Ρόβλιας Κωνσταντίνος

Καρδίτσας, ΠΑΣΟΚ

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=769

36 Σχόλια to “Ρόβλιας Κωνσταντίνος”

  1. ΜΑΡΙΑ ΑΛΙΦΙΕΡΗ Says:

    Εξαίρετος σε ολο το εργο του!!

  2. perivalon Says:

    ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ Α.Σ.Ε.Π(ΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ)….

  3. PARAGAS Says:

    ΘΑ Επέμβει εισαγγελέας?

  4. PARAGAS Says:

    Και κάτι άλλο, ποιος ελέγχει την αποδοτικότητα και την αναλογία αποδοτικότητας των Δημοσιων Υπαλλήλων, ώστε να ζητουν, να ζητουν, να ζητούν υπαλλήλους?

  5. PARAGAS Says:

    Για ποια ΓΣΕΕ μιλάμε? Ποιους προστατέυει? Κάνει «πλάτες» στην ΑΔΕΔΥ? εχει μπουκωσει όλο το Δημόσιο Σύστημα!! Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!

  6. Stathis Says:

    Τι είπε ο Ρόβλιας….

    Ντ. Ρόβλιας: Αποκαλύπτεται το σχέδιο της ΝΔ για την Ολυμπιακή.
    «Το σχέδιο της ΝΔ για την Ολυμπιακή αποκαλύπτεται από την πρώτη κιόλας εβδομάδα της θητείας της νέας κυβέρνησης Καραμανλή. Οι αλλεπάλληλες σχετικές κυβερνητικές δηλώσεις και διαρροές αποδεικνύουν την πρόθεση της κυβέρνησης για ΄΄κλείσιμο΄΄ της Ολυμπιακής, το οποίο μάλιστα χαρακτηρίζουν ως δήθεν αναπόφευκτο», σχολίασε ο υπεύθυνος του Τομέα Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Ρόβλιας.

    Σχόλιο Στάθη: Διαφωνώ με το ότι στόχος της κυβέρνησης είναι το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Δεν έχουν τα αρχίδια να το κάνουν, δυστυχώς. Η θέση του Ρόβλια όμως ποιά είναι; Να τη διατηρήσουν; Και τί έπραξε το κόμμα του 20 χρόνια τώρα για την εξυγίανσή της; Μπορεί να μας δώσει ενοποιημένες καταστάσεις να δούμε τα αποτελέσματα; Ποιός είναι ο Ρόβλιας που έχει και άποψη;

  7. PARAGAS Says:

    Κ.Ρόβλια το ξέρετε ότι απέσυραν και την προκύρηξη του Ικα για να αλλάξουν ειδικότητες και να «βολευτούν» τα Blue childrens?

  8. X.M. Says:

    Ο κ. Ρόβλιας παραιτήθηκε από ΓΓ στο ΥΜΕ προκειμένου να έχει δικαίωμα να είναι υποψήφιος βουλευτής. Έβαλε λοιπόν στη θέση του το κ. Πουλή και ο ίδιος παρέμεινε σύμβουλός του, προκειμένου, όπως λένε οι κακές γλώσσες, να χρησιμοποιεί τη πολιτική εξουσία του υπουργείο στον αγώνα του . Τα στελέχη του ΥΜΕ θα σας πούνε ότι ούτε ο «σκιώδης» κ. Πουλής άντεχε το γεγονός ότι οι γραμματείς του γραφείου του σήκωναν το τηλέφωνο του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ λέγοντας «πολιτικό γραφείο κου Ρόβλια..» . Προφανώς για να επιβραβεύσει το ήθος του, ο σημερινός πρόερδος του ΠΑΣΟΚ τον έβαλε συντονιστήμεταφορών… Ελλάς to ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

  9. ΑΛ ΚΟΝΙΔΗΣ Says:

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
    ΑΠΟ ΤΗΝ PRESS-GR.blog

    Αποκάλυψη: Ο Ντίνος Ρόβλιας συνέταξε το κατηγορητήριο κατά του Ανδρέα Παπανδρέου…
    …και ο Γιώργος τον έκανε σκιώδη υπουργό!!!
    Ποιος είναι ο Ντίνος Ρόβλιας που ορίστηκε από τον Γιώργο Παπανδρέου σκιώδης υπουργός Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ;
    Αποκαλύπτουμε: Υπήρξε στενός συνεργάτης της Μαρίας Δαμανάκη την περίοδο που εκείνη ήταν πρόεδρος του Συνασπισμού. Ως νομικός μάλιστα ήταν μεταξύ εκείνων που συνέταξαν την πρόταση κατηγορίας εναντίον του Ανδρέα Παπανδρέου για παραπομπή του στο Ειδικό Δικαστήριο για το σκάνδαλο Κοσκωτά.
    Από τότε η Μ. Δαμανάκη τον «κουβαλάει» μαζί της. Το «βρώμικο καλοκαίρι» του 1989 διετέλεσε, επί κυβέρνησης Τζαννετάκη, πρόεδρος του ΟΠΑΠ. Ηταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Αθήνας υπό την κ. Δαμανάκη το 1994, κατέβηκε στη συνέχεια υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στην Καρδίτσα και μόλις το 2004 κατάφερε να βγει. Η κ. Δαμανάκη είναι αυτή που τον επέβαλε τώρα και στα κορυφαία κλιμάκια του ΠΑΣΟΚ…
    Δεν στήριξε ΠΑΣΟΚ στην Καρδίτσα…
    Όμως και στις νομαρχιακές εκλογές του περασμένου Οκτωβρίου έκανε «παιχνιδάκια» στην Καρδίτσα. Υποστήριζε παρασκηνιακά για τη νομαρχία όχι τον επίσημο υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ Φ. Αλεξάκο, αλλά τον Δ. Αρχοντή του Συνασπισμού, τον οποίο προσπάθησε αρχικά να επιβάλει. Η όλη του στάση ήταν διασπαστική για προσωπικούς λόγους.
    Αυτόν έκανε σκιώδη υπουργό ο Γ. Παπανδρέου…

  10. Δημήτρης Says:

    Επαρκέστατος

  11. panos Says:

    φοβερος βουλευτης , εξαιρετικο το εργο του, παντα διπλα στον λαο της καρδιτσας. αιωνιος πρωτος στην καρδιτσα θα ειναι!!

  12. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=102746

    15o λεπτό.

    «Σαφώς το εθνικό συμφέρον υπερισχύει της ερμηνείας και εφαρμογής ενός νομικού κειμένου ακόμα κι αν αυτό το νομικό κείμενο είναι το Σύνταγμα της χώρας»

    Χα! Ωραία άποψη! Δηλαδή το κόμματα δεν είναι υποχρεωμένα να σέβονται το Σύνταγμα αν δεν συμφωνούν με κάποια διάταξή του. Τότε γιατί υπάρχει;

    Ελπίζω να είναι απλώς μια ατυχής διατύπωση αλλά δεν το νομίζω. Αυτή είναι η νοοτροπία του πολιτικού μας προσωπικού. Αν μας αρέσει ο νόμος, υπακούουμε. Αν δεν μας αρέσει, τον παραβιάζουμε.

  13. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Το ίδιο πράγμα με περισσότερα λόγια:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_21/07/2009_322858

  14. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_26/07/2009_323587

    Damage control.

  15. Ελένη Τσαρουχά Says:

    Κύριε Ραγκούση και Ρόβλια,

    Ο Νόμος περί παραμεθορίου πάσχει εναλλακτικών, είναι ιδιαιτέρως βαρύς (10ετία υποχρεωτική) . Η ζωή όμως ενός ανθρώπου δεν είναι σταθερή και υπάρχουν παράγοντες που μας αναγκάζουν να μετακινούμαστε και να επιστρέφουμε στη βάση μας. ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ απο τη ΖΩΗ ενός ανθρώπου !!! Και οι Νόμοι έχουν φτιαχθεί από τους ανθρώπους και όχι από μηχανές με τις ίδιες ανάγκες και συναισθήματα. ΑΛΛΑΞΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟ και κάντε τον φιλικό προς τον άνθρωπο και τις ανάγκες της ζωής του! Ζούμε σε μία χώρα που στην καθημερινότητά μας παραβιάζονται στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν μπορεί κάποιοι Νόμοι να ισχύουν, σε άλλες περιπτώσεις όχι και σε ορισμένους όχι. Ο σεβασμός σε έναν κανόνα εμπνέεται, δεν επιβάλλεται. Γι’ αυτό σας παρακαλούμε να κάνετε ελαστικό Νόμο περί παραμεθορίου. Οι άνθρωποι δεν κάθονται στις θέσεις τους από φόβο ή με το ζόρι. Αν δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια για να ριζώσει ο ντόπιος πληθυσμός, μην έχετε απαιτήσεις από ξένους υπαλλήλους του Δημοσίου να φτιάξουν πληθυσμό.Σας ευχαριστούμε και καλό ξεκίνημα. Μην ξεχάσετε το μότο σας : Πρώτα Ο ΠΟΛΙΤΗΣ !!! Μία ομάδα δημοσίων υπαλλήλων που υποφέρει με το ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ.

