Σηφουνάκης Νικόλαος
Λέσβου, ΠΑΣΟΚ
http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=458
Πρώην Ευρωβουλευτης
Περίληψη 18 σχολίων:
Μέσος όρος 5 βαθμών: 4.8
Λέσβου, ΠΑΣΟΚ
http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=458
Πρώην Ευρωβουλευτης
Περίληψη 18 σχολίων:
Μέσος όρος 5 βαθμών: 4.8
26 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:42 πμ
ετρογε δεκα οκτομβριου στο εστιατοριο ’17’ με σιφι βαλλιρακι και αλλα υποπτΑ ατομα…
27 Νοεμβρίου, 2007 στο 6:07 πμ
πως τα προλαβαινει ολα;
30 Ιανουαρίου, 2008 στο 11:34 μμ
οτι και να πεις κανείς το γεγονός και μόνο πως από το 1983 όταν διορίστηκε Νομάρχης Λέσβου μέχρι σήμερα, όπου κι αν τοποθετήθηκε ή εκλέχτηκε έβαλε την προσωπική του σφραγίδα. Αυτό δεν σημαίνει κάτι;
14 Απριλίου, 2008 στο 3:24 μμ
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΒΑΦΤΙΣΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΤΑΝ ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ…
7 Ιουνίου, 2008 στο 6:10 μμ
Ο Σηφουνάκης έχει προσφέρει στο νομό Λέσβου . Έχει αξιόλογες ιδέες και εκτιμώ ιδιαίτερα τη στάση του στο διαχωρισμό κράτους – Εκκλησίας . Μαρίνα ο νόμος για τα 4 στρέμματα είναι σωστός για την οικοδόμηση του νησιού , άσχετα αν δε μας βολεύει .
Τέλος το γεγονός ότι έχει πλούσια σύζυγο , δεν είναι αναγκαστικά κακό .
+5 από μένα
31 Αυγούστου, 2008 στο 3:18 μμ
To ξενοδοχείο του πεθερού του στην Κω πόσες κλίνες παραπάνω από τη νόμιμη άδεια διαθέτει; Πόσα μπαζωμένα υπόγεια ξεμπαζώθηκαν και έγιναν δωμάτια; Πόσα τετραγωνικά εκατοστά αφήνει ελεύθερα στην παραλία για λουόμενους που δεν είναι πελάτες του; Επιλεκτική ευαισθησία, πασοκική ευαισθησία, εξουσιαστική ευαισθησία;
31 Αυγούστου, 2008 στο 4:50 μμ
Όχι στη συλλογική και οικογενειακή ευθύνη ρε παιδιά!
Τι φταίει ο άνθρωπος, αν αγάπησε μια γυναίκα, της οποίας ο πατέρας ενδεχομένως παρανομεί?
Μην υπερβάλλουμε κιόλας, έτσι?
Κατηγορήστε ή επαινέστε έναν άνθρωπο γι αυτά που κάνει ο ίδιος. Όχι γι αυτά που ίσως κάνουν ή έκαναν οι συγγενείς του!
Μιλάω γενικά και όχι μόνο για τον αγαπητό sartr
31 Αυγούστου, 2008 στο 9:38 μμ
Για αυτά που κάνει μόνο;
Για αυτά που βλέπει και δεν κάνει, όχι;
31 Αυγούστου, 2008 στο 10:05 μμ
Προτείνεις να «καταδώσει» τον πεθερό του? ΟΚ, δεν διαφωνώ. Εσύ θα το έκανες? Και το ρεζιλίκι? Δεν θυμάμαι άλλη παρόμοια περίπτωση στην Ελλάδα. Μόνο, επί Στάλιν, ένα Σοβιετόπουλο, που είχε καταδώσει τους γονείς του ως πράκτορες της «αντίδρασης» και ανεκηρύχθη σε εθνικό ήρωα και προβλήθηκε ως φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση.
Πέρα από τα αστεία: Νομίζω ότι ο Σηφουνάκης είναι μια σεμνή παρουσία στην πολιτική, με παιδεία και δημοκρατική δράση, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Λεπτομέρειες από την περιφέρειά του δε γνωρίζω, όμως δείχνει άνθρωπος με ήθος και αξιοπρέπεια. Sorry, αλλά μου είναι συμπαθής
1 Σεπτεμβρίου, 2008 στο 5:03 πμ
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=83945
Στις απόψεις του συμφωνώ. Στην πράξη τι γίνεται;
5 Οκτωβρίου, 2008 στο 1:14 μμ
Άρθρο του Ν. Σηφουνάκη στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=81448960
Δυστυχώς ότι και να διαβάσω για το διαχωρισμό κράτους – Εκκλησίας , είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει ποτέ ουσιαστική πολιτική βούληση .
6 Οκτωβρίου, 2008 στο 6:18 πμ
makari na eixame duo akoma san ton sifounaki .
24 Νοεμβρίου, 2008 στο 12:54 πμ
Στην εποχή που παιζόταν η διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ είχα εκνευριστεί μαζί γιατί ήταν κατά του Σημίτη. Οταν τον πρόσεξα στην πορεία να παίρνει θέση για τις ταυτότητες με καθαρότητα, όταν οι άλλοι φύλαγαν τα νώτα τους τον εκτίμησα αφάνταστα. Θα τον ψηφίζω πάντα σε όλα τα όργανα του ΠΑΣΟΚ γιατί είναι πολιτικά έντιμος, έχει το θάρρος της γνώμης και υπερασπίζεται τις ιδέες του. Σε μια εποχή που οι περισσότεροι κινούνται με ιδιοτέλεια, θα τον ψηφίζω γιατί πρέπει να ακούγεται η φωνή του. Να συνεχίσει έτσι. Και όταν διαφωνεί κάποιος με τις θέσεις σου, όταν τις υποστηρίζεις από άποψη και όχι ιδιοτέλεια, υπάρχουν άνθρωποι που το εκτιμούν.
12 Οκτωβρίου, 2009 στο 4:41 μμ
Απο τη στιγμή που το 2000 είχε ταχθεί ανοικτά υπέρ της κατάργησης του σταυρού απο την ελληνική σημαία… νομίζω οτι πρέπει να μιλάμε για τον μεγαλύτερο ανθέλληνα βουλευτή όλων των εποχών.
http://paspartoy.blogspot.com/2009/10/blog-post_8646.html
12 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:48 μμ
Αγγελική said
» Απο τη στιγμή που το 2000 είχε ταχθεί ανοικτά υπέρ της κατάργησης του σταυρού απο την ελληνική σημαία… νομίζω οτι πρέπει να μιλάμε για τον μεγαλύτερο ανθέλληνα βουλευτή όλων των εποχών.
http://paspartoy.blogspot.com/2009/10/blog-post_8646.html »
Έτσι βγαίνουν αληθινές οι προφητείες του Χριστόδουλου που λέει και το λινκ . Να τα ακούν αυτά οι θολοκουλτουριάρηδες αριστεροί και οι εβραιομασόνοι οπαδοί του καταραμένου φιλελευθερισμού … Απειλείται το ελληνικό γένος !
enough troll
Ας σοβαρευτούμε με αυτά τα εθνικά σύνδρομα καταδιώξεως …
15 Οκτωβρίου, 2009 στο 5:46 μμ
Νικολα… ανεφερα το λινκ μονο και μονο σαν αποδειξη για τις θέσεις του κ. Σηφουνάκη. Δεν μας ειπες αν συμφωνεις ή διαφωνείς με τις θέσεις του. Επίσης δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως ο άξιος βουλευτής… δεν έδωσε θρησκευτικο όρκο.
«Καημένη Ελλάδα… που σε κυβερνά μια γενια Πολυτεχνείου που ξέχασε τα ιδανικά της»
16 Οκτωβρίου, 2009 στο 11:57 πμ
Θα μου επιτρέψεις να μη θεωρώ οποιαδήποτε ανάρτηση , κάποιου οποιουδήποτε μπλογκ – χωρίς πηγές – έγκυρη απόδειξη . Ότι λέει κάποιος αναγνώστης κάποιου πασπαρτού για σαιεντολογίες , αλλαγή συμβόλου κλπ , δεν είναι η τρανή απόδειξη που λες .
Όσον αφορά το θρησκευτικό όρκο καλά έκανε κι αυτός και οι υπόλοιποι 36 βουλευτές .
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4541218&ct=1
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=497907
Ο καθένας άλλωστε , μπορεί να πράττει σύμφωνα με τις πεποιθήσεις του , αρκεί να είναι σύμφωνες με το Σύνταγμα και να μη βλάπτουν τα συμφέροντα του ελληνικού λαού .
Διάβασε και μία ακόμη άποψη http://www.lifo.gr/mag/columns/2367
αν και βέβαια θα τη θεωρήσεις ανθελληνική κλπ .
27 Οκτωβρίου, 2009 στο 2:17 μμ
Δεν συμφωνώ με το αντιεκκλησιαστικό του μένος. Γιατί αυτή η επιθετικότητα ; Τώρα δεν είναι αρχιεπίσκοπος ο Χριστόδουλος. Συμφωνώ με τον χωρισμό εκκλησίας και κράτους , ο οποίος ήδη έχει γίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό , μια και η εκκλησία δεν εμπλέκεται στη διοίκηση του κράτους .Δεν συμφωνώ με τον χωρισμό εκκλησίας και κοινωνίας , στον οποιο μου δίνει την εντύπωση ότι κατατείνει ο κ. υπουργός. Εξάλλου αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να επιτευχθεί. Και για να μην αφήσω λαθεμένες εντυπώσεις δηλώνω , ότι τον κ. υπουργό τον τιμώ και τον θεωρώ κεφάλαιο για τον τόπο. Διαφωνούμε σε κάτι , ίσως βασικό. Ε, στο νεκροταφείο όλοι συμφωνούν !
28 Οκτωβρίου, 2009 στο 1:34 πμ
Ο μόνος που μπορεί να αποκόψει την εκκλησία από την κοινωνία είναι η ίδια η εκκλησία!
Δυστυχώς, τους τελευταίους αιώνες, η «επίσημη» εκκλησία (όχι μόνο η ορθόδοξη) έκανε τα πάντα προς την κατεύθυνση αυτή!
26 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:08 μμ
«Ο επιχειρηματίας που για εταιρικά ή προσωπικά του συμφέροντα μέσω τηλεόρασης απευθύνεται στο λαό, παραπέμπει στο μακαρίτη προκαθήμενο με κοσμική πλέον περιβολή».
Αυτά είπε επί λέξει ο κ.βουλευτής για Βγενόπουλο και Χριστόδουλο.
Ουδέν σχόλιον…
Όσο για τη βαθμολογία του δεν αξίζει καν.
27 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:59 μμ
Να δούμε πόσα χρόνια μετά το θάνατο του αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου θα υπάρχει αυτό το μένος. . Καλό βέβαια θα ήταν , όταν κατασιγάσουν οι εντυπώσεις, να γίνει μια συζήτηση επί της ουσίας . Εκείνο το διάστημα έγινε μια μάχη της σημειολογίας. .Κάποτε πρέπει να διερευνηθεί.
20 Φεβρουαρίου, 2010 στο 12:34 πμ
Τότε ήταν μάχη σημειολογίας , τώρα είναι μάχη κυριαρχίας. Και αρχιεπίσκοπος είναι ο ταπεινός και μετρημένος κ. Ιερώνυμος, τον οποίο καλεί ο Πατριάρχης να γράψει στα παλιά του παπούτσα τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις για την δήθεν εξυπηρέτηση ενός φίλου. Στην ουσία για την άσκηση κυριαρχικών δικαιωμάτων. Η ελληνική κυβέρνηση θα μείνει θεατής; Οκ. Ν. Σιφουνάκης θα καταχεριάσει τον αρχιεπίσκοπο ;
12 Μαρτίου, 2010 στο 12:29 πμ
Γιώργος Πρίντζιπας λέει:
Φεβρουαρίου 20, 2010 σε 12:34 πμ
Φυσικά και όχι. Από τα χειρότερα λαμόγια. Ακομη και ο πεθερός δεν θέλει να τον βλέπει εξαιτίας του τρόποου με τον οποίο διπλάρωσε τη κορη του για τη προίκα της.
14 Μαΐου, 2010 στο 5:05 μμ
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=&artId=331659&dt=14/05/2010
Δεν είναι προκλητικό όταν ένας βουλευτής καταθέτει αγωγή εναντίον πολίτη όταν ο ίδιος είναι στο απυρόβλητο λόγω βουλευτικής ασυλίας; Και μάλιστα αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση, όπου μπορεί κάλλιστα να απαντήσει στις κατηγορίες και να αφήσει τον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματά του.
14 Μαΐου, 2010 στο 5:38 μμ
Aνεξάρτητα από αυτό όμως,έχει δίκιο να κάνει αγωγή.Ο μεγαλοδιαπλεκόμενος καρχαρίας Βγενόπουλος έχει αποθρασυνθεί και κάποιος πρέπει να του δώσει ένα μάθημα.