Βορίδης Μαυρουδής

Αττικής, ΛΑΟΣ

http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=825

96 Σχόλια to “Βορίδης Μαυρουδής”

  1. George1 Says:

    Αυτή η ιστορία μου θυμίζει κάποτε που προσφωνούσαν το κόμμα του Σαμαρά ΠΟΛΑ και παρεξιγιόταν…Δε θα διαφωνήσω μαζί σου greco,αλλά δε βλέπω το λόγο γιατί αυτό να γίνεται εσκεμμένα και δόλια. Δηλαδή τι κακό θα πάθει το κόμμα σου αν το λένε λάος αντί για λαός.Ούτε το ακραίο ενδεχόμενο ότι το λάος ενδεχομένως να θυμίζει την κομμουνιστική χώρα της Ασίας μπορώ να σκεφτώ,γιατί ο αρχηγός σας έχει δηλώσει και φιλοκομμουνιστής…

  2. greco Says:

    Όχι φίλε! Ούτε εσύ θα ήθελες να παρατονίζουν την προσφώνηση του κόμματός σου. Είναι δείγμα ειρωνίας!
    Αλλιώς δύο τινά συμβαίνουν, Ή όσοι το προσφωνούν λάθος είναι άσχετοι, ή πρώτη φορά το ακούνε. Εσύ δεν αισθάνεσαι άσχημα αν κάποιος συνάδελφός σου μετά από χρόνια συνύπαρξης αντί για Σταύρο σε φωνάξει Στέφανο ή αντί για Θάνο σε φωνάξει Μάνο.
    Επείτα ας είμαστε ειλικρινείς. Ο ευρηματικός Καρατζαφέρης δεν επέλεξε το συγκεκριμέμνο αρκτικόλεξο. Ήθελε να τονίσει το λαικό χαρακτήρα του κόμματός του. Είναι δυνατόν τώρα πολιτικοί μέσα και εκτός Βουλής, δημοσιογράφοι που κάνουν πολιτικό ρεπορτάζ να επιμένουν στο Λάος; Υπάρχει σκοπιμότητα. Και μάλιστα προκλητική και άνανδρη.
    Εμείς στο ΛΑ.Ο.Σ. δεν σιχαινόμαστε τη Δημοκρατία, αλλά τους «δημοκράτες». Δώσε έμφαση στα εισαγωγικά σε παρακαλώ για να μην παρεξηγηθώ!

  3. Δημήτρης Says:

    Ρε greco πόσο κολλημένος μπορεί να είσαι. Ειλικρικά από παραδρομή δεν έγραψα ΛΑ.Ο.Σ αλλά λάος. Εσύ συμπέρανες ότι το έκανα σκόπιμα. Σκότωσε τον ασφαλίτη που έχεις μέσα σου, που κάνεις δίκη προθέσεων. Εχω δικαίωμα στο να κάνω στη βιασύνη μου ένα λάθος. Οσο για τον Βορίδη που δεν φταιει βέβαια για το δικό σου κόλλημα, ειλικρινά πιστεύω ότι είναι διαβασμένος και με απόψεις.

  4. Δημήτρης Says:

    Greco, κάλα χριστουγεννά. Κοιμήσου ήσυχος. Δεν θα επιτεθούν κομμουνιστικές ορδές και θα κάνεις γιορτές χωρίς να χρειάζεται να αναλάβεις δράση. Χαλάρωσε

  5. greco Says:

    Μ’ αυτούς που ανακαλούν και διορθώνουν δεν έχω πρόβλημα και δεν κολλάω. Όμως Δημήτριε παραδέξου αυτά που γράφω περί ειρωνίας και υποκρισίας σε ότι αφορά το όνομα. Αν σε πήρε η μπάλα άδικα, μπορώ και συγγνώμη να ζητώ, αν και «κολλημένος». Εγώ σε έκρινα – αφού δεν σε ξέρω – εξ όσων διάβασα. Μην είσαι παράλογος! Άλλωστε αν εγώ είχα ένα κείμενο αψεγάδιαστο και έγραφα αντί για ΣΥΡΙΖΑ, ΞΥΡΙΖΑ, ποιά ιδέα θα περνούσε από το ακόλλητο μυαλό σου;
    Όσο για τις ορδές των κομμουνιστών, μην μεγαλοστομείς, γιατί εγώ δεν γνώρισα παππού εκ πατρός και τη μεγάλη του κόρη (θεία μου), η οποία βιασθείσα ομαδικώς αυτοκτόνησε στα 17 της. Ξέρεις γιατί; Επειδή ο παππούς μου ήταν απόστρατος συνταγματάρχης, ανάπηρος με ένα πόδι, δώρο μιας ιταλικής οβίδας έξω από την Κορυτσά. Του ζητήθηκε λοιπόν να αναφέρει τις σπηλιές των πλαγιών της περιοχής που γεννήθηκε. Όταν αρνήθηκε και προσπαθώντας να εξηγήσει ότι ούτε στους αντιπάλους τους θα έδινε πληροφορίες, άρχισε το μακελειό. Αδυνατώντας να αμυνθεί λόγω της κατάστασής του, οι συμμορίτες – γιατί πως αλλιώς να τους χαρακτηρίσω – ερεθισμένοι από τη φωτογραφία του με τη στολή του εύελπη – μια φωτογραφία, που σεβάστηκαν ακόμη και οι Γερμανοί – τον διαμέλησαν και κατόπιν αφού βίασαν τη κόρη του, έκαψαν το σπίτι.
    Το χειρότερο ξέρεις ποιό ήταν; Ότι υποχρέωσαν τη γιαγιά μου επί 6μηνο – κατόρθωσε να δραπετεύσει – να τους ακούει να σχεδιάζουν την ένωση της νέας σοσιαλιστικής Βουλγαρίας με τη Μακεδονία μας. Βλέπεις την είχαν καθαρίστρια στα λημερια τους και την άφηναν να κοιμάται στο χιόνι για να μετανοείσει και να γίνει προοδευτική και δημοκράτισσα. Ο λόγος που δεν την σκότωσαν και την έσερναν μαζί τους; Μιλούσε άπταιστα αγγλικά και γαλλικά και θα τους ήταν χρήσιμοι σε πιθανή περίπτωση απ’ ευθείας διαπραγματεύσεων με τους νέους κατακτητές τότε, τους Αγγλοαμερικανούς!
    Το τι έζησε, τι είδε; Δεν λέγονται και δεν γράφονται. Τα πήρε μαζί της. ‘Όταν της ζητούσαμε να τα καταθέσει για ιστορικούς και μόνο λόγους, τρόμαζε και σκοτείνιαζε. Έλεγε αφήστε με να ζήσω, όσο μου μένει, χωρίς να με κυνηγά το παρελθόν. Φοβόταν πάντα, ότι κουβαλάει δεδομένα εκρηκτικά. Το χειρότερο… μπορούσε να αποδείξει όσα έλεγε. Όταν δραπέτευσε, έκλεψε έγγραφα, για να τα χρησιμοποιήσει ως διαπραγματευτικό όπλο αν χρειαζόταν. Όταν έληξε ο εμφύλιος, τα χαντάκωσε… χωρίς ποτέ να αναφέρει που. Η συνέχεια του ψυχρού πολέμου και η ρευστή πολιτική κατάσταση στη χώρα, με τη διαιώνιση των παθών την κράτησαν φοβισμένη και απόμακρη μήπως και τη θυμηθούν και την αναζητήσουν είτε οι μεν είτε οι δε.
    Πάντως και παρά ταύτα, δεν νομίζω ότι μου βγήκε κάτι που να δηλώνει μένος αντικομμουνιστικό. Τα έχω ξεπεράσει τα γεγονότα και το κυριότερο, έχω επίγνωση ότι εκείνη την εποχή τα δεινά έδερναν αμφότερες τις πλευρές.
    Αυτό που δεν θα ξεπεράσω, είναι οι υπόγειες συμφωνίες για την αποκοπή της Δυτικής Μακεδονίας και η λύσσα της εκδίκησης, που τύφλωνε και λογάριαζε τους άμαχους για εχθρούς.
    Δεν ψάχνω τα εγγόνια των δολοφόνων του παππού μου και της θείας μου για να εκδικηθώ. Ψάχνω πολιτικούς να σέβονται και να τιμούν την ΕΛΛΑΔΑ! Πειράζω κανένα;

