσιο.

  14. pikman Says:

    @maria
    Γιατί το Δηκκι διαλύθηκε …με τhν αποχώρηση του Τσοβόλα…οπότε υπάρχει προβλημα copyright για το όνομα.

    Mε την ευκαιρία, να πω ότι η συνεργασία του Δηκκι με τον Σύριζα, έγινε την τελευταία στιγμή, μιας ως πριν λίγες οι ίδιοι κύριοι δεν τα βρήκαν με το Κ.Κ.Ε(με το οποίο συνεργάστηκαν στις τελευταίες Δημ. ΅& Νομ. Εκλογές)

  15. dimitris Says:

    @Δάφνη Μανουσάκη
    Έχω τελειώσει Πολυτεχνείο στην Ελλάδα κι έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στις ΗΠΑ. Η νοοτροπία είναι παντού ίδια, ο κάθε φοιτητής θέλει να πάρει το πτυχίο του, κι αυτό είναι κατανοητό. Στις ΗΠΑ το κάθε μάθημα έχει τη μορφή τάξης Λυκείου, με υποχρεωτική παρακολουθηση, πρόχειρα διαγωνίσματα, εργασίες κλπ. Κι εδώ ισχύουν αυτά (πλην υποχρεωτικής παρακολούθησης), αλλά αρκετά πιο χαλαρά.

    Αν θέλεις τη γνώμη μου, σε επίπεδο προπτυχιακών σπουδών τα ελληνικά Πανεπιστήμια δεν υστερούν. Μάλιστα σε όγκο μαθημάτων, μπορώ να πως πως διδασκόμαστε διπλάσια ύλη απ’ ότι στις αντίστοιχες σχολές των ΗΠΑ.

    Δεν ξέρω γιατί μας βάζουν τόσο χαμηλά στις λίστες αξιολόγησης. Μάλλον μετράει πολύ το ερευνητικό έργο και οι εργασίες. Όμως η μεταπτυχιακή έρευνα δεν εχει καθόλου σχέση με τις γνώσεις που παίρνει ένας μηχανικός (μιλάω πάντα για τον τομέα μου). Και πιστεύω ότι οι Ελληνες μηχανικοί είναι εξίσου καλοί, αν όχι καλύτεροι από τους συναδέλφους τους στις αναπτυγμένες χώρες.

    Η έρευνα βέβαια είναι ένα μεγάλο ζήτημα και πρέπει να τη δούμε πολύ πιο σοβαρά. Αλλά μην την μπερδεύουμε με την υποβάθμιση των πτυχίων κι άλλα τέτοια που διαβάζω. Η υποβάθμιση έχει μεγαλύτερη σχέση με την υπερπροσφορά παρά με τις γνώσεις.

    Θα ήθελα και τη γνώμη του Θέμη πάνω στο θέμα, αν και είναι συζήτηση που ταιριάζει περισσότερο στο μπλογκ του για τα Πανεπιστήμια.

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αρέσει σε %d bloggers: