Ομολογώ ότι δεν τον γνώριζα πριν την υπουργοποίησή του.
Οι συνήθεις αυθαιρεσίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος με έκαναν να αναζητήσω νόμους, αρμόδιους, υπηρεσίες, υπουργείο. Και βρέθηκα στο blog του κ.Πανάρετου.
Δεν έχω ξαναδεί πολιτικό με τέτοιο λόγο- ουσιαστικό, άμεσο, ελεύθερο από «τσιτάτα» και χιλιοειπωμένες φράσεις. Δεν έχω ξαναδεί πολιτικό με τόσο ειλικρινή διάθεση επικοινωνίας.
Ίσως γιατί ο κ.Πανάρετος δεν είναι επαγγελματίας πολιτικός.
Μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση τα «Χαρακτηριστικά που πρέπει να διέπουν όσους επιδιώκουν κατάληψη θέσης στο Δημόσιο» και το άρθρο για την ίδρυση νέων τμημάτων ΑΕΙ. Επίσης η λιτή αναφορά για τον θάνατο της Έλλης Παππά.
Μέχρι τώρα από μένα ο βαθμός είναι 4,5 για τις απόψεις του, το ήθος και ύφος του, την ειλικρινή διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Το υπόλοιπο 0,5 θα του το δώσω αν καταφέρει να υλοποιήσει έστω και τα μισά από αυτά που θέλει να κάνει.
Διαβάζω το μπλογκ του και είναι απ τα αγαπημένα μου.Είναι πολύ συμπαθης,άμεσος,επικοινωνιακός,με ιδέες και μέσα στα πράγματα.Περιμένω κι εδώ πράξεις.Καινοτόμες και ρηξικέλευθες.Με σχέδιο.
Για να δούμε, όμως. Θα έχει τα κότσια να κάνει κάτι επι του θέματος που ακόμη βράζει απο το καλοκαίρι και που αφορά την αναδιάταξη του ερευνητικού ιστού, δηλ. να μπεί επιτέλους ένα φρένο στην ασυδοσία της μετριότητας στα ερευνητικά μας Ινστιτούτα. Να σταματήσει το inbreeding (με άχρηστους ανεψιούς να καταλαμβάνουν τις ερευνητικές θέσεις) και να δοθεί η ευκαιρία να έλθουν οι εξαιρετικοί ελληνες επιστήμονες που περιμένουν πως και πως στο εξωτερικό. Αν γίνει αυτό θα σταματήσει και το «μεγάλο φαγοπότι» που γίνεται εκεί μέσα και κανείς πολιτικός η εισαγγελέας δεν επεμβαίνει.
Συμφωνώ στο ότι ο κ. Πανάρετος διαθέτει, σε επίπεδο προθέσεων, μια απαράμιλλη ειλικρίνεια και ήθος. και μόνο το γεγονός ότι διαθέτει βήμα διαλόγου στους πολίτες αποδυκνείει τις θετικές προθέσεις του. Όλα θα κριθούν από το τι θα υλοποιήσει στο πολύ δύσκολο Υπουργείο Παιδείας, και εν τέλει από τι θα παραδώσει όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος της θητείας του.
Βαθμός: 4,5
Έχω την εντύπωση ότι ο κ. Πανάρετος είναι ο μόνος που έχει πάρει σοβαρά την υπόσχεση του πρωθυπουργού για «κάθε υπογραφή στο διαδίκτυο». Υπάρχει κανένας άλλος;
Μεγάλη απογοήτευση η κατάργηση της βάσης του 10. Απόφαση που εξυπηρετεί μικροπολιτικές σκοπιμότητες και δεν έχει να προσφέρει τίποτα στη βελτίωση της ποιότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Κρίμα…Μια υποχώρηση απέναντι στον καημό κάθε Έλληνα γονιού να δει το παιδί του «επιστήμονα» (έστω και αν το πτυχίο που θα πάρει δεν έχει αξία), απέναντι τους κομματάρχες, βολευτές και αξιωματούχους νομών, απέναντι στους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων, εστιάτορες κοκ.
Χαρακτηριστικό το άρθρο του Απ.Δοξίαδη σήμερα στο Βήμα
Μετά από 7 μήνες μπορούμε να κάνουμε έναν απολογισμό.
Θετικά:
– η διαφάνεια στο http://ypepth.opengov.gr/panaretos/ και η αλληλεπίδραση με πολίτες
– η ανάκληση διορισμών στο τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας του ΕΚΠΑ
– η χρήση επιστημόνων εξωτερικού στην κρίση των προτάσεων του Ηράκλειτος
και άλλα που πιθανώς ξεχνάω
Αρνητικά:
– η κατάργηση της βάσης του 10, που στην παρούσα οικονομική συγκυρία είναι νομίζω εντελώς άστοχη
– η άρνηση της στάθμισης ή της μείωσης της βαρύτητας της φοιτητικής ψήφου στις πρυτανικές εκλογές (εφόσον δεν ξέρουμε τι διεμείφθη παρασκηνιακά όλοι στο ΥΠΕΠΘ πρέπει να χρεωθούν το πολιτικό κόστος)
8 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:57 πμ
Ομολογώ ότι δεν τον γνώριζα πριν την υπουργοποίησή του.
Οι συνήθεις αυθαιρεσίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος με έκαναν να αναζητήσω νόμους, αρμόδιους, υπηρεσίες, υπουργείο. Και βρέθηκα στο blog του κ.Πανάρετου.
Δεν έχω ξαναδεί πολιτικό με τέτοιο λόγο- ουσιαστικό, άμεσο, ελεύθερο από «τσιτάτα» και χιλιοειπωμένες φράσεις. Δεν έχω ξαναδεί πολιτικό με τόσο ειλικρινή διάθεση επικοινωνίας.
Ίσως γιατί ο κ.Πανάρετος δεν είναι επαγγελματίας πολιτικός.
Μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση τα «Χαρακτηριστικά που πρέπει να διέπουν όσους επιδιώκουν κατάληψη θέσης στο Δημόσιο» και το άρθρο για την ίδρυση νέων τμημάτων ΑΕΙ. Επίσης η λιτή αναφορά για τον θάνατο της Έλλης Παππά.
Μέχρι τώρα από μένα ο βαθμός είναι 4,5 για τις απόψεις του, το ήθος και ύφος του, την ειλικρινή διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Το υπόλοιπο 0,5 θα του το δώσω αν καταφέρει να υλοποιήσει έστω και τα μισά από αυτά που θέλει να κάνει.
Καλή επιτυχία κ.Πανάρετε!
8 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:34 μμ
http://www.gurforum.org/2009/10/22/ο-νέος-υφυπουργός-παιδείας/
Επιπλέον πρέπει να πω ότι ο κ. Πανάρετος ήταν πολύ ενθαρρυντικός και για τη δημιουργία του παρόντος ιστολογίου.
Βαθμό θα βάλω εν καιρώ γιατί εκτός από τις προθέσεις πρέπει να υπάρξουν και αποτελέσματα.
9 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:30 πμ
Ευχαριστώ πολύ!
9 Νοεμβρίου, 2009 στο 6:07 μμ
Διαβάζω το μπλογκ του και είναι απ τα αγαπημένα μου.Είναι πολύ συμπαθης,άμεσος,επικοινωνιακός,με ιδέες και μέσα στα πράγματα.Περιμένω κι εδώ πράξεις.Καινοτόμες και ρηξικέλευθες.Με σχέδιο.
13 Νοεμβρίου, 2009 στο 6:41 μμ
Για να δούμε, όμως. Θα έχει τα κότσια να κάνει κάτι επι του θέματος που ακόμη βράζει απο το καλοκαίρι και που αφορά την αναδιάταξη του ερευνητικού ιστού, δηλ. να μπεί επιτέλους ένα φρένο στην ασυδοσία της μετριότητας στα ερευνητικά μας Ινστιτούτα. Να σταματήσει το inbreeding (με άχρηστους ανεψιούς να καταλαμβάνουν τις ερευνητικές θέσεις) και να δοθεί η ευκαιρία να έλθουν οι εξαιρετικοί ελληνες επιστήμονες που περιμένουν πως και πως στο εξωτερικό. Αν γίνει αυτό θα σταματήσει και το «μεγάλο φαγοπότι» που γίνεται εκεί μέσα και κανείς πολιτικός η εισαγγελέας δεν επεμβαίνει.
20 Δεκεμβρίου, 2009 στο 1:13 μμ
Συμφωνώ στο ότι ο κ. Πανάρετος διαθέτει, σε επίπεδο προθέσεων, μια απαράμιλλη ειλικρίνεια και ήθος. και μόνο το γεγονός ότι διαθέτει βήμα διαλόγου στους πολίτες αποδυκνείει τις θετικές προθέσεις του. Όλα θα κριθούν από το τι θα υλοποιήσει στο πολύ δύσκολο Υπουργείο Παιδείας, και εν τέλει από τι θα παραδώσει όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος της θητείας του.
Βαθμός: 4,5
10 Μαρτίου, 2010 στο 4:01 πμ
http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?cat=14
Έχω την εντύπωση ότι ο κ. Πανάρετος είναι ο μόνος που έχει πάρει σοβαρά την υπόσχεση του πρωθυπουργού για «κάθε υπογραφή στο διαδίκτυο». Υπάρχει κανένας άλλος;
18 Απριλίου, 2010 στο 1:10 μμ
Μεγάλη απογοήτευση η κατάργηση της βάσης του 10. Απόφαση που εξυπηρετεί μικροπολιτικές σκοπιμότητες και δεν έχει να προσφέρει τίποτα στη βελτίωση της ποιότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Κρίμα…Μια υποχώρηση απέναντι στον καημό κάθε Έλληνα γονιού να δει το παιδί του «επιστήμονα» (έστω και αν το πτυχίο που θα πάρει δεν έχει αξία), απέναντι τους κομματάρχες, βολευτές και αξιωματούχους νομών, απέναντι στους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων, εστιάτορες κοκ.
Χαρακτηριστικό το άρθρο του Απ.Δοξίαδη σήμερα στο Βήμα
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=72&artid=326541&dt=18/04/2010
Ο βαθμός από 4,5 πέφτει στο 2.
4 Μαΐου, 2010 στο 2:59 μμ
Δειτε το προφίλ του πολιτικού στο e-politikos.gr
http://www.e-politikos.gr/content/panaretos-ioannis
14 Μαΐου, 2010 στο 4:50 μμ
Μετά από 7 μήνες μπορούμε να κάνουμε έναν απολογισμό.
Θετικά:
– η διαφάνεια στο http://ypepth.opengov.gr/panaretos/ και η αλληλεπίδραση με πολίτες
– η ανάκληση διορισμών στο τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας του ΕΚΠΑ
– η χρήση επιστημόνων εξωτερικού στην κρίση των προτάσεων του Ηράκλειτος
και άλλα που πιθανώς ξεχνάω
Αρνητικά:
– η κατάργηση της βάσης του 10, που στην παρούσα οικονομική συγκυρία είναι νομίζω εντελώς άστοχη
– η άρνηση της στάθμισης ή της μείωσης της βαρύτητας της φοιτητικής ψήφου στις πρυτανικές εκλογές (εφόσον δεν ξέρουμε τι διεμείφθη παρασκηνιακά όλοι στο ΥΠΕΠΘ πρέπει να χρεωθούν το πολιτικό κόστος)
Βαθμός: 3.75
2 Δεκεμβρίου, 2010 στο 7:56 μμ
εχεις εμμονη με την κοινωνικη θεολογια. ντροπη σου.
2 Δεκεμβρίου, 2010 στο 7:57 μμ
http://www.newscode.gr/ellada/story/o-kathigitis-petrakos-o-ufupourgos-panaretos-kai-to-espa-2014-2020
4 Δεκεμβρίου, 2010 στο 7:13 μμ
Με την οικογενειοκρατία, δηλαδή, δεν υπάρχει πρόβλημα;