  16. Παράγκας Says:

    Κε Ρόβλια,
    με τι κριτήρια έγιναν αυτά τα προγράμματα;;;;;;;;;;;. Τι λέγατε πριν βγείτε κυβέρνηση;;;;;.

    (από skai.gr)
    «Θετική» χαρακτήρισαν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση την πρόταση του υφυπουργού Εσωτερικών κ. Ντίνου Ρόβλια να οριστούν εκπρόσωποι από την ΚΕΔΚΕ και την ΕΝΑΕ, οι οποίοι θα συνεργαστούν με το υπουργείο Εσωτερικών για το θέμα των απασχολούμενων στην αυτοδιοίκηση.

    Όπως είπε o κ. Ρόβλιας μετά τη συνάντησή του με αντιπροσωπεία εργαζομένων με συμβάσεις έργου και stage στο Δήμο Αθηναίων, «θα πρέπει να συζητηθεί η κατάργηση των συμβάσεων έργου και η αντικατάστασή τους με σχέσεις εργασίας λαμβάνοντας υπόψη και τις ανάγκες κάλυψης πάγιων και διαρκών αναγκών».

    Από την πλευρά του ο πρόεδρος των σωματείων εργαζομένων στους δήμους κ. Βασίλης Πολυμερόπουλος επισήμανε πως οι εργαζόμενοι στους δήμους διεκδικούν μονιμοποιήσεις (για όσους καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες), ισχύ του μέτρου της μοριοδότησης και είναι αντίθετοι με τις απολύσεις.

    Νωρίτερα, περίπου 500 συμβασιούχοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην πλατεία Κοτζιά και ακολούθως έκαναν πορεία ως τα γραφεία της ΚΕΔΚΕ, όπου συνεδρίαζε το ΔΣ της Ένωσης.

    Στο μεταξύ, συνάντηση με συμβασιούχους του υπουργείου Πολιτισμού είχε και ο κ. Παύλος Γερουλάνος. Τους διαβεβαίωσε πως η κυβέρνηση εξετάζει συνολικά μια μόνιμη, δίκαιη και οριστική λύση για τα χρονίζοντα προβλήματα ων συμβασιούχων.

  17. Παράγκας Says:

    -ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ «ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ» τον Ιδιωτικό Υπάλληλο;;;;
    -Τι θέση έχουν στην διαφθορά κάθε χρόνο οι Δήμοι;;;;;!!!!!!……….
    -1.000.000 είναι οι Δημοσιουπάλληλοι, κε Ρόβλια!!!!!!!!……
    -Έχουμε ενεχυριάσει το μέλλον μας κε Ρόβλια, σαν χώρα!!!!!!!!….

  18. Παράγκας Says:

    Αντί να στεναχωριόμαστε και ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ τι σκ*** θα κάνουμε με αυτή την χώρα που γεννάει ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, τι σκ*** θα κάνουμε με την ανταγωνιστικότητα, τον Ιδιωτικό Υπάλληλο, τις κρατικές σπατάλες μισθοδοσίας, το υδροκέφαλο Κράτος Α.Ε. που ζει με δανεικά, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ-ΤΕΡΑΣ, ΤΗΝ #ΠΡΩΤΙΑ# στο έλλειμμα( Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ!!!!!!!!!!), προβληματιζόμαστε ΚΑΙ για τα stage στο ΔΗΜΟΣΙΟ Α.Ε.(που γίνονται με χρήματα του Ιδιωτικού Υπαλλήλου, μονιμοποιούνται ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ και μετά πληρώνονται με λεφτά (με δανεικά πιο σωστά) του ελληνικού λαού)!!!!!!!. Ως ΕΔΩ!!!…__ΤΕΛΟΣ!!!!….

  19. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΟΜΑΝΤΟΥ Says:

    Προσωπικά θα ήθελα να δώσει κάποιες εναλλακτικές στους δημόσιους ου βρίσκονται στην Παραμεθόριο. Είναι πολύ σκληρός και δε λαμβάνει υπόψιν τις αλλαγές που μπορεί να συμβούν στις ζωές μας. Εγώ είμαι εγκλωβισμένη και δεν μπορώ να φύγω. Είναι πολύ άδικος. Νόμος που δεν εξυπηρετεί τον άνθρωπο, τι σόϊ νόμος είναι;Σας παρακαλούμε, φαντάζομαι ότι υπάρχουν και άλλοι στη θέση μου, δώστε μας κάποιες λύσεις να μπορούμε να μετακινηθούμε ! Ελευθερία, Μυτιλήνη.

  20. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΡΕΒΙΔΟΥ Says:

    Κύριε υπουργέ, οντως ο νόμος παραμεθορίου πρέπει να είναι πιο ευέλικτος και να δίνει κάποιες λύσεις σε εμπόδια. Η ζωή μας δεν είναι πάντα ίδια. Εχουμε ανάγκες, γίνονται ανατροπές και πολλές φορές είμαστε μακρυά από πρόσωπα που μας έχουν ανάγκη. Σας παρακαλούμε δώστε μας κάποιες λύσεις σε υπαλλήλους παραμεθορίου.Το Πασοκ είχε υποοσχεθεί να βοηθήσει και είπε Πρώτα ο πολίτης και μεις υπηρετούσαμε και υπηρετούμε αυτό το κράτος.Κάντε κάποιες ρυθμίσεις ένα νέο νομοσχέδιο για εμάς. Σας παρακαλούμε. Με εκτίμηση, Κωνσταντίνα

  21. ΑΜΦΙΘΥΜΟΣ ΑΣΤΟΣ Says:

    Ο υφυπουργός εσωτερικών κ. Ντίνος Ρόβλιας παραιτήθηκε, σήμερα, έπειτα από καταγγελίες για διεκπεραίωση προσωπικών «ρουσφετιών» από το γραφείο του. Πρόκειται για μετακινήσεις υπαλλήλων της ΕΥΠ και του στρατού.

    Ο κ. Παπανδρέου έκανε δεκτή την παραίτησή του, επειδή έκρινε ότι δεν μπορούν να γίνονται ανεκτές τέτοιες συμπεριφορές, σε μια στιγμή που έχει διακηρυχθεί από τον ίδιο και την κυβέρνησή του η μεγάλη αλλαγή στο κράτος.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Ρόβλιας είχε αποφασίσει την παραίτησή του από χθές αλλά κρατήθηκε και την υπέβαλε σήμερα, επειδή δεν ήθελε να επισκιαστούν οι χθεσινές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για την οικονομία.

    Όσο για την αντικατάστασή του, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Ραγκούσης διεκδικεί έναν ετοιμοπόλεμο υφυπουργό.
    ΠΗΓΗ : ΒΗΜΑ

  22. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://press-gr.blogspot.com/2009/12/blog-post_8716.html

  23. Παράγκας Says:

    Εφαρμογή «από χτες», του νόμου «περί ευθύνης Υπουργών» και «Ποινικοποίηση Ρουσφετιού»….στην Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ……

  24. Παράγκας Says:

    Παράγκας λέει:
    Νοεμβρίου 5, 2009 σε 6:19 μμ

    Κε Ρόβλια,
    με τι κριτήρια έγιναν αυτά τα προγράμματα;;;;;;;;;;;. Τι λέγατε πριν βγείτε κυβέρνηση;;;;;.

    (από skai.gr)
    «Θετική» χαρακτήρισαν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση την πρόταση του υφυπουργού Εσωτερικών κ. Ντίνου Ρόβλια να οριστούν εκπρόσωποι από την ΚΕΔΚΕ και την ΕΝΑΕ, οι οποίοι θα συνεργαστούν με το υπουργείο Εσωτερικών για το θέμα των απασχολούμενων στην αυτοδιοίκηση.

    Όπως είπε o κ. Ρόβλιας μετά τη συνάντησή του με αντιπροσωπεία εργαζομένων με συμβάσεις έργου και stage στο Δήμο Αθηναίων, «θα πρέπει να συζητηθεί η κατάργηση των συμβάσεων έργου και η αντικατάστασή τους με σχέσεις εργασίας λαμβάνοντας υπόψη και τις ανάγκες κάλυψης πάγιων και διαρκών αναγκών».

    Από την πλευρά του ο πρόεδρος των σωματείων εργαζομένων στους δήμους κ. Βασίλης Πολυμερόπουλος επισήμανε πως οι εργαζόμενοι στους δήμους διεκδικούν μονιμοποιήσεις (για όσους καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες), ισχύ του μέτρου της μοριοδότησης και είναι αντίθετοι με τις απολύσεις.

    Νωρίτερα, περίπου 500 συμβασιούχοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην πλατεία Κοτζιά και ακολούθως έκαναν πορεία ως τα γραφεία της ΚΕΔΚΕ, όπου συνεδρίαζε το ΔΣ της Ένωσης.

    Στο μεταξύ, συνάντηση με συμβασιούχους του υπουργείου Πολιτισμού είχε και ο κ. Παύλος Γερουλάνος. Τους διαβεβαίωσε πως η κυβέρνηση εξετάζει συνολικά μια μόνιμη, δίκαιη και οριστική λύση για τα χρονίζοντα προβλήματα ων συμβασιούχων.»»»»

    Πως προσλήφθηκαν όλοι αυτοί στους Δήμους;;;;;;;

  25. pro Says:

    Ο τύπος πρέπει να είναι μεγάλος υποκριτής. Στη πολιτική αδικείται, στο Δελφινάριο έπρεπε να βρίσκεται παρέα μα τον Βουτσά. Μετά τον Καρχιμάκη πρέπει να ήταν ο βουλευτής με τις περισσότερες καταγγελίες για σκάνδαλα της προηγούμενης κυβέρνησης. Και μόλις του δόθηκε υφυπουργιλίκι έσπευσε να κάνει τα ίδια. Βαθμός 0 ως πολιτικός, αλλά 5 ως ηθοποιός.

  26. stathis Says:

    φτού του

  27. λακης Says:

    Στη ζωή όλα πληρώνονται και πολύ πιο γρήγορα απ’ότι περιμένουμε. Σας είχα δει κ. Ρόβλια με πόση αλλαζονία καταφερθήκατε κατά των παιδιών των STAGE πριν τις εκλογές. Ηρθε η ώρα για τα δικά σας ρουσφετάκια αλλα φαίνεται κάποιος στο κόμμα σας σας την είχε στημένη.

    Δεν πειράζει, υπομονή, είστε στη χώρα με τον χαμηλότερο δείκτη μνήμης (αλήθεια, θυμάται κανείς γιατί παραιτήθηκαν οι Βούγιας, Παπουτσής – και δεν θυμάμαι ποιος άλλος – που τώρα ξαναβρίσκονται στην κυβέρνηση?)

    Πάλι με χρόνους με καιρούς θα ξαναγυρίσεις κι εσυ κ. Ρόβλια στην κυβέρνηση και φαντάζομαι ότι αυτή τη φορά θα ανταμειφτείς με υπουργείο. Μόνο φρόντισε να βάλεις 3-4 δημοσιογράφους στο payroll για να μην ξαναγράψουν για σένα τέτοιες «ανακρίβειες». Γκέγκε?

  28. ΓΚΡΕΤΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Says:

    Ρε παιδιά ήμαρτον! Δε νομίζω ότι άξιζε και να παραιτηθεί ! Σιγά το σκάνδαλο. Στην Ελλάδα ζούμε! Σκοπός είναι να βολεύεται και να κάνει όλος ο κόσμος πιο εύκολη τη ζωή του στην Ελλάδα της αξιοκρατίας. Δε νομίζω ότι ήταν τρομερό να παραιτηθείτε κιόλας κύριε Υπουργέ. Ο τόπος δεν πάσχει από αυτά αλλά από σημαντικότερα προβλήματα. Δηλαδή τώρα που παραιτήθηκε, θα αλλάξει κάτι στο Ελληνικό κατεστήμένο; Όχι εννοείται! Πολλές φορές μάλιστα το ίδιο το σύστημα πνίγει ο,τι δήποτε πάει να κάνει τη διαφορά. Τη θεωρώ αρχικά βιαστική και άστοχη ως ενέργεια. Στην Ελλάδα ζούμε και ξέρουμε κάποια κοινά μυστικά. Το θέμα είναι να μη γίνονται παρανομίες που βγάζουν μάτι (οικονομικές αδικίες, καταχρήσεις, μέτρα που βλάπτουν τους μικρούς), όχι τέτοια μικρά που δε θα πάψουν ποτέ να γίνονται. Γνώμη μου.

  29. Παράγκας Says:

    Τουλάχιστον, τώρα παραιτούνται….
    Οι «προηγούμενοι»….παρακαλετοί δήλωναν….παραίτηση…
    Μπαλάκι!!!…
    Μάδαγαν «μαργαρίτα»…..
    Φέυγω-μένω-Φεύγω-μένω-Φεύγω…..
    Mένω!!!……

    (Υ.Γ.: Μα κύριε Ρόβλια, εσείς…….ένας RousfetBuster!!!!!!!!!!!!…….)

  30. pro Says:

    Γκρέτα, μάλλον έχεις καταλάβει λάθος. Δεν παραιτήθηκε ο ίδιος. Άλλοι τον παραίτησαν, κρίνοντας ανεπαρκείς τις εξηγήσεις που έδωσε και με τις οποίες προσπάθησε να γλιτώσει την καρατόμηση.

  31. gkara Says:

    @Γκρετα
    «Ρε παιδιά ήμαρτον! Δε νομίζω ότι άξιζε και να παραιτηθεί ! Σιγά το σκάνδαλο»

    Αναρωτιέμαι με τέτοια μυαλά πως θα πάμε ποτέ μπροστά ως χώρα…

  32. ΓΑΛΑΝΤΗΣ ΛΟΥΚΑΚΗΣ Says:

    @gkara

    Και εγώ συμφωνώ με την Γκρέτα. Δηλαδή τέτοια είναι τα σκάνδαλα, από τα οποία ταλανίζεται η χώρα; Το αν ο Α αστυνόμος μείνει στον Πύργο και δεν έρθει Αθήνα; Ή αλλα τέτοια; Αυτά δε νομίζω να σταματήσουν ποτέ. Ειδικά στην Ελλάδα. Αλλά δεν είναι και τα πιο σημαντικά δα! Ούτε ξεκινούν όλα από εκεί. Όταν έχεις φάει πόρτα από το Δημόσιο ή είσαι εκτός τα κατακρίνεις. Αν είσαι μέσα, αποζητάς μία χάρη. Και ακόμα και αυτοί που τις κατακρίνουν έρχεται η ζωη έτσι που θέλει κάποιος κάποια χάρη. Γι’αυτό ας μην είμαστε τόσο κριτικοί εκ του ασφαλούς σε μία ήδη υπο-κριτική κοινωνία !

  33. ΓΑΛΑΝΤΗΣ ΛΟΥΚΑΚΗΣ Says:

    ΥΓ: Και συγνώμη δηλαδή εδώ άλλοι υπηρετούν και είναι κοινωνοί μεταξύ ανθρώπου και Θεού και καταπατούν ιερά και όσια…Μακάρι να υπάρχουν και πολιτικοί που να βοηούν στην τελική τον κοσμάκη! Εχω τύχει σε στιγνούς και πολύ σκληρούς και κατ’επιλογήν ελαστικούς πολιτικούς σε ό,τι αφορά μόνο στα ενδιαφέροντά τους. Γιατί να μη βοηθιέται και απλός κόσμος; Οι Νόμοι έγιναν από ανθρώπους για να εξυπηρετούν τον άνθρωπο. Οταν αυτός δεν έχει κάνει κάποιο αδίκημα και κάτι συμβαίνει στη ζωή του, κάτι αλλάζει, είναι κακό να ζητά βοήθεια; Εκείνοι που κατακρίνουν δεν έχουν κάνει λάθη, λάθος επιλογές; Η ζωή τους είναι ευθεία; Τι να πω.Προσωπικά βάζω 5 στον κο Ρόβλια σαν άνθρωπο και σαν πολιτικό τον αφήνω το βαθμό σε εκείνους που από το θρόνο της νομιμότητος τους κατακεραυνώνουν τους υπόλοιπους και αναγάγουν και την πολιτική σε βαθμολογία Γιουροβίζιον.

  34. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4565475&ct=1

    «ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΔΟ προσανατολίζεται να ακολουθήσει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Ρόβλιας, απειλώντας να καταθέσει αγωγή και μήνυση εις βάρος του πρώην στελέχους του ΟΣΕ Μάνου Παναγιώτου, ο οποίος χθες κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής ότι ο κ. Ρόβλιας υπό την ιδιότητά του ως γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών (2000-2002) είχε συχνές επαφές με το πρώην στέλεχος της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκο.»

  35. ANTI-ANDROYLAKHS Says:

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
    ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΒΑΡΒΑΚΕΙΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΔΙΑΚΑΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    ΦΕΥ! Ο ΠΑΤΗΡ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣΕ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ
    ΠΩΣ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ Η ΖΩΗ;

  36. maria Says:

    http://www.parapolitiki.com/2009/12/gentleman.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: