Ρέππας Δημήτριος

27 Σχόλια to “Ρέππας Δημήτριος”

  1. anemologios Says:

    Για τη συνεπεια του ,την ευστροφία του ,την επιχειρηματολογια του ,τη εικονα του ,και την αποδοχη του απο την ολη Δημοκρατικη Παράταξη,5

  2. margarita Says:

    είναι ξύπνιος,φαίνεται με την μέχρι τούδε πορεία του σοβαρός.Θέλω περισσότερα στοιχεία για να τον κρίνω αλλά δε θυμάμαι σοβαρό του σφάλμα.Ούτε απρεπή δήλωση ,ούτε κοσμικότητες με λάιφ στάιλ περιεχόμενο.Το μέλλον θα δείξει.Για τώρα 4

  3. ΜΑΚΗΣ Says:

    ΡΕΠΠΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΗΜΙΤΗ.

    ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΡΩΓΑΤΕ ΨΑΡΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΔΕΙΧΝΑΝ LIVE, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ, ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΑ ΚΡΥΑ ΣΟΥ ΑΝΕΚΔΟΤΑ.

    Ε ΡΕ ΜΙΜΗ ΠΟΣΟ ΔΙΚΗΟ ΕΧΕΙΣ

    ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ.

    ΚΑΙ Η ΦΤΥΜΑΚΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΟΥ

  4. Χριστίνα Says:

    Οξυδερκής και απαραίτητος! Χρήσιμος για όποιον Αρχηγό….

  5. Δημήτρης Says:

    Σοβαρός, αξιόλογος, έντιμος. Μακάρι όλο το ΠΑΣΟΚ να ήταν έτσι

  6. Kitsos Says:

    Πράγματι πολύ καλός ο Ρέππας, ειδικά σε δίδυμο με
    Παπαθανασίου, σκίζει!!!
    Τα έργα του («Αυστηρώς Κατάλληλο» »Βίρα τις άγκυρες» κλπ)
    πολύ μου αρέσουν!!!

  7. maria Says:

    uparxoun duo tupoi opadon oi olumpiakoi ka oi antuolumpiakoi.
    etsi uparxoun oi papandreikoi kai oi antipapandreikoi.
    alla auto to xamilo profile tou giorgou papandreou tous kanei ti zimia giati den xreiazete oute usigiseis oute tipota.
    pernei kefalia sto podi…apla dialegei ti stigmi.

  8. τακης Says:

    καλός ο Ρέππας, δεν αερολογεί, απαντά στις ερωτησεις, είναι τίμιος ( το κατά δύναμιν βέβαια )

  9. krik Says:

    Αντιγράφω από τον ΜΑΚΗ, 16-06-2008, 05:41 μ.μ.:

    «…ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ…».

    Με λίγα λόγια αχάριστος και αριβίστας. Παρόλο που δεν συμπαθώ το Σημίτη, θεωρώ ότι του φέρθηκε ΑΝΑΝΔΡΑ!! Ούτε για φούστα σκωτσέζου δεν κάνει να φοράει.

    Πλήρως απογοητευμένος από τον Δημητράκη που δεν ήξερε ούτε η μαμά του πριν το Σημίτη.

  10. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Says:

    Ο καλύτερος κυβερνητικός εκπρόσωπος της Ελλάδας

  11. Παράγκας Says:

    «Αγώνας
    Αγώνα για να διορθωθεί μία αδικία δίνουν οι περίπου 1.000 απολυμένοι συμβασιούχοι της Ολυμπιακής, οι οποίοι έχουν προχωρήσει στην κατάληψη του κτηρίου της εταιρείας στην οδό Συγγρού. Ο ΥπΥΜεΔ, Δημ. Ρέππας, έχει ενημερωθεί για το θέμα και μάλιστα έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο νομοθετικής ρύθμισης. Μάλιστα για αυτό το λόγο θα δεχτεί αντιπροσωπία τους στο υπουργείο, σήμερα.
    Φ.Ζ.
    Στήλη: Υποδιαστολές»
    Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009, εφημερίδα Ναυτεμπορική.

    Κε Ρέππα πως είχαν προσληφθεί όλοι αυτοί;;;. Μπορούμε να μάθουμε σε αυτή τη δημοκρατική, ευρωπαική χώρα;;;;…….

  12. ΓΙΩΡΓΟΣ Says:

    Που ησουν νιοτη πουλεγες πως θα γινοσουν αλλος.

  13. VANGELIS Says:

    ΚΡΙΜΑ Κ. ΡΕΠΠΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟ. ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ. ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ

  14. ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΣ Says:

    Ρήτορας, ικανότατος και ειλικρινής.
    Ελάχιστοι του μοιάζουν στην πολιτική κονίστρα

  15. e-politikos.gr Says:

    Δειτε το προφίλ του πολιτικού στο e-politikos.gr
    http://www.e-politikos.gr/content/reppas-dimitrios

  16. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_09/05/2010_400377

    «Το νομοσχέδιο που παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα ο κ. Ρέππας για να «ανοίξει» το κλειστό επάγγελμα των Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Αντί να προβλέπει την παροχή νέων αδειών φορτηγών αυτοκινήτων χωρίς ποσοτικούς περιορισμούς και με ελάχιστο κόστος, το νομοσχέδιο καθορίζει ότι οι νέες άδειες θα κοστίζουν κατά μέσον όρο 95.000 ευρώ αντί του σημερινού άτυπου κόστους των 45.000 ευρώ. Με την πρόταση αυτή (α) αυξάνει την αξία μιας άδειας πολύ πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε., κάνοντας το ήδη υψηλό κόστος μεταφοράς στην Ελλάδα μη ανταγωνιστικό (β) υπερδιπλασιάζει την άτυπη αξία των υπαρχουσών αδειών, καθιστώντας απαγορευτικό το κόστος μιας μελλοντικής απελευθέρωσης με ταυτόχρονη αποζημίωση των υπαρχόντων αδειούχων. Το νομοσχέδιο όχι μόνο δεν προτίθεται να ανοίξει το κλειστό επάγγελμα των οδικών μεταφορών, αλλά αντίθετα θέτει ακόμη μεγαλύτερα εμπόδια εισόδου, προς μεγάλη ικανοποίηση των φορτηγατζήδων Δ.Χ. (που ουδόλως διαμαρτύρονται για το νομοσχέδιο) και προς αποφυγήν του πολιτικού κόστους. Το γεγονός ότι η Ελλάδα εισάγει κουνουπίδια από το Βέλγιο και βερίκοκα από την Ισπανία συνδέεται άμεσα με το υψηλό κόστος των εγχωρίων μεταφορών.»

  17. panos Says:

    Απ’ ότι φαίνεται ο Ρέππας είναι μόνο ίματζ και καθόλου ουσία. Αλλά δυστυχώς το ίματζ είναι το παν σ’ αυτή τη χώρα αν κρίνω από τα θετικά σχόλια που διαβάζω εδώ. Του είπαν να απελευθερώσει τις μεταφορές κι αυτός ακολούθησε τις συμβουλές της κλαδικής των φορτηγατζήδων:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_11/05/2010_400497

    Εύγε σ’αυτόν αλλά κυρίως εύγε σ’ αυτούς που τον λιβανίζουν!

  18. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_11/05/2010_400497

    Μάνος για απελευθέρωση μεταφορών.

  19. Παράγκας Says:

    «Ο κ. Ρέππας πρόσθεσε ότι σε λίγες εβδομάδες θα παρουσιαστεί το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ το οποίο περιλαμβάνει αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, περικοπή ζημιογόνων δρομολογίων και μετατάξεις προσωπικού σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της εισόδου στον οργανισμό ιδιωτών επενδυτών»

    Μία επιχείρηση…»Ολυμπιακή Αεροπορία» νάμπερ τού…

  20. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_06/07/2010_407058

    «Πρόκειται για τη ζεύξη του Θερμαϊκού Κόλπου, έργο με κατασκευαστικό ορίζοντα δεκαετίας, το οποίο όπως ανακοίνωσε ο κ. Ρέππας διερευνά πλέον η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου. Μπορεί η Θεσσαλονίκη να μην αποκτήσει υποθαλάσσια αρτηρία, το μετρό της να έχει βαλτώσει απελπιστικά και να διαπιστώνονται καθυστερήσεις έως και δύο ετών, η επέκταση του νέου διαδρόμου προσαπογειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία» να καρκινοβατεί, αλλά η πόλη έχει πλέον μια… νέα προοπτική τη ζεύξη του Θερμαϊκού Κόλπου, έναν αυτοκινητόδρομο που θα ενώσει στο μέλλον πάνω από τη θάλασσα το Καλοχώρι με το Αγγελοχώρι.»

