Σκουλάς Ιωάννης

Ηρακλείου, ΠΑΣΟΚ

http://www.jskoulas.gr/

http://jskoulas.blogspot.com/

(Αντικατέστησε την Ε. Σχοιναράκη τον Οκτώβριο του 2006)

40 Σχόλια to “Σκουλάς Ιωάννης”

  1. ΑποΠρακτικαΒουλης Says:

    Ο κύριος Σκουλάς είχε μόνο 2 ενεργές παρεμβάσεις στην ολομέλεια
    της Βουλής, από τις εκλογές του 2004. (Η πλειονότητα των βουλευτών
    έχουν 20-200+ παρεμβάσεις). Τουλάχιστον ξέρει (ισως) με τι μοιάζει
    το εσωτερικό της Βουλής… Σας παραπέμπω στα πρακτικά της Βουλής:
    http://www.parliament.gr/ergasies/main.asp

  2. giorgos Says:

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΣΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ. ΠΡΩΤΟΝ ΟΡΚΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΤΙς 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2007. ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2007 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 150 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΜΕΡΟΣ ΣΑΝ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗς ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗς ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: http://WWW.JSKOULAS.GR ΚΑΙ http://jskoulas.blogspot.com

  3. ΑποΠρακτικαΒουλης Says:

    Ευχαριστώ που επισημάνατε ότι ο κος Σκουλάς ορκίστηκε στη Βουλή
    στις 9 Ιανουαρίου. Όμως, στο παραπάνω σχόλιό μου πρέπει να
    λάβετε υπ’ όψιν την ημερομηνία που το κατέθεσα (25 Φεβρουαρίου).
    Εάν ψάξετε στην ιστοσελίδα των εργασιών της βουλής, θα δείτε ότι
    μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου το όνομά του δεν αναφέρεται παρά σε δύο
    μόνο συνεδριάσεις της ολομέλειας. Σημειώνω ότι αναφέρομαι μόνο
    σε συνεδρίες της ολομέλειας, και όχι σε επιτροπές, κλπ.

    Μακάρι ο κος Σκουλάς να δείξει ενεργή συμμετοχή, και όχι μόνο σε
    ποσότητα, αλλά και σε ποιότητα. Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις
    σας.

  4. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Το παρακάτω αρθράκι του Ελεύθερου Τύπου δίνει μιά εκτενή λίστα γόνων πολιτικών τζακιών:

    http://www.e-tipos.com/newsitem?id=6904

    «Από πολιτική οικογένεια είναι και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Ν. Ηρακλείου Γιάννης Γ. Σκουλάς, που, όπως «ομολογεί» στο βιογραφικό του, μεγάλωσε «σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που είχε την πολιτική στην καθημερινότητά του»»

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Says:

    Ο Γιάννης ο Σκουλάς είναι ένας από τους νεότερους βουλευτές της βουλής. Είναι ίσως ο καλύτερος Ω.Ρ.Λ. στο Ηράκλειο, έχει κάνει χιλιάδες εγχειρήσεις χωρίς να πάρε ποτέ φακελάκι

  6. ARGI Says:

    θα συμφωνήσω με τον κο Μανώλη. Ο κος Σκουλάς ανήκει στην κατηγορία των ελάχιστων γιατρών που δεν παίρνουν φακελάκι. Προκομένος στην ιατρική, γιατί όχι και στην πολιτική…

  7. Αντωνης Πολιτακης Says:

    Καταρχήν θα ήταν πολιτική αυτοκτονία υποψήφιος βουλευτής να πάρει φακελάκι, θα τον περίμεναν όλοι στην γωνία.

  8. ΒΑΣΟΣ Says:

    ΚΕ ΠΟΛΙΤΑΚΗ..Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΛΑΣ ΕΙΝΑΙ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 3 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ…..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ,Α ΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 7 ΜΗΝΕΣ…ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

  9. GABRIEL Says:

    Ο ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΣΚΟΥΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. ΜΕ ΙΣΧΥΡΗ ΦΩΝΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΌΛΑ ΜΕ ΑΚΕΡΑΙΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ «ΕΛΠΙΔΕΣ» ΤΌΣΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ.

  10. sam Says:

    Τι »πολιτική» είχαν οικογενειακά στην καθημερινότητα τους δεν καταλαβαίνω… Αυτή που τσιμέντωσε την Ελλάδα; Αυτή που »έφαγε» τις θάλασσες με τα μασούρια του δυναμίτη; Αυτή που αφήνει την Ελλάδα μόνη στην Ευρωπαική κοινότητα δίχως σημαντικούς θεσμούς όπως το αναιρετικό δημοψήφισμα ή το συνταγματικό δικαστήριο; Αυτή που την αφήνει μόνη με τον επαίσχυντο νόμο περί ευθύνης υπουργών;

  11. ΒΑΣΟΣ Says:

    ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ..ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ Π ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…….ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ «ΤΖΑΚΙΑ «

  12. italos Says:

    ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ‘ΤΖΑΚΙ’ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΑΣ ΜΗΝ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΦΑΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΪΑ ΝΑ ΛΕΕΙ: ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ. ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ (…ΑΡΠΑΞΕΙ) ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ; ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΟΥΤΕ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΧΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ. ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΦΑΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΟΜΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΓΙΑ ΔΕ ΤΑ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΔΩΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ…

  13. xristos Says:

    ΩΡΑΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ..Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ..ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΠΛΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙ Η ΕΙΝΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ. ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ ΣΧΟΛΙΑ….ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΛΕΓΕ..ΛΕΓΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ……
    Ως ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΥς ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ; ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ. ΕΠΙΣΗς ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΥς ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ SITE ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΤΛΕΝΑΤΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  14. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΟΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΜΠΗΚΕ ΩΣ ΜΑΙΝΟΙΜΕΝΟΣ ΤΑΥΡΟΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕ Ο ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΣ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ.

    ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΙ, ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ «ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ¨ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΑΣΙΣΟΦΥΤΙΕΣ ΠΟΥ ΦΥΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΟΥ, ΑΝΩΓΕΙΑ.

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΟΣΡΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙ ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΝΓΚΑ

  15. ΜΑΚΗΣ Says:

    Βλέπω στο φυλλαδιο του οτι αγωνιζεται για την παιδεία του λαού.

    Ας δούμε πώς!

    Σπουδές: Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου PAVIA. Πτυχίο 20/10/1987.

    Σπουδές: Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου PAVIA. Πτυχίο 20/10/1987.

    Εξειδίκευση από 01/03/1999-01/11/1999 στο University of Texas, Medical School of Houston.
    Ειδίκευση στην ενδοσκοπική χειρουργική ρινός στο University of Virginia Charlottesville 2000 Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά , Ιταλικά

    Δηλ με δυο λόγια, ο αποτυχημένος του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, που ως φραγκατος πήγε γιθα σπουδες στην Ιταλία και για εξειδίκευση στην Αμέρικα, θα αγωνισθεί για την παιδεία του λαού.

    κριμα μαγκακο

  16. ποιητής Φανφάρας Says:

    Μάκη ξεφεύγεις!
    Δεν τον ξέρω τον Σκουλά, αλλά γενικεύεις επικίνδυνα.

    Δεν πάνε μόνο οι φραγκάτοι για σπουδές στο εξωτερικό. Πάνε και άλλοι. Δεκάδες από τους σχολιαστές αυτού του μπλογκ σπούδασαν ή σπουδάζουν στο εξωτερικό (μεταπτυχιακά ή προπτυχιακά) και δενείναι Ωνάσηδες.
    Το μισό ΠαΣοΚ σπούδασε στην Ιταλία (Σηφουνάκης, Χυτήρης, Χαραλαμπίδης, Σκουλάς, Παπαγιαννόπουλος και πολλοί άλλοι) και πολλοί ακόμα σε άλλες χώρες. Οι Παπανδρέου επίσης στο εξωτερικό. Ο Άκης στη Γερμανία. Δεκάδες άλλοι στη Γαλλία. Όλοι αυτοί αποτυχημένοι?
    Μάλλον θα πρέπει να ψάχνουμε αυτούς που σπούδασαν εξολοκλήρου στην Ελλάδα.
    Σε πολλές περιπτώσεις οι σπουδές στο εξωτερικό στοιχίζουν λιγότερο από ό,τι στην Ελλάδα. Μη μιλάμε για φραγκάτους λοιπόν.

    Έκανε ο Σκουλάς κάτι με το οποίο διαφωνείς και βρήκες αμέσως ότι είναι »αποτυχημένος φραγκάτος»? Μέχρι χτες δηλαδή ήταν εντάξει?

  17. ΜΑΚΗΣ Says:

    μεχρι χτες δεν τον ηξερα.

    Δεν προσεξες οτι ειπα αποτυχημενος του ελληνικου εκπαιδευτικου συστηματος, πραγμα αντικειμενικό, που δεν το αμφισβητεις.

    Μπορεί καλλιστα να ειναι πετυχημενος,αλλού.

    Όσο για τις ιατρικες εξειδικευσεις και ειδικοτητες στην αμερικα, ε δεν ειναι και το σύνηθες για το λαό.

    μην το μπερδευεις με τα μεταπτυχιακά, όπου υπαρχουν και υποτροφίες.

  18. ποιητής Φανφάρας Says:

    Ο αποτυχημένος ενός αποτυχημένου συστήματος είναι συχνά περισσότερο επιτυχημένος. Σου το λέει αυτό ένας διδάκτωρ ελληνικού δημοσίου πανεπιστημίου.

  19. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΦΑΝΦΑΡΑ

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ.

    ΜΠΟΡΕΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ, ΟΤΑΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

    ΠΧ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗ ΚΡΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΟΚΛΟΠΗ, ΤΗΝ ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ, ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ – ΚΛΑΝΙΑ.

    ΑΝ ΜΑΓΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΣΜΕΝΟ, ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΩΣ ΣΚΩΛΗΚΑΣ

  20. ποιητής Φανφάρας Says:

    Αγαπητέ ΜΑΚΗ
    Επιτυχία δεν είναι όταν γράφουμε 19,5 στις πανελλαδικές και εισερχόμαστε στην Ιατρική. Επιτυχία είναι όταν είμαστε καλοί στις σπουδές μας και χρήσιμοι στον τομέα μας. Μην το κουράζουμε άλλο σχετικά με τις σπουδές. Θεωρώ ότι έκανες λάθος να κατηγορήσεις ως »αποτυχημένους» τις δεκάδες χιλιάδες νέων ανθρώπων που ξενιτεύονται για να αποκτήσουν τη γνώση που επιθυμούν.
    Ένα από τα πτυχία που απέκτησα στη ζωή μου, το απέκτησα στο εξωτερικό. Με τεράστιες θυσίες και στερήσεις. Πολλές νύχτες κοιμήθηκα σε παγκάκια και σε πάρκα, δίπλα σε πουτάνες και πρεζόνια. Αν κάποιος ερχόταν εκείνη τη στιγμή και με αποκαλούσε »φραγκάτο του εξωτερικού» θα τον έσπαγα στο ξύλο.
    Μη γενικεύεις. Υπάρχουν τόσες ιστορίες, όσοι και άνθρωποι. Αν δεν την έχεις παρακολουθήσει, δες την ταινία «Λευτέρης Δημακόπουλος». Θα καταλάβεις πολλά από αυτά που σου λέω και από αυτά που έζησα.

    Ας κατηγορούμε όποιον θέλουμε να κατηγορήσουμε, χωρίς να κάνουμε επικίνδυνες γενικεύσεις. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο »επιτυχημένο», επειδή είμαι απόφοιτος (και) ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων.

  21. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΦΑΝΦΑΡΑ

    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ.

    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ – ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΣΗ ΙΑΤΡΙΚΗΣ.

    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΛΟ Ή ΚΑΚΟ. ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥ Ή ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝΤΕΣ.

    ΑΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΜΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΟΥΜΕ

    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΙ ΑΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ

  22. Anendahtos Says:

    Παιδιά ο άνθρωπος αν και σπουδαγμένος απ όσο λέει, οι φήμες και μόνο που τον συνοδεύουν στον Νομό Ηρακλείου λένε ότι έχει καταστρέψει κόσμο με την ιδιότητά του ως γιατρός ΩΡΛ. Μέχρι τώρα έλεγαν ευτυχώς που έφυγε από το Βενιζέλειο Νοσοκομείο αλλά με το που έμαθαν ότι άρθηκε το επαγγελματικό ασυμβίβαστο στους βουλευτές, με πρόσφατο Νόμο, κόντεψαν να κάνουν χαρακίρι στο Ηράκλειο. Ας με βεβαιώσει κάποιος ότι δεν θα ξαναδούμε αυτό το επικίνδυνο άτομο ξανά στο Νοσοκομείο. Για δε την κίνησή του με την αποκαθήλωση της φωτογραφίας του πρώην προθυπουργού από τα γραφεία της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ δείχνει πόσο σεβασμό δείχνει σε έναν άνθρωπο που κυβέρνησε την χώρα μας για 2 τετραετίες αλλά και τον σεβασμό προς το πρόσωπο που τον έβαλε στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ το 2004. Ναι καλά ακούσατε. Το ότι είχε αναλάβει τα ηνία τότε ο Παπανδρέου δεν σημαίνει ότι τον στήριξε ο Γιωργάκης. Ο Σημίτης είναι αυτός που έδωσε το ΟΚ. Θα μου πείτε πως εγινε αυτό αφού παραπάνω διαβάζω ότι δεν είχε σχέση με το κόμμα? Είναι απορίας άξιο. Οταν έχω καλύτερη πληροφόρηση θα σας ενημερώσω. Κάτι έχω ακούσει αλλά δεν είναι διασταυρωμένο. Ευτυχώς πάντως που έκανε αυτή την κίνηση γιατί προδιέγραψε και το πολύ φιλόδοξο μέλλον του. Είτε θα υπουργοποιηθεί με κυβέρνηση Παπανδρέου (σας αφήνω λίγο χρόνο για γέλια…) είτε θα πάει από εκεί που ήλθε.

  23. Anendahtos Says:

    Οι πληροφορίες για το άτομό του μου έρχονται σε μορφή χιονοστοιβάδας. Μάκη καλά τα λες μέχρι ένα βαθμό για τον αγώνα του για την παιδεία του λαού. Η πληροφορία που είχα πριν λίγο και που τον χαρακτηρίζει περισσότερο για την θέση του στην δημόσια παιδεία είναι ότι ο ίδιος έχει επιλέξει ιδιωτικό σχολείο του Ηρακλείου για τα παιδιά του. Αυτό κι αν δείχνει την διαθεσή του για υποστήριξη και καλυτέρευση του δημόσιου σχολείου. Εύγε κύριε Σκουλά. Και εις ανώτερα… Γιατί δεν μεταπηδάς καλύτερα στην ΝΔ. Ισως εκεί σε αγκαλιάσουν καλύτερα με τις απόψεις που διαθέτεις.

  24. ποιητής Φανφάρας Says:

    ΜΑΚΗ, αυτά ακριβώς είπες:

    ΜΑΚΗΣ λέει:
    Ιούνιος 22, 2008 σε 12:09 μ.μ
    »ΦΑΝΦΑΡΑ
    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ.
    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ – ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΣΗ ΙΑΤΡΙΚΗΣ».

    Νωρίτερα όμως:

    ΜΑΚΗΣ λέει:
    Ιούνιος 22, 2008 σε 1:17 π.μ.
    »Δηλ με δυο λόγια, ο αποτυχημένος του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, που ως φραγκατος πήγε γιθα σπουδες στην Ιταλία και για εξειδίκευση στην Αμέρικα, θα αγωνισθεί για την παιδεία του λαού».
    ————
    Επομένως αναφέρθηκες, ίσως άθελά σου, και σε προπτυχιακά-μεταπτυχιακά.
    Δεν ξέρω τι είναι ο Σκουλάς. Ούτε ίσως με ενδιαφέρει. Η λογική της συλλογικής ευθύνης δεν μου αρέσει. Μπορεί να είναι φραγκάτος. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως και όσοι άλλοι ακολούθησαν τον ίδιο δρόμο με αυτόν είναι και αυτοί το ίδιο. Μη γενικεύουμε.
    Συμφωνώ ότι δεν είναι τόσο σοβαρό αυτό το θέμα για να του δίνουμε τέτοια έκταση.

    Υ.Γ. Δεν το παίρνω καθόλου προσωπικά. Ούτε γιατρός είμαι, ούτε σπούδασα στα μέρη που σπούδασε ο Σκουλάς

  25. ΜΑΚΗΣ Says:

    SVSTA TA LES LOGV ITALIAS ALLA TO DIEFKRINISA SE EPOMENO POST

  26. Grigoris Says:

    ΔΥΟ ΚΑΚΑ ΕΧΕΙ Η ΚΡΗΤΗ.
    ΤΟΥΣ ΝΟΤΙΑΔΕΣ ΚΑΙ
    ΤΟΥΣ ΑΝΩΓΕΙΑΝΟΥΣ

    ΑΚΟΜΗ, έχουμε και δύο κερατάδες. Ο ένας είναι γνωστός απο παλιά, ο Μινώταυρος, Τον άλλον τον ξέρετε σίγουρα , ειναι ο ΜΗΤΣΟΤΆΚΗΣ!

  27. maria Says:

    kai ola auta ( den parakolouthisa ti egine den exo ola ta kanalia) epidei se kapoia kommatiki suggentrosi , katebase to kandro tou proin kai ebale to kandro tou nun proedrou tou pasok.
    ara otan itan o proin proedros tou pasok en energia tha eprepe na itan ekei to kandro tou pro – proin predrou tou pasok , tou andrea itan?
    oxi !!!
    ara oute kai tou proin , tou simiti , eixe kamia doulia ,ekei .
    giati oi keroi einai ponuroi kai tha tous xarakturizan simitikous kai oti parixan sturiksei ston diagrafenta simiti.
    ara!!
    protimisan ta xlora apo ta ksera!!
    filika

  28. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΜΑΡΙΑ

    ΜΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ ΟΛΑ

    ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΔΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ.
    ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΓΚΑΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΗ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ?

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Μ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.

    ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΦΟΥΓΚΟΚΩΛΑΡΙΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΠΡΟΣΔΟΚΩΝΤΑΣ ΟΦΕΛΗ ΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ.

    ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΝΤΑΙ

  29. ποιητής Φανφάρας Says:

    Μαρία και Μάκη,
    Πάλι παρεμβαίνω, με κίνδυνο να τις φάω! χαχαχαχα
    Ακούστε και τη γνώμη ενός ουδέτερου στη διαμάχη σας:
    Υπήρξε πράγματι ένα δίλημμα. Αν οι βουλευτές του ΠαΣοΚ έδιναν τη συνέντευξη κάτω από τη φωτογραφία του διαγραφέντος Σημίτη, θα δημιουργούνταν οι λογικοί (?) συνειρμοί ότι είναι υποστηρικτές του και ότι υπονομεύουν τον πρόεδρο. Αν Ο Σκουλάς έκανε αυτό που τελικά έκανε θα κατηγορείτο για αυτά που κατηγορήθηκε. Θα μπορούσε βέβαια να το κάνει διακριτικότερα και νωρίτερα, μακριά από τις κάμερες.
    Είναι σωστό νομίζω να υπάρχουν φωτογραφίες των πρώην προέδρων του κινήματος, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχουν και του νυν.
    Γιατί κανένα κανάλι δεν διαμαρτυρήθηκε για την απουσία φωτογραφίας του Ανδρέα? Δεν σας κάνει αυτό εντύπωση? Δεν καταλάβατε τι παιγνίδια παίζονται στις πλάτες σας? Δεν το ξέρετε ότι τα κανάλια εκμεταλλεύονται αυτήν τη »διχόνοια», τη μεγεθύνουν και κάνουν την τρίχα τριχιά?
    Με αφορμή αυτήν την αποκαθήλωση, ο Σκουλάς έγινε μαύρο πρόβατο για τους Σημιτικούς (από σαράντα κύματα τον πέρασες Μάκη, χωρίς να τον γνωρίζεις, μπορεί βέβαια να έχεις δίκιο) και »εθνικός ήρωας» για τους παπανδρεϊκούς!
    Σκεφτήκατε μήπως αυτή η ένταση είναι »φτιαχτή» και στο τέλος τα συντρόφια τα βρουν και συμφιλιωθούν? Στο μεταξύ, εσείς θα έχετε φάει τις σάρκες σας, η ακρίβεια θα καλπάζει, το ασφαλιστικό θα περνάει, η »Μακεδονία» θα αναγνωριστεί, ο κοσμάκης θα εξαθλιωθεί και όλα αυτά χωρίς να ακουστεί ένα πράσινο »κιχ», αφού ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

  30. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Ο ΓΑΠ είναι πρόεδρος από το 2004. Γιατί δεν έγινε η αντικατάσταση τότε;

    Πολύ άγαρμπο αυτό που έκανε ο Σκουλάς. Δείχνει άνθρωπο χαμηλής ποιότητας και νοημοσύνης.

  31. petros Says:

    Αυτό που «μέτρησε» ήταν το τηλεοπτικό πλάνο. Φαντάζεστε, το κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ να έδινε συνέντευξη τύπου μια μέρα μετά τη διαγραφή Σημίτη και με τον «στρατηγό του» στα πρόθυρα του Κορυδαλλού, και οι Βουλευτές να μιλούσαν άτω από τη φωτογραφία του; Τότε δεν θα λυσσούσαν τα κανάλια; Δεν θα έθεταν εαυτούς σε περιπέτειες; Για μένα σωστά έκανε ο Βουλευτής. Το θέμα δεν είναι μόνο να αποκαθηλώσουν το κάδρο. Το θέμα είναι να διαγράψουν και την ιστορία αυτής της περιόδου. Που μετά την περίοδο ΜΗΤΣΟΤΆΚΗ είναι η χειρότερη που έζησε ποτέ η χώρα μας.

  32. isoropistis Says:

    http://www.ant1online.gr/Politics/Parties/Pages/20086/6434e259-7dc3-45a9-9125-5c2fc60d0575.aspx

  33. ποιητής Φανφάρας Says:

    Πέτρο, σωστός μέχρι τη μέση… αλλά στις τρεις τελευταίες σειρές τα χάλασες! Αχ, κατακαημένη διχόνοια! Ε, όχι χειρότερη περίοδος και από την επταετία 74-81 Καραμανλή! Ε όχι χειρότερη και από τη χούντα, από τον Παπάγο ή το Μεταξά! Έκανε και καλά ο Σημίτης. Μην τα ισοπεδώνεις όλα!
    Έχετε παρατηρήσει κάτι? Οι »δεξιοί» δεν σχολιάζουν πια! Απολαμβάνουν την αλληλοεξόντωσή σας! Όταν τελειώσετε, θα έρθουν να σας φάνε σαν τα όρνια, έτσι εξουθενωμένοι και διασπασμένοι που θα είσαστε!

    Η μόνη σας παρηγοριά είναι ότι σύντομα θα αρχίσουν τα όργανα και στη ΝΔ. Η εξουσία τους καθυστερεί!

  34. petros Says:

    Αγαπητέ Φανφάρα,
    Για μένα οι δύο περίοδοι που αναφέρω ήταν χειρότερες και από τη Χούντα. Γιατί την ώρα που η μεσαία τάξη στέναζε από τη φορολογία, το ίδιο σύστημα εξουσίας (που στήριζε και τους δύο πρωθυπουργούς που αναφέρω) αναδείκνυε μια νέα κοινωνική τάξη. Τα περίφημα λαμόγια. Πρόσωπα αλαζονικά, παντός καιρού, που εγκαθιδρυαν μια νέα νοοτροπία. Τη νοοτροπία του «είμαι στο κύκλωμα, αγοράζω τους πάντες, παίρνω όλες τις δουλιές». Επίσης αυτά τα δύο συστήματα, (Μητσοτάκης – Σημίτης) ατηρίχθηκαν και στηρίζονται και απο τα ίδια Μέσα ενημέρωσης και τους ίδιους δημοσιογράφους. Που στον καιρό της παντοδυναμίας τους, εξοστράκιζαν κάθε διαφορετική άποψη, κάθε αντίθετο πολιτικό. Θεωρώ λοιπόν ότι έστω και με αυτόν τον βίαιο τρόπο είναι υγιές φαινόμενο η αποκαθήλωσή τους. Έστω και άκομψα όπως έκανε ο κ. Σκουλάς…

  35. lekisman Says:

    Από συνέντευξη του βουλευτή στον Αθήνα 984

    ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ κ ΣΗΜΙΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

    « Να ξεκαθαρίσω μια ιστορία. Δεν κατέβασα καμία και δεν έκανα καμία αποκαθήλωση του κ. Σημίτη. ΄Όμως είναι δυνατόν να υπάρχει η φωτογραφία του προέδρου Γ. Παπανδρέου στο σημείο εκείνο που έδειξαν όλα τα κανάλια την προηγούμενη το βράδυ και όταν πάμε να δώσουμε συνέντευξη τύπου την επόμενη να υπάρχει η φωτογραφία του Σημίτη και να μην υπάρχει η φωτογραφία του πρόεδρου που υπήρχε πριν ένα είκοσιτετράωρο. Αυτό λοιπόν έκανα εγώ και πέρασε τελείως διαφορετικά από τα μέσα των Αθηνών »

    «Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κ Σημίτη. Τον τιμώ και τον σέβομαι, όμως πρόεδρος στο ΠαΣοΚ αυτή τη στιγμή είναι ο Γιώργος Παπανδρέου»

    http://www.athina984.gr/node/9622

  36. Arsivaristas Says:

    MEGAλες επιδόσεις!

    Αν και To kentri.gr, αποφεύγει τους σχολιασμούς και μάλιστα συναδέλφων, δεν μπορεί να αφήσει ασχολίαστο το δίδυμο της εκπομπής MEGA σαββατοκύριακο, Χασαπόπουλου – Αναγνωστάκη, όπου κάθε φορά δίνει ρέστα στις κοτσάνες, τις αρλούμπες και την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας.
    Ειδικά σήμερα 22/6 το δίδυμο της κοτσάνας, εξασφάλισε περίοπτη θέση στο βιβλίο Γκίνες. Μega-ΛΗ διάκριση που αντανακλά και στο Mega -ΛΟ κανάλι, το οποίο πρέπει να είναι πολύ υπερήφανο για τους άξιους συνεργάτες του.
    Θέλω να πιστεύω, ότι οι τηλεθεατές που άντεξαν και δεν γύρισαν κανάλι, ασφαλώς και θα αποζημιώθηκαν με το παραπάνω, ειδικά στο 45άλεπτο 7.45΄– 8.30΄, όπου η εκπομπή είχε ως θέμα την αποκαθήλωση της φωτογραφίας Σημίτη από τον βουλευτή Ηρακλείου Σκουλά.
    Ούτε και η Δάφνη δεν θα αντιδρούσε με το μένος του τηλεοπτικού διδύμου, για την «προσβολή» του πρώην πρωθυπουργού. Ήταν τόσο προκλητικοί και οι δύο, που ο «εγκαλούμενος» βουλευτής αγανάκτησε, πέταξε το μικρόφωνο και έφυγε. Και έπραξε πολύ σωστά. Άλλος στη θέση του θα τους πετούσε ό,τι έβρισκε μπροστά του και πολύ καλά θα έκανε.
    Την πλήρωσε όμως και η ελληνική γλώσσα, στην κακοποίηση της οποίας ο κ. Αναγνωστάκης έδωσε ρέστα κλίνοντας το μεταβατικό ρήμα θέτω σε όλους τους χρόνους, ανταγωνιζόμενος επάξια την αοιδό Άντζελα Δημητρίου.

    Εύλογα γεννάται η απορία: Καλά κανένας από τους υπεύθυνους του καναλιού δεν βλέπει την εκπομπή τους;

    http://www.kentri.gr/5-/mega.html

  37. takis19 Says:

    Ο σόουμαν του ΠΑΣΟΚ

    Αφανής εκτός των ορίων της εκλογικής του περιφέρειας, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, Γ. Σκουλάς… κατάφερε να κερδίσει λίγα λεπτά τηλεοπτικής δημοσιότητας με το κακόγουστο σόου, που έστησε στα γραφεία της Νομαρχιακής Επιτροπής στο Ηράκλειο. Λίγο πριν αρχίσει η συνέντευξη Τύπου από κομματικά στελέχη, μεταξύ των οποίων η βουλευτής Σ. Ράπτη, ο βουλευτής Σκουλάς «αποκαθήλωσε» τη φωτογραφία του Κ. Σημίτη από τον τοίχο που βρισκόταν πίσω από το πάνελ και την αντικατέστησε με εκείνη του Γ. Παπανδρέου. Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι η ενέργειά του αποσκοπούσε στην αποκατάσταση της… κομματικής τάξης και δεν συνδέεται με τις πρόσφατες εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ. Αλλά ποιος τον πιστεύει; Εν πάση περιπτώσει, όλα τα είχαν στο ΠΑΣΟΚ, οι «μουτζαχεντίν» τους έλειπαν…

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11420&tag=8405

  38. adonis Says:

    opios xeri ton Skoula apo konta tote katalaveni oti inai sinonimos tis Alazonias kai oti kani se afti ti zoi inai epi kapiou skotinou skopou as min ihe to soi tou kai tha sas elega ti ta itan kai pos mbike sto Venizelio, mono aftos kai oli i giatri xeroun,, as inai kala o xadelfos manolis, xerete oli oti oi Anogianoi den ehoun hromata mono exousies , as to amfisvitisi kapios …to ti tha kani sti Vouli ton ellinon enas theos xeri pantos apo ifos …..,1000 kardinalion.Skoulas ine aftos…ie gemisi to exetastirio tou venizeliou proeklogika me afises tou Kirie eleison….

  39. maria Says:

    distixos merikoi anthropoi pou ektimo se auto to blog den mporoun na katalaboun oti den einai ena maliotrabigma kai meta tha ta broun oi megaloi kai ola entaksei.
    exo sxoliasei poles fores tin torini katastasi kai opote gnorizete ti thesi mou.

  40. NIK Says:

    ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΞΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΣΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΝΑ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ ΟΛΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ; ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ Η Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ (ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Η ΦΗΜΗ…..) ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΑ ΣΩΨΥΧΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ; ΜΟΝΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΟΣΟ ΣΚΛΗΡΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΗ. ΑΣ ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ. ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΝ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ..Η ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ δεν ΥΠΗΡΧΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗς ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΚΟΥΛΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΗς ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛ ΤΗς ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ….ΑΥΤΟ Ας ΚΡΙΝΟΥΜΕ ……………………

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: