Νιώτης Γρηγόριος

Β’ Πειραιά, ΠΑΣΟΚ

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=519

36 Σχόλια to “Νιώτης Γρηγόριος”

  1. manosgl Says:

    Πρόσφατα, κυκλοφόρησε ένα πολυτελές φωτογραφικό 4σέλιδο για την προσφορά του στην εκκλησία όταν ήταν υφυπουργός Εξωτερικών.
    Ούτε μια λέξη για τους απλούς υπηκόους αυτής της χώρας.
    Μηδέν (0) στο τσιράκι του Χριστόδουλου. Ο Παπαθεμελής είναι καλλίτερο.

  2. Λυκούργος Says:

    Πρώτος βουλευτής Β’ Πειραιά, απο το 1989, Υφυπουργός εξωτερικών με αρμοδιότητα, μεταξύ άλλων, στον Απόδημο Ελληνισμό. Χωρίς να υποκύπτει στην ευκολία των εθνικιστικών «εξάψεων», παρήγαγε ουσιαστικό και κύριας σημασίας εθνικό έργο. Απο τους ελάχιστους κυβερνητικούς επι ΠΑΣΟΚ. που συνέχισε να συχνάζει στη «γειτονιά» του και δεν μετακόμισε σε βίλλα των Βορείων Προαστείων! Συνεχίζουμε να τον συναντάμε στις πλατείες και τα μαγαζιά της Β’ Πειραιά, παραμένει προσιτός και μπορείς να κάτσεις μαζί του, χωρ΄΄ις να νιώθεις την «αλλαζονεία της εξουσίας». Ποτέ το όνομά του δεν ενεπλάκη σε αμφισβητούμενες και «περίεργες» υποθέσεις. Μια συνομιλία μαζί του, έχει πάντα περιεχόμενο και νόημα, είτε πρόκειται για την πολιτική, είτε για διεθνή θέματα, είτε για τον Θρύλο. Είναι άριστος στην ανάλυση και στην δημιουργία θέσεων που ισορροπούν και προωθούν ζητήματα. Για όλα αυτά και το πραγματικά σεμνό προφίλ του και τους ήπιους τόνους, μέσω των οποίων πολιτεύεται, ΑΡΙΣΤΑ 10!

  3. ΥΙΑΝΝΙΣ Says:

    ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ…..ΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΑΝΑΡΧΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΤΕ ΤΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ?? ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ??

    ΜΗΔΕΝ(0)

  4. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Μια στιγμή, μην είμαστε τόσο βιαστικοί.

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1082839&lngDtrID=244

    «Η κόρη του είναι δικηγόρος, και ο γιος είναι στο μεταπτυχιακό του πτυχίο.»

    Δεν είναι μικρά τα παιδιά του, απόφοιτοι πανεπιστημίου είναι. Πιθανόν να έχουν ευθύνη οι γονείς, αλλά δεν είναι απόλυτο. Αυτό που θα θελα εγώ να καταλάβω είναι τι οδηγεί δυο παιδιά μορφωμένα και από «καλή οικογένεια» σ’ αυτήν την αδιέξοδη ιδεολογία.

  5. Δημήτρης Says:

    Μα αυτό ακριβώς είναι που τα οδηγεί. Η «καλή τους οικογένεια» αγαπητέ φίλε. Μην είσαι αφελής. Οι «προλετάριοι» νέοι, είναι τα παιδιά των βορείων προαστίων που δεν έχουν δουλέψει ποτέ τους. Επαγγελματίες επαναστάτες με τα λεφτά και τις πλάτες των μεγαλοαστών μπαμπάδων τους… και φυσικά χαϊδεμένα από ένα ολόκληρο σύστημα (που άλλωστε τους παρέχει και το άσυλο)…
    Το «μορφωμένα» τώρα… είναι ένα θέμα άλλο που πολλές φορές απέχει από το πανεπιστημιακό πτυχίο…

  6. Γιώργος Πρίντζιπας Says:

    Δυστυχώς το παλιο ρητό μετατρέπεται σε «αμαρτίαι παίδων πεδεύουσι γονείς» .Κι αν ο γονιός είναι δημόσιο πρόσωπο χρεώνεται ηθικά την παραβατική συμπεριφορά των παιδιών του με την οποία ,στις πιο πολλές περιπτώσεις, βεβαίως βρίσκεται αντίθετος. Κι αν τους πει και καμιά κουβέντα έχει ν’ ακούσει τα εξ αμάξης. Ο κόσμος βέβαια τον γονιό βάζει στο στόχαστρο και του τα ψέλνει δεόντως που τ’ ακούει για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών του που είναι, όπως γράφει ο Θέμης, μεγάλα , επιστήμονες και κατά τεκμήριο προσωπικότητες που έχουν διαμορφωθεί . Μην είμαστε, λοιπόν, εύκολοι σε κρίσεις. Του γονιού μαλλιάζει η γλώσσα, όσο τα παιδιά είναι σε ηλικία που δεν αντιδρούν , κι όταν μεγαλώσουν τον πατέρα και την μάνα τους γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι κι ακούν άλλους ελκυστικώτερους λόγους κι άσε τον πατέρα και τη μάνα να κουρεύονται με τις συντηρητικές υστερίες τους. Γι’ αυτό αγαπητοί φίλοι μην πετροβολείτε τους γονιούς. Δεν ξέρετε τι αγώνα μπορεί να δίνουν. Κι όσοι έχετε παιδιά ακούτε το λόγο του Ισοκράτη :»Μηδενί συμφοράν ονειδήσεις. Κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον αόρατον¨

  7. fucker Says:

    Σε αυτη την περίπτωση όμως ο πατέρας που τυχαίνει να είναι δημόσιο πρόσωπο και μάλιστα πολιτικός δεν μπορεί να λέει ότι έχει απεριόριστη εμπιστοσύνη στα παιδιά του…όταν καίνε περιουσίες πολιτών..

    Η είναι ενάντια στην αναρχία και στους βανδαλισμούς η υπέρ…Ας αποφασίσει…Πολιτική γλώσσα ενώ καταστρέφονται περιουσίες δεν χωράει…

  8. Dimitris Says:

    Δεκτό αυτό που λέει ο κ. Γ Πρίντζιπας, ωστόσο όταν μία μέρα μετά ο Αντιπρόεδρος της Βουλής βγαίνει και λέεί το ΡΕΣΑΛΤΟ » πολιτιστικό καφενείο» , όταν επιχειρεί να βγάλει την Αστυνομία ψεύτες ( ότι δηλαδή «φύτεψαν» την χειροβομβίδα που βρέθηκε στον χώρο που συνελήφθησαν τα βλατάρια του ) υπονομέυοντας τον Θεσμό τότε είναι κατάπτυστος για την στάση του όχι ώς πατέρας φυσικά αλλά ως δημόσιο πρόσωπο….

    Πέρα απο το ότι οι μάσκερς πέφτουν… απλά αναρωτιέμαι αν με αυτούς θα πάει μπροστά την χώρα το νέο ΠΑΣΟΚ.

    (Η διαπίστωση ότι αυτά τα καλόπαιδα είναι γόνοι καλών οικογενειών που τίποτε δεν τους λείπει… νομίζω εμπειδώνεται για τα καλά στον μέσο Έλληνα)

  9. Vaggelis t. Says:

    Τα πραγματα ειναι απλα: συμμετειχαν τα μπουμπουκια του Νιωτη σε κατι παρανομο ή απλα εξαντλουσαν τα επαναστατικα τους αισθηματα με το να παρευρισκονται αναμεσα σε αλλους πιο «τολμηρους» επανασταστες ωστε να παρουν λίγη επαναστατικη αυρα προτου επιστρεψουν στο σπιτακι και τη μαμα τους; (αληθεια, γιατι δεν μετακομιζουν μονιμα στο Κερατσινι ωστε να ειναι διπλα με τη λαικη ταξη και την εργατια;) Αν συμμετειχαν και αποδειχθει στο οποιο δικαστηριο, να πληρωσουν με βαση τα ισχυοντα των νομων. Αν οχι να αφεθουν ελευθεροι διχως φιοριτουρες και περικοκλαδες απο καθε πλευρα.
    Οσο για τον κ. Νιωτη τα πραγματα ειναι επισης απλα. Αν τα παιδια του, τα οποια ειναι ενηλικοι πολίτες και συνεπως ελευθερα ατομα να καθορισουν τη ζωη τους, τα δικαιωνει για τις οποιες τυχον (αν αποδειχθουν οπως ειπα) παρανομιες τους κατα του συστηματος τοτε οφειλει να παραιτηθει των αξιωματων μιας και η συμφωνια με αντικοινοβουλευτικές (και οχι εξω-κοινοβουλευτικες) ενεργειες αντιφασκει με τα καθηκοντα που ασκει και εχει ασκησει. Αν εχει, οπως προσθεσε, εμπιστοσυνη στη δικαιοσυνη και η τελευταια καταδικασει τα παιδια του τοτε πρεπει να διαχωρισει τη θεση του πολιτικα και οχι βεβαια πατρικα εννοειται.
    Ολα τα υπολοιπα περι κακομαθημενων παιδιων, περι ασυλιας επωνυμων, κλπ δεν προσφερουν τιποτα ουσιαστικο.

  10. ΚΩΣΤΑΣ Says:

    Τελικά ο αντιπρόεδρος της βουλής Γρηγόρης Νιώτης έχει δίκιο που λέει ότι τα παιδιά του ήταν σε πολιτικό καφενείο στο Κερατσίνι; Μήπως η 30χρονη και ο 28χρονος είναι πράγματι παιδιά; Μικρούλια που τώρα βγήκαν στην πιάτσα;
    Μήπως οι μπαλτάδες είναι πάντα…

    σε στέκια πολιτικών καφενείων για να χρησιμοποιούνται σαν σελιδοδείκτες για τα βιβλία; Μήπως τα 200 άδεια μπουκάλια είναι για ανακύκλωση και ήταν οικολόγοι;
    Η αντιασφυξόγονος μάσκα μήπως ήταν επειδή κάποιος είχε γρίπη;
    Η χειροβομβίδα κρότου λάμψης μήπως ήταν από έναν ψαρά που είναι και διανοούμενος και την ήθελε για περίπτωση ανάγκης.

    Να σας πούμε κάτι;

    ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΚΥΡΙΕ ΝΙΩΤΗ……….!!!

  11. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://www.tvxs.gr/v27795

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8769001

  12. Αντι Says:

    Προς όλους τους παραπάνω:

    Είναι προφανές ότι δεν έχετε ιδέα από αυτοδιαχειριζόμενα στέκια, δεν έχετε μπει ποτέ στις ιστοσελίδες τους, ούτε έχετε έλθει σε επαφή με ανθρώπους του αναρχικού χώρου, πέρα από τους χουλιγκάνους που παρακολουθείτε στις ειδήσεις. Μάθετε λοιπόν ότι το ρεσάλτο έχει την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας, ότι οργανώνει πλήθος πολιτιστικών και πολιτικών παρεμβάσεων και ότι αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά του Νιώτη που αντί να ονειρεύονται καρέκλες, εξουσία και λεφτά που εσείς, οι ταπεινοί ραγιάδες της αστικής κλεπτοδημοκρατίας που σας πηδάει και λέτε κι ευχαριστώ, ευχαρίστως θα τους παρείχατε με την ψήφο σας, ασπάζονται μία ιδεολογία που τους φέρνει αντιμέτωπους με το σύστημα ή έστω, διατηρούν φιλικές επαφές με τους χώρους αυτούς.

    Αυτό το ψυχικό μεγαλείο δεν μπορείτε να χωνέψετε, και ελεεινολογείτε εναντίον ανθρώπων που είναι, αντικειμενικά, καλύτεροί σας. Αλλά έτσι είναι ο φθόνος και η μικροψυχία.

  13. ποιητής Φανφάρας Says:

    1. Δεν υπάρχει καμία οικογενειακή ευθύνη και κακώς σχολιάζουμε (θετικά ή αρνητικά) σε αυτήν τη σελίδα για το συγκεκριμένο ζήτημα.
    Ο ενήλιξ είναι αποκλειστικώς υπεύθυνος για τις πράξεις του.

    2. Αν αποδειχθεί ότι οι κατηγορίες (το ποινικό σκέλος εννοώ βέβαια, όχι την ενδεχόμενη «πολιτική ή ιδεολογική» επιλογή) για τα δύο άτομα ευσταθούν και δεν πρόκειται για παρεξήγηση κλπ, ακόμα και τότε θα υπάρχει μόνο προσωπική (ποινική) ευθύνη των δύο αυτών ατόμων. Καμία πολιτική ή ποινική ευθύνη του πατρός. Είναι δεδομένο ότι πρέπει να ακολουθηθούν οι διαδικασίες, που ακολουθούνται για κάθε έλληνα πολίτη.

    3. Επειδή εθίχθη και αυτό το ζήτημα, αν δεν κάνω λάθος, κατοικούν στη Νίκαια. Αν κάνω λάθος ή αν αυτό έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, διορθώστε με.

    4. Όπως είπε ο Βάγγος: «Αν συμμετειχαν και αποδειχθει στο οποιο δικαστηριο, να πληρωσουν με βαση τα ισχυοντα των νομων. Αν οχι να αφεθουν ελευθεροι διχως φιοριτουρες και περικοκλαδες απο καθε πλευρα.» και «Ολα τα υπολοιπα περι κακομαθημενων παιδιων, περι ασυλιας επωνυμων, κλπ δεν προσφερουν τιποτα ουσιαστικο.» (στα υπόλοιπα, που είπες, Βάγγο, δε συμφωνώ)

    5. Δε γνωρίζω ούτε το βουλευτή ούτε τα παιδιά του. Από τη στιγμή που η υπόθεση δε σχετίζεται με κληροδότηση βουλευτικής έδρας και κομματικής πελατείας από τον μπαμπά στα παιδιά του, κακώς σχολιάζουμε τα παιδιά του Νιώτη σε αυτήν τη σελίδα.

    6. Ας μην ηθικολογούμε σαν κουτσομπόλες γριούλες μετά την κυριακάτικη λειτουργία. Καλό είναι, επίσης, να σχολιάζεται κάτι αφού έχει αποδειχθεί ότι ισχύει.

  14. pro Says:

    @Αντι
    Ασφαλώς και η πλειοψηφία των συμμετεχόνταων στο blog αυτό διακατέχονται από μικροψυχία και φθόνο για τη δράση των επαναστατών αναρχικών. Ασφαλώς και το ψυχικό μεγαλείο των τελευταίων δεν συναντάται πουθενά στο κόσμο. Διερωτάμαι ωστόσο κάτι. Όσοι κατά καιρούς βάζουν φωτιά σε περιπολικά, ενίοτε και σε αυτοκίνητα αθώων συμολιτών τους, εκτοξεύουν μολότοφ θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και τις ζωές των αστυνομικών. κραδαίνουν καδρόνια ή λοστάρια, από άδολη αγάπη για τον συνάνθρωπο τα κάνουν όλα αυτά;
    Δεν θέλω να συνδέσω όλα τα παραπάνω με τους αναρχικούς, αλλά μη μου πεις ότι οι αναρχικοί δεν κάνουν τέτοιες πράξεις γιατί εξ΄όσων γνωρίζω κάποιοι από τον κύκλο τους έχουν καταλήξει στη φυλακή από τέτοιου είδους δράση. Και σε κάθε περίπτωση, άκουσες ποτέ αναρχικό να καταδικάζει τέτοια γεγονότα καθώς και όσους τα προκαλούν; Εγώ ποτέ.

  15. ΚΩΣΤΑΣ Says:

    OTAN TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ, ΤΟΤΕ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ!

    http://troktiko.blogspot.com/2009/12/blog-post_2321.html

  16. Έφη\ Says:

    Γιατί δεν παραιτείται το ερπετό αυτό της εξουσίας; Τσίπα δεν έχει; Εδώ έχουμε απόδειξη πως είναι ανίκανος να μεγαλώσει σωστούς πολίτες το βουλευτιλίκι τον μάρανε;

  17. FrapDigo Says:

    Δεν μπορώ να καταλάβω τους παραπάνω που καταλογίζουν ευθύνες στον Νιώτη. Να ξεκινήσω λέγοντας πως τον συγκεκριμένο βουλευτή ούτε καν τον ήξερα (και ο ίδιος, από ότι βλέπω εδώ, είχε μόνο 2 σχόλια πριν από το γεγονός με τα παιδιά του), και ότι ούτε ο ίδιος ούτε το ΠΑΣΟΚ με απασχολούν ιδιαίτερα (και κανένα άλλο κόμμα).

    Δεν μπορώ όχι μόνο να καταλάβω τί ευθύνες έχει ο πατέρας τους για το τί κάνουν οι ίδιοι (πόσο μάλλον όταν δεν έχει αποδειχθεί κάτι σε δικαστήριο), αλλά κυρίως τί σχέση έχει που ο πατέρας τους είναι βουλευτής.

    Αν αποδειχθεί, χωρίς «κολπάκια», ότι έκαναν κάτι αξιόποινο, να τους αποδοθούν οι νόμιμες ευθύνες, αλλιώς να σταματήσει αυτό το αστείο.

    Παρακαλώ τους πάντες να διαβάσουν ξανά το σχόλιο του Φανφάρα, τα λέει όλα.

  18. eleos Says:

    Είναι προφανές ότι όσοι αναρωτιούνται για τη σκοπιμότητα της ύπαρξης αντικειμένων όπως βαριοπούλες, αντιασφυξιόγες μάσκες και χειροβομβίδες κρότου-λάμψης σε χώρους πολιτισμού, δεν καταλαβαίνουν τίποτε από σύγχρονη τέχνη. Άλλωστε και η ρίψη μολότωφ δεν συνιστά χουλιγκανισμό, όπως διατείνονται κάποιοι απολίτιστοι αγροίκοι, αλλά μία προωθημένη μορφή σύγχρονης performance art. Αστοιχείωτοι!

  19. Γιώργος Πρίντζιπας Says:

    Το σχόλιό μου αφορούσε στην ενοχλητική για μένα συνήθεια να χρεώνεται ο πατέρας τη συμπεριφορά των ενήλικων παιδιών του . Ίσως από τη διατύπωσή μου να φάνηκε πως αδίκησα τα παιδιά . Ξαναδιαβάστε , ιδιαίτερα ο αντι , το κείμενο . Δεν μπήκα στην ουσία κι αυτό διότι δεν μπορούμε να κρίνουμε χωρίς γνώση .Έμεινα σε γενικές θέσεις που αποτυπώνουν την άποψή μου για την συμπεριφορά κάποιων .Ανεξάρτητα από κάθε άλλη άποψη.

  20. Τασος Says:

    Πραγματικα ντροπη, ενα δημοκρατικα εκλεγμενο μελος του κοινοβουλιου αποτυγχανει να περασει την ιδεα της δημοκρατιας στα ιδια τα παιδια του , αποτυγχανει σαν πατερας δηλαδη και εγω τον εχω να ψηφιζει για το μελλον της χωρας; wtf ;
    Για εμενα δεν επρεπε να ειναι στην βουλη αυτη τη στιγμη, και πριν βιαστειτε να μου πειτε «αυτος θα την πληρωσει για τα παιδια του» απανταω ΝΑΙ αυτος και μονο, αντε γιατι ανοχη στην ανοχη , μας βαρανε σφαλιαρες καθημερινα και εμεις λεμε «ελα μωρε ,καλος ανθρωπος ειναι» , ε φτανει πια!

  21. ΧΡΗΣΤΟΣ Says:

    Τόσο δηλητήριο για τον Γρηγόρη Νιώτη, τον Πατέρα και Βουλευτή, δεν δικαιολογείται.
    Γι’ αυτόν τον λόγο θέλω να υποβάλω την τοποθέτηση μου ανεξάρτητα με τις κάθε προσωπικές μου πολιτικές προτιμήσεις και συναισθήματα, πιστεύοντας ότι ο κάθε ένας Πατέρας από εμάς θα μπορούσε να βρεθεί σε παρόμοια θέση, σαν αυτήν την του Γρηγόρη Νιώτη, και θα πρέπει να τυγχάνει μιας δίκαιης και αντικειμενικής υποστήριξης.

    Ας υποθέσουμε ότι κάποια ενήλικα και ώριμα άτομα είχαν συμμετοχή σε κάποια παράνομη οργάνωση.
    Για να δούμε, έχει μέρος ευθύνης στην εμπλοκή των παιδιών του ο Πατέρας;
    Όλοι γνωρίζουμε ότι στην ηλικία των 18 – 20 ετών το κάθε ανήλικο άτομο αποκτά δική του πλήρη και ανεξάρτητη πολιτική πεποίθηση, που μπορεί να είναι ταυτόσημη με αυτήν των γονέων του ή να βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση. Πόσο δε όταν αυτό το άτομο έχει θεμελιώσει Πανεπιστημιακή μόρφωση και βρίσκεται στην ώριμη ηλικία των 28 – 30 ετών.

    1) Σε τι μπορεί να φταίει ένας Πατέρας για τις Πολιτικές πεποιθήσεις και δραστηριότητες των παιδιών του όταν αυτά είναι ενήλικα και ώριμοι πολίτες της ηλικίας των 28 και 30 ετών;
    α) Σε τίποτα.

    2) Πως μπορούσε να γνωρίζει ο Πατέρας εάν τα παιδιά του συμμετείχαν ή όχι σε παράνομες ενέργειες και ποιο είναι το μέγεθος της συμμετοχής τους στα αδικήματα για τα οποία κατηγορούνται, αφού μάλιστα γνώριζε ότι η Τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς και άλλοι πολιτικοί φορείς της Περιοχής δήλωναν ότι ο χώρος αυτός είναι ένα στέκι διάφορων πολιτιστικών εκδηλώσεων, ένα πολιτικό καφενείο, χωρίς παράνομες δραστηριότητες.
    β) Κανένας Πατέρας δεν θα μπορούσε να σκεφθεί ότι κάτι άσχημο συμβαίνει.

    3) Ποιος μπορεί να στηρίξει κατηγορία κατά του Πατέρα, για το ότι θα μπορούσε έστω κατ΄ ελάχιστο να γνώριζε κάποια παράνομη δραστηριότητα των παιδιών του και δεν έλαβε δραστικά μέτρα για να την σταματήσει;
    γ) Κανένας.

    Μετά τα παραπάνω αδιαμφισβήτητα λόγω τεκμηρίωσης επιχειρήματα,
    κανένας μα κανένας καλοπροαίρετος πολίτης αυτής της χώρας δεν θα σκορπούσε δηλητήριο και λάσπη εναντίον του συγκεκριμένου Πατέρα Γρηγόρη Νιώτη, όταν μάλιστα αυτός έχει δηλώσει ευθαρσώς και δημοσίως μέσω των ΜΜΕ, προς πάσα κατεύθυνση, ότι θέτει εαυτόν κατά της οποιασδήποτε χρήσης βίας απ’ όπου και από όποιον αυτή προέρχεται, ακόμα και όταν προέρχεται από τα ίδια τα παιδιά του, εφόσον και εάν αποδειχθεί βέβαια.
    Το μίσος, η κακία, το δηλητήριο και η λάσπη που έχει χυθεί εναντίον του Πατέρα και Βουλευτή Γρηγόρη Νιώτη, είναι πλήρως απαράδεκτη και κακοήθης συμπεριφορά μικρόψυχων και κακόβουλων ατόμων.
    Με τη συμπεριφορά τους αυτή διαφαίνεται η εξυπηρέτηση στο ιδιαίτερο προσωπικό και μικροπολιτικό τους συμφέρον, καθώς θέλουν να εκθέσουν στο πρόσωπο του Γρηγόρη Νιώτη το Πολιτικό κόμμα στο οποίο ανήκει. Άλλοι δε περιμένοντας καρτερικά σαν τις ύπουλες ύαινες, προσπαθούν να επωφεληθούν της κάθε απώλειας του πολιτικού λέοντα, Γρηγόρη Νιώτη.
    Ο Γρηγόρης Νιώτης, έχει αποδείξει προς όλους, φίλους και γνωστούς και σε όλους αυτούς που θέλουν να του μειώσουν το πολιτικό του ανάστημα, ότι με πίστη, με ήθος και συνέπεια υπηρετεί το πολιτικό κόμμα στο οποίο ανήκει από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα, δηλώνοντας απλός στρατιώτης.

    Γρηγόρη μέσα από αυτό το BLOG δέξου ότι ουδεμία ευθύνη σαν ΓΟΝΕΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ έχεις και περισσότερο ουδεμία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ έχεις.

    Μην δίνεις σημασία στους μικρόψυχους και στις μικροπολιτικές κάποιων που σκοπό και μόνο έχουν να βλάψουν εσένα και το κόμμα που υπηρετείς.

    ΓΡΗΓΟΡΗ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
    ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΕΥΘΙΞΙΑΣ
    ΟΙ ΥΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΚΑΛΙΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ.

  22. ποιητής Φανφάρας Says:

    Ασκήσαμε «κριτική», βγάλαμε «ασφαλή» και έγκυρα πορίσματα, αποδώσαμε κατηγορίες, επιμερίσαμε τις ηθικές και ποινικές ευθύνες, ασκήσαμε μόνοι μας ποινική δίωξη, δικάσαμε, προτείναμε ποινές, καταδικάσαμε, φυλακίσαμε, διαπομπεύσαμε, οδηγηθήκαμε σε ασφαλή πολιτικά συμπεράσματα, καταλογίσαμε συλλογικές, οικογενειακές, ομαδικές κλπ ευθύνες….
    χωρίς βέβαια να έχουμε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΣΑΦΗ ΕΙΚΟΝΑ των γεγονότων, των περιστατικών, των κατηγοριών, των εμπλεκομένων προσώπων και της δικογραφίας!

    Ξεχάσαμε όμως να κάνουμε κάτι πολύ βασικότερο:
    Να γυρίσουμε τα ρολόγια μας, όχι μια ώρα πίσω ή μπροστά, αλλά 400 ακριβώς χρόνια πίσω!
    Να μαζέψουμε ξύλα στην πλατεία Συντάγματος, να καλέσουμε και μερικούς ιεροεξεταστές και να κάψουμε χωρίς γνώση, χωρίς αιδώ, χωρίς δίκη και χωρίς καταδίκη τις νέες μάγισσες, που τα κανάλια μας προτείνουν, τη στιγμή κατά την οποία εμείς κλάνουμε χωνεύοντας την ξαναζεσταμένη μεσημεριανή μας φασολάδα!

    Είμαστε το τέλειο μεσαιωνικό κοινό! Ο χρόνος δεν πέρασε από πάνω μας!
    Ας χειροκροτήσουμε λοιπόν, ας αλαλάξουμε και ας εκσπερματώσουμε στις νέες αρένες της συλλογικής μας φρενίτιδας!
    Καληνύχτα μας!

  23. ΕΜΜΥ Says:

    Θερμά συγχρητήρια για τον τρόπο που πολιτικά αντιμετώπισε το ζήτημα. Θερμά συγχαρητήρια για τον τρόπο που ως πατέρας αντιμετώπισε το ζήτημα. Αυτή είναι και η διαφορά μεταξύ προόδου και βαρβαρότητας…

  24. ΧΡΗΣΤΟΣ Says:

    Δεν είναι ώρα για υπεροψίες με μηδενιστικούς απολογισμούς , ζούμε στην κοινωνία που σχολιάζει αναζητώντας το καλύτερο, όχι το τέλειο.
    Απλά, συλλογικά, ήρεμα χωρίς προκλήσεις, χωρίς εντάσεις και φανφάρες βοηθήστε, όλοι μπορούμε να προσφέρουμε, αυτή η πρακτική έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα, μην ξεχνάμε το , «ότι έσπειρες θα θερίσεις», και το, «μάχαιρα έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις».

    In a time of universal deceit, telling the truth becomes a
    revolutionary act – Orwell

  25. αντι-αντι Says:

    @ Θέμης «Αυτό που θα θελα εγώ να καταλάβω είναι τι οδηγεί δυο παιδιά μορφωμένα και από «καλή οικογένεια» σ’ αυτήν την αδιέξοδη ιδεολογία.»

    Είναι απλό Θέμη. Σκέψου:

    1) Το στεκι εχει απ’έξω εικόνα πιτσιρικά με μολότοφ. Μεσα βρήκαν μπουκαλια, βενζίνη, σφυρια, αντιασφυξιογόνες μάσκες… Καποιοι απο το χωρο ετοιμαζαν πανηγγυρι. Τα παιδια του Νιοτη? Ισως οχι (αν και σίγουρα το ήξεραν). Ποιος μπορει να αμφιβάλει οτι ετοιμαζαν πανηγύρι? Ο Νιοτης, ο Τσίπρας και άλλοι προοδευτικοί υποκριτές.

    2) Τι κάνει νέους σαν τα παιδια του Νιώτη να καταφέυγουν σε αυτη την αδιέξοδη τακτική και ιδεολογία? Μα γιτί κάνει εντύπωση μια αδιέξοδη ιδεολογία κόντρα στην αδιέξοδη πορεία μας? Τα παιδια του Νιότη, παραδέχτηκαν οτι είναι αναρχικοί, ΜΠΡΑΒΟ τους, είναι πολύ καλύτερα απο τον πατέρα τους και τον κάθε υποκριτή Τσίπρα.

    Για σκέψου τι συμβαίνει. Απο τη μία οι τζιπάρες, οι βιλάρες, η ξετσιπωσιά, η επιδιξιομανία και η ολοκληρωτική διαφθορά της αρχουσας τάξης. Απο την άλλη τα τσιράκια των πρώτων, οι βολεμένοι μικροαστοί που νοιώθουν ευνοημένοι των αφεντικών τους εχοντας εξασφαλίσει μια δουλειά στο υπουργείο οικονομικών ή στο υπουργείο εξωτερικών ή σε κάποια καλή ΔΕΚΟ ή εχουν ενα καλό μισθό στον ιδιωτικό τομέα ελπίζοντας να ανέλθουν κάποτε στο πρώτο τραπέζι πιστα κάνοντας καμια αρπαχτή.

    Και στη μέση ενα μεγάλο μέρος του πληθυσμού (20%? 30%? ουτε ξέρουμε ούτε θέλουμε να μάθουμε) με τα 400 και 700 ευρώ.

    Αν αυτό δεν είναι διεέξοδο τι είναι??

    Αν οι αναρχικοί είναι οι αυτουργοί των καταστροφών, οι ηθικοί αυτουργοί είναι η αρχουσα τάξη (αριστερή και δεξιά) και τα τσιράκια της, οι μικροαστοι (οχι όλοι, ΟΚ αλλα οι μισοί σίγουρα).

    Προσωπικά την παλεύω ακόμα, αλλα με έχουν φτάσει στο τσάκ να πω «φωτιά και τσεκούρι κι ας γινει ότι να’ναι».

    Σου κάνει Θέμη αυτή η εξήγηση??


    «They had built a self-contained world unto themselves, complete with their own health-care system (concierge doctors), travel betwork (Net Jets, destination clubs), separate economy….The rich weren’t just getting richer; they were becoming financial foreigners, creating their own country within a country, their own society within a society, and their own economy within an economy.» — Richistan

  26. Krik Says:

    Καλησπέρα, ο Νιώτης εκλέχθηκε βουλευτής από τον ελληνικό λαό. Διορίσθηκε όμως Α’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων.

    Εάν φοράει μπατζάκια παραιτείται από Αντιπρόεδρος. Από βουλευτής δεν χρειάζεται γιατί θα αποφασίσει ο «κυρίαρχος λαός» εάν το θυμάται όταν γίνουν εκλογές….

  27. ΚΩΣΤΑΣ Says:

    Από «πολιτιστικό χώρο» της Ν. Δανίας, λόγω αλλαγής δραστηριότητας,
    διατίθενται 300 άδεια μπουκάλια για ανακύκλωση,
    2 μπιτόνια κηροζίνης για τη σόμπα,
    2 σφυριά,
    3 βαριοπούλες και 2 καλέμια για μικροεπισκευές,
    13 αντιασφυξιογόνες μάσκες (κατά τη γρίπης),
    7 κοντάρια για σημαιοστολισμό στις τελετές
    και 3 κράνη (για να μη σ…ας πει κανείς «γιατί δε φοράς κράνος;;;

    Πληροφορίες: Βουλή των Ελλήνων, γραφείο Β’ Αντιπροέδρου

  28. ποιητής Φανφάρας Says:

    Aυτά τα «μπουμπούκια» θα «συλληφθούν» ποτέ;

  29. ΧΡΗΣΤΟΣ Says:

    Αυτό που μπορεί να κάνει υπερήφανο τον κάθε πολιτικοποιημένο πολίτη αυτής της χώρας είναι ότι είχε την δυνατότητα να προσθέσει ένα λιθαράκι στο δημοκρατικότατο και μεγαλειώδες δόμημα του θεσμού της ελεύθερης έκφρασης και διακίνησης ιδεών του πολίτη.
    Ταπεινά θέλω να πιστεύω ότι όλοι όσοι συμμετείχαν στην προσπάθεια αυτή, πρόσφεραν τα μέγιστα, ώστε σήμερα ο θεσμός αυτός να έχει ευρεία εφαρμογή, φυσικά και σ’ εμάς τους γράφοντες στην σελίδα αυτού του block, εκφραζόμενοι ελεύθερα επί παντός επιστητού.

    Η κατάχρηση όμως στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης , πολλές φορές δημιουργεί αναστάτωση και σύγχυση.

    Όμως, στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
    Έτσι όπως η καλοπροαίρετη έκφραση του λόγου, αντικρούεται με την ελεύθερη έκφραση του κακοπροαίρετου αντίλογου, υπάρχει το δικαίωμα και η δυνατότητα της ανταπάντησης , σε μία προσπάθεια συγκράτησης της δημιουργίας σύγχυσης και λανθασμένων εντυπώσεων, ακόμα δε και η δυνατότητα της αντίστροφης εφαρμογής.

    Ο πρόλογος αυτός έγινε επειδή σε αυτήν τη σελίδα γράφηκαν με υπερβολή, αυθαίρετες και σκληρές τοποθετήσεις στο θέμα του Υπουργού Γρηγόρη Νιώτη και όχι μόνο.

    Διαβάζοντας τα καινούργια σχόλια, αντιλήφθηκα πόσο με κάλυψε ο σχολιαστής του παραπάνω κειμένου αυτής της σελίδας στο οποίο μεταξύ των άλλων, πολύ σωστά έγραψε:

    [ » Ξεχάσαμε όμως να κάνουμε κάτι πολύ βασικότερο:
    Να γυρίσουμε τα ρολόγια μας, όχι μια ώρα πίσω ή μπροστά, αλλά 400 ακριβώς χρόνια πίσω!
    Να μαζέψουμε ξύλα στην πλατεία Συντάγματος, να καλέσουμε και μερικούς ιεροεξεταστές και να κάψουμε χωρίς γνώση, χωρίς αιδώ, χωρίς δίκη και χωρίς καταδίκη τις νέες μάγισσες, που τα κανάλια μας προτείνουν, τη στιγμή κατά την οποία εμείς κλάνουμε χωνεύοντας την ξαναζεσταμένη μεσημεριανή μας φασολάδα! » ]

    In a time of universal deceit, telling the truth becomes a
    revolutionary act – Orwell

  30. ΚΩΣΤΑΣ Says:

    SIGA RE IDEOLOGI…..TA ZOYMIA SAS EPESAN!!!!!!!!!!!

  31. ΚΩΣΤΑΣ Says:

    Από «πολιτιστικό χώρο» της Ν. Δανίας, λόγω αλλαγής δραστηριότητας,
    διατίθενται 300 άδεια μπουκάλια για ανακύκλωση,
    2 μπιτόνια κηροζίνης για τη σόμπα,
    2 σφυριά,
    3 βαριοπούλες και 2 καλέμια για μικροεπισκευές,
    13 αντιασφυξιογόνες μάσκες (κατά τη γρίπης),
    7 κοντάρια για σημαιοστολισμό στις τελετές
    και 3 κράνη (για να μη σ…ας πει κανείς «γιατί δε φοράς κράνος;;;

    Πληροφορίες: Βουλή των Ελλήνων, γραφείο Β’ Αντιπροέδρου

  32. ποιητής Φανφάρας Says:

    Ας αφήσουμε το ιερό εθνικό σύμβολο της ελληνικής σημαίας έξω από φανατισμούς, ανούσιες και αδιέξοδες αντιπαραθέσεις. Αρκετά έχει υποστεί, τόσο από εκείνους που το εκμεταλλεύτηκαν ως όπλο εξόντωσης των πολιτικών τους αντιπάλων, τόσο από εκείνους που το χρησιμοποίησαν για να χωρίσουν τον ελληνικό λαό σε εθνικόφρωνες και μιάσματα, τόσο από εκείνους που σκότωναν τα αδέρφια τους στο όνομά του, όσο και από εκείνους βέβαια που το βεβήλωσαν και το κατέστρεψαν, βλέποντας (κακώς) σε αυτό όλους εκείνους που τους εξουσίαζαν και τους έθεταν στο περιθώριο.

    Η ελληνική σημαία ανήκει σε όλους μας.

    Επειδή (κακώς) ετέθη θέμα εθνικής συνείδησης, δηλώνω ότι αγαπώ, τιμώ και σέβομαι το εθνικό αυτό σύμβολο. Γι αυτό και το βγάζω έξω από κάθε συζήτηση για το πρόσφατο ζήτημα, αναζητώντας την αλήθεια στη λογική και όχι στο φανατισμό, το μίσος και τη φόρτιση.

    Θα αναρτήσω όμως τον «Ύμνον εις την Ελευθερίαν» (εθνικό μας Ύμνο) του Διονυσίου Σολωμού και θα παρακαλέσω όλους να τον διαβάσουν (όχι μόνο τις δύο πρώτες στροφές. Όλον. Ειδικά το τμήμα, το οποίο μιλά για τη διχόνοια).
    Ελπίζω, αυτοί που βρίζουν τους άλλους στο όνομα της σημαίας, να την υπερασπίσουν αν κάποτε χρειαστεί (ελπίζω να μη χρειαστεί). Να κάνουν ό,τι έκαναν και οι «κομμουνισταί» Γλέζος και Σάντας κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής.
    Ελπίζω, αυτοί που τώρα την καίνε, να την αγαπήσουν και αυτοί. Ουσιαστικά όμως και όχι για επίδειξη, όπως έκαναν ή (ενδεχομένως) κάνουν κάποιοι.

    Η αναζήτηση της αλήθειας και η εξέταση των δεδομένων με νηφαλιότητα και κριτική διάθεση δε συνιστά αντεθνικότητα. Αντιθέτως, λειτουργεί εθνικά, καθώς ενισχύει τις διαδικασίες εκείνες, με τις οποίες ένα έθνος, ένας λαός και μια χώρα οδεύει γρηγορότερα και ασφαλέστερα προς την πρόοδο και την ευημερία. Χωρίς κραυγές, αφορισμούς και κηρύγματα μίσους μεταξύ των πολιτών.

  33. ΧΡΗΣΤΟΣ Says:

    Ο καθένας μας ζει μέσα σ’ τον κόσμο που ο ίδιος έχει φτιάξει.
    Κάποιοι στέκονται εδραιωμένοι και γερά γαντζωμένοι στις αξίες που οι ίδιοι στη ζωή τους επέλεξαν, προσφέροντας μέσα από αυτές ποιότητα ζωής, σε όλους μας.
    Κάποιοι από μας, εκμεταλλευόμενοι τα όσα οι προηγούμενοι με κόπο κατέκτησαν και απλόχερα μας πρόσφεραν, έφτιαξαν τον δικό τους κόσμο, το κόσμο της μηδενιστικής θεωρίας συμπεριλαμβανομένης της υβριστικής έκφρασης. Στον κόσμο αυτό που ζουν, δεν μπόρεσαν ποτέ να αντιληφθούν σε ποιους πρέπει να οφείλουν τα όσα δημοκρατικά δικαιώματα αυτοί σήμερα απολαμβάνουν.
    Αυτοί ποτέ δεν αγωνίσθηκαν και δεν θα αγωνισθούν ποτέ στο μέλλον για να κατακτήσουν αξίες, απλά θα περιμένουν στη γωνία και με τον καταστρεπτική τους πρακτική θα προσπαθούν να ποδοπατάνε όποια αξία παράγεται μέσα από τους αγώνες των ικανών και αυτό επειδή δεν κατάλαβαν ποτέ τι σημαίνει αξία ζωής και γενικό συμφέρον.
    Τουλάχιστον ας καταλάβουν ότι δεν τους δίδεται κανένα καταχρηστικό δικαίωμα να τοποθετούνται υβριστικά ενάντια σε όσους μέσα στη σελίδα αυτή εκφράζουν την τεκμηριωμένη άποψη τους.
    Η κουτσαβακίστικη και αισχρή τοποθέτηση, μου θύμισε το σοφό Ποντιακό ανέκδοτο που ένα σε ένα μέρος του λέει: «…ετριυαγγέλιζον την άρκον (Περνούσαν την κακιά, αιμοβόρα Αρκούδα από τα τρία ευαγγέλια) κι’ εκείνον ‘ελεεν ( και αυτή έλεγε). Τη παπά τα πρόατα (του Παπά τα πρόβατα) που εν, να πα να τρώατα (που τα έχει, να πάω να τα φάω)».
    Ελεύθερη μετάφραση: «Τον Αράπη κι’ αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς» κλπ.
    Κατά συνέπεια οι προτάσεις μου είναι οι παρακάτω.

    1) Ποτέ δεν είναι αργά για να γίνεις καλύτερος από μηδενιστής και υβριστής
    2) Οι βρισιές ποτέ δεν δικαίωσαν κάποιον
    3) Βρίζουν όσοι δεν έχουν να εκφράσουν κάτι
    4) Η βρισιά σημαίνει παραδοχή της έκφρασης του τεκμηριωμένου λόγου.
    4) Η κουτσαβακίστικη συμπεριφορά δεν είναι αντριλίκι
    5) Τον άντρα κάνει ο σωστός λόγος και η γεναία του ψυχή

    Σημ.: Τότε που κυκλοφόρησε η παροιμία για τον Αράπη και το σαπούνι, δεν γνώριζε κανείς στην Ελλάδα τι σημαίνει η λέξη ρατσισμός, αν και η παροιμία δεν είχε σκοπό να εκθέσει κανένα έγχρωμο συνάνθρωπό μας, η έννοιά της είναι καθαρά αλληγορική.

    In a time of universal deceit, telling the truth becomes a
    revolutionary act – Orwell

  34. μίασμα Says:

    δυστυχώς για εσάς θα συνεχίσουν να υπάρχουν άνθρωποι που αγωνίζονται ενάντια στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, ενάντια σε αυτή τη σάπια καπιταλιστική κοινωνία. Και αν χρειαστεί θα χρησιμοποιήσουν την ελάχιστη βία που αναλογεί ενάντια στο καπιταλιστικό κράτος που διεκδικεί το μονοπώλιο της βίας για την αναπαραγωγή του συστήματος μέσα στο οποίο ζούμε.

  35. dr.absent Says:

    έχετε δίκαιο.. δικαιότατο δίκαιο…

  36. ΧΡΗΣΤΟΣ Says:

    Η Δημοκρατία σημαίνει εκτός των άλλων, σεβασμός στον συμπολίτη.
    Προβοκατόρικες συμπεριφορές χλευασμοί και ειρωνείες δεν είναι ικανές να αποδείξουν ότι μια μικρή ομάδα έχει την ικανότητα να στρέφεται ενάντια σε αυτούς που αγωνίσθηκαν για την εδραίωσή της.
    Μέσα από αυτά που εμείς βιώσαμε και γαλουχηθήκαμε, προσπαθείτε ΕΣΕΙΣ να μας διδάξετε και να μας προσβάλετε.
    Τι θράσος , τι προβοκατόρικη συμπεριφορά, τι άγνοια στην πραγματικότητα!
    Η γενιά μας σας απαντάει με ένα «ποιηματάκι» έτσι απλά μήπως συνέλθετε και καταλάβετε ποιοι είσθε και σε ποια πραγματικότητα ζείτε..

    Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
    και μυρσίνη συ δοξαστική
    μη παρακαλώ σας μη
    λησμονάτε τη χώρα μου!

    Αετόμορφα έχει τα ψηλά βουνά
    στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
    και τα σπίτια πιο λευκά
    στου γλαυκού το γειτόνεμα!

    Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό
    τα γυρίζω πίσω απ’ τον καιρό
    τους παλιούς μου φίλους καλώ
    με φοβέρες και μ’ αίματα!

    Ελύτης

    In a time of universal deceit, telling the truth becomes a
    revolutionary act – Orwell

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: