Παναγιώτης Ψωμιάδης

By Θεμης Λαζαριδης

Ανοίγω αυτό το ποστ γιατί πολλοί εκδήλωσαν την επιθυμία να εκφράσουν τη γνώμη τους για τον Νομάρχη Θεσσαλονίκης.

66 σχόλια προς “Παναγιώτης Ψωμιάδης”

  1. Παράγκας λέει:

    Overeacting……. 0

  2. thea λέει:

    Πράγματι είναι υπερβολικός (είναι large!) αλλά δείχνει να είναι ντόμπρος και ειλικρινής, σπάνιο προτέρημα εώς παράδοξο για έναν πολιτικό. Επιπλέον, πολύ δύσκολα θα δούμε το όνομά του μπλεγμένο σε οικονομικό σκάνδαλο. Δείχνει να τον ενδιαφέρει ο λαός “του” πολύ πιο πολύ από το χρήμα.

  3. pro λέει:

    Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για ένα μεγάλο λαϊκιστή που λίγο με τις υπερπατριωτικές του κορώνες για τη Μακεδονία λίγο πιπιλίζοντας τη καραμέλα του Αθηνοκεντρικού κράτους και της αιωνίως ριγμένης συμπρωτεύουσας καταφέρνει να πείθει ένα μεγάλο μέρος του ούτως ή άλλως συντηρητικού και τοπικιστικού πληθυσμού της Θεσσαλονίκης όχι μόνο να τον ακολουθεί πιστά αλλά να πίνει και νερό στο ονομά του. Έχω την αίσθηση ότι ένα τέτοιο πολιτικό φαινόμενο μόνο στην Ελλάδα (απ’ τις αναπτυγμένες τουλάχιστον χώρες) θα μπορούσε να ευδοκιμήσει και αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη της πολιτικής παιδείας του λαού μας και του τρόπου με τον οποίο επιλέγουμε πρόσωπα να μας εκπροσωπήσουν.
    Εκείνο που πάντως εντυπωσιάζει στην περίπτωση του Ψωμιάδη είναι το γεγονός ότι η υπερέκθεσή του στα ΜΜΕ έχει αυξήσει τη δημοτικότητα του παρά το γεγονός ότι κάθε φορά που εμφανίζεται στο γυαλί φροντίζει να πιστοποιήσει όλα τα αρνητικά σημεία του χαρακτήρα του (γραφικότητα, κομπορρημοσύνη, νταηλίκη) και της πολιτικής του ταυτότητας.(λαϊκισμός). Αν και η καθημερινή του παρουσία στα κανάλια έχουν κάνει γνωστό σε όλους το βίο και τη πολιτεία του θα επιχειρήσω να θυμίσω μερικές ξεχωριστές στιγμές της διαδρομής του στα κοινά
    -Τον Ιανουάριο του 2000 ως βουλευτής παρευρίσκεται στις πυρές όπου καιγόταν το βιβλίο του κ. Μ. Ανδρουλάκη «Μ εις την ν» χαρακτηρίζοντας τον συγγραφέα «απόβλητο της κοινωνίας.( Ο αφρός!)
    -Τον Μάρτιο του 2001 ο κ. Ψωμιάδης προκαλεί σάλο στη ΝΔ όταν αποκαλεί τη χούντα των συνταγματαρχών «επανάσταση».
    -Ως βουλευτής συμμετείχε επίσης στις εορταστικές εκδηλώσεις με αφορμή τη λήξη του Εμφυλίου Πολέμου στο Βίτσι της Φλώρινας, τις λεγόμενες «Γιορτές του Μίσους».
    -Το Σεπτ του 2002 όταν κατηγορείται για παράνομη πιλοτή σε αυθαίρετο κτίσμα στη Χαλκιδική απαντά:”Εγώ έχτισα ένα σπιτάκι για τη μανούλα μου, παλιόπαιδο θα ήμουν αν την πέταγα στον δρόμο.’’
    -Στη προεκλογική περίοδο πριν τις τελευταίες Νομαρχιακές ο Νομάρχης κατηγορείται, μεταξύ άλλων,και για πολλές προσλήψεις συγγενών του σε τομείς και οργανισμούς της Νομαρχίας. Ο ίδιος απαντά σε όσους δημοσιογράφους τολμούν να τον ρωτήσουν σχετικά:« θα προσλάβω άλλους χίλιους, που ναι το πρόβλημά σας;»
    Και για να ευθυμήσουμε λίγο:
    Ο νομάρχης Ζορό:
    http://www.youtube.com/watch?v=-1sxV_l0X7A
    http://www.youtube.com/watch?v=eXC3AUjRP-w
    http://www.psaxtiria.com/2008/11/blog-post_2977.html

  4. Δημήτρης λέει:

    πρόκειται για ακροδεξιό, που είναι κουτοπόνηρος και δουλεύει τους αφελείς. Γλύφει εκεί που δεν το πέρνει και κάμει μετά δηλώσεις μαγκιάς. Το έργο του ως νομάρχης είναι μηδενικό. Μεγλαλος ρουσφετολόγος. Το όραμά του εξαντλείται στον εαυτούλη του. Δείγμα της ελληνικής υπανάπτυξης. Συμφωνώ με τον pro

  5. George1 λέει:

    Ο pro έχει δίκιο.Οι λόγοι που τον κάνουν δημοφιλή στη Θεσσαλονίκη είναι οι επιθέσεις κατά της Αθήνας που υποτίθεται ότι σαμποτάρει τη βόρεια Ελλάδα,σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη στη Θεσσαλονίκη και οι ακροδεξιές του κορόνες,όπως η χιτλερική αντίληψη περί εθνικής καθαρότητας(Ελληνας γεννιέσαι δε γίνεσαι),οι επιθέσεις κατά των Αλβανών κλπ.,σε ένα βορειοελλαδίτικο κοινό με έντονο το εθνικιστικό και συντηριτικό στοιχείο.Και για να μην παρεξηγηθώ δεν πρόκειται για εμπάθεια κατά των βορειοελλαδιτών,ίσα,ίσα που μου είναι συμπαθείς σαν άνθρωποι.Ωστόσο έχουν σε μεγάλο βαθμό αυτά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που περιγράφω.

  6. thea λέει:

    Οκ πιθανώς να μην έχει προσφέρει σημαντικό έργο (δεν γνωρίζω) και η όποια δημοτικότητα του να οφείλεται στις εντυπωσιακές φανφάρες μέσω τηλεόρασης αλλά παρόλα αυτά μου είναι συμπαθής.

    Όσο για το “Έλληνας γεννιέσαι δεν γίνεσαι”, αν το έχει πει, τον βρίσκω πολύ σωστό. Ευτυχώς που υπάρχει και ένας πολιτικός που δεν φοβάται να δηλώσει ότι οι αλλοδαποί δεν είναι “αδέρφια” μας γιατί ακόμα λίγο και θα ξεχάσουμε την εθνικότητά μας.

  7. Ιωάννα λέει:

    Γιατί κύριε Θέμη άνοιξες αυτό το ποστ για τον (μη βουλευτή) Ψωμιάδη; Ποιοί και πού είναι αυτοί που (όπως λες) εκδήλωσαν την επιθυμία τους να τον σχολιάσουν (πριν ανοίξεις το ποστ); Μήπως άνοιξες το ποστ για τον ίδιο λόγο για τον οποίο τον καλούν καθημερινά τα κανάλια στα τηλεπαράθυρά τους; Για να γίνεται μπάχαλο και να ανεβαίνουν τα νούμερα τηλεθέασης; Άνοιξε κανένα ποστ και για τον Κούγια τότε και για τον Βαλιανάτο και για τον Λιακόπουλο και για τον Λαζόπουλο και για την Βροχοπούλου! Να γίνεται κουβέντα και χαβαλές! Πέφτει άραγε η επισκεψιμότητα αυτού του μπλογκ και κάνουμε ψωμιαδικές ενέσεις; Διώχνουμε τους ποιοτικούς σχολιαστές και φέρνουμε τον….

  8. ΔΑΡΝΑΞ λέει:

    Θα συμφωνούσα με τους περισσότερους για τις κρίσεις που αφορούν τον Ψωμιάδη και ειδικά με τον pro. Η Θεσσαλονίκη πράγματι είναι συντηρητική αλλιώς δεν θα μπορούσε να ανέχεται αυτή την περίφημη “αγία τριάδα” που λέγεται Ψωμιάδης, Παπαγεωργόπουλους και Άνθιμος. Όμως αν ανατρέχαμε λίγο πίσω στην Ιστορία, θα βλέπαμε ότι από την Θεσσαλονίκη ξεκίνησε το εργατικό κίνημα, εδώ έκανε τα πρώτα της βήματα η αριστερά, που μαζί με την Καβάλα, τις Σέρρες και τον Βόλο αποτέλεσαν τον πυρήνα ότι πιο προοδευτικού υπήρχε πριν τον πόλεμο. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, και ειδικά στην Αττική, ότι έγινε ήταν αποτέλεσμα του εμβολιασμού με πληθυσμούς από την Μ. Ασία, τον Πόντο, την Κων/πολη και την Αν. Θράκη. Έτσι να μην ξεχνάμε ότι στην Θεσσαλονίκη η τρομοκρατία οργίασε, είχαμε τις περισσότερες πολιτικές δολοφονίες και τέλος το “κύμα” των αγροτικών πληθυσμών που την κατέκλυσαν στις δεκατίες του 60, 70 κτλ την οδήγησαν σε μια συντηρητική στροφή τέτοια που να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος οι όποιοι Ψωμιάδηδες. Όμως, και πάλι δεν θα μπορούσε να ερμηνευτεί πως μία ΠΟΛΗ (με κεφαλαία όπως λέει και ο Δ. Σαββόπουλος), όπου η ύπαρξη της ελεύθερης διακίνησης ιδεών και εθνοτήτων ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της (Έλληνες, Εβραίοι, Σλαύοι κτλ) θα μπορούσε να εξελιχθεί έτσι. Ίσως κατά βάθος, να υπάρχει μια μεγάλη αλήθεια για το “κράτος των Αθηνών”, το οποίο αφού κατάφερε μέσα σε 150 χρόνια ιστορίας να μαζέψει τον μισό πληθυσμό από τα χωριά όλης της Ελλάδας γύρω από ένα ιστό Αρβανιτών, χωρίς πολιτισμική παράδοση, χωρίς πολιτικό ήθος (στην ουσία ένα κράτος ανήθικο), κατάφερε να εξουσιάσει τις πραγματικές πολιτείες. Αν διαβάσετε τον πρόλογο του Π. Κονδύλη στην “Παρακμή του Αστικού Πολιτισμού” θα καταλάβετε. Θαρρώ πως ο Ψωμιάδης βρίσκει κάπου “έδαφος” για να πατήσει. Αλλιώς αν το σανίδι ήταν σάπιο, θα είχε αποβληθεί και αυτός και ο Άνθιμος και ο Παπαγεωργόπουλος και ο Καραμανλής και πολλοί άλλοι από την κοινωνία της Θεσσαλονίκης. Αν παραφράσουμε τον Μπρεχτ για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, θα μπορούσαμε να πούμε πως “Αυτοί που μας πήραν το βιβλίο από το χέρι, μας κατηγορούν γιατί μείναμε αγράμματοι”

  9. Παράγκας λέει:

    Πηγή :Troktiko.blogspot
    “Χθες το βράδυ, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης προσπάθησε να περάσει την Κατάρα όπου χιόνιζε, χωρίς να έχει αλυσίδες. Φυσικά, έμεινε στη μέση του δρόμου και σα να μη φτάνει αυτό, παράτησε το αυτοκίνητο όπως-όπως να κλείνει το δρόμο και ήρθε τελικά η Express να το πάρει για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία. Ωραίος…
    Καλά βρε νομάρχη που πας χωρίς αλυσίδες; Δεν έπρεπε να τις έχεις μέσα στο αυτοκίνητο; Κατά…

    δεύτερο λόγο γιατί κλείνεις την κυκλοφορία. Και κατά τρίτο γιατί δεν πήρες το άλογο του Ζορό ή το μηχανάκι να πας στις δουλειές σου; Τόσα μέσα διαθέτεις. Μόνο spiderman δεν σε έχουμε δει. Ειλικρινής είναι ο νομάρχης θα μας πει για το περιστατικό τι και πως έγινε.”

  10. Γιαννης λέει:

    Kατά την γνώμη είναι η απόδειξη της παρακμής.Η δε Θεσ/κη που τον βγάζει νομάρχη μάλλον αναδεικνύει έναν αφόρητο κομπλεξισμό¨.Όσο έχει αυτόν νομάρχη δα δικαιούται χωρίς ανταγωνισμό τον τίτλο της πιο κομπλεξικής πόλης.
    Υ.Γ Κατάγομαι από και ζω σε επαρχικακή πόλη της Β.Ελλάδας

  11. Kitsos λέει:

    Αυτός κάνει συνέχεια κωλομαγκιές: τη μιά καλεί τα κανάλια να
    τον πάρουν ταινία με την βέσπα στον πεζόδρομο μπροστά από
    τον Λευκό Πύργο, δεν φοράει κράνος και τρώει σαβούρδα επειδή
    είχε χιόνι. Μετά λέει πως: ”το κράνος με χαλάει το μαλλί”!!!
    Την άλλη θέλει να πετάξει αετό και επειδή ο αέρας φυσάει
    αλλιώς πάει και πέφτει μέσα στην θάλασσα. Τον οποίο αετό βρεγμένο
    μετά προσπαθεί να τον σύρει με ταχύπλοο. Την παραάλλη πάει να
    το παίξει τζόβενο και αντί να κατέβει
    από την σκάλα πάει να πηδήσει από την σκηνή σε θέατρο που μιλούσε
    και σωριάζεται κάτω σαν μαλάκας και μιάν άλλη ψέλνει ντουέτο με τον
    …Κακαουνάκη σε παράθυρο καναλιού τροπάρια της Μ. Παρασκευής σε ήχο
    πλάγιο α’ σκυλάδικο, έχοντας ζηλέψει την αδελφή Κασσιανή και
    τον Πέτρο Γαϊτάνο.
    Θεσσαλονικείς ! Είσαστε πολύ νούμερα !!!

  12. Δημήτρης λέει:

    Συμφωνώ φίλε και είμαι Σαλονικιός. Οταν έρχονται φίλοι μου από άλλα μέρη της Ελλάδας και λένε τι ωραία η Θεσσαλονίκη, τι καλό κόσμο έχει, τι φιλόξενο κλπ, τους λέω για να μη τα παραλένε. ”σΚΈΨΟΥ ότι απ’αυτούς που βλέπεις ένας στους δυο ψηφίζει Ψωμιάδη. Και εκεί σταματούν οι έπαινοι και απορούν και οι ίδιοι

  13. Kosmas λέει:

    Για χαβαλέ τον έχετε Δημήτρη. Ή μάλλον για χαβαλλλλλέ (για να το πω Σαλονικιώτικα). Όπως για χαβαλέ άνοιξε αυτό το ποστ και ο Θέμης. Καλά είπε η Ιωάννα παραπάνω (χρόνια πολλά Ιωάννα για τη γιορτή σου).
    Θέμη θα ανοίξεις ποστ και για τους άλλους νομάρχες της Ελλάδας; Έτσι πρέπει, μην κάνεις διακρίσεις. Μην καρφώνεσαι!

    Μέσα στο γενικότερο χαβαλετζίδικο κλίμα, ας προσθέσω κι εγώ τον χαβαλετζίδικο οβολό μου. Με σοβαρότητα άλλωστε κρίνουμε μόνο τα σοβαρά άτομα!

    Ο ΤΙΜΩΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ:

  14. Kitsos λέει:

    Δημήτρη, από φόρα (και αδίκως) πήρε η μπάλα ΟΛΟΥΣ
    τους Σαλονικιούς.
    Να δεις τι λέω γιά τους δικούς μου τους
    χαμουρτζήδες που είναι κι αυτοί γιά τα μπάζα!!!

  15. Kitsos λέει:

    Ρε κομαντάτε μου τι διηπειρωτικός συγχρονισμός μας ήταν αυτός;
    Στο σχετικό γιά τον Νομαρχίδη Θεσσαλονίκης είδα στο 2:19′
    κάποιον να μοιάζει του Εφραίμ!!!
    Γιά κοίτα και συ που κόβει το μάτι σου…

  16. Kosmas λέει:

    Απλή ομοιότητα είναι.
    Άσε τα “κοσμητικά επίθετα”. Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια!

  17. Kosmas λέει:

    Όλα τα “λεφτά” όμως είναι στο 3:30′: Ο καρναβαλικός μαϊμού-ιερέας ευλογεί τον Ζορρό-μακεδονομάχο νομάρχη! Ο ακοίμητος εκπρόσωπος του λαού δέχεται την ευλογία του μαϊμουδοπαπά, υποκλίνεται ευλαβικά και κάνει το σταυρό του, μασώντας τσίχλα!! Δεν διευκρινίστηκε αν τον έκανε καρναβαλίστικα ή, ως συνήθως, απλά υποκριτικά! Καλού κακού ας δεχόμαστε τις ευλογίες όλων. Εξάλλου και πολλοί κανονικοί παπάδες μασκαράδες είναι! Δύσκολο να τους ξεχωρίσει κανείς!
    http://www.youtube.com/watch?v=RYMyavDbPAw

    Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το βιντεάκι αυτό προβλήθηκε προσφάτως σε απομονωμένη φυλή ανθρωποφάγων σε ζούγκλα της Κεντρικής Αφρικής. Τα μέλη της φυλής αυτής έπεσαν σε κατάθλιψη και αυτοκτόνησαν ομαδικά, αναλογιζόμενα το επίπεδο του πολιτισμού στο οποίο διολίσθησε η δημοκρατική και προοδευμένη Ευρώπη!

    Γεια σου ρε Πανίκα! Κράτα γερά και μην ακούς κανέναν! Προστάτεψε τη Μακεδονία μας και την ορθοδοξία μας από τις ορδές των κομμουνιστών και των ανθελλήνων δεκαπεντάχρονων διαδηλωτών, που απειλούν την πατρίδα μας, τη θρησκεία μας, τον ύπνο μας και την ομαλή πορεία της χώρας μας προς την απόλυτη βλακεία!!!

  18. Giouli λέει:

    Εχει και η γελειότητα τα όρια της. Αυτοί είναι οι Ελληνες πολιτικοί, ειδικά των δύο μεγάλων κομμάτων.

  19. thea λέει:

    Υπάρχουν πολιτικοί – και των δύο μεγάλων παρατάξεων – που έχουν κάνει μεγαλύτερο κακό στον τόπο από τον Ψωμιάδη. Οκ μπορεί να είναι γραφικός ο Ψωμιάδης – πιθανώς αυτός να είναι ο χαρακτήρας του και στην προσωπική του ζωή – αλλά και τα κανάλια ίσως το μόνο που προβάλλουν από αυτόν να είναι η “ελαφριά” πλευρά του χαρακτήρα του (γιατί αυτό πουλάει). Δεν είμαι από Θεσσαλονίκη οπότε δεν γνωρίζω αν έχει να επιδείξει χειροπιαστό έργο – αλλά από την άλλη δεν γνωρίζουμε και το χειροπιαστό έργο κανενός άλλου νομάρχη.

  20. Κατάφρακτος λέει:

    Προς ΔΑΡΝΑΞ και pro … κατ’αρχήν θα συμφωνήσω μαζί σας στο ότι ο Ψωμιάδης είναι λαϊκιστής και ίσως στα περισσότερα απ’όσα αναφέρετε για αυτόν. Ακόμα και τώρα πριν λίγη ώρα ήταν στη ΝΕΤ και έκανε δηλώσεις εν χορώ!

    Όμως φίλοι μου, το θέμα είναι ο Ψωμιάδης ή οι Θεσσαλονικείς; Το ότι εκλέγονται οι συγκεκριμένοι, τι σημαίνει; Ότι δεν υπάρχουν πιο αξιόλογοι, ή ότι οι πιο αξιόλογοι δε φαίνονται ; … (ξέρει άλλωστε ο Ψωμιάδης το επικοινωνιακό παιχνίδι τέλεια). Όμως ποιος σας επιτρέπει κύριοι να βάζετε ταμπέλες στους Θεσσαλονικείς;

    Ο Δαρναξ μάλιστα μέσα στην ασχετοσύνη του αναφέρει ως “αγία τριάδα” τους Ψωμιάδη, Παπαγεωργόπουλο(-λους) και Άνθιμο, που ανέχεται η “συντηρητική” Θεσσαλονίκη. Λες και ο Άνθιμος, εκλέγεται μέσω κρατικών διαδικασιών. Λες και ο Παπαγεωργόπουλος προέρχεται από τη ΝΔ. Πιο πολύ μου θυμίζουν ακροαριστερή μικροκομματική προπαγάνδα τα κείμενά σας, παρά κριτική για τον Ψωμιάδη.

    Επίσης: εθνικιστικές κορώνες λέτε… ναι… για κάποιους τέτοιες είναι (τους μηδενιστές και απάτριδες) που δεν προσβάλλονται από την παραχάραξη της Ιστορίας σε βάρος της Μακεδονίας μας. Τους ενοχλεί που τα λένε οι Ψωμιάδης, Παπαγεωργόπουλος και Άνθιμος;
    Ας βγει λοιπόν κάποιος άλλος να πει κάποια πράγματα με το όνομά τους. Να γιατί ξαναβγαίνει και ξαναβγαίνει ο Ψωμιάδης. Επειδή οι υπόλοιποι είναι … “προοδευτικοί”. Επειδή εκείνοι «πατάνε» στην πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης, φτάνοντας στο ακραίο σημείο να προτείνουν μετονομασία μεγάλων οδών της πόλης μου σε “Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ”. Ξέρετε του σφαγέα των Ελλήνων στη Μ.Ασία, Πόντο κλπ. Αυτοί οι αριστεροί και προοδευτικοί… (η επόμενη πρότασή τους θα είναι μετονομασίες οδών σε Αδόλφος Χίτλερ).

    Να λοιπόν ένα πλεονέκτημα του Ψωμιάδη. Όχι, δεν είναι ακροδεξιός. Αυτά που λέει δεν είναι ακροδεξιές και εθνικιστικές κορώνες, είναι τα πράγματα όπως θα έπρεπε να τα λέει κάθε Έλληνας πολιτικός, που υποτίθεται ότι εκλέγεται από τον Ελληνικό λαό για τον Ελληνικό λαό.

    Αν τα πιστεύει; Σε μεγάλο βαθμό ναι, αλλά η γνώμη μου είναι ότι δεν τα λέει επειδή τα πιστεύει, αλλά επειδή πρέπει να φτάσουν στα αυτιά μας και έτσι να ξαναπάρει της ψήφους.

    Υ.Γ. καλό το blog το βρήκα τυχαία ψάχνοντας κάτι για τον Μ.Βαρβιτσιώτη που αναλαμβάνει μάλλον υφυπουργός εξωτερικών.

  21. George1 λέει:

    Φίλε Κατάφρακτε αν δεν το κατάλαβες,μόλις επιβεβαίωσες όλους όσους είπαμε τους Θεσσαλονικείς ακροδεξιών αντιλήψεων….

  22. Kosmas λέει:

    @Κατάφρακτος

    Τουλάχιστον ατυχής η σύνδεση που έκανες ανάμεσα στην αριστερά και τον Χίτλερ. Η προσπάθειά σου να υπερασπιστείς τον Πανίκα, ας μη σε οδηγεί σε συμπεράσματα που υποδηλώνουν τρικυμία εν κρανίω! Ας μη συνδέουμε θύτες και θύματα, προσβάλλοντας χιλιάδες συμπατριώτες μας και εκατομμύρια άλλους ανθρώπους που πολέμησαν τον ναζισμό και υπέστησαν τις συνέπειες!
    Ψάξε αλλού για συνεργάτες των Γερμανών, δοσιλόγους, φιλοναζιστές και φασίστες. Ας μείνουμε στο χαβαλέ και στο χιούμορ όταν σχολιάζουμε άτομα που στερούνται σοβαρότητος. Κάθε άλλη προσπάθεια μόνο παρεξηγήσεις μπορεί να φέρει!

  23. Κατάφρακτος λέει:

    @Kosmas
    Δεν έκανα καμιά προσπάθεια να υπερασπιστώ τον Ψωμιάδη το αντίθετο μάλλον (ξαναδιάβασε τι έχω γράψει για τον κύριο). Επιπλέον δεν έκανα προσπάθεια σύνδεσης της Αριστεράς με τον Χίτλερ (αν και το κόμμα του ήταν λαϊκό), όμως θυμήσου ποιων παρατάξεων ήταν αυτοί που πρότειναν οδούς Κεμάλ. Είναι τόσο ατυχής η σύνδεση αυτών με τον Χίτλερ, όσο είναι με τον «δάσκαλό» του, τον Κεμάλ. Και στις δύο περιπτώσεις τα θύματα ήταν Έλληνες και με προσβάλει ως Έλληνα να έχω οδό με το όνομα κάποιου μακελάρη του Ελληνισμού.

    @George1
    Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ, πώς εννοείς την έννοια του … “ακροδεξιού”. Τι είπα δηλαδή; Ότι δε θέλω οδούς με όνομα μακελάρηδων στην πόλη μου (όπως Κεμάλ και Χίτλερ), ή ότι δε θέλω να «ξεσκίζουν» την Ιστορία δημιουργώντας ψευδεπίγραφα κράτη στα βόρεια της Μακεδονίας. Αν αυτά με χαρακτηρίζουν ακροδεξιό κατ’εσέ, ε τότε τι να πω… :-)

    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι μεν πατάνε πάνω στην προσέγγιση φιλίας με την Τουρκία (άσχετα αν οι στρατιωτικοί τους έχουν άλλη γνώμη), ο Ψωμιάδης πατάει πάνω στη φιλοπατρία των ψηφοφόρων. Κι ο καθένας λαμβάνει αυτό που του αναλογεί. Απλά πράγματα.

    Ούτε θέλω να επιτεθώ σε κανένα για ό,τι πιστεύει, ούτε θέλω να απολογούμαι για τις δικές μου απόψεις. Όμως δε μου αρέσει η στενοκεφαλιά κάποιων που γενικολογούν και χαρακτηρίζουν χωρίς να βουτήξουν πρώτα τη γλώσσα (τα δάχτυλα εν προκειμένω) στο μυαλό, γιατί εν τέλει προσβάλουν.

    Θα παρακαλούσα λοιπόν, από δω και στο εξής να μην ασχολείστε με τον κόσμο, τσουβαλιάζοντας μάλιστα 1+ εκατομμύρια Ελλήνων.

    Καλή συνέχεια
    Κώστας κατάφρακτος

  24. ΔΑΡΝΑΞ λέει:

    Για Κατάφρακτο:
    Είσαι βέβαιος ότι κατάλαβες τι έγραψα ; Εσύ που είσαι σχετικός, την παραπομπή μου στον Π. Κονδύλη και για ότι σε αυτή διαλαμβάνονται, την γνωρίζεις ; Αυτό που έγραψα για τον Μπρεχτ ΣΥΝΗΓΟΡΕΙ με κάποια από τα δικά σου, ειδικά για τα 1+ εκατομμύρια Έλληνες ;
    Όσο για σένα που δεν προσβάλλεις τους άλλους, αυτό συμβαίνει επειδή πριν πεις οτιδήποτε φροντίζεις να βουτάς την γλώσσα στο μυαλό σου, όμως αν κρίνω από τα γραπτά σου μάλλον αυτή συναντά κενά αέρος.
    Φίλε αν όλα τα οχήματα έρχονται κατά πάνω σου…Είσαι σε λάθος λωρίδα.
    Και κάτι ακόμα. Ξέρω ότι είναι αδύνατο να σε αντιμετωπίσω γιατί η βλακεία είναι ακατανίκητη. Τα γράφω απλώς για αυτούς που μας διαβάζουν.

  25. ΚΩΛΟΣ λέει:

    ΣΚΑΤΑ!

  26. katafraktos970 λέει:

    Όλη η ιστορία ξεκίνησε από τα εξής:
    ΔΑΡΝΑΞ:«Η Θεσσαλονίκη πράγματι είναι συντηρητική αλλιώς δεν θα μπορούσε να ανέχεται αυτή την περίφημη “αγία τριάδα” που λέγεται Ψωμιάδης, Παπαγεωργόπουλους και Άνθιμος.» …

    ΔΑΡΝΑΞ:«Αν παραφράσουμε τον Μπρεχτ για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, θα μπορούσαμε να πούμε πως “Αυτοί που μας πήραν το βιβλίο από το χέρι, μας κατηγορούν γιατί μείναμε αγράμματοι” …»

    pro:«…του ούτως ή άλλως συντηρητικού και τοπικιστικού πληθυσμού της Θεσσαλονίκης» (στο οποίο συμφώνησες ΔΑΡΝΑΞ).

    Τα παραπάνω δεν είναι χαρακτηρισμοί; Ως άσχετο σε είπα γιατί μας λες ότι ανεχόμαστε τάχα τον Άνθιμο, λες και εκλέγεται άμεσα μέσα από κρατικές διαδικασίες. Αν και δεν κατάλαβα τι είναι αυτό που ανέχομαι στον Μητροπολίτη – κάτι δε σου κάθεται καλά εσένα μάλλον.

    Όχι μόνο είσαι αμετανόητος για τις ύβρεις που εξαπέλυσες, αλλά με αποκαλείς και βλάκα από πάνω γιατί δε διάβασα κάποιον πρόλογο σε ένα βιβλίο (μέγιστη παράληψις). Όσο για τη ρήση του Μπρεχτ, τίποτα απ’όσα είπα δεν κολλάει με αυτήν (ίσως γιατί έχω άλλη άποψη για τους κατοίκους αυτής της τσιμεντούπολης).

    Κράτα λοιπόν τους χαρακτηρισμούς για τον εαυτό σου και κάνε έναν κόπο να ασχοληθείς με το θέμα, φίλε.

    Ευχαριστώ!

    Υ.Γ. πάντως για το νομάρχη δε διαφωνούμε σε γενικές γραμμές (το ξαναεπισημάνω).

  27. θωμας λιναρδης λέει:

    Αφού όλοι συμφωνούμε για το επίπεδο του Πανίκα ποιός τον ψηφίζει ρε παιδιά;

  28. ΚΩΛΟΣ λέει:

    ΕΓΩ!!
    ΠΟΛΥ ΧΕΣΙΜΟ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΙΜΑ ΜΕ ΠΑΕΙ!!!

  29. Kαζανάκι λέει:

    Συμφωνώ απολύτως με την εμπεριστατωμένη πολιτική ανάλυση του Κώλου!
    Εμπρός παιδιά! Τραβάτε με κι ας κλαίω!

  30. Βάγγος λέει:

    Επειδή βλέπω ότι όλα επιτρέπονται στη σελίδα του ποιοτικού Πανίκα…. να ρίξω κι εγώ ένα κατούρημα;;;;

  31. Σωτήρης λέει:

    Tι να σχολιάσουμε ρε Θέμη;
    Τον Zorro, τον κωλοτούμπα, τον καουμπόυ, τον χορευτή, τον λαϊκιστή, τον θρησκόληπτο, τον υποκριτή, τον ακροβάτη, τον σόουμαν, τον τραγουδιστή, τον μακεδονομάχο, τον τηλεπαραθυράκια, τον αδικημένο, τον κρεοπώλη, τον κομουνιστοφάγο, τον πατριδοκάπηλο, τον γαμπρό, τον μπουγελωμένο, τον πιλότο, τον κλόουν, τον ποδοσφαιριστή, τον νομάρχη, τον αηβασίλη, τον δύτη;
    Ο ίδιος σχολιάζει καλύτερα τον εαυτό του:

    http://www.youtube.com/watch?v=RYMyavDbPAw

    Εδώ και τώρα: “ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΤΣΙΟΥΡΑ”

  32. Σωτήρης λέει:

    Και για όσους δεν ξέρουν:

    http://www.youtube.com/watch?v=qrbGjbR5qVU

    Πολύ ποιοτικότερη!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. ο αλλος λέει:

    άκουσα ότι η γυναίκα του διατηρεί εταιρεία κετερινκγ και τροφοδοτεί νοσοκομεία της Μακεδονίας.

  34. a19c70 λέει:

    Μία ερώτηση μόνο.
    Πότε εργάζεται;
    Πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ στη τηλεόραση είναι, να έλεγε και κάτι χρήσιμο!

  35. μεγαλοκοπέλα λέει:

    “Άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο!”
    λαϊκή σοφία

    “Άνθρωπος που περηφανεύεται πως είναι αγράμματος και που ο λαός τον βγάζει ο νομάρχη”
    (δεν) απορώ που οι λαϊκοί συνομωσιολόγοι χάσανε τη “σοφία” τους.

  36. ΣΤΑΜΑΤΗΣ Ν. λέει:

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΗ:
    http://www.youtube.com/watch?v=qrbGjbR5qVU
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΘΕΜΗΣ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ.
    ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΤΕ ΚΑΙΝΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ;

  37. Ζαφείρης λέει:

    Σωτήρη και Σταμάτη γαμ [ .... logokrisia ...].
    Κάτω τα χέρια από αυτόν τον μεγάλο Έλληνα, τον μεγαλύτερο νομάρχη της Ελλάδας μας. Άλλους δυο τέτιους να είχαμε θα είχαμε πάρει και την Πόλη! Άλλα τέτιοι είσαστε κολόσκυλα! Κατεβάζετε το επίπεδο για να αποδήξετε τα δικά σας. Πάρτε το χαμπάρι. Δεν θα περάσει ο κομουνισμός! Βάλτε τα πτηχία σας εκεί που ξέρεται. Αφείστε τον νομάρχη ήσηχο!
    Ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η θρησκεία, ζήτω η Νέα Δημοκρατία! Τιμή στους Χίτες και Ταγματασφαλίτες! Κάτω Ο κομουνισμός!
    Δεν είμαι από Θεσαλονίκη αλλά το σοστό να λέγετε. Ο άνθρωπος είναι κολοσός!

  38. Δημήτρης λέει:

    Ρε λεβέντες αναεβαίνει το επίπεδο επικίνδυνα. Δεν μπορώ να σας ακολουθήσω στις πνευματικές σας δημιουργίες. Οσο για τον Ζαφείρη που είναι θαυμαστής του ΚΟΛΟΣΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ένα έχω να πω. Η ποιότητα των θαυμαστών σου δείχνει τη δική σου αξία. Ποιός δηλαδή περιμένατε να αποδέχεται τον Ψωμιάδη. Η Αρβελερ, ο Κων/νος Στεφανόπουλος, ο Κων/νος Τσουκαλάς και τόσοι αξιόλογοι άνθρωποι για τους οποίους η Ελλάδα είναι περήφανη. Ο Ζαφείρης τον αποδέχεται. Ομως, ρε συ Ζαφειράκο, πήγαινε αγόρι μου στο γήπεδο. Τι τα θες τα ΙΝΤΕΡΝΕΤ;

  39. Δημήτρης λέει:

    Τωρα, ΖΑΦΕΙΡΗ, ΚΑΤΑΤΡΌΠΩΣΕ ΜΑς. δΩΣΕ μας μια απάντηση αντάξια του πνευματικού σου πατέρα. Πες μας ότι φοράμε στριγγάκια. Ετσι θέλω να ακούω επιχειρήματα. Βαρεθηκα τις κραυγές των πολιτικών. Ασε την ποιότητά σου να ξεχειλίσει

  40. Σωτήρης λέει:

    Βλέπω ότι το σχόλιο του Ζαφείρη παραμένει. Μπράβο Θέμη, καλά κάνεις. Έτσι, για να φαίνεται το επίπεδο κάποιων υποστηρικτών… Και για να τραβάνε σαν τις μύγες αυτούς που θέλουν να απαντήσουν, να γίνεται μπάχαλο και να αυξάνεται η συμμετοχή στο μπλογκ. Ωραίο επίπεδο. Βάλαμε και το “Notify me of followup comments via email”, ώστε να μην ξεχνάει κάποιος να απαντάει και να συνεχίζεται όχι η αξιολόγηση αλλά ο “εποικοδομητικός διάλογος”!
    Όμως αυτά που άφησες ήταν τα υβριστικά. Όχι αυτά που έκοψες!
    Συγχαρητήρια! Κατά τα άλλα μας πείραζε ο Φανφάρας!

  41. ΔΑΡΝΑΞ λέει:

    ΖΑΦΕΙΡΗ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ:
    1. ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ;
    2. ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΟΛΟΣΚΥΛΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΕΣΥ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ;
    3. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΥ , ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ;
    4. ΖΑΦΕΙΡΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΩΣ ΣΟΣΤΟ ;
    5. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΕΧΤ (ΓΝΩΣΤΟΣ ΧΙΤΗΣ) ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ “Όταν όλοι οι πομποί φωνάζουν, πως ο άνθρωπος χωρίς γνώση και μόρφωση είναι καλύτερος από τον μορφωμένο, είναι θαρραλέο να ρωτήσεις : Για ποιόν είναι καλύτερος ;”
    ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΩΝΗΣΩ : ΖΗΤΩ Ο ΖΑΦΕΙΡΗΣ

  42. Ζαφείρης λέει:

    Πιός είναι πάλι αυτός ο Μπρεχτ; Κανένας εβραίος κομμουνιστής φαντάζομαι! Άντε διαβάστε λίγο Λιακόπουλο να ξεστραβωθήτε ρε κουμμούνια! Ο μεγαλύτερος συγγραφέας της Ελλάδας! Εκεί είναι η πραγματική αλήθια και η πιότητα! Ο καιρός γαρ εγγύς!
    Και το τάγμα που πήγε στην Κορέααααα
    πολεμούσε για τα ιδανικάάάάάάάάάά

  43. ΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

    Ωραία είναι να γράφετε άσχημα λόγια και να κατηγορείτε τον Πανίκα.
    Δέχομαι ότι υπερβάλει πολλές φορές αλλά ένας πολιτικός που εκλέγεται συνεχώς 20 χρόνια δεν είναι μόνο αυτό που προβάλει η τηλεόραση.

    Αν ζούσατε στην Θεσσαλονίκη και είχατε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικό με την Νομαρχία και απευθυνόσασταν σε αυτόν……….. θα καταλαβαίνατε γιατί ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

  44. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ λέει:

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ – ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ,

    Παρτους τα (λερωμενα) σωβρακα , δινε σκληρα μαθηματα στους εμπορους της δημοκρατιας, βαρα αλυπητα τους φυγοστρατους και τους τεμπεληδες, μην πας πισω βημα Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΑ ΤΙΜΙΑ ΠΑΝΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ, αυτοι που σε εχουν εκει ΝΟΜΑΡΧΗ σε ξερουν και σε τιμουν , οι αλλοι οι κοπριτες της δηθεν δημοκρατιας δεν μας αφορουν, θα σβυσουν μεσα στις αλαβανιες τους..

    ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ !

  45. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ λέει:

    τωρα ειδα και τον ‘ΖΑΦΕΙΡΗ’… καλη η προσπαθεια της προβοκατσιας σου φιλαρακο , δειχνει και το ακροαριστερο και νοσηρο σου χαρακτηρα, για καποιους που μπορει να ‘διαβαζουμε’ πισω απο τις λεξεις και τα κειμενα δυστυχως δεν μπορεις να κρυφτεις.. αλαβανιαρη μου..

    Οσο για τους αλλους που σε αντιμετωπιζουν με ‘καποιο’ υποτιθεται ‘ανωτερο πνευμα’ δεν θα εκπλαγω να εισαι και εσυ ο ιδιος που τα γραφεις και ‘ξεμπροστιαζεις’ καποιον ‘ζαφειρη’….

    Ηθελα να ηξερα (ποιητικα το λεω γιατι το ξερω..) πως αντεχετε να ζειτε με τετοιο νοσηρο πνευματικο επιπεδο και τετοια αξιοθαυμαστη ‘ελαστικη’ ηθικη.. κατα βαθος σας συμπασχω ρε παιδια και δεν σας ειρωνευομαι..
    πιστεψτε το, λυπαμαι σας να εισασταν αδελφια μου, παιδια μου, πως μπορεσαν να σας χαλασουνε το νου και την ψυχη μωρε ? τι καναμε εμεις για σας ?

    Ασε ρε ψευτοζαφειρη τα ‘ακροδεξια’ σου και κοιτα το προσωπο σου στον καθρεφτη…. δες το και απαντησε σε σενα αν ειναι καθαρο.. εμας ασε μας..

  46. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ λέει:

    ΣΩΤΗΡΑΚΗ τι εγινε ? κοπμπλαραμε ? καταπιαμε την γλωσσα μας ? το ριξαμε σε βυζαντινα και χαριτωμενιες ? σου πειραξαμε / ξεσκεπασαμε τον κολλητο σου τον ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ ? βεβαια φιλε μου δυσκολευεσαι στην αναγνωση.. ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΑΥΤΟ…

    Ελπιζω να καταλβες οτι μαλλον υπαρχουν και πιο εξυπνοι (οι περισσοτεροι θα ελεγα) απο σενα…. γιαυτο περιορισου και μην εκτιθεσαι…

  47. Σωτήρης λέει:

    Έλα πες ότι ο Ζαφείρης είναι εβραίος, σιωνιστής και πράκτορας του Περισσού! Ή ότι είμαι εγώ. Ή ότι είναι ο Στάλιν. Ρίχτα να γελάσουμε κι άλλο!!
    Ένας κολλημένος ακροδεξιός είναι σαν εσένα! Και δυστυχώς πιο ευγενικός από σένα!!

  48. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ λέει:

    Σωτηρακη χανεις την ψυχραιμια σου… επειδη δε χανεις ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ, θα στο κανω λιανα…. προσεχε φωστηρα μου πως θα σου κανω τον ‘κοκκινο’ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ… =

    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ
    Γιελα ρε συντροφια , γεμισαμαι απο τακματασφαλιτες , δεξια γουρουνια , αμα θα τα περασωουμε παλι με το κονσερβοκουτι , θα γεμισουμε παλι τα μπηγαδια με τα αθλια κορμιια τους, ΖΗΤΩ Ο ΕΛΑΣ, ζει ο ΕΛΑΣ και θα σας παρουμε παλι τα παιδια σας να τα σωσουμε ρεεε , βασιλοχουντικοι, ιλιθιοι , κλεφτρατδες και βασιλομεταξαδες. μην αφησετε συντροφι κανενα τομαρ να ξεμυτισ και να κανς τις αποκοτιες της δεξιας , σειρα τα πτωματα θα γεμιζουν κσανα τα μπεσοδρομια , σικοστε τις κοκινες μπαντιερες βρουνταει ου ο ολυμπους και στραφτει η γκιονα ρεεε
    τελος

    ειδες Σωτηρακη πως παιζεται το εργο…. μπραβο παληκαρι μου , γειασαν του παιδιου μου…

  49. Panagiotis Fournatzis λέει:

    pos kataferni aftos o psomiadis ki asxoloumaste toso poli ke tosi poli, mazi tou?

  50. εγω και ο αλλος λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα με τον ΔΑΡΝΑΞ και τον pro.Θέλω να τονίσω όμως ότι όταν αναφερόμαστε σε Θεσσαλονικείς δεν εννοούμε αποκλειστικά και μόνο τους κατοίκους της πόλης.Ρίξτε μια ματιά στα ποσοστά που παίρνει στην ύπαιθρο και τότε θα καταλάβετε γιατί διεκδικεί η Β’ Θεσσαλονικής του πιο υποανάπτυκτου πολιτικά σκέπτομαινου νομού της χώρας.(Μας φτύνουν και λέμε οτι βρέχει)

  51. Kitsos λέει:

    Εξι μήνες φυλακή με αναστολή έφαγε ο καραγκιόζης σήμερα.
    Από 50.000 ευρώ που είχε φάει κολλητός του στην πόλη, του το κατέβασε στις 3.000 ευρώ λες και η Νομαρχία είναι μαγαζί του…Πόσα θα πήρε
    κι αυτός;;; Ρε ούστ λαμόγιο !!!!

  52. maria λέει:

    @fournatzis
    panagiotis einai auto pou eipe o papandreou oti eimaste kratos sugentrwtiko,kai gi auto thewroume to nomarxi theo ,i diafthora sto zenith,apokentrwsei file moy ,xreiazete i ellada.

  53. IOANNIS λέει:

    Όλοι οι προηγούμενοι χρήστες έχουν απόλυτο δίκιο!! Με την διαφορά ότι οι λαϊκιατές αυτού του είδους κάποτε τελειώνουν.. Έτσι μετά την πρόσφατη καταδίη του σε 12μηνη φυλάκιση με 3ετή αναστολή για παράβαση καθήκοντος, κινδυνεύει να εκπέσει από το αξίωμά του, αν καταδικαστεί σε δεύτερο βαθμό.. Ένας λαϊκιστής λιγότερος για τον τόπο..

  54. tetro λέει:

    O Pnagiotis Psomiadis eine enas asxetos parapolitikos pou korwidevi ton Kosmo. Efhome i Ellines na exoun perisotero IQ kai na ton vgaloun stin axristeia

  55. Θεμης Λαζαριδης λέει:

    Είπε: «Έλληνας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι»

    Τεράστιο λάθος. Και αντεθνικό, αν το σκεφτούμε καλά.

  56. ποιητής Φανφάρας λέει:

    Η μεγαλύτερη φιλοδοξία ενός μηδενικού είναι να γίνει κάποτε νούμερο!

  57. Δημήτρης λέει:

    Τι απέραντο μηδενικό είναι ο τύπος. Κάνει τον δύσκολο, κάνει τον νταή, αλλά δεν έχει ψυχή, δεν έχει όραμα. ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ. Τον είδα σήμερα στον ΑΥΤΙΑ (άλλος και τούτος). έγλυφε τον Βενιζέλο, έκανε τον συναινετικό, άρτζι μπούρζι και λουλάς.

  58. Σπύρος λέει:

    Ξεκαθαρίζω ότι Έλληνας γεννιέσαι δεν γίνεσαι, τα καραγκιοζιλίκια και οι ακραίες απόψεις και ιδέες μακρυά από μένα.
    Αλλά την αυτοκριτική που έκανε στον Αυτιά την Δευτέρα μετά τις εκλογές ως εκπρόσωπος του κόμματός του ουσιαστικά δεν την έχει κάνει κανένας από τη ΝΔ.
    Ο άνθρωπος δεν είναι δήθεν!
    Ο Ψωμιάδης κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη και μιλάει σε όλους στον ενικό γιατί τους ξέρει!
    Αντιγράφοντας σε όλα τον αείμνηστο Βαγγέλη Γιαννόπουλο, με άλλη ιδεολογία, έχει το ίδιο πάθος όταν μιλάει που σημαίνει ότι επηρεάζει τον συνομιλητή του συναισθηματικά άρα είτε θα τον ακολουθήσει είτε θα πάει απέναντί του.
    Εκμεταλλεύεται τα ΜΜΕ όσο κανένας άλλος και δεν χαρίζεται πουθενά.
    Η πολιτική του συμπεριφορά είναι τίμια και λιώνει τα παπούτσια του στο δρόμο δίπλα στον απλό πολίτη.
    Αποδεικνύει ότι τα πτυχία δεν έχουν καμία αξία και κανένα κύρος πλέον σήμερα γιατί όλοι έχουν.
    Αυτό που αξίζει είναι το να είσαι δίπλα στον απλό άνθρωπο ακόμα και αν έχει πάει φυλακή.
    Δεν χαλάει φιλίες με αυτούς που κατηγορούνται για ανομίες και θα προτιμήσει να φάει φυλακή ο ίδιος, προκειμένου να στηρίξει τον άλλο που του μείωσε παράνομα το πρόστιμο.
    Αυτά εκτιμάει ο κόσμος και του δίνει 51% και να είστε 100% σίγουροι ότι αν δεν αλλάξει κάτι θα σαρώσει και την επόμενη φορά.
    Και με τόσες αδυναμίες που έχει είναι πραγματικά ντροπή για το ΠΑΣΟΚ που ενωμένο δεν έχει βγει μπροστά να τον χτυπήσει εκεί που πονάει να φέρει φρέσκιες ιδέες και άλλη νοοτροπία, αλλά φοβάται και τη σκιά του στη συμπρωτεύουσα. Αυτή είναι η αλήθεια.

  59. Δημήτρης λέει:

    Σήμερα προέτρεπε τον Καραμανλή να γίνει Τσε κεΒΆΡΑ. εΧΟΥΝ χάσει το νόημα οι λέξεις. Ο κομμουνιστοφάγος Ψωμιάδης έχει πρότυπο τον Τσε κε βάρα. Ρε αθεόφοβοι ουστ. Δε σέβεστε τίποτε

  60. Παράγκας λέει:

    Εν τω μεταξύ στην Α.Π.Α.Κ.Τ.Υ. των 1.000.000 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, του ΔΗΜΟΣΙΟΥ “τέρατος” ΤΩΝ 282.000.000.000 € χρέος, της επιτήρησης και ύφεσης, του ελλείμματος, ……..

    κε Ψωμιάδη τι έχετε να πείτε για αυτό;;;;
    http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_748.html

  61. Παράγκας λέει:

    Εν τω μεταξύ στην Α.Π.Α.Κ.Τ.Υ. των 1.000.000 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, του ΔΗΜΟΣΙΟΥ “τέρατος” ΤΩΝ 282.000.000.000 € χρέος, της επιτήρησης και ύφεσης, του ελλείμματος, ……..

    κε Ψωμιάδη τι έχετε να πείτε για αυτό;;;;

    http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_7233.html

  62. Παράγκας λέει:

    και για αυτό….
    http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_6260.html

  63. Παράγκας λέει:

    και για αυτό;;;;
    http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_102.html

  64. Παράγκας λέει:

    http://www.cosmo.gr/Politics/Hellas/249095.html

    (“Μια φωτογραφία…χίλιες λέξεις” ή….”Χωρίς λόγια”).

    Στην Άσσηρο Θεσσαλονίκης, πνίγηκαν από βροχή……ελλείψει έργων στα καμένα.

  65. Θεμης Λαζαριδης λέει:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_02/10/2009_331622

    Την πλήρη ανικανότητα της νομαρχίας Θεσσαλονίκης και του ΥΠΕΧΩΔΕ να προστατεύσουν τη λίμνη Κορώνεια καταδεικνύει η χθεσινή απάντηση του γραφείου του επιτρόπου Περιβάλλοντος κ. Σταύρου Δήμα σε ερώτηση του ευρωβουλευτή Κρίτωνα Αρσένη.

  66. Παράγκας λέει:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1071507
    Κε Ψωμιάδη,
    1.000.000 είναι οι ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!. Δεν το ξέρετε;!;!;!……ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ!!!!!!!……

Υποβολή απάντησης