    Αδυνατώ να καταλάβω τη σκοπιμότητα αυτού του έργου. Κοίταξα στον χάρτη και η μόνη ωφέλεια που βλέπω είναι αν θέλει κανείς να πάει στην Χαλκιδική από τη Νότια Ελλάδα. Δικαιολογεί αυτό τόσο μεγάλη δαπάνη;

  21. ΟΧΙ Says:

    ΚΥΡΙΕ ΡΕΠΠΑ, ΑΛΛΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΤΕ.

    ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΑΝ.

  22. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_51_01/08/2010_409998

    Γιατί δεν ακούμε τέτοιες λογικές ιδέες από την κυβέρνηση;

  23. axinos Says:

    Μετά από 14 χρόνια υποστήριξης στις ιδέες και τα οράματα του παλιού ΠΑΣΟΚ το νομοσχέδιο Ρέππα για τη λεγόμενη «απελευθέρωση» των εθνικών μεταφορών με το τρόπο που έγινε και την λυσσαλέα προσπάθεια της κυβέρνησης να παραδώσει το χώρο στα μεγάλα καρτέλ εξαργυρώνοντας προφανώς τις υποχρεώσεις της και έχοντας σα σύμμαχο τα ΜΜΕ και τους δημοσιοκάφρους με οδήγησαν στην απόφαση να αποχωρήσω από το κίνημα και να αναζητήσω άλλους δρόμους..Εύχομαι η προσγείωση του υπουργού και όλης της κυβέρνησης στην πραγματικότητα που δημιούργησαν με τις επιλογές τους να γίνει όπως τους αξίζει

  24. χρηκου Says:

    Αγνώμων και φερέφωνο της Κυβέρνησης.
    Αλλος στην θέση του θα είχε παραιτηθεί….
    Τού λείπει το ηθικό παραστημα για να ειναι σε θέση να εκπροσωπίσει τον απλό πολίτη.
    Πιστεύω πως η αποχή του από τα κοινα θα ειναι οτι καλύτερο για την πολιτική ζωή του τόπου και τον απλό πολίτη…
    Σάν τον κυριο Ρέππα έχουμε πολλούς….από καλούς έχει ανάγκη ο τόπος………

  25. Παράγκας Says:

    Την ίδια ώρα στην καταχρεωμένη Α.Π.Α.Κ.Κ.Τ.Υ.

    «»»Δάνεια ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ προσπαθεί να εξασφαλίσει – σύμφωνα με πληροφορίες – ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του ΟΣΕ.

    Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν εκταμιεύθηκαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ που είχαν εξασφαλιστεί από τέσσερις ελληνικές τράπεζες πριν από λίγους μήνες, καθώς δεν ολοκληρώθηκαν νομικά οι συμβάσεις για τον δανεισμό.

    Στο μεταξύ, την Πέμπτη κατατίθεται στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την εξυγίανση του ΟΣΕ, το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί ως νόμος του κράτους από την Ολομέλεια της Βουλής έως τα τέλη Οκτωβρίου

    Το σχέδιο εξυγίανσης προβλέπει μεταξύ άλλων συνταξιοδότηση και μετατάξεις 2.351 εργαζομένων σε κενές οργανικές θέσεις του δημοσίου, την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και την κατάρτιση νέων εντός είκοσι ημερών από την ψήφιση του νόμου και τον μηδενισμό των ελλειμμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανέρχονται σε 230 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.»»»»

    από skai.gr

    (Πως γίνονταν οι…Προσλήψεις στον Ο.Σ.Ε;;;;;)

  26. Παράγκας Says:

    «Δημοπρασία Εντόκων Γραμματίων Δημοσίου (ΕΓΔ), διάρκειας έξι μηνών και ύψους 900 εκατ. ευρώ, θα διενεργηθεί την Τρίτη 12 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ) την Παρασκευή.

    Ως ημερομηνία διακανονισμού ορίστηκε η 15η Οκτωβρίου 2010.»

    (Τυχαίο; Δε νομίζω!)

  27. Ενας Μισθωτος Καραγκιόζης Says:

    Παρά τα τεραστια χρεη των ΔΕΚΟ που εκτελούν το δημοσιο μεταφορικό εργο και την ΚΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του κρατους , ο κος ΡΕΠΑΣ εν μεσω καλοκαιρινής ραστωνης εδωσε εργο 20+ εκατομυρίων ευρώ στην ξεχαρβαλωμένη Unisystems.
    Εταιρεία που εχει απολύσει το 20% του προσωπικού της.

    ΕΛΠΙΖΩ ΡΕΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΛΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟ
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: