Χατζηδάκης Κωνσταντίνος
Β’ Αθηνών, ΝΔ
http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=805
http://khatzidakis.blogspot.com/
Περίληψη 35 σχολίων:
Σχεδόν όλα θετικά. Μόνη σκιά το «επαγγελματίας πολιτικός».
Μέσος όρος 10 βαθμών: 4.1
Β’ Αθηνών, ΝΔ
http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=805
http://khatzidakis.blogspot.com/
Περίληψη 35 σχολίων:
Σχεδόν όλα θετικά. Μόνη σκιά το «επαγγελματίας πολιτικός».
Μέσος όρος 10 βαθμών: 4.1
31 Δεκεμβρίου, 2008 στο 10:27 μμ
Εγώ του εύχομαι υγεία και το νέο έτος να του φέρει ό,τι επιθυμεί. Να λύσει όλα τα προβλήματα του υπουργείου του, να δικαιωθεί ως πολιτικός και να βρει τη γυναίκα των ονείρων του για να κάνει την οικογένεια που τόσο επιθυμεί. Πολλά είναι για ένα έτος και μακάρι να του έρθουν όλα όπως τα θέλει.
Καλή χρονιά σε όλους μας με υγεία και χαρά!
31 Δεκεμβρίου, 2008 στο 11:05 μμ
Το λάδωμα γιά τα διπλώματα θα κοβόταν μαχαίρι εάν
εφαρμόζαμε τον εξής απλό τρόπο που έχουν εφαρμόσει,
από ό,τι έχω ακούσει, οι Ιάπωνες.
Οι οποίοι έχουν τους
χαμηλότερους παγκοσμίως δείκτες σε θανάτους και
τραυματισμούς από τροχαία. Είναι δε χώρα με ακραία
καιρικά φαινόμενα (βροχές, τυφώνες, χιόνια, υγρασία κλπ)
και πυκνοκατοικημένη ( 70.000.000 οχήματα παντός
είδους, σε τριπλάσια της Ελλάδας έκταση).
‘Οπου το 2008 οι νεκροί εκεί ήσαν περίπου 5.000.
Ενώ εμείς με 12 φορές λιγότερο πληθυσμό από
τον δικό τους (και πιό…έξυπνο), έχουμε περί τους 3.000.
Τέτοιους μαλάκες έχουμε, τέτοια συστήματα αποφασίζουν!
Τι Παλαιστίνη, Ιράκ και Αφγανιστάν συζητάμε τώρα;;;
Εκεί λοιπόν, το Υπουργείο Συγκοινωνιών
ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμία αρμοδιότητα στα θέματα οδήγησης και
διπλωμάτων, αφού αυτά είναι εντελώς ΞΕΝΑ προς το
αντικείμενό του. Αυτό ασχολείται ΜΟΝΟ με τα ΟΧΗΜΑΤΑ
και καθόλου με τον οδηγό.
Η κυβέρνηση -με την Τροχαία υπεύθυνη γιά τους
ελέγχους- έχει παραχωρήσει το έργο αυτό
με αυστηρούς
όρους και κανόνες σε ιδιώτες εκπαιδευτές τους
οποίους έχει υποχρεώσει να συνεταιρισθούν και να
δημιουργήσουν κανονικές σχολές με προδιαγραφές
χώρων και μίνιμουμ υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας,
με τους ίδιους ως διδάσκοντες και τους διδασκόμενους
τα σήματα και την οδήγηση σε
κανονικές αίθουσες διδασκαλίας με όλα τα
εποπτικά μέσα γιά την θεωρητική ανάλυση (προβολές,
εξομοιωτές κλπ) και με δικό τους χώρο στη σχολή
ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΣΕ κυκλοφοριακό ΠΑΡΚΟ όπου
υπάρχουν κανονικοί δρόμοι,
γέφυρες, ισόπεδες διαβάσεις, σταυροδρόμια, βρεγμένα
τμήματα δρόμου, φανάρια, με ΟΛΑ τα σήματα και τις
περιπτώσεις του ΚΟΚ.
Εκεί πάνε και τα σχολεία και κάνουν το μάθημα της
κυκλοφοριακής αγωγής με κάποιον ειδικό να τους
εξηγεί τις παγίδες κλπ.
Περισσότερα από το 50% των θυμάτων στους δρόμους,
αφορούν πεζούς.
Σήμερα η τεχνολογία επιτρέπει πιά (και λόγω κόστους)
να υπάρχουν σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης.
Π.χ. γιά το παρκάρισμα, στους χώρους έχουν τοποθετηθεί
κρεμαστές πλαστικές ράβδοι με φωτοκύταρα και φλάς
ή βομβητές, όπου ενεργοποιούνται με την επαφή γιά να
βλέπει ο εκπαιδευτής και ο εκπαιδευόμενος το αποτέλεσμα.
Κάποιες φορές θα μάθουν ακόμα και
πώς βάζουν βενζίνη, αφού στο χώρο υπάρχει κανονική
αντλία καυσίμου, διότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι χωρίς
πινακίδες κυκλοφορίας αφού κινούνται σε κλειστό
ιδιωτικό χώρο και δεν κυκλοφορούν σε δημόσιο
δρόμο γιά να ανεφοδιαστούν.
Αφού ο μαθητής πάρει το ΠΡΟΔΙΠΛΩΜΑ μετά
από επιτυχή γιά κάθε μάθημα εξέταση, αρχίζει η
εκπαίδευσή του με άλλα αυτοκίνητα σε δημόσιους
δρόμους, ακόμα και σε αυτοκινητόδρομους ταχείας
κυκλοφορίας, με πληρωμή διοδίων κλπ. Μερικά μαθήματα
γίνονται νύχτα γιά την σωστή χρήση φώτων κλπ.
Εάν ο μαθητής δεν περάσει το τέστ, υποχρεώνεται να
επαναλάβει το μάθημα το
οποίο γίνεται κάθε φορά και με άλλον -από τους πολλούς
που έχει η σχολή- εκπαιδευτή. Μετά από επιτυχή κάθε
φορά εξέταση, παίρνει το δίπλωμα από αυτή την ίδια
την σχολή.
Γιά να ισχύσει όμως, θα πρέπει να περάσει και τις εξετάσεις
των σημάτων κλπ του ΚΟΚ, που γίνονται με αδιάβλητο
ηλεκτρονικό τρόπο στο εξεταστικό κέντρο της Τροχαίας
μετά από υποχρεωτική δίωρη ενημέρωση γιά
τις περιπτώσεις των ατυχημάτων που παρουσιάζονται
πιό συχνά στα στατιστικά της περιοχής του νέου οδηγού.
Το πρώτο αυτό δίπλωμα ισχύει γιά τρία χρόνια και μετά
από άλλη μία δίωρη υποχρεωτική ενημέρωση, γίνεται
οριστικό μέχρι το 75ο έτος του οδηγού και πάντα σε
συνάρτηση ατυχημάτων, παραβάσεων κλπ που κάνει.
Γιά να μη δώσει σε κάποιον χαριστικό δίπλωμα η σχολή,
υπάρχει η ασφαλιστική δικλείδα των στατιστικών στοιχείων.
Μετά από κάθε ατύχημα, το πρώτο στοιχείο που λαμβάνει
η τροχαία είναι το σε ποιά σχολή έχει εκπαιδευτεί
ο οδηγός που προξένησε το ατύχημα και όταν συγκεντρωθούν
αυτά και δείξουν πως μαθητές συγκεκριμένης σχολής
προξενούν αυξημένο αριθμό ατυχημάτων, αυτό σημαίνει
πως η παρεχόμενη εκπαίδευση είναι ελλειπής και η σχολή
μπαίνει μπλάκ λιστ όπου αυτό μπορεί να οδηγήσει στο
κλείσιμό της, με απαγόρευση των εκπαιδευτών-μετόχων
της να δημιουργήσουν άλλη.
Δύσκολα δε προσλαμβάνονται
από άλλες σχολές, γιά να μη δυσφημιστούν κι αυτές.
Ποιός υπεύθυνος άνθρωπος θα στείλει το παιδί του σε
τέτοια σχολή να μάθει να…σκοτώνει ή να σκοτώνεται;
Επομένως, αφού το διακύβευμα είναι τεράστιο, είναι
πολύ δύσκολο να υπάρξει και λάδωμα.
Σε κάθε νομό, υπάρχουν το πολύ 10 σχολές ανάλογα
και με τον πληθυσμό. Στην Ελλάδα, δύο ή τρεις,
θα ήσαν αρκετές γιά τους εκτός Αττικής νομούς.
Λύσεις υπάρχουν!
Αλλά πού το μυαλό και ο πατριωτισμός;
Του Χατζηδάκη και των υπόλοιπων; Και όπως λέτε
πολλοί, αυτός είναι από τους πιό ικανούς!!!
Αντε και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
5 Ιανουαρίου, 2009 στο 12:49 πμ
Πολύ ωραίο σύστημα των Γιαπωνέζων και μακάρι να το είχαμε και εδώ αν βέβαια είχαμε και την ανάλογη νοοτροπία και όρεξη να διδαχθούμε οδική παιδεία. Κάπου και του Έλληνα δεν του αρέσει η πολλή ταλαιπωρία για ένα δίπλωμα οδήγησης – θα έβρισκε τον τρόπο να επισπεύσει τη διαδικασία. Εδώ τη ζώνη του δυσανασχετεί να φοράει – είχαν βγει και ανάλογα μπλουζάκια που «ξεγελούσαν» την Τροχαία στο να νομίζει ότι ο οδηγός φοράει ζώνη. (Λες και σε ένα ατύχημα είναι η τροχαία κι όχι ο οδηγός που ωφελείται από τη ζώνη). Ο έλληνας οδηγός δεν ξέρει τι του γίνεται, ο Χατζηδάκης θα τον βάλει σε τάξη? Σχολές υπάρχουν, όποιος ενδιαφέρεται να μάθει σωστή οδηγήση θα μάθει. Το εξεταστικό σύστημα είναι απλά ένας σκόπελος που ο νέος οδηγός θα πρέπει να προσπεράσει.
5 Ιανουαρίου, 2009 στο 1:46 πμ
Κίτσο μου
θαρρώ πως τα βλέπεις πολύ επιφανειακά τα πράγματα παρότι φαίνεσαι καλά πληροφορημένος. Και άλλα ωραία συστήματα υπάρχουν, και έχουμε «δανιστεί» κατά το παρελθόν παρόμοια αλλά δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα, π.χ ο νόμος 1650 για το περιβάλλον. Τα προβλέπει όλα, και τι έγινε ;
Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι πολιτισμικό. Είναι εύκολο να δανειστούμε την τεχνολογία που ανέπτυξαν οι ξένοι με τόσο κόπο. Τους πουλάμε τουρισμό και τελείωσε, αγοράζουμε ότι θέλουμε, έχει ο κάθε έλληνας από τρία κινητά. Πολίτες (με Π κεφαλαίο) πως θα γίνουμε ;
Η πολιτεία τι κάνει για να μας αλλάξει κουλτούρα ; Πόσες θέσεις διοικητών νοσοκομείων έχει προκηρύξει ως τώρα ; Τους επιλέγει από την κομματική αποθήκη ; Έτσι θα γίνουμε κράτος ; Για ρώτα όλους αυτούς τους υπαλλήλους – εξεταστες που λαδώνονται για τα διπλώματα, πόσοι από αυτούς δέχθηκαν πολιτικές πιέσεις για να δώσουν δίπλωμα στον προστατευόμενο του τάδε ή δείνα βουλευτή ; Γιατί λοιπόν είσαι τόσο βέβαιος ότι οι βουλευτές δεν ξέρουν τι γίνεται στην Ιαπωνία και δεν είσαι βέβαιος ότι αν ψηφίσουν ένα σύστημα που θα τους στερήσει πελάτες-ψηφοφόρους, θα χάσουν από αυτή την υπόθεση ;
Και να δεις ότι επειδή το λάδωμα είναι μικρό και οι ψήφοι απο αυτή την ιστορία λίγοι, να με θυμηθείς, αυτή η ιστορία θα φτιάξει λίγο. Όχι όμως και η αγωγή μας στην κυκλοφορία γιατι αυτή δεν είναι θέμα αν ξέρουμε να οδηγούμε. Για την συνολική αγωγή μας, τα πράγματα δεν είναι καλά.
Το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει….και δυστυχώς παραβρώμισε τόσο που όλο το ψάρι είναι για πέταμα..
5 Ιανουαρίου, 2009 στο 8:18 πμ
Δεν βλέπω πού διαφωνούμε !
5 Ιανουαρίου, 2009 στο 8:54 πμ
Προχθές ανακοινώθηκαν τα στοιχεία που αφορούν τα ατυχήματα
στην Ιαπωνία.
Κατά το …καλοκαίρι που θα δεήσει η Τροχαία να δώσει τα
στοιχεία γιά την Ελλάδα, θα κάνουμε την σύγκριση.
Εχουμε και λέμε :(πηγή »The Japan Times» 3 Ιανουαρίου 2009)
————————————–
»Γιά όγδοη συνεχόμενη χρονιά παρατηρήθηκε μείωση στους θανάτους.
Υπήρξαν 5.155 νεκροί, 589 λιγότεροι από πέρσι.
Που είναι περίπου το 1/3 των 16.765 θυμάτων που υπήρξαν το 1970,
χρονιά κατά την οποία είχαν βάλει ως στόχο να πέσει ο αριθμός κάτω
από τους 5.500 μέχρι το 2010.
Ο στόχος τους έχει επιτευχθεί δύο χρόνια νωρίτερα !!!
Τα θανατηφόρα δυστυχήματα που προξένησαν μεθυσμένοι οδηγοί,
στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου, ήσαν 277.
Κατά 118 λιγότερα σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2007.»
————————————–
Σημείωση:
Μαζί με τον μεθυσμένο οδηγό, τιμωρήθηκαν με πρόστιμο ή φυλάκιση
ακόμα και όλοι όσοι επέβαιναν στο αυτοκίνητο, αφού δεν εμπόδισαν τον
οδηγό από το να το οδηγήσει. Επίσης τιμωρήθηκαν (εγκληματική αμέλεια)
με πρόστιμα ή φυλάκιση αρκετοί καταστηματάρχες που έδωσαν στον οδηγό
να πιεί αλκοόλ και εφόσον αυτοί ήξεραν ότι αυτός μετά θα οδηγήσει.
Ακόμα διώχθηκαν και κάποιοι που δάνεισαν αυτοκίνητο σε μεθυσμένο.
Ο νέος ΚΟΚ που τα προβλέπει, ισχύει εδώ και τρία χρόνια και είναι
ΠΟΛΥ …ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ στους πολίτες τους.
Εχουν μάθει να κρίνουν τους νόμους εκ του αποτελέσματος.
Και το αποτέλεσμα γιά τα ατυχήματα, έχει δικαιώσει αυτούς που τον
έχουν συντάξει.
Και μη γελάσετε με την συνυπευθυνότητα των επιβατών ή των
ταβερνιάρηδων που σερβίρουν αλκοόλ σε άτομο που θα οδηγήσει,
διότι αυτό -θα αργήσει μεν αλλά-θα έλθει κάποτε και στην Ελλάδα.
‘Οπως έγινε και με άλλα συστήματα (κάπνισμα σε αεροπλάνα,
λεωφορεία ή μαγαζιά κλπ.
Πιέζουν και οι ασφαλιστικές εταιρίες πολύ.
Ο αντίστοιχος Χατζηδάκης στην Ιαπωνία, αντί να ασχολείται
με την πώληση του εθνικού τους αερομεταφορέα που δεν είναι
και δουλειά του, κοιτάει πώς θα κινητοποιήσει ΟΛΟ τον κόσμο
στο να μειωθούν τα ατυχήματα και οι νεκροί.
Ο πατριωτισμός που έλεγα και πιό πάνω.
Αλλά ΚΑΙ το μυαλό τους λείπει ΚΑΙ η γνώση γιά το τι συμβαίνει αλλού.
Κανένας υπουργός δεν έχει επισκευθεί μία χώρα γιά να μελετήσει
ο ίδιος κάποιο σύστημα, διότι απαιτεί και χρόνο.
Η ενημέρωσή του γίνεται είτε με αποστολές
στις χώρες αυτές ειδικών συμβούλων του, είτε εάν ζητήσει έκθεση
από την πρεσβεία μας. Και σας διαβεβαιώνω πως ούτε το ένα
έχει γίνει ούτε το άλλο.
Το δε πολιτικό όφελος που θα είχαν, θα ήταν πολλαπλάσιο εάν κατάφερναν μέσα σε κάποιο διάστημα να μειώσουν
τους αρνητικούς δείκτες σημαντικά.
10 Ιανουαρίου, 2009 στο 10:45 μμ
Πολύ καλή η απόφαση του πρωθυπουργού να μετακινήσει τον Χατζηδάκη στο Ανάπτυξης. Κανείς (δημοσιογράφος και μη) δεν περίμενε την μετακίνησή του απο ΥΜΕ. Θα βάλει και αυτό το πολύ δύσκολο υπουργείο σε μια τάξη.
12 Φεβρουαρίου, 2009 στο 3:39 μμ
Αυτός είναι ο επιτυχημένος Υπ.Ανάπτυξης.Το πετρέλαιο έχει πέσει στα 37$ και εμείς το πληρώνουμε λές και είναι στα 90$ με 90 λεπτά/λίτρο.Και ο υπουργός τι κάνει??????μόκο.Τον ενδιαφέρει μόνο να πουλήσει την ολυμπιακή για να μην ξεφτιλιστεί που είχε υποσχεθεί λαγούς με πετραχήλια.Άχρηστος και Ανεπαρκέστατος
9 Μαρτίου, 2009 στο 3:52 μμ
Του οφείλουμε ένα μπράβο για το θέμα της Ολυμπιακής. Ένα πρόβλημα που σερνόταν για πάρα πολλά χρόνια βαίνει προς λύση.
5 Μαΐου, 2009 στο 4:01 μμ
Θετικη φαινεται να ειναι η νεα ρυθμιση για τα φωτοβολταικα
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1010657&lngDtrID=251
4 Ιουνίου, 2009 στο 7:25 μμ
Θετική η δημιουργία νέου θεσμικού πλαισίου για τις μειώσεις που ειδαμε στην τιμή του γάλακτος.
30 Ιουλίου, 2009 στο 6:39 μμ
Καλώστονα και ας άργησε….
Ξύπνησε και αυτός να μας επιδότησει για να κάνουμε εργασίες μόνωσης!….Βρε αει χάσου απο ‘δω!…..Τα πήραν άλλοι πριν από σένα…. ΔΩΣΑΜΕ!…ΔΩΣΑΜΕ!…..
ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ …ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ !…
http://logoplokies.blogspot.com/2009/07/blog-post_30.html
10 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:52 μμ
οι συμβάσεις οι οποίες υπογράφουν πλέον οι εργαζόμενοι που προσλαμβάνονται από την MIG. Ανάμεσα στους όρους των συμβάσεων υπάρχει και ο εξής όρος ότι `ο υπάλληλος οφείλει να απέχει από κάθε ενέργεια που μπορεί να προβεί σε βάρος των συμφερόντων της εταιρείας, να επιδεικνύει την προσήκουσα συμπεριφορά η οποία δεν προσβάλει την επιχειρηματική εικόνα, φήμη και υπόληψη της εταιρείας, να μην προβαίνει σε δημόσιες δηλώσεις ή δημοσιεύματα που αφορούν άμεσα και έμμεσα την εταιρεία`.
αφιερωμενο εξαιρετικα…
11 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 11:49 μμ
Και πού είναι το παράλογο, φίλε Διογένη? Δηλαδή ο καθένας θα έπρεπε να είναι ελεύθερος να προσβάλλει «την φήμη και υπόληψη της εταιρείας» και γενικά να πράττει όπως θέλει?
12 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:22 μμ
το παραλογο φιλε Γερασιμε ειναι εδω…» να μην προβαίνει σε δημόσιες δηλώσεις ή δημοσιεύματα που αφορούν άμεσα και έμμεσα την εταιρεία».
Γιατι φιλε μου τι ειναι η εταιρεια? Στρατιωτικο μυστικο? η μηπως συνδικατο μαφιας?
Τελος παντων απλα ειναι ενα δειγμα των νεων εργασιακων σχεσεων. Καπως αναλογα δουλευε και η Κουνεβα κι οταν τολμησε κατι να πει ειδες την καταληξη της…
η φημη και η υποληψη της εταιρειας…
13 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 5:44 μμ
@diogenis
@gerasimos
Διογένη, καλό θα ήταν να ποστάρεις απόσπασμα από αυτήν τη «σύμβαση», που σε κάθε λογικό άνθρωπο φαίνεται (εκ πρώτης όψεως) απαράδεκτη. Για να μιλάμε επί πραγματικών γεγονότων.
Γεράσιμε, καλό θα ήταν να μην εκφράζεις τόσο αυθόρμητα τον ενθουσιασμό σου για κάτι που δεν ξέρουμε αν πραγματικά ισχύει.
[Δυστυχώς παρατηρώ πως ό,τι αντιδραστικότερο και συντηρητικότερο υπάρχει αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα (και όχι μόνο) δεν υποστηρίζεται πια μόνο από τους μαλιστάνθρωπους, τη λαϊκή δεξιά, τους θρησκόληπτους κλπ.
Εκφράζεται και υποστηρίζεται από τους όψιμους οπαδούς του οικονομικού φιλελευθερισμού, από τους λεγόμενους «νεοφιλελεύθερους».
Έχω πραγματικά ανατριχιάσει πολλές φορές από αυτά που διάβασα εδώ μέσα από κάποιους οπαδούς του (π.χ. εξίσωση Σοβιετικών αντιστασιακών και ναζί εισβολέων κλπ)].
Θα επικεντρωθώ όμως στο συγκεκριμένο (υπαρκτό ή ανύπαρκτο) θέμα, που επικαλέστηκε ο Διογένης. Επαναλαμβάνω ότι θα ήταν καλό να δούμε το ακριβές περιεχόμενο της σύμβασης. Σε κάθε περίπτωση, καλό θα ήταν να αποφεύγονται τέτοιοι όροι σε συμβάσεις. Όχι τόσο γιατί οι όροι αυτοί θα χρησιμοποιηθούν στην πράξη σε βάρος του εργαζόμενου, αλλά γιατί με αυτόν τον τρόπο καλλιεργείται και προωθείται το πρότυπο του φοβισμένου εργαζόμενου, που τρέμει στην ιδέα να υπερασπιστεί τα δικαιώματά του και τις ελευθερίες του (π.χ. η απεργία του εργάτη επειδή η χ εταιρία δεν τον πληρώνει και η δημοσιοποίηση αυτού του γεγονότος δεν αποτελεί δημόσια δήλωση, που πλήττει τη δημόσια εικόνα, τη φήμη και την υπόληψη της χ εταιρίας?)
Αγαπητέ Γεράσιμε, στις ευνομούμενες κοινωνίες, ο εργοδότης δεν έχει δικαίωμα να νομοθετεί. Νομοθετεί ο νομοθέτης. Και όταν στην Ελλάδα κάποιος δυσφημεί ή συκοφαντεί τον εργοδότη του, την εταιρία του, τον συνάνθρωπό του, ή οποιονδήποτε άλλον, διώκεται ή τιμωρείται με βάση τον Ποινικό Κώδικα (άρθρα 362, 363, 364).
Αγαπητέ Διογένη, μήπως στη σύμβαη που επικαλείσαι γίνεται απλώς παραπομπή-υπενθύμιση σε αυτά τα άρθρα; Ποιά είναι η «ποινή», που (δεν) επικαλείται αυτή η σύμβαση;
Ας είμαστε πιο συγκεκριμένοι, για να μη δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Ένας σοβαρός εργοδότης είναι θεμιτό να επιθυμεί τη διασφάλιση του κύρους και της φήμης της εταιρίας του και ένας αξιοπρεπής εργαζόμενος είναι φυσικό να απαιτεί τη διασφάλιση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών του.
Σας παραθέτω τα άρθρα από τον Ελληνικό Ποινικό Κώδικα, που αφορούν στη δυσφήμηση (362), στη συκοφαντική δυσφήμηση (363) και στη δυσφήμηση ανώνυμης εταιρίας (364).
Άρθρο 362
Δυσφήμηση
Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματική ποινή. Η χρηματική ποινή μπορεί να επιβληθεί και μαζί με την ποινή φυλάκισης.
Άρθρο 363
Συκοφαντική δυσφήμηση
Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63.
Άρθρο 364
Δυσφήμηση ανώνυμης εταιρείας
1. Όποιος ισχυρίζεται με οποιοδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ή διαδίδει για ανώνυμη εταιρεία ορισμένο γεγονός που είναι σχετικό με τις επιχειρήσεις, την οικονομική κατάσταση ή γενικά τις εργασίες της ή με τα πρόσωπα που τη διοικούν ή την διευθύνουν και που μπορεί να βλάψει την εμπιστοσύνη του κοινού στην εταιρεία και γενικά στις επιχειρήσεις της, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή.
2. Δεν τιμωρείται ο κατηγορούμενος αν αποδείξει την αλήθεια του γεγονότος που ισχυρίστηκε ή διέδωσε.
3. Αν ο κατηγορούμενος γνώριζε ότι το γεγονός που ισχυρίστηκε ή διέδωσε είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση.
Υ.Γ. Διογένη,
Μια μικρή δυσφημησούλα, μόλις την έκανες εσύ στην εταιρία. χαχαχαχαχα
Έλα, πλάκα κάνω. Καλό θα ήταν όμως να αναφέρεις τι ακριβώς λέει η σύμβαση.
Διευκρίνηση 1: Η κριτική ή η σάτιρα δεν αποτελεί «διάδοση (ψευδούς ή μη) γεγονότος» και δεν έχει καμία σχέση με τη (συκοφαντική ή μη) δυσφήμηση.
Διευκρίνηση 2: Όπως είδατε, αυτός που δυσφημεί ένα φυσικό πρόσωπο τιμωρείται ακόμα και όταν διαδίδει γεγονότα που ήταν αληθινά. Στην περίπτωση της εταιρίας, όταν τα γεγονότα είναι αληθινά, δεν υπάρχει τιμωρία. Γεράσιμε, κάτι πρέπει να σου λέει αυτό.
13 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:15 μμ
Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο ΠΡΕΖΑ TV, 30.6.2009
Ορους σκλαβιάς και σκληρής εκμετάλλευσης στους εργαζόμενους της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» επιβάλλει το νέο αφεντικό της, ο όμιλος της MIG, πετώντας στο καλάθι της ιδιωτικοποίησης κάθε εργατικό δικαίωμα. Η νέα ατομική σύμβαση που είναι υποχρεωμένος να υπογράψει κάθε εργαζόμενος στην «Ολυμπιακή» είναι μνημείο αντεργατικότητας και επί της ουσίας η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιεί κάθε υπάλληλο «όσο θέλει, όπου θέλει, όταν θέλει, όπως θέλει»! Η Σύμβαση αυτή είναι άρνηση κάθε συλλογικής εκπροσώπησης, καθορίζει ατομικά τις αμοιβές και τις υποχρεώσεις του υπαλλήλου, υπονομεύει την οργάνωση των εργαζομένων, τις συλλογικές συμβάσεις και κάθε συνδικαλιστική δράση.
Οι όροι που υπαγορεύουν τα νέα αφεντικά στους εργαζόμενους, πέρα για πέρα προκλητικοί, μεταξύ άλλων προβλέπουν:
«Η εταιρεία δύναται να μεταβάλλει τη θέση, τον τίτλο, ή και τα καθήκοντα του υπαλλήλου ή και να αναθέτει νέα, χωρίς οι ενέργειες αυτές να θεωρούνται ως μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας». Με τον όρο αυτό, κατοχυρώνεται η πλήρης εξουσία του εργοδότη, αφού ανεξάρτητα από την ειδικότητα και τα καθήκοντα – και ως εκ τούτου και την αμοιβή που προκύπτει από το περιεχόμενο της προσφερόμενης εργασίας – η εταιρεία μπορεί να τον υποχρεώνει να δουλεύει όπου και όπως αυτή ορίζει.
«Η εταιρεία δύναται να μεταφέρει την εργασιακή σχέση ή και να δανείζει τις υπηρεσίες του υπαλλήλου σε άλλη εταιρεία του ομίλου, ο δε υπάλληλος παρέχει ρητώς και αμετακλήτως την συναίνεσή του σε αυτό, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα ότι οι ενέργειες αυτές δεν συνιστούν βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας του». Το όργιο της παντοδυναμίας του εργοδότη περιλαμβάνει όλες τις εταιρείες του ομίλου, ενώ ο εργαζόμενος πρέπει να αναγνωρίσει εκ των προτέρων ότι αυτό δεν αποτελεί βλαπτική μεταβολή.
«Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταθέτει και να μετακινεί τον υπάλληλο είτε προσωρινά, είτε οριστικά στα διάφορα καταστήματα ή γραφεία που έχει ιδρύσει ή τυχόν θα ιδρύσει στο μέλλον, καθώς και σε καταστήματα συγγενών ή συνεργαζόμενων εταιρειών οπουδήποτε εντός της ελληνικής επικράτειας». Ο υπάλληλος δεν μπορεί να υπολογίζει σε ένα σταθερό σημείο εργασίας. Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να τον μετακινεί σε οποιαδήποτε πόλη και περιοχή της χώρας και όχι μόνον αυτό. Αλλά να τον μετακινεί σε άλλη εταιρεία που απλώς συνεργάζεται με τον όμιλο. Δηλαδή, ενώ ο εργαζόμενος μπορεί να προσληφθεί από την «Ολυμπιακή», μπορεί να βρεθεί να εργάζεται σε οποιαδήποτε εταιρεία, οπουδήποτε στη χώρα.
«Η εταιρεία στα πλαίσια εφαρμογής ελαστικού συστήματος εργασίας δύναται να διαφοροποιεί την προσέλευση και αποχώρηση του υπαλλήλου, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εργασίας». Πλήρης ελαστικοποίηση του ωραρίου, ανάλογα με το τι συμφέρει τον εργοδότη, κατάργηση κάθε προσωπικού και οικογενειακού προγραμματισμού.
«Η παροχή υπηρεσιών του υπαλλήλου και η εκτέλεση των καθηκόντων του θα γίνεται κατά τρόπο που εξυπηρετεί απόλυτα τις ανάγκες παροχής των προσφερόμενων υπηρεσιών της εταιρείας». Υπάλληλοι – στρατιώτες με πλήρη συμμόρφωση στις εντολές του εργοδότη, αυτό είναι το νέο μοντέλο εργασίας και πειθαρχίας της επιχείρησης.
«Ο υπάλληλος οφείλει: Να απέχει από κάθε ενέργεια που μπορεί να προβεί σε βάρος των συμφερόντων της εταιρείας, να επιδεικνύει την προσήκουσα συμπεριφορά η οποία δεν προσβάλλει την επιχειρηματική εικόνα, φήμη και υπόληψη της εταιρείας, να μην προβαίνει σε δημόσιες δηλώσεις ή δημοσιεύματα που αφορούν άμεσα ή έμμεσα την εταιρεία». Εδώ ο κάθε υπάλληλος καθίσταται όμηρος του εργοδότη. Ποιος θα κρίνει, άραγε, και με ποια κριτήρια ότι μια οποιαδήποτε ενέργεια δε θα χαρακτηριστεί εχθρική προς τα συμφέροντα της εταιρείας; Τι πάει να πει «προσήκουσα συμπεριφορά», που δε θα θίγει την υπόληψη και τη φήμη της; Οι διατυπώσεις είναι τόσο αόριστες, που οτιδήποτε μπορεί να κριθεί επιβαρυντικά για τον εργαζόμενο. Και ακόμα τι σημαίνει ότι απαγορεύεται σε υπαλλήλους να κάνουν δημόσιες δηλώσεις για την εταιρεία; Δηλαδή, οποιοσδήποτε εργαζόμενος – μέλος σωματείου ή συνδικαλιστής που κάνει μια κρίση για την πολιτική της εταιρείας θα στήνεται στον τοίχο; Πρόκειται για απαγόρευση κάθε δημοκρατικού δικαιώματος και κάθε συνδικαλιστικής δράσης.
Σημειώνεται ακόμα ότι ο εργαζόμενος, μέσω αυτής της σύμβασης, προσλαμβάνεται για ένα εξάμηνο δοκιμαστικά και αν δεν κριθεί «κατάλληλος», αν δεν σκύψει το κεφάλι και δεν υποταχτεί στις αξιώσεις της εταιρείας, τότε θα φύγει χωρίς καμιά αποζημίωση. Ακόμα όμως και τότε, δεν πρέπει «να ανοίξει το στόμα του», καθώς «οφείλει να τηρεί εχεμύθεια… Η υποχρέωση αυτή βαρύνει τον υπάλληλο και μετά τη λήξη της σχέσης εργασίας του…». Οποιαδήποτε παράβαση υπαλλήλου μπορεί να προκαλέσει αυτόματα την απόλυσή του. Αλλά όχι μόνον αυτό. Σε περίπτωση που ο υπάλληλος αποχωρήσει από την εταιρεία κατά την εξάμηνη δοκιμαστική περίοδο και η εταιρεία κρίνει ότι δεν «συντρέχει σπουδαίος λόγος», τότε ο εργαζόμενος υποχρεώνεται να αποκαταστήσει «κάθε ζημιά της εταιρείας», ενώ υποχρεώνεται να πληρώσει και ποινική ρήτρα.
ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ…ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ…
ΠΡΕΖΑ TV
30-6-2009
13 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 11:19 μμ
Ρώτα τον ΓΑΠ τι θα κάνει γι αυτά. Μήπως απλώς την πάπια;
Γενικά μιλάω, όχι γι αυτήν την περίπτωση.
Θα στηρίξει και θα επιβάλλει την αξιοπρεπή εργασία ή θα διαφημίσει και θα προωθήσει πάλι την ημι-απασχόληση;;;
Διογένη, μην είσαι υπερβολικός. Δε λέει πουθενά ότι θα περπατούν στα τέσσερα, ότι θα σκουπίζουν τη σκόνη με τη γλώσσα, ότι θα υφίστανται περιτομή, ευνουχισμό ή κλειτοριδεκτομή κατά την πρόσληψή τους, ότι θα κυκλοφορούν με κουδούνια στη μύτη, ότι θα βιάζονται ομαδικώς και κατ’ εξακολούθησιν κάθε φορά που θα στραβοκοιτάζουν τον προϊστάμενο ή ότι θα ουρούν σε σακουλάκι για να μην χάνουν το χρόνο τους στην τουαλέτα.
Υπάρχει ακόμα αρκετός κατήφορος μέχρι να φτάσουμε στον πάτο.
Γι αυτό σου λέω, ηρέμησε… Προτείνεις κάτι άλλο;…. ή μήπως είσαι ένας αμετανόητος, ξύλινος, σταλινικός, «θολοκουλτουριάρης» κομμουνιστής!!!???? εεεε????
😀
15 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 9:29 μμ
ποιητη δεν προτεινω την προταση μου… φοβαμαι μην μου την κλεψουν οι αρπαγες…ασε με μες την «θολη κουλτουρα μου»…
12 Δεκεμβρίου, 2009 στο 4:31 μμ
Λυπαμαι τον ειχα σε εκτιμηση ,αλλα σημερα ειχε το θρασος να πει οτι το ΠΑΣΟΚ ευθυνεται για την οικονομια που καθυστερει τοσες ημερες (65 ημερων κυβερνηση) να παρει αποφασεις. Πρεπει καποιος να του πει οτι πρωτα φτιαχνεις το κλιμα στην ΕΕ και μετα προτεινεις και αποφασιζεις. Ειναι ξεπεσμος και θρασος να ζητα τα ρεστα.Αλλα βεβαια δεν εχει δουλεψει στον ιδιωτικο χωρο για να δει πως λειτουργουν τα πραγματα.Απλα ειναι ενας βουλευτης οπως και υπολοιποι 299 που αμειβονται εκ του ασφαλους.Μαζεψου διοτι εισαι λιγος και εχεις παραπλανησει τους ψηφοφορους με τους ηπιους τονους της εκφρασης σου. Λιγη ντροπη και συγνωμη να ζητησει απο τον Ελληνικο λαο.
14 Μαρτίου, 2010 στο 2:15 πμ
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100028_14/03/2010_394149
«Χρυσά συμβόλαια» 1,3 δισ. για τις συντάξεις στην Ο.Α.
Είπαμε να πουληθεί η ΟΑ, αλλά όχι και να χαντακωθεί το δημόσιο.
22 Μαρτίου, 2010 στο 8:34 μμ
Και εγώ αυτό πίστευα μέχρι πρότινος Θέμη. Όταν άκουσα τον Πάγκαλο προ ημερών στο Mega δεν πίστευα στα αυτιά μου. Ωστόσο διάβασα χθες το κείμενο-απάντηση του Χατζηδακη στην Καθημερινή και διέγνωσα κάποιες πειστικές απαντήσεις. Μόνο και μόνο για το 2010, που είναι και η πιο δύσκολη χρονιά για το πακέτο της ΟΑ, το Δημόσιο θα δαπανήσει σχεδόν 255 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα 400 εκατ. ευρώ που θα δαπανούσε χωρίς τη λύση. Σε αυτό το ποσό δε συμπεριλαμβάνονται οι ασφαλιστικές εισφορές που θα εισφέρει η MIG κυρίως στο ΙΚΑ. Αξίζει μια ολοκληρωμένη συζήτηση με βάση και το άρθρο Χατζηδάκη: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100059_21/03/2010_394953
11 Απριλίου, 2010 στο 4:18 μμ
http://press-gr.blogspot.com/2010/04/blog-post_6957.html
«ένα ακόμη σκάνδαλο της περιόδου της ΝΔ που βαρύνει όλους τους τότε υπουργούς Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη, Κωστή Χατζηδάκη και Μιχάλη Λιάπη αφού διαπιστώνονται όργια με τον τρόπο που διορίζονταν οι υπάλληλοι, μέχρι και τις παραμονές των εκλογών του 2009»
7 Ιουνίου, 2010 στο 3:26 μμ
Έχω αρκετά καλή γνώμη για τον κ. Χατζηδάκη, γιατί είναι από τους λίγους μη διεφθαρμένους πολιτικούς του κόμματος του (Μαζί με Δένδια και Πετραλιά). Ας του βάλω 4…
23 Ιουλίου, 2010 στο 2:49 μμ
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_73_23/07/2010_408966
Κύριε διευθυντά
Κι εμείς στο μετρό μοιραζόμαστε την κοινή μοίρα τών υπολοίπων μισθωτών κι έχουμε μειώσεις μισθών 10%, επίδομα άδειας 250 ευρώ με κρατήσεις. δηλαδή 200 ευρώ τελικό και τα λοιπά μέτρα του Μνημονίου.
Για πρώτη φορά το 2009-2010, το μετρό έχει έλλειμμα 20 εκατ. περίπου. Μέχρι πρόπερσι είχε κέρδη. Σίγουρα στο έλλειμμα παίζει ρόλο και η μισθοδοσία των μαζικών προσλήψεων της Ν.Δ. πριν από τις εκλογές. Θεωρητικά, οι συνάδελφοι αυτοί θα απολυθούν όλοι. Ομως, τον κύριο ρόλο στο έλλειμμα τον έχουν οι τραγικά λανθασμένες αποφάσεις τού παλιού υπ. Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη.
1) Ο κ. Χατζηδάκης επέβαλλε τη νυχτερινή λειτουργία του μετρό για να κάνει το χατίρι του κ. Τσίπρα και του δημάρχου Κακλαμάνη, χωρίς καμιά λογική και χωρίς να λάβει υπόψη τα επιχειρήματα των εργαζομένων. Εμείς ξέραμε και ξέρουμε καλύτερα την εταιρεία, πονάμε τη δουλειά μας και είμαστε περήφανοι που δουλεύουμε στο μετρό. Εσείς οι υπόλοιποι μας λοιδορούσατε για τις αντιρρήσεις μας στη νυχτερινή λειτουργία. Η νυχτερινή λειτουργία είναι οικονομική καταστροφή για το μετρό και πρέπει να σταματήσει πάραυτα. Τη νύκτα όλοι ταξιδεύουν τσάμπα, βανδαλίζουν τους συρμούς σε καταστροφικό σημείο, τους βρωμίζουν με εμετούς και ούρα (μεθυσμένοι οι περισσότεροι), συν τη μείωση χρόνου συντήρησης.
2) Η απόφαση του κ. Χατζηδάκη για ενιαίο εισιτήριο 1 ευρώ για όλα τα ΜΜΜ με διάρκεια 1,5 ώρας (90΄) είναι η απόλυτη οικονομική καταστροφή. Το μετρό εισπράττει μόλις 22 λεπτά του ευρώ περίπου (0,22 ευρώ) ανά ενιαίο εισιτήριο. Και να μην ξεχνάμε, βέβαια, αυτή τη γελοία κίνηση που ξεκίνησε από τα blogs για την ανταλλαγή εισιτηρίων από έναν επιβάτη σε άλλον. Οι επιβάτες νομίζουν ότι κάνουν κατόρθωμα, ότι κάνουν τη μικρή τους επανάσταση ανταλλάσσοντας τα εισιτήρια. Νομίζουν ότι το μετρό είναι ιδιωτικό κι ότι έτσι ξεγελούν τον ιδιώτη επιχειρηματία. Το μετρό είναι δημόσιο ΜΜΜ, ανήκει στον ελληνικό λαό. Αυτή η παιδιάστικη «επανάσταση» συμβάλλει στην αύξηση του ελλείμματος, το οποίο εντέλει πληρώνουν όλοι οι Ελληνες.
Η διάρκεια ενιαίου εισιτηρίου 90΄ πρέπει να σταματήσει, να αλλάξει η δομή / ισχύς και το κόστος του (εισιτήρια ανά ζώνες ή ανά ώρα 30΄ 60΄ 90΄, όπως έξω), να μπουν τουρνικέ στους σταθμούς για να μειωθούν οι τσαμπατζήδες (όπως σε Λονδίνο, Παρίσι, Μαδρίτη, Μιλάνο, Νέα Υόρκη κ.λπ.), να προσληφθούν ελεγκτές εισιτηρίων (ή να μείνουν αυτοί που ήδη δουλεύουν) κ.λπ.
Γιαννης Βασσαλος – εργαζόμενος στο Μετρό Αθήνας