  6. Kosmas Says:

    Εγκλήματα στον εμφύλιο έγιναν και από τις δύο πλευρές greco. Πολλές φορές με καλές προθέσεις. Κι εσύ ο ίδιος το λες. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ένας εμφύλιος είναι ο χειρότερος πόλεμος που θα μπορούσε να υπάρξει.
    Το κακό είναι βέβαια ότι μερικά από τα «δεξιά» εγκλήματα συνεχίζονταν και μετά την «επίσημη» λήξη του εμφυλίου. Με εξορίες, εκτελέσεις, πολιτικές δολοφονίες, χούντα, ρουφιανιά, αστυνομοκρατία, φακέλωμα, πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων κλπ.
    Όλοι έχουν κάποιο παράδειγμα σαν το δικό σου για να διηγηθούν. Είτε από τη μία, είτε από την άλλη πλευρά. Γιατί νομίζεις ότι δεν το κάνουν; Γιατί είναι βλάκες; Όχι, γιατί δεν προσφέρουν τίποτα με αυτόν τον τρόπο.
    Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που ενώνουν τους Έλληνες και ελάχιστα που τους χωρίζουν. Μην πέφτεις στη λούμπα κάποιων που υπάρχουν μόνο τσιρίζοντας και σπέρνοντας το μίσος μεταξύ των ανθρώπων!
    Ακολούθησε το παράδειγμα της σοφής γιαγιάς σου, που έζησε από πρώτο χέρι τα γεγονότα: Μη σκαλίζεις ποτέ τα σκατά! Βρωμάνε!!!

  7. Kosmas Says:

    Και για να συμπληρώσω:
    greco λέει:
    Δεκέμβριος 28, 2008 σε 4:16 π.μ.
    «….. Μιλούσε άπταιστα αγγλικά και γαλλικά και θα τους ήταν χρήσιμοι σε πιθανή περίπτωση απ’ ευθείας διαπραγματεύσεων με τους νέους κατακτητές τότε, τους Αγγλοαμερικανούς!»

    Αυτούς τους κατακτητές έχουμε ακόμα greco. Δεν κέρδισαν οι κομμουνιστές! Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας! Η επάρατος κομμουνιστική ιδεολογία ηττήθη με τη βοήθεια των νέων Αγγλοαμερικανών κατακτητών, όπως ο ίδιος λες.
    Οι παππούδες μας, ανεξάρτητα από την ιδεολογία στην οποία πίστευαν, πάλεψαν για μια καλύτερη Ελλάδα. Δεξιά, αριστερή, κομμουνιστική, φασιστική, βασιλική, φιλελεύθερη, δεν έχει σημασία! Έπεσαν θύματα εκατέρωθεν κάποιων εκμεταλλευτών. Σύμφωνοι. Εμείς τι κάνουμε; Συνεχίζουμε να καρφώνουμε ο ένας τον άλλον ακολουθώντας άτομα ανήθικα και επικίνδυνα, που σπέρνουν το μίσος και τη διχόνοια τσιρίζοντας στα τηλεπαράθυρα ή κοιτάμε να συνεργαστούμε για ένα καλύτερο μέλλον απομονώνοντας όλους εκείνους που μας διαιρούν και μας κοροϊδεύουν και ακολουθώντας τις δικές μας ανάγκες, τα όνειρα και τις επιθυμίες;
    Μάλλον το πρώτο κάνουμε… Δυστυχώς!!! Πάλι τα ίδια…..

  8. pro Says:

    Τον Βορίδη, όταν τον παρακολουθεί κανείς, να μιλά στην tv δεν μπορεί να μην του αναγνωρίσει το γεγονός ότι μιλά συνήθως με νηφαλιότητα, είναι κατανοητός σ’ αυτά που λέει, τεκμηριώνει τις απόψεις του, δεν φωνασκεί και δεν διακόπτει τους συνομιλητές του. Με βάση δηλαδή την εικόνα του στο γυαλί, παρά τις συντηρητικές του πεποιθήσεις, ξεπερνά τον μ.ο των Ελλήνων βουλευτών.
    Το πρόβλημα με αυτόν συνδέεται με το ιδιαίτερα βεβαρημένο παρελθόν του ως μέλος ακροδεξιών ομάδων που ειδικευόταν στη χρήση βίας εναντίον, κυρίως, αλλοδαπών. Όσο δεν αποφασίζει λοιπόν ο ίδιος να αποκηρύξει το, όχι και πολύ μακρινό του, παρελθόν θα δίνει το δικαίωμα σε πολλούς να τον χαρακτηρίζουν, δικαιολογημένα νομίζω, ακροδεξιό, φασίστα κοκ. Αν λοιπόν έχει τα κότσια ας το κάνει, ας αποκηρύξει το παρελθόν του (εκτός και αν οι απόψεις του δεν έχουν αλλάξει και απλώς, εσκεμμένα, τις συγκαλύπτει όταν απευθύνεται σε μεγάλο ακροατήριο, όπως είναι το τηλεοπτικό). Βαθμός (με δεδομένη τη μη αποκήρηξη): 1,5

  9. Kitsos Says:

    Ρέ γκρέκο μου αφού είσαι πατριώτης, πώς μπορείς και
    συνυπάρχεις με πολλούς του ΛΑ.Ο.Σ. που είναι φιλοχουντικοί
    (παπαδοπουλικοί ή ιωαννιδικοί) άρα προδότες και αντιπατριώτες;

  10. Kitsos Says:

    Προσθέτω δύο λέξεις και γίνομαι πιό σαφής στο προηγούμενο
    που έστειλα: …»είναι φιλοχουντικοί
    (παπαδοπουλικοί ή ιωαννιδικοί) άρα ΜΕ ΤΟΥΣ προδότες και
    αντιπατριώτες;

  11. greco Says:

    Κίτσο μου το «άρα» είναι δικό σου και καλά κάνεις και έχεις τα δικά σου συμπεράσματα. Εγώ όμως συμπληρώνω ότι και σε άλλα κόμματα, τονίζω το «άλλα» υπάρχουν ετερόκλητα στοιχεία και μάλιστα και χουντικά! Κι όμως για τη χαρά και την ανοχή της δημοκρατίας συνυπάρχουν και συνυπάρχουμε.
    Όσο για τα υπόλοιπα που έγραψε ο Κοσμάς, δεν διαφωνώ σε τίποτα. Μην ξεχνάτε ότι την ιστορία την ανέφερα για να εγκαλέσω – ας μου επιτραπεί το ρήμα – τον άνθρωπο που χωρίς να προκαλέσω με ειρωνεύτηκε, λέγοντάς μου να κοιμηθώ ήσυχος γιατί δεν θα επιτεθούν κομμουνιστικές ορδές.
    Επιτρέψτε μου δε να συμπληρώσω, ότι συμφωνώντας πως οι νικητές του εμφυλίου συνέχισαν μετά το ’50 να κάνουν εγκλήματα, ποιός με διαβεβαιώνει ότι αν επικρατούσε η άλλη πλευρά θα τα σταματούσε; Μήπως τα σταμάτησε εκεί που επικράτησε; Αυτή είναι η μοίρα των νικητών, να γράφουν την ιστορία και των ηττημένων, να υφίστανται για μεγάλη χρονική περίοδο τις συνέπειες της ήττας. Δεν είναι μοίρα, είναι ιστορικό δεδομένο.
    Και κάτι τελευταίο. Κόψατε και ράψατε δικό μου ρηθέν, ότι η διαδοχή της Γερμανικής Κατοχής ήταν η Αγγλοαμερικανική!
    Παραδεχθείτε λοιπόν ότι δεν φορώ παρωπίδες και δεν βλέπω την ιστορία, ούτε με μαύρα, ούτε με κόκκινα μάτια.
    Στο περιβάλλον μου φωνάζω, ουρλιάζω, ότι αν η Κύπρος δεν είναι κομμάτι της Ελληνικής Επικράτειας φταίνε οι κωλο-άγγλοι. Φταίνε οι κωλο-άγγλοι και οι υπόλοιποι κωλο-σύμμαχοι για τις σφαγές στη Σμύρνη. Φιλοαμερικάνος δεν ήμουν ποτέ! Περσσότερο εχθροί μου δεν είναι οι κακοί γείτονες Αλβανοί, Σκοπιανοί και Τούρκοι, αλλά αυτοί που τους ωθούν σ’ αυτά που κάνουν και επιδιώκουν. Ούτε νομίζω ότι κάποιος απο εσάς γίνεται ρατσιστής, επειδή θα μαλώσει με τον κακό γείτονα που είτε επιβουλεύται το χωράφι σας, είτε πετά από τα απόνερά του στον κήπο σας!
    Πειράζει κανέναν που δακρύζω και στέκομαι όρθιος στον εθνικό ύμνο και ανατριχιάζω στην έπαρση και στον κυματισμό της σημαίας της πατρίδας μου;
    Κάτι εξάλου που έκανε κι ο αμερικανός κι ο τέως σοβιετικός στρατιώτης και πολίτης.

    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ:

    Οτι κι αν γράφουμε εδώ -πολύ ή λίγο- και είναι για κάποιους αδιευκρίνηστο, ας μην ξεκινούμε με αρνητική προκατάληψη και προκλητικές ειρωνίες. Ας είμαστε καλοπροαίρετοι με τοποθετήσεις και ερωτήσεις και μόνο αν δεν καλυπτόμεθα ας το ρίχνουμε στην ειρωνία και το καλαμπούρι. Τα λέμε….

  12. Kitsos Says:

    Οποιοι κι αν είναι, ό,τι κι αν σχεδιάζουν εναντίον μας, είμαστε
    υποχρεωμένοι να κάνουμε ό,τι περνάει κι από το δικό μας χέρι
    να εναντιωθούμε σε αυτά τους τα σχέδια.
    Γιά να οδηγηθούμε στην Κυπριακή Τραγωδία, μερικοί ελλαδίτες
    μαζί με ελάχιστους κύπριους (δήθεν πατριώτες όλοι τους),
    βρέθηκαν να εξυπηρετούν απόλυτα τα αγγλοαμερικανικά σχέδια
    και παράδωσαν το Νησί αμαχητί (είπαν »έπεφτε μακρυά»), αφού προηγουμένως φρόντισαν και να το αφοπλίσουν (ελληνική Μεραρχία).
    Την διαβεβαίωση που ζητάς στην τρίτη παράγραφο του παραπάνω
    αναρτημένου σου, στην…δίνω εγώ.
    ΚΑΜΙΑ εγγύηση δεν υπήρχε πως εάν επικρατούσε η άλλη πλευρά
    θα αντιμετώπιζε τους ηττημένους αντιπάλους της καλύτερα.
    Κατά 99,9% μάλλον η συμπεριφορά ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ !!!
    Φίλε γκρέκο, η απουσία ενός πατριωτικού κόμματος στην Ελλάδα,
    είναι αυτή που οδηγεί πολλούς Ελληνες σε κόμματα που κάθε
    άλλο παρά πατριωτικά είναι.
    Δεν εξαιρώ ΚΑΝΕΝΑ!!!

  13. George1 Says:

    @greco
    Στο περιβάλλον μου φωνάζω, ουρλιάζω, ότι αν η Κύπρος δεν είναι κομμάτι της Ελληνικής Επικράτειας φταίνε οι κωλο-άγγλοι. Φταίνε οι κωλο-άγγλοι και οι υπόλοιποι κωλο-σύμμαχοι για τις σφαγές στη Σμύρνη. Φιλοαμερικάνος δεν ήμουν ποτέ! Περσσότερο εχθροί μου δεν είναι οι κακοί γείτονες Αλβανοί, Σκοπιανοί και Τούρκοι, αλλά αυτοί που τους ωθούν σ’ αυτά που κάνουν και επιδιώκουν. Ούτε νομίζω ότι κάποιος απο εσάς γίνεται ρατσιστής, επειδή θα μαλώσει με τον κακό γείτονα που είτε επιβουλεύται το χωράφι σας, είτε πετά από τα απόνερά του στον κήπο σας!

    Δηλαδή η ίδια η Ελλάδα δε φταίει σε τίποτα από αυτά?
    Δεν έχω ακούσει ποτέ να παραδεχτούμε ως λαός,ότι-έστω και σε μία φάση της ιστορίας μας κάναμε λάθος.Δεν είναι καθόλου σοβαρή η λογική του να κάνουμε τις ηλιθιότητές μας και να περιμένουμε από τους ξένους να τις διορθώσουν και να μας βοηθήσουν(γιατί οι πάντες-και λογικό είναι-κοιτάνε το συμφέρον τους και δεν κάνουν εξωτερική πολιτική με συναισθηματισμούς) ή να ανακαλύπτουμε πάντα κάποιους αόρατους εχθρούς που φταίνε για όλα.
    Πχ.με τα Σκόπια η Ελληνική κυβέρνηση έφτασε τώρα να τα παρακαλάει προκειμένου να δεχτούν σύνθετη ονομασία με το όνομα Μακεδονία, κάτι που οι ίδιοι ως Ελλάδα απορρίπταμε πριν λίγα χρόνια μετά βδελυγμίας !!
    Όπως καταλαβαίνεις σοβαρότητα μηδέν….αλλά κατά τα άλλα μας φταίνε οι άλλοι…

  14. George1 Says:

    Και κάτι ακόμα,ρώτησες τους Κύπριους αν θέλουν να γίνουν κομμάτι της Ελληνικής επικράτειας ?
    Ποιός σου είπε ότι έχουν τη διάθεση να γίνουν σαν τα μούτρα μας?
    Μας φτάνουν τα δικά μας χάλια,ας μη φορτώσουμε την υπανάπτυξη και τη διαφθορά μας και σε άλλους…μια χαρά αναπτυγμένη χώρα είναι η Κύπρος,γιατί να καταστραφεί?

  15. greco Says:

    @George1
    γι’ αυτό έγραψα, ότι δεν μπορούμε να αναλύσουμε τα πάντα εδώ, μέσα σε λίγες γραμμές. Σ’ ευχαριστώ που με συμπλήρωσες και βέβαια συμφωνώ μαζί σου, για τις ευθύνες που φέρει η ελληνική διπλωματία σε όλες τις δεινές ιστορικές στιγμές μας.
    Τους Κύπριους όχι μόνο τους ρώτησα, αλλά συζητώ μαζί τους πολύ συχνά. Λόγω μάλιστα της ευαισθησίας μου στο μείζον ζήτημα του Κυπριακού και της συμμετοχής μου στον τοπικό σύλλογο Κυπρίων, με έχουν αναγορεύσει επίτιμο μέλος. Πρέπει λοιπόν να σου πω, πως για όποια εντύπωση αντίθετη έχεις περί επιθυμίας ένωσης της Κύπρου με τη μάνα Ελλάδα, η δική μου εμπειρία ίσως σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις άποψη.
    Οι Κύπριοι λοιπόν, δυσαρεστημένοι από τα πολιτικά και διπλωματικά λάθη των Αθηνών διαχρονικά, εκφράζουν μια πικρία, όπως το παιδί πολύτεκνης οικογένειας, που νοιώθει πως η μάνα το απομακρύνει για να σώσει τα υπόλοιπα.
    Όσες φορές όμως συζητάμε (σε εκδηλώσεις του συλλόγου, έχω μιλήσει με αρχηγούς κομμάτων, ευρωβουλευτές, συγγενείς εθνομαρτύρων και άλλα σημαίνοντα πρόσωπα του νησιού) ο κοινός και τελικός παρονομαστής είναι η ριγωτή γαλανόλευκη, που σκέπαζε τον Αυξεντίου, τον Καραολή, τον Παλληκαρίδη… και ίσαμε το σήμερα τον Ισαάκ και τον Σολωμού. Αυτοί και δεκάδες άλλοι, που το σώμα τους θάφτηκε και η ψυχή τους έγινε σύμβολο, Ελλάδα είχαν στην καρδιά. Για να μην αναφερθώ στο γνωστό δημοψήφισμα με το σαρωτικό ποσοστό της ένωσης. Ένα ποσοστό, που ακόμη και οι Τουρκοκύπριοι βοήθησαν, να αγγίξει τα όρια της ομοφωνίας. Επίσης μη σου διαφεύγει, ότι κάποιοι δεν διαλέγουν κράτος και πατρίδα, απαξιώνοντας την καταγωγή τους, επειδή το γενέθλιο έθνος, προστατεύεται από ένα κράτος σαν το δικό μας, όσο μίζερο και άρρωστο κι αν είναι. Δεν παρατάς τη μάνα σου ούτε επειδή είναι άσχημη, ούτε επειδή είναι φτωχή, ούτε επειδή είναι ανήθικη. Κάποιοι ξέρουν μόνο να τη σέβονται και να την τιμούν μέσα στα κουρέλια της. Αρκεί βέβαια να προσπαθούν να την κάνουν καλύτερη.
    Στο κάτω-κάτω είτε μαζί είτε χώρια τίποτα δεν αλλάζει. Αιώνες πριν τους Ρωμαίους, τους Άραβες, τους Σελτζούκους και τους Άγγλους, η Κύπρος ήταν βαθιά Ελληνική… με την Αφροδίτη της και τους Ολυμπιονίκες της… συμμετέχοντας στη μέγιστη αμφικτυονία του κοινού των Ελλήνων.
    Θυμάμαι επίσης, ότι κάποτε με πανιά και κουπιά ο Κίμωνας έπλευσε για να σώσει το νησί από τους Πέρσες, ενώ στη σύγχρονη εποχή μάθαμε, πως η Κύπρος κείται μακράν… (όπως προανέφερες και πίστεψέ με δεν διαφωνούμε πουθενά, απλώς αισθάνομαι, πως όλη η ένστασή σου, δεν είναι στο τι γράφω, αλλά στο τι δεν προλαβαίνω και παραλείπω, επειδή διαφωνείς με την αρχική μου τοποθέτηση: ψηφίζω ΛΑ.Ο.Σ.)
    Την Κύπρο την έχω σπουδάσει, όσο δεν φαντάζεσαι. Ένα σου ζητώ να προσέξεις: Η γνώμη που έχεις, εκτός από τους δικαιολογημένα πικραμένους, οφείλεται σε κάποιους επιχειρηματίες, που προτιμούν να εμπορεύονται με το ισχύον οικονομικό περιβάλλον και όχι με το ελλαδικό. Κάτι ανάλογο με τους Ελληναράδες της Μακεδονίας, που πλουτίζουν με το νταλαβέρι στα Σκόπια, που τους μετατρέπει σε αιμοδότες του κρατιδίου-σφετεριστή.
    Θα μπορούσα να σου μεταφέρω δεκάδες παραπομπές από youtube, κείμενα, άρθρα… σφίζοντα Ελλάδα. Πιστεύω όμως ότι έχεις τη δυνατότητα να τα βρεις μόνος σου. Αν έχω χρόνο άλλη φορά θα σου τα επισυνάψω. Δώσε για αρχή «ΕΣ ΓΗΝ ΕΝΑΛΙΑΝ ΚΥΠΡΟΝ»
    Πάντως με την ίδια λογική, αν εσύ κι εγώ ήμασταν Επτανήσιοι, Δωδεκανήσιοι ή Κρητικοί, θα έπρεπε να παλέψουμε για την ανεξαρτησία από το ελληνικό κράτος και στην περίπτωση των νησιωτικών συμπλεγμάτων να αιτηθούμε την ένωση με την Ιταλία.
    Τέλος η απουσία ενός πατριωτικού κόμματος που λες, εμένα με οδήγησε στον πολιτικό σχηματισμό του Καρατζαφέρη. Αν με απογοητεύσει, τότε όπως θα έχεις καταλάβει, ξέρω και να αναγνωρίζω το ορθόν του άλλου και να ζητώ συγγνώμη. Προς το παρόν η κοινοβουλευτική παρέα του Βορίδη – για να μην ξεχνάμε που βρισκόμαστε – με κάνει να την εμπιστεύομαι περισσότερο από τους άλλους σχηματισμούς.
    Χαίρομαι για την προσοχή σου.

  16. greco Says:

    Το τελευταίο, αφορούσε τον Κίτσο. Δεν πειράζει όμως, ο τόπος είναι κοινός και μακάρι να μην τα διαβάζουμε μόνο εμείς οι τρεις. Εγώ σε ότι συμπληρώνετε πουθενά δεν διαφωνώ, αντίθετα θεωρώ ότι συνθέτετε τα κομμάτια της αλήθειας.
    Για επιμύθιο θυμηθείτε πόσο απαξιωτικοί και χλευαστικοί ήταν οι χαρακτηρισμοί μέχρι πρόσφατα για το κόμμα του ΛΑ.Ο.Σ. και των στελεχών του και πόσο έχει πλέον – κυρίως λόγω της κοινοβουλευτικής της παρουσίας – αποκαταστήσει ένα σημαντικό μέρος της εικόνας του. Ενώ δεν είναι και λίγοι, αυτοί που αναγνωρίζουν σε πολλές περιπτώσεις σοβαρότητα και υπευθυνότητα στη στάση και στις προτάσεις του ΛΑ.Ο.Σ. σε μείζονα θέματα.
    Ακόμη αν θέλετε, μπορείτε να εκτιμήσετε το γεγονός, ότι απ’ όσα πρόβατα βρέθηκαν από το ’85 ως σήμερα εκτός των δύο μανδριών, το μόνο που δείχνει να επιβιώνει και μάλιστα να μεγαλώνει με φυσική πρόοδο και σταθερό ρυθμό είναι του Καρατζαφέρη! Λέει κάτι αυτό;
    Έχει τύχει να ενημερωθείτε για την στάση του Καρατζαφέρη και τις τοποθετήσεις του όταν ήταν ευρωβουλευτής; Αν δεν ήταν αυτή υπεύθυνη εξωτερική πολιτική και περήφανη στάση, χωρίς δεσμεύσεις και συμβιβασμούς, τότε ποιά ήταν; Αυτή των πασόκων και των νεοδημοκρατών; Έχετε επίσης τη εντύπωση, ότι σήμερα πλέον η Αλέκα Παπαρήγα είναι περισσότερο αντιαμερικάνα από τον Καρατζαφέρη;
    Σε κάποιους είναι εύκολο να κολλούν ταμπέλες (φασίστες, μαύροι, ακροδεξιοί, χουντικοί, αντιδραστικοί κ.λ.π.) και να ξεμπερδεύει! Από επιχειρήματα ούτε λόγος. (Δεν αναφέρομαι σε εσάς φίλοι, για να μην μου παρεξηγηθείτε!). Σε κάτι Κουναλάκηδες αναφέρομαι, που αντί να κάτσουν κάτω και να τσακίσουν τον ιδεολογικό εχθρό της αντίδρασης, τους έχω δει να αποχωρούν, λόγω δημοκρατικής υπερευαισθησίας, επειδή, έτυχε κάποιοι να τους ζητήσουν να καθήσουν στο ίδιο τράπεζι με Βορίδηδες και Βελόπουλους. Εγώ ξέρω πως τη Δημοκρατία δεν την τιμούν ριψάσπιδες. Δεν την τιμούν όσοι στερούνται ανοχής και διεξόδων και όσοι την εκθέτουν αφήνοντάς την απροστάτευτη στο στόμα του λύκου… και του αυγού του φιδιού!!!
    Λόγια και χαρακτηρισμοί, που πουλούσαν, όσο οι συμπατριώτες μας ήξεραν τον Καρατζαφέρη μόνο από τις σατιρικές εκπομπές. Όταν όμως, λόγω εκλογικών ποσοστών, η δημοκρατία μας του επέτρεψε να συνδιαλέγεται επι ίσοις όροις, φαντάζομαι πως θα συμφωνείτε, πολλά άλλαξαν.
    Συμπαθάτε με αν σας κούρασα!

  17. greco Says:

    Αμφικτιονία, το σωστό… επειδή υπάρχουν και περίεργοι Ιφικρατούντες!

  18. Ανώνυμος Says:

    @ Θέμη Λαζαρίδη

    «Γνωστός σε ευρύτερο κύκλο έγινε ο Μάκης Βορίδης με την «κουμπαριά» του με τον Λεπέν.»

    Προτιμώ τις «κουμπαριές» με τον Λε Πεν (έτσι γράφεται το όνομα), παρά τις κουμπαριές με τον Ερντογάν.
    Θεωρώ τον Βορίδη από τους καλύτερους βουλευτές της Βουλής.

  19. Σωτήρης Says:

    http://jungle-report.blogspot.com/2008/02/blog-post_19.html

  20. αννα Says:

    Προσφάτως,μυστικά,ο Βορίδης έκανε κρυφές συναντήσεις με άτομα του χώρου της Χρυσής Αυγής(Α.Καλέντζη και άλλους)
    Θα αποκηρύξει ποτέ το παρελθόν του ο Βορίδης;

  21. Χριστίνα Says:

    Φασίστας μέχρι το κόκκαλο είναι ο Βορίδης, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε? Κι αυτός εισπράττει ένα τεράστιο Ο….

  22. pandou Says:

    Αναρωτιέμαι πραγματικά, όσοι με τόση ευκολία αποδίδουν χαρακτηρισμούς, αν αυτή τους η επιλογή βασίζεται σε επιχειρήματα ή έστω σε μία στοιχειώδη ενημέρωση. Ακόμη και το κείμενο από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, το οποίο παρατίθεται από τον ιδιοκτήτη αυτού του μπλογκ, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να χαρακτηρισθεί ως αντικειμενικό. Ρώτησε ο Τάκης Καμπύλης κάποιον, του είπε και έγραψε. Ωραία δημοσιογραφία.

    Αλήθεια, τι θα πει φασίστας, τι θα πει ακροδεξιός και τι θα πει ακραίος; Περιμένω με περιέργεια να ακούσω τα κριτήρια, με τα οποία κάποιοι κάνουν χρήση αυτών των λέξεων. Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς κάποιους να εθελοτυφλούν και να μην κοιτούν την ουσία. Δεν διάβασα ποτέ κάποιο κείμενο του Βορίδη που να εξυμνεί τη βία. Αντιθέτως, στην ΑΥΓΗ διαβάζουμε συχνάκις κείμενα στελεχών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που αναλύουν και υπερθεματίζουν την ανάγκη για την χρήση «συγκεκριμένων ποσοτήτων βίας» που προϋποθέτει ο δρόμος προς τον σοσιαλισμό.

    Γι’ αυτούς δε που θα σπεύσουν να μου κοτσάρουν τη φωτό του Βορίδη με το αυτοσχέδιο τσεκούρι έχω να πω το εξής απλό. Γνωρίζετε την κατάσταση στα πανεπιστήμια την εποχή εκείνη; Γνωρίζετε, μήπως, την κατάσταση στα πανεπιστήμια τώρα; Μήπως τα γεγονότα του Δεκεμβρίου σας βοηθούν να έχετε κάποια αντίληψη για το γεγονός ότι η αριστερά στην παιδεία έχει μία δεσπόζουσα θέση από το 1975 και ότι αυτή με το πέρασμα του χρόνου της καλλιέργησε μία άνευ προηγουμένου καθεστωτική νοοτροπία; Μήπως ήταν τίποτε εγκάθετοι του Βορίδη αυτοί που ξυλοφόρτωσαν τους φοιτητές της Φ.Ο.Σ. (Φοιτητικής νεολαίας του ΛΑ.Ο.Σ.) πέρσι στο Πάντειο; Ή μήπως ήταν τσεκουροφόροι τα μέλη της Φ.Ο.Σ. που έχασαν το δικαίωμά τους να συμμετάσχουν πέρσι στις εκλογές της νομικής;

    Κι όμως αυτοί που τα κάνουν όλα αυτά, αύριο θα γίνουν κι αυτοί βουλευτές και θα κομπάζουν στα παράθυρα ότι είναι μέλη της «δημοκρατικής παράταξης» – μη χέσω. Κι εσείς σαν χαλβάδες θα τους απονέμετε και τα ανάλογα εύσημα μη τολμώντας φυσικά να αντιμιλήσετε και να προσβάλετε το δημοκρατικό τους φρόνημα.

    Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά το κατεστημένο στην χώρα μας σήμερα διαμορφώνεται από μία χούφτα αντιδραστικών που έχουν ανάγει τα παιδικά τους συμπλέγματα σε ιδεολογία και οραματίζονται πολύ πιο ακραίες καταστάσεις από αυτές που φαντάζεσθε ότι πρεσβεύει ο Βορίδης.

    Δυστυχώς, είμαστε τόσο αποβλακωμένοι που υιοθετούμε όλη τους την φρασεολογία, η οποία συνδέει οτιδήποτε αντιτίθεται στις ιδεοληψίες τους και παραπέμπει σε πατριωτισμό, αγάπη για το έθνος και τις παραδόσεις του με καταστάσεις που ανήκουν στο παρελθόν και παρήλθαν ανεπιστρεπτί.

    Ο Βορίδης είναι πατριώτης. Δόξα τω θεώ υπάρχει το διαδίκτυο για να τσεκάρουμε την δράση του τουλάχιστον τα τελευταία δέκα χρόνια. Όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα το παραμικρό μεμπτό. Ούτε για ομάδες ακροδεξιών τραμπούκων ούτε για ανατροπή του πολιτεύματος ούτε για φασισμό. Κι αν φασισμός είναι να ζητάς την απέλαση των λαθρο-μεταναστών, την εφαρμογή του νόμου δηλαδή, ε τότε με συγχωρείτε αλλά δεν θα πάρω…

    Αν ενδιαφέρει η γνώμη μου, ο φασισμός σήμερα προέρχεται από αλλού. Φασισμός είναι η πολιτική ορθότητα, καθώς και η δικτατορία της βλακείας – όπως εύστοχα είπε κάποιος σε ανύποπτο χρόνο – που κυριαρχεί στην καθημερινότητά μας. Όσο κι αν προσπαθήσω δεν βρίσκω καμία σύνδεση του Βορίδη με όλα αυτά και δυστυχώς αποτελεί μία από τις λίγες εξαιρέσεις σε αυτό.

    Υ.Γ.: Εννοείται ότι αρκετοί εξαιρούνται από το δεύτερο πληθυντικό που χρησιμοποίησα στους χαρακτηρισμούς που απηύθυνα στους συμμετέχοντες σε αυτήν την συζήτηση. Συμπαθάτε με.

  23. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Says:

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
    ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΞΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
    Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΠΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙ .
    ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΑΛΛΑ ΚΑΙΝ ΑΠΟ ΤΠ ΠΑΣΟΚ) ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΟΣ

  24. pro Says:

    Το Σάββατο έτυχε να τον παρακολουθήσω για λίγο στην εκπομπή του Κοττάκη στη ΝΕΤ. Η απάντηση που έδωσε για τη φωτό με το τσεκούρι ήταν τουλάχιστον αστεία. Δήθεν πήγε να υπερασπιστεί ανυπεράσπιστο συναγωνιστή του- με προκατασκευασμένο χειροποίητο τσεκούρι θα το έκανε αυτό; Κρίμα που παραμένει αμετανόητος και δεν έχει το θάρρος έστω για ένα »ήμουν νέος, έσφαλλα» βρε αδελφέ. Δυο φορές κρίμα γιατί είναι ο μόνος, κατά τη γνώμη μου, σοβαρός άνθρωπος στο ΛΑΟΣ.

  25. kmor Says:

    Απλά ο καλύτερος και πιο ελπιδοφόρος Έλληνας Πατριώτης πολιτικός.

  26. Kafros7 Says:

    Pro, εσυ απο τον βουλευτη Μακη Βοριδη εχεις καποιο παραπονο σχετικα με την Κοινοβουλευτικη του δραση και τα λεγομενα του;;; Ασχετως του αν συμφωνεις-διαφωνεις, μπορεις να του προσαψεις λαικισμο και συνθηματολογια στην επιχειρηματολογια του; Θεωρω οτι πρεπει να κρινουμε αντικειμενικα ορισμενα πραγματα και κατ’ εμε ειναι κοσμημα για την σημερινη Βουλη. Ειναι καιριες οι τοποθετησεις του, ακριβεις, ηπιες και ΠΑΝΤΑ με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ επιχειρηματα. Εσυ υπαρχει κατι που εκανες λαθος στη ζωη σου;;; Μηπως θεωρεις οτι εισαι ο αλανθαστος; Υπαρχουν πραγματα, τα οποια οι αλλοι τα θεωρουν λαθος για σενα, αλλα εσυ εχεις αλλη αποψη επι του θεματος και δεν κανεις πισω;;;

    Υ.Γ Σορρυ, αλλα δεν δουλευει το κουμπι με τον τονο…

  27. pro Says:

    @Κάφρος
    Δεν καταλαβαίνω που ακριβώς θέλεις να καταλήξεις. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν ανήκω στους ψηφοφόρους του Βορίδη για να έχω κάποιο παράπονο απ’ αυτόν. Ελπίζω αυτό να μη μου στερεί και το δικαίωμα να τον κρίνω για το παρόν του και το παρελθόν του- το οποίο εμφανίζει μερικές, πολύ σοβαρές, κηλίδες μισαλλοδοξίας και φανατισμού. Επίσης δεν είμαι πολιτικός για να απολογούμαι δημόσια για τα σφάλματά μου κάτι που δεν ισχύει για τον Βορίδη. Αν τώρα ο Βορίδης δεν έχει μετανιώσει, όπως υπονοείς, τόσο το χειρότερο γι’ αυτόν. Ας το δηλώνει, ωστόσο με μεγαλύτερη σαφήνεια και όχι με ίξεις αφίξεις και αστείες δικαιολογίες.

  28. Kafros7 Says:

    Δεν χρειάζεται να είσαι ψηφοφόρος ενός βουλευτή ή του κόμματός του, για να νιώθεις ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια για την δράση του μέσα στο Κοινοβούλιο. Όλα τα κόμματα και όλοι οι βουλευτές εκπροσωπούν εμάς ανεξαρτήτως του τι πιστεύουμε και τι όχι. Όσο με ενδιαφέρει εμένα ο Βορίδης ως ψηφοφόρο του ΛΑ.Ο.Σ, άλλο τόσο πρέπει να ενδιαφέρει και σένα. Όσο σε αφορά το δικό σου κόμμα για την δράση του και τις απόψεις του, άλλο τόσο αφορά και μένα, διότι όλοι μαζί αριστεροί και δεξιοί αποφασίζουν για εμάς.

    Αναφέρεσαι σε ένα χιλιοειπωμένο ζήτημα, το οποίο είναι και καμιά 30αρια χρόνια πριν. Δεν θα απολογηθώ για το παρελθόν του Βορίδη καθότι δεν είμαι αρμόδιος άλλωστε, απλά ως βουλευτής θεωρώ ότι ασκεί υπεύθυνη και στοχευμένη αντιπολίτευση. Πάντα επιχειρηματολογεί, εκφράζεται με κοσμιότητα και σεβασμό προς όλους (δεν ισχύει πάντα το αντίθετο), κάνει πάντα ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ και δεν μένει στην στείρα κριτική και θεωρώ ότι κάνει άριστα αυτό για το οποίο εξελέγη. Δηλαδή, έλεγχο στην κυβέρνηση και στα υπόλοιπα κόμματα και παράλληλα αναλύει όσο μπορεί πιο διεξοδικά τις προτάσεις του κόμματός του.

    Ερωτώ, λοιπόν, με τον βουλευτή Μάκη Βορίδη έχεις κάποιο συγκεκριμένο θέμα; Τον θεωρείς καλό ή όχι;

  29. pro Says:

    Έχω ήδη απαντήσει. Μου είναι αδύνατο, ωστόσο, να προσπερνώ τόσο εύκολα το παρελθόν κάποιου, ειδικά όταν ο ίδιος δεν το αποκηρύσσει.

  30. Episkeptis-7 Says:

    Τυχαία, ψάχνωντας για κάτι άλλο μπήκα στο μπλοκ σας. Παρ’ ότι δεν ψηφίζω το κόμμα που ανήκει, η άποψή μου για τον Βορίδη, προσωπικά, είναι «Μακάρι να είχαμε άλλους 299 Βουλευτές σαν κι αυτόν».

  31. Ερμής Says:

    Απλά ότι καλύτερο υπάρχει στην ελληνική Βουλή!!!

  32. λουκας Says:

    μια χαρα τα λεει ο βοριδης,ντομπα και παλικαρισια !!!

  33. Nemesis Says:

    Συμφωνω απολυτα με τον Επισκεπτη. “Μακάρι να είχαμε άλλους 299 Βουλευτές σαν κι αυτόν”.

  34. JOHNNYP Says:

    ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΜΑΚΑΡΙ. ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΙΓΜΑ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΣΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

  35. Ανώνυμος Says:

    Συμφωνώ απολύτως με τον » Episkeptis-7″, Ιουνίου 23, 2009 σε 3:37 πμ.

    “Μακάρι να είχαμε άλλους 299 Βουλευτές σαν κι αυτόν”.

  36. Antonis Says:

    Me diafora o kalyteros agoreuths sth voulh.

  37. LUXOR Says:

    Δεν συμφωνώ με τον ΛΑΟΣ! Ο Βορίδης όμως, παρόλο που είναι πολύ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ για τα δικά μου πιστεύω, θεωρώ ότι έχει τις καλύτερες παρουσίες στην ελληνική Βουλή

  38. kaki Says:

    Κάντε κράτει παιδιά κι απο ‘δω κι απο ‘κει. Ο άνθρωπος είναι τουλάχιστον ευφυής. Απλώς όταν δεν προσέχει, κάπου κάνει λάθος στην… εξίσωση. Δεν είναι θέμα παρελθόντος απλά είναι θέμα ιδεολογίας. Παρ’ όλα αυτά στις κοινοβουλευτικές του εμφανίσεις είναι αξιοπρεπής. ΄Αλλωστε δεν με χαλάει να προβληματίζομαι με τις δημόσιες εκδοχές του. Μπαίνω σε λεπτομέρειες που με διευρύνουν δημοκρατικά και διεθνιστικά ως προς την εμπέδωση της δικής μου άποψης. Τον ευχαριστώ γι’ αυτό.

  39. Θεμης Λαζαριδης Says:

    Μπροστά στην οικονομική κρίση, το ΛΑΟΣ ήταν το μόνο από τα κόμματα της αντιπολίτευσης που επέδειξε υπεύθυνη στάση και δεν προσπάθησε να κερδίσει πολιτικά οφέλη από τη δυσαρέσκεια του κόσμου. Τους το αναγνωρίζω αυτό.

  40. stz Says:

    διαβαζοντας τις παραπολιτικες στηλες αποκομιζω την εντυπωση οτι ο Βοριδης αν και ο μονος hardcore Ακροδεξιος (οι αλλοι ειναι πατριωτες γτπ) στο ΛΑΟΣ, εντουτοις ειναι ισως ο μοναδικος που χαιρει εκτιμησης σε προσωπικο επιπεδο απο βουλευτες ολων των κομματων της βουλης

  41. galenika Says:

    Ο πλέον σοβαρός και με επιχειρήματα και κοινοβουλευτικό έργο Βουλευτής και όχι Βολευτής. Χαίρει της εκτιμήσεως όλων των συναδέλφων του. +++ Άριστα.

  42. Κωστας Says:

    Συμβαίνει το εξής οξύμορο: Άτομα με αριστερίζουσες απόψεις ή να το πω καλύτερα μακριά από τις δεξειές κάθε τρεις και λίγο πετάνε την εξής έκφραση «ΦΑΣΙΣΤΑΣ» (προφανως κάπου το διάβασαν ή τους το είπανε) χωρίς όμως να αναλογίζονται ότι οι φασίστες πίσω από την επιφάνειακη και προκατηλειμμένη άποψη είναι ακριβώς οι ΙΔΙΟΙ. Φασίστες είναι οι ΚΚΕτζηδες του ΠΑΜΕ που κλείνουν ότι γουστάρουν με το ΄ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ , είναι οι ΑΓΡΟΤΕΣ, οι ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΉΔΕΣ οι ΜΠΑΤΣΟΙ, Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ που λεει αιωνίως μαλακειες (όποια και αν ειναι αυτή) Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που άλλα λέει (σαχλαμαρες) και άλλα κάνει Ο ΤΣΙΠΡΑΣ που τσογλαναριζει γιατι ξέρει οτι οτι λεει ειναι τσαμπα. ΟΧΙ κυριοι απο την τροφή αυτή δεν θα φάω. ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΒΟΡΙΔΗ γιατί έχει συνέπεια, αισθημα ευθύνης δεν είναι πολιτικάντης είναι παρών συνέχεια στην βουλή και έχει σοβαρές και ρεαλιστικές απόψεις χωρίς να πλατιάζει και να λέει αρλούμπες. Να σημειώσω ότι δεν μου αρέσει καθόλου ο καρατζαφέρης και δεν θα τους ψήφιζα ποτέ. Αλλά μην ακούω τα ισλαμικά σας συνέχεια είναι λέει ΦΑΣΙΣΤΑΣ… σωπατε ρε!!

  43. ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ Says:

    Ο ΚΡΟΝΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!
    ΒΟΡΙΔΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΥΤΑΝΗ ΤΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΜΝΟ ΚΕΝΤΡΩΟ ΣΕΝΤΡΑΡΕΙ ΕΣΕΝΑ ΣΑΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΣΟΚΙΚΗ Η ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΑΚΟΜΑ!

  44. Θεμης Λαζαριδης Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_07/11/2010_421550

  45. pro Says:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_16/11/2010_422593

  46. ο Μήτσος Says:

    Μήπως εξωραΐζει ύπουλα-ύπουλα η Καθημερινή τον ακροδεξιό με το τσεκούρι